Oud 22-11-2010, 12:40
lindamoniek
lindamoniek is offline
hallo,

Wij zitten in havo 5 en we maken een profielwerkstuk over ADHD.
We hebben een enquête gemaakt en zoeken nog mensen die dit willen invullen.
Dus als je ADHD hebt vul dan alsjeblieft de enquête hieronder in.
Dank je wel!

Groetjes Linda en Moniek

Enquête ADHD
Naam:
Leeftijd:
Geslacht:

Thuis.
1. Hoe oud was je toen de diagnose ADHD werd gesteld?
2. Heeft er iemand in je familie ook ADHD?
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes.
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan?

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school?
2. Gelden er voor jouw andere regels op school?
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je ADHD hebt?
4. Kun je je goed consenteren in de klas?
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen?
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen?

Vrienden
1. Heb je veel vrienden?
2. Hoe gaan je vrienden met je om?
3. Is het moeilijker om vrienden te maken?
4. Moet je vrienden rekening met je houden?

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke
2. Heb een ander voedingspatroon?
3. Sta onder controle in het ziekenhuis
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2010, 16:24
Laurah Pinas
Laurah Pinas is offline
Enquête ADHD
Naam: Laura
Leeftijd: 16 jaar
Geslacht: vrouw

Thuis.
1. Hoe oud was je toen de diagnose ADHD werd gesteld? Ik was 13 jaar.
2. Heeft er iemand in je familie ook ADHD? Waarschijnlijk is mijn moeder drager, maar verder weet ik hier niets vanaf.
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes. Het is de bedoeling om de harmonie in huis te bewaren, dus eigenlijk zijn er voor mij ook dezelfde regels. Wel is het zo dat ik 's avonds na het eten, als ik boos of geïrriteerd ben, naar mijn kamer mag om later mijn taak af te maken als iedereen uit de keuken is.
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan? Voor het innemen van mijn medicijnen heb ik m'n mobieltje bij me, zodat het alarm af gaat als ik ze moet innemen. Zelf probeer ik rustig te blijven, omdat op een 'speciale' dag alles anders gaat dan normaal.

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school? Ik volg het normale voorgezet onderwijs.
2. Gelden er voor jouw andere regels op school? Nee.
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je ADHD hebt?Ze proberen wel rekening met me te houden, als voor mij bijvoorbeeld iets moeilijker is dan voor een ander. Ik merk echter zelf dat mensen vaak en snel bang zijn dat ik boos wordt ofzo. Dat vind ik jammer, omdat ik niet wil dat mensen bang voor me zijn.
4. Kun je je goed concentreren in de klas?Dit jaar zijn er in mijn klas 23 leerlingen (incl. mezelf). Dit is nog steeds druk en enigzins belastend voor me. De geluiden om me heen zijn snel te veel en te luid. Dan kan ik niet werken.
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen?Nee, omdat ik een meisje ben met ADHD denken ze vaak dat ik 'gewoon wat drukker ben'. Wat ik wel jammer vind is dat sommige leraren me soms niet begrijpen. Daarmee bedoel ik dan de manier waarop ik verbanden leg.
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen?Ja, zeker weten. Rust, orde en discipline zijn héél belangrijk!

Vrienden
1. Heb je veel vrienden? Gelukkig heb ik geen sociale beperking en heb ik hele goede vrienden. Met een stuk of 5 meiden heb ik dan ook een serieuze, hechte band.
2. Hoe gaan je vrienden met je om?Gewoon normaal. Ze weten dat ik ADHD heb, maar behandelen me normaal.
3. Is het moeilijker om vrienden te maken?Meestal kijk ik eerst de kat uit de boom, maar de laatste jaren schiet ik mensen zelf aan.
4. Moet je vrienden rekening met je houden?Ja, dat wel. Ik ga zo ook niet iedere vrijdag- en zaterdagavond van huis weg, omdat dat te belastend is. Ik geef dit duidelijk aan, zodat ze niet gaan zeuren waarom ik niet mee ga ergens heen.

