Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2012, 17:56
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 18:10
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
Ja.
hahaha
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 18:21
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Weet iemand nog ge*le seks verhalen?

Alvast bedankt.

XxX
Gezien hier al een topic over was (deze dus) heb ik ze even samengevoegd!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 18:30
Verwijderd
Citaat:
nou laat ik eens creatief zijn

Spoiler
Nice Story

Laatst gewijzigd op 09-05-2012 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 18:55
Verwijderd
Zo effe wat geschreven.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 23:19
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
We liepen het jogging parcours dat de gymleraar voor ons had uitgezet in het Haagsche bos.
We hadden één uur de tijd om het parcour te lopen, mijn klasgenootje en ik bleven express een beetje achter en renden langzamer en lieten ons door de anderen inhalen.
De andere klasgenoten renden ons voorbij
Dan trek ik hem van het pad en ga ruglings tegen een boom staan.
‘Kom mee', fluister ik.
We tongenzoenen, en intussen duw ik mijn hand onder zijn shirt, het T-shirt schuurde over zijn rug.
Met mijn andere hand kneedde ik zijn kruis, het gonst in mijn kop. Hij dronken van opwinding.
We gaan volledig op in het moment van opwinding, en denken niet meer na of iemand ons wel of niet ziet.
Onhandig trekt hij mijn shirt uit evenals mijn trainingbroek en legt dan zijn hand op mijn naakte huid.
Ik huiver, giechel, mijn spieren spannen zich. Hij worstelt zijn hand omhoog en voelt aan mijn borsten.
Begerig glijden zijn vingers naar over de zachtheid van mijn ontblote tepel door mijn sport bh iets naar beneden te trekken.
In de verte hoorde ik de andere klasgenoten schreeuwen, ze willen opschieten.
In een reflex trekt hij zijn hand terug, maar ik grijp zijn pols, en dwing zijn hand naar beneden, naar mijn kruis.
‘Doorgaan’ hijg ik. Hij zit te prutsen met mijn broek, krijgt hem niet open.
Waarna ik ongeduldig zelf de knoop losmaak en de rits naar beneden schuif.
Ik maak zachter geluidjes als hij mijn venusheuvel betast, en voorzichtig een vinger tussen mijn vochtige lipjes pers.
‘Toe maar’ zeg ik,’ een beetje hoger, ja, zo. Hij weet van opwinding amper wat hij doet en vingert me.
Tot ik plotseling hurk en zijn broek open maak.
Het moet voor hem vast als een bevrijding zijn, wanneer ik zijn stijve penis vastpak. Hij schrikt ervan.
‘Wat doe je?’ mompelt hij, en wil me omhoog hijsen, maar voor hij dat kan doen.
Neem ik zijn stijve penis in mijn mond en begin hem af te zuigen.
Hij geneert zich, maar trekt zich niet terug en pakt mijn hoofd. Kijkt om zich heen niemand te zien.
Dan leunt hij tegen de boom, ogen wijd open, mond open waaruit zacht gekreun ontsnapt.
Alles verrast hem, de snelheid waarmee mijn overrompeling zich voltrekt.
Mijn warme zuigen, mijn uitzinnige geilheid.
Na een paar tellen, kreunt hij, harder, en weet ik dat zijn zaad zal komen.
Heet en onstuitbaar.
Met een vlugge beweging van zijn heupen, spuit hij zijn sperma in hevige vloedgolven in mijn mond, en morsen restjes uit mijn mond over de bosgrond.
Trillend op zijn benen knoopt hij zijn broek zicht.. ik neem hem in mijn armen.
Hij zoent me. ‘Was het lekker’ vraag ik.