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke? Ja, Concerta, Methylfenidaat en Melatonine.
2. Heb een ander voedingspatroon?Wat meer melk frisdrank drinken, maar dat is het denk ik wel. Suikervrije snoepjes (bijv. van het merk Haribo) gebruik ik regelmatig. Dit is wel zo lekker en goed voor mezelf.
3. Sta onder controle in het ziekenhuis? Ja, ik heb regelmatig een afspraak met een dokter.
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt? Vorig jaar zat ik bij Jeugdzorg bij een psycholoog. Inmiddels is dat gestopt en zit ik in de familiekring bij een psycholoog. Dit vond ik namelijk zelf prettiger. Met haar praat ik over het omgaan met ADHD, het omgaan met vrienden, het innemen van de medicijnen, uitgaan, thuis en andere persoonlijke vragen/kwesties.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 17:09
RonaldVG
RonaldVG is offline
Enquête ADHD
Naam: Ronald
Leeftijd: 17
Geslacht: Man

Thuis.
1. Hoe oud was je toen de diagnose ADHD werd gesteld? 14 Jaar
2. Heeft er iemand in je familie ook ADHD? Mn Vader
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes. Nee ik wordt gelijk behandeldt
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan? Gewoon me beetje rustig houden

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school? Gewone school
2. Gelden er voor jouw andere regels op school? Nee
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je ADHD hebt? Nee
4. Kun je je goed consenteren in de klas? Soms wel, soms niet
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen? Nee
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen? Nee

Vrienden
1. Heb je veel vrienden? Ja
2. Hoe gaan je vrienden met je om? Gewoon als een normaal iemand en accepteren het ook
3. Is het moeilijker om vrienden te maken? Nee
4. Moet je vrienden rekening met je houden? Soms

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke Ja paroxetine
2. Heb een ander voedingspatroon? Niet veel frisdrank drinken en andere dingen met veel suiker.
3. Sta onder controle in het ziekenhuis Nee, niet meer
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt? Nee.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 18:02
lindamoniek
lindamoniek is offline
Hee

Heel erg bedankt voor het invullen van onze enquête!
We hebben er echt veel aan!

Groetjes Linda
Citaat:
Enquête ADHD
Naam: Laura
Leeftijd: 16 jaar
Geslacht: vrouw

Thuis.
1. Hoe oud was je toen de diagnose ADHD werd gesteld? Ik was 13 jaar.
2. Heeft er iemand in je familie ook ADHD? Waarschijnlijk is mijn moeder drager, maar verder weet ik hier niets vanaf.
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes. Het is de bedoeling om de harmonie in huis te bewaren, dus eigenlijk zijn er voor mij ook dezelfde regels. Wel is het zo dat ik 's avonds na het eten, als ik boos of geïrriteerd ben, naar mijn kamer mag om later mijn taak af te maken als iedereen uit de keuken is.
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan? Voor het innemen van mijn medicijnen heb ik m'n mobieltje bij me, zodat het alarm af gaat als ik ze moet innemen. Zelf probeer ik rustig te blijven, omdat op een 'speciale' dag alles anders gaat dan normaal.

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school? Ik volg het normale voorgezet onderwijs.
2. Gelden er voor jouw andere regels op school? Nee.
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je ADHD hebt?Ze proberen wel rekening met me te houden, als voor mij bijvoorbeeld iets moeilijker is dan voor een ander. Ik merk echter zelf dat mensen vaak en snel bang zijn dat ik boos wordt ofzo. Dat vind ik jammer, omdat ik niet wil dat mensen bang voor me zijn.
4. Kun je je goed concentreren in de klas?Dit jaar zijn er in mijn klas 23 leerlingen (incl. mezelf). Dit is nog steeds druk en enigzins belastend voor me. De geluiden om me heen zijn snel te veel en te luid. Dan kan ik niet werken.
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen?Nee, omdat ik een meisje ben met ADHD denken ze vaak dat ik 'gewoon wat drukker ben'. Wat ik wel jammer vind is dat sommige leraren me soms niet begrijpen. Daarmee bedoel ik dan de manier waarop ik verbanden leg.
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen?Ja, zeker weten. Rust, orde en discipline zijn héél belangrijk!

Vrienden
1. Heb je veel vrienden? Gelukkig heb ik geen sociale beperking en heb ik hele goede vrienden. Met een stuk of 5 meiden heb ik dan ook een serieuze, hechte band.
2. Hoe gaan je vrienden met je om?Gewoon normaal. Ze weten dat ik ADHD heb, maar behandelen me normaal.
3. Is het moeilijker om vrienden te maken?Meestal kijk ik eerst de kat uit de boom, maar de laatste jaren schiet ik mensen zelf aan.
4. Moet je vrienden rekening met je houden?Ja, dat wel. Ik ga zo ook niet iedere vrijdag- en zaterdagavond van huis weg, omdat dat te belastend is. Ik geef dit duidelijk aan, zodat ze niet gaan zeuren waarom ik niet mee ga ergens heen.

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke? Ja, Concerta, Methylfenidaat en Melatonine.
2. Heb een ander voedingspatroon?Wat meer melk frisdrank drinken, maar dat is het denk ik wel. Suikervrije snoepjes (bijv. van het merk Haribo) gebruik ik regelmatig. Dit is wel zo lekker en goed voor mezelf.
3. Sta onder controle in het ziekenhuis? Ja, ik heb regelmatig een afspraak met een dokter.
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt? Vorig jaar zat ik bij Jeugdzorg bij een psycholoog. Inmiddels is dat gestopt en zit ik in de familiekring bij een psycholoog. Dit vond ik namelijk zelf prettiger. Met haar praat ik over het omgaan met ADHD, het omgaan met vrienden, het innemen van de medicijnen, uitgaan, thuis en andere persoonlijke vragen/kwesties.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 12:40
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Is het niet mooi als je het wat breder maakt?? want als je het over autisme zou doen, dan zouden meer mensen je kunnen helpen...
Ikzelf heb bijvoorbeeld Syndroom van Asperger. Ook een vorm van autisme, maar geen ADHD... Misschien leuk om de verschillen ervan te onderzoeken??
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 14:05
roodvogeltje
Avatar van roodvogeltje
roodvogeltje is offline
Ik heb ADD...hebben jullie daar ook wat aan, of is het echt alleen bedoeld voor hypereactieve mensen?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 12:47
lindamoniek
lindamoniek is offline
Ja daar hebben we ook iets aan. Dus als je de enquête nog wil invullen, heel graag!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 22:20
roodvogeltje
Avatar van roodvogeltje
roodvogeltje is offline
Naam: Robin
Leeftijd: 15
Geslacht: Vrouw


1. Hoe oud was je toen de diagnose ADD werd gesteld?
Ik was 13.
2. Heeft er iemand in je familie ook ADD?
Ja, mijn moeder en mijn broertje. Een of andere oom schijnt vroeger de sypthomen ook gehad te hebben.
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes?
Nee, want we hebben allebei ADD, dus allebei dezelfde regels. Ik weet niet of dat andere regels zijn dan 'normale' kinderen hebben.
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan?
Niet echt, ze moeten me alleen vaak meetrekken omdat ik bij iets interessant ben blijven staan. Ook als dingen niet volgens schema gaan, kan ik daar slecht tegen.

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school?
Een gewone school.
2. Gelden er voor jouwandere regels op school?
Nee, alshoewel dat misschien wel nodig is.
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je ADD hebt?
Omdat ik ADD heb inplaats van ADHD, valt het niet erg op, en weet niemand het dus. Met groepopdrachten is het soms wel een probleem, omdat mensen dan geïrriteerd raken door mijn chaotische, te laat ingeleverde werk
4. Kun je je goed concenteren in de klas?
Ik kan wel goed zelfstandig werk maken, omdat lawaai ed. me niet afleid. Opletten is wel heel moeilijk, omdat ik mijn gedachten er niet goed bij kan houden, en dus afdwaal. De leraar moet ook vaak één op één uitleggen bij mij.
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen?
Nee, alleen mijn mentor en de zorgcoördinator weten dat ik ADD heb. Ik ben wel het meisje dat altijd nèt op het nippertje op tijd binnenkomt, en vaak ook te laat. Ook kennen ze mij als laat met huiswerk en opdrachten.
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen?
Absoluut. Het leren op zich is geen probleem, als ik iets een paar keer lees kan ik het later moeiteloos reproduceren, maar de moeite zitten bij mij in het gáán leren, mezelf ertoe aanzetten. Dat is bijna onmogelijk bij mij, en ik heb ook een speciale cursus plannenvoor kinderen met ADD gevolgd.
Vrienden
1. Heb je veel vrienden?
Niet echt. Ik heb een klein groepje mensen die ik als vriendinnen reken, maar meestal blijft het contact heel oppervlakkig.
2. Hoe gaan je vrienden met je om?
Ze weten wel dat ik heel chaotisch ben, en nauwelijks leer of huiswerk maak, maar weten niet dat ik ADD heb, en gaan dus niet anders met me om.
3. Is het moeilijker om vrienden te maken?
Ja. Ik durf absoluut niet op mensen af te stappen, en ik denk dat mijn zeer wezenloze blik (als ik een beetje in mijn eigen gedachten zit) in de klas ze ook nogal afstoot. Ik ben ook niet spontaan.
4. Moet je vrienden rekening met je houden?
Ze weten dat ik chaotisch ben, dus met groepsopdrachten op school zitten ze heel erg achter me aan, en ze stoten me aan als ik weer eens wezenloos voor me uitstaar.