Hij knikt ja, wilde iets zeggen maar ik greep zijn hand en zei, nu kijken of we de groep kunnen vinden.
En samen hollen we over de finish.
‘Jullie zijn laatste, verdwaald?” vraag de gymleraar.
“Zoiets, ja’, mompelde mijn klasgenootje, en gaf me een knipoog.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 11:11
Verwijderd
:')
Met citaat reageren
Oud 27-04-2012, 13:00
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
We liepen het jogging parcours dat de gymleraar voor ons had uitgezet in het Haagsche bos.
We hadden één uur de tijd om het parcour te lopen, mijn klasgenootje en ik bleven express een beetje achter en renden langzamer en lieten ons door de anderen inhalen.
De andere klasgenoten renden ons voorbij
Dan trek ik hem van het pad en ga ruglings tegen een boom staan.
‘Kom mee', fluister ik.
We tongenzoenen, en intussen duw ik mijn hand onder zijn shirt, het T-shirt schuurde over zijn rug.
Met mijn andere hand kneedde ik zijn kruis, het gonst in mijn kop. Hij dronken van opwinding.
We gaan volledig op in het moment van opwinding, en denken niet meer na of iemand ons wel of niet ziet.
Onhandig trekt hij mijn shirt uit evenals mijn trainingbroek en legt dan zijn hand op mijn naakte huid.
Ik huiver, giechel, mijn spieren spannen zich. Hij worstelt zijn hand omhoog en voelt aan mijn borsten.
Begerig glijden zijn vingers naar over de zachtheid van mijn ontblote tepel door mijn sport bh iets naar beneden te trekken.
In de verte hoorde ik de andere klasgenoten schreeuwen, ze willen opschieten.
In een reflex trekt hij zijn hand terug, maar ik grijp zijn pols, en dwing zijn hand naar beneden, naar mijn kruis.
‘Doorgaan’ hijg ik. Hij zit te prutsen met mijn broek, krijgt hem niet open.
Waarna ik ongeduldig zelf de knoop losmaak en de rits naar beneden schuif.
Ik maak zachter geluidjes als hij mijn venusheuvel betast, en voorzichtig een vinger tussen mijn vochtige lipjes pers.
‘Toe maar’ zeg ik,’ een beetje hoger, ja, zo. Hij weet van opwinding amper wat hij doet en vingert me.
Tot ik plotseling hurk en zijn broek open maak.
Het moet voor hem vast als een bevrijding zijn, wanneer ik zijn stijve penis vastpak. Hij schrikt ervan.
‘Wat doe je?’ mompelt hij, en wil me omhoog hijsen, maar voor hij dat kan doen.
Neem ik zijn stijve penis in mijn mond en begin hem af te zuigen.
Hij geneert zich, maar trekt zich niet terug en pakt mijn hoofd. Kijkt om zich heen niemand te zien.
Dan leunt hij tegen de boom, ogen wijd open, mond open waaruit zacht gekreun ontsnapt.
Alles verrast hem, de snelheid waarmee mijn overrompeling zich voltrekt.
Mijn warme zuigen, mijn uitzinnige geilheid.
Na een paar tellen, kreunt hij, harder, en weet ik dat zijn zaad zal komen.
Heet en onstuitbaar.
Met een vlugge beweging van zijn heupen, spuit hij zijn sperma in hevige vloedgolven in mijn mond, en morsen restjes uit mijn mond over de bosgrond.
Trillend op zijn benen knoopt hij zijn broek zicht.. ik neem hem in mijn armen.
Hij zoent me. ‘Was het lekker’ vraag ik.
Hij knikt ja, wilde iets zeggen maar ik greep zijn hand en zei, nu kijken of we de groep kunnen vinden.
En samen hollen we over de finish.
‘Jullie zijn laatste, verdwaald?” vraag de gymleraar.
“Zoiets, ja’, mompelde mijn klasgenootje, en gaf me een knipoog.
Like.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 18:05
Verwijderd
Weet iemand nog verhaaltjes over seks?