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke
Nee. Ik vind medicijnen eng en wil niet afhankelijk zijn van iets, het zou voelen alsof ik mezelf niet ben.
2. Heb een ander voedingspatroon?
Nee.
3. Sta onder controle in het ziekenhuis
Nee.
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt?
Ik loop bij een psychotherapeut, waarmee ik alle problemen die ik met vrienden/opletten op school/huiswerk ed. heb, bespreek.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 10:41
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Enquête ADHD

ik heb PDD, (syndroom van asperger (SvA) om precies te zijn.. Geen ADHD dus)
Naam: Robbert
Leeftijd: 17
Geslacht: M

Thuis.
1. Hoe oud was je toen de diagnose SvA werd gesteld? groep 5, dus ik denk 9 jaar
2. Heeft er iemand in je familie ook ADHD? Mijn broertje heeft ook SvA, en ik heb een tante die nooit officieel is onderzocht, maar waarschijnlijk wel iets van ADHD heeft.
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes. Nee. Ook vanwege SvA zou ik daar heel veel moeite mee hebben. Wij hebben gewoon veel duidelijkheid. We eten altijd 's avonds warm enzo...
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan?
Voor mij niet zo. Ik kan er nu vrij goed mee omgaan.

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school? Ik ben momenteel schoolloos... Maar dat heeft niks met SvA te maken... Ik heb altijd op openbare scholen gezeten. Speciaal onderwijs was nog iets te speciaal voor mij, ik was niet autistsch genoeg
2. Gelden er voor jouw andere regels op school? Nee
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je SvA hebt? Nee, Ik heb heel goed leren omgaan met SvA, en de meesten merken niet eens dat ik het heb.
4. Kun je je goed conCenteren in de klas? Daar had ik soms wel problemen mee... Maar ik kon vrij goed leren dus het is nooit echt een probleem geweest... Maar na 5 minuten luisteren was voor mij de concentratie wel op...
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen? Niet opvallend... In mijn schooldossier stond natuurlijk wel dat ik SvA heb, en de leraren konden dat ook wel weten, maar ik weet niet of ze mij er apart op behandelden
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen? Nee... Ik ben daar juist wat beter in.

Vrienden
1. Heb je veel vrienden? Niet heel veel. Maar ik heb ook liever 2 hele goede vrienden, dan veel vrienden waar je niet veel mee omgaat.
2. Hoe gaan je vrienden met je om? Gewoon normaal, ik merk niks aparts aan ze.
3. Is het moeilijker om vrienden te maken? Ja, voor mij wel... Ik durf meestal de stappen niet te zetten.
4. Moet je vrienden rekening met je houden? Liever niet, dan krijg ik juist het gevoel dat er iets met me is.

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke Nu niet meer... Vanaf mijn 11e tot mijn 14e gebruikte ik risperdal.
2. Heb een ander voedingspatroon? Ik houd iets te veel van tussendoortjes
3. Sta onder controle in het ziekenhuis? nee, eerder wel bij de GGZ, maar dat ook niet meer... (ben er iig al jaren niet meer geweest)
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt? Nee, ik zorg er wel voor dat dingen mij goed duidelijk zijn, maar daar blijft het bij.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 21:55
spokenziejeniet
spokenziejeniet is offline
Enquête ADHD
Naam: Anoniem
Leeftijd: 16
Geslacht: Man

Thuis.
1. Hoe oud was je toen de diagnose ADHD werd gesteld? 15
2. Heeft er iemand in je familie ook ADHD? Mijn vader en moeder. Mijn zusje ADD.
3. Gelden er voor jou thuis andere regels dan voor je eventuele broertjes of zusjes. Nee, maar er is wel meer begrip voor bepaalde situaties. Doordat ze weten hoe het komt als ik op een bepaalde manier reageer, of waarom ik iets op een andere manier doe.
4. Zijn er dingen waarmee je rekening moet houden als jullie ergens heen gaan? Zorgen dat ik iets heb om mezelf bezig te houden. Als het dan saai wordt, ga ik dat doen. En natuurlijk zorgen dat ik mijn pilletje heb ingenomen en extra bij me heb.

Op school.
1. Zit je op een speciale school of op een gewone school? Gewone school.
2. Gelden er voor jouw andere regels op school? Ik krijg per 45 min. (1 lesuur) 10 minuten verlenging bij toetsen. (toetsen van 90 minuten, betekent dus 20 minuten verlenging).
3. Gaan je klasgenoten anders met je om omdat je ADHD hebt? Nee
4. Kun je je goed consenteren in de klas? Nee. Teveel pratende mensen of bijgeluiden op de achtergrond. Als het helemaal stil is kan ik me ook niet concentreren. Mijn hersenen zijn daar heel lastig mee, ik heb een bepaald aantal prikkels nodig om me te kunnen concentreren. Zit het onder de drempel dan vind ik het saai. Erboven volg ik het niet. Naast het raam zitten is een grote ramp, ik kijk zeker 50% van de les uit het raam.
5. Wordt je door leraren anders behandeld dan anderen? Enkele leraren houden er rekening mee. Kleine dingen, die voor mij een groot verschil maken. Als er iets moet worden uitgedeeld, of gehaald, mag ik dat doen (opstaan, even lopen). Of ik krijg vaak de beurt, zodat ik me niet verveel. Of niet te moeilijk doen als ik even niet oplette en de vraag niet hoorde.
6. Heb je meer moeite met leren dan anderen? Ja, ik wil heel graag goed leren en al me huiswerk maken, maar wat ik less dringt niet tot me door, ik moet het dan meerdere keren lezen om de zin helemaal te begrijpen. Ook is het moeilijk om school en schoolwerk een plek te geven in mijn leven, dat lichtelijk (lees: erg) chaotisch is. Ik doe mijn best om net als de rest me aan alle afspraken te houden.

Vrienden
1. Heb je veel vrienden? Ik kan het met heel erg veel mensen goed vinden. Ik heb ook en paar echt hele goede vrienden waar ik ook serieuze dingen mee kan bespreken.
2. Hoe gaan je vrienden met je om? Normaal, sommigen weten het, maar dat maakt dan niet zo veel verschil. Anderen waarmee echt afspraken zijn gemaakt, gaan anders (beter) met mij om, hebben meer begrip, waardoor ik het nog beter met ze kan vinden.
3. Is het moeilijker om vrienden te maken? Ja, ik ben nogal afwachtend wat dat betreft. Maar soms kan ik juist heel erg spontaan zijn daarin. Omdat ik vroeger gepest ben, let ik nu heel erg op voordat ik mezelf naar buiten breng in een nieuwe omgeving/groep.
4. Moet je vrienden rekening met je houden? Niet speciaal, maar het is wel handig voor ze om het te weten. Als ik een keer raar (in hun ogen) reageer, (lees: boos, heel enthousiast, of angstig) weten ze hoe dat komt. Als ze vragen of ik in het weekend kan afspreken, zeg ik altijd dat ik het nog laat weten. Ik moet eerst thuis op de kalender kijken of daar afspraken staan. Met deze regel komen dubbele afspraken minder voor (zonder is het een catastrophe).

Behandeling
1. Gebruik je medicijnen? Zo ja welke; Ik gebruik Ritalin. 4x per dag 10 mg (= 1 pilletje)
2. Heb een ander voedingspatroon? Nee, ik vermijd alcohol als mijn pilletje nog werkt.
3. Sta onder controle in het ziekenhuis. Ik ga regelmatig nog naar de dokter als een soort 'check' om te praten over hoe het nu gaat.
4. Zijn er nog anderen hulpmiddelen die je gebruikt? Hypericum. Om niet somber (té rustig) te worden van de Ritalin. Dat is een perfecte combinatie voor mij. Ik kan me concentreren zonder last van het zombie-effect te hebben.

PS Ik wil jullie graag van dienst zijn, als jullie meer informatie dan dit nodig hebben over ADHD en mijn ervaring ermee, of medicijnen. Ik kan dan meer details geven. Als jullie daar interesse voor hebben, willen jullie dan je e-mail adres geven, zodat ik jullie een e-mail kan sturen. Dan kan de rest over de mail overlegd en gevraagd worden.

Laatst gewijzigd op 05-01-2011 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 12:53
lindamoniek
lindamoniek is offline
Allemaal hardstikke bedankt voor het invullen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken profielwerkstuk ADD en ADHD
Willeke94.
3 19-01-2011 16:24
Studeren Profielwerkstuk ADHD en ADD
Willeke94.
0 13-01-2011 18:41
Algemene schoolzaken Hulp bij een Profielwerkstuk Gezocht!!!
Bats
3 05-07-2007 15:31
Huiswerkvragen: Exacte vakken Enquete ADHD
Lo_Siento
0 15-02-2006 18:02
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk ADHD
*Supergirlll*
9 17-10-2005 20:17
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk adhd
Princess16
8 13-04-2005 21:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.