Xx.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 18:14
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852807
Volgens mij bestaat er al zo iets
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 18:20
Verwijderd
Ja maar daar komt niks meer op
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 07:28
Verwijderd
Inderdaad. Ik heb ze samengevoegd. Je kan gewoon hier vragen of iemand nog wat leuks weet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 08:24
anomiemertje
anomiemertje is offline
Mag het ook fetish zijn?
Nouja een meisje met latex aan is voor mij genoeg.
LE ME DONT NEED STORY!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2012, 20:44
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Citaat:
We liepen het jogging parcours dat de gymleraar voor ons had uitgezet in het Haagsche bos.
We hadden één uur de tijd om het parcour te lopen, mijn klasgenootje en ik bleven express een beetje achter en renden langzamer en lieten ons door de anderen inhalen.
De andere klasgenoten renden ons voorbij
Dan trek ik hem van het pad en ga ruglings tegen een boom staan.
‘Kom mee', fluister ik.
We tongenzoenen, en intussen duw ik mijn hand onder zijn shirt, het T-shirt schuurde over zijn rug.
Met mijn andere hand kneedde ik zijn kruis, het gonst in mijn kop. Hij dronken van opwinding.
We gaan volledig op in het moment van opwinding, en denken niet meer na of iemand ons wel of niet ziet.
Onhandig trekt hij mijn shirt uit evenals mijn trainingbroek en legt dan zijn hand op mijn naakte huid.
Ik huiver, giechel, mijn spieren spannen zich. Hij worstelt zijn hand omhoog en voelt aan mijn borsten.
Begerig glijden zijn vingers naar over de zachtheid van mijn ontblote tepel door mijn sport bh iets naar beneden te trekken.
In de verte hoorde ik de andere klasgenoten schreeuwen, ze willen opschieten.
In een reflex trekt hij zijn hand terug, maar ik grijp zijn pols, en dwing zijn hand naar beneden, naar mijn kruis.
‘Doorgaan’ hijg ik. Hij zit te prutsen met mijn broek, krijgt hem niet open.
Waarna ik ongeduldig zelf de knoop losmaak en de rits naar beneden schuif.
Ik maak zachter geluidjes als hij mijn venusheuvel betast, en voorzichtig een vinger tussen mijn vochtige lipjes pers.
‘Toe maar’ zeg ik,’ een beetje hoger, ja, zo. Hij weet van opwinding amper wat hij doet en vingert me.
Tot ik plotseling hurk en zijn broek open maak.
Het moet voor hem vast als een bevrijding zijn, wanneer ik zijn stijve penis vastpak. Hij schrikt ervan.
‘Wat doe je?’ mompelt hij, en wil me omhoog hijsen, maar voor hij dat kan doen.
Neem ik zijn stijve penis in mijn mond en begin hem af te zuigen.
Hij geneert zich, maar trekt zich niet terug en pakt mijn hoofd. Kijkt om zich heen niemand te zien.
Dan leunt hij tegen de boom, ogen wijd open, mond open waaruit zacht gekreun ontsnapt.
Alles verrast hem, de snelheid waarmee mijn overrompeling zich voltrekt.
Mijn warme zuigen, mijn uitzinnige geilheid.
Na een paar tellen, kreunt hij, harder, en weet ik dat zijn zaad zal komen.
Heet en onstuitbaar.
Met een vlugge beweging van zijn heupen, spuit hij zijn sperma in hevige vloedgolven in mijn mond, en morsen restjes uit mijn mond over de bosgrond.
Trillend op zijn benen knoopt hij zijn broek zicht.. ik neem hem in mijn armen.
Hij zoent me. ‘Was het lekker’ vraag ik.
Hij knikt ja, wilde iets zeggen maar ik greep zijn hand en zei, nu kijken of we de groep kunnen vinden.
En samen hollen we over de finish.
‘Jullie zijn laatste, verdwaald?” vraag de gymleraar.
“Zoiets, ja’, mompelde mijn klasgenootje, en gaf me een knipoog.
Je beste verhaal
Met citaat reageren
Oud 03-05-2012, 23:10
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik draai me om, worstel met de dekens, verliefheid, schapen tellen, nee, mmm, ik denk aan die éne jongen.
Mezelf strelend denk ik aan hem. Val in slaap. Om al gauw in dromenland uit te komen.
Hij wilde me nog iets laten zien, in het fietsenhok. Maar wat dan?
Iedereen was al naar huis. Het fietsenhok was verlaten.
Alleen wij twee hand in hand.
Dan sla ik mijn armen om hem heen. Ik kus hem op de mond en in zijn nek..
Met mijn ene hand streel ik over zijn buik, met de andere glij ik naar beneden en tast in zijn kruis.
Hij wil zich omdraaien, maar ik klamp me stevig aan hem vast.
‘wat doe je nou?’ vraagt hij zenuwachtig.
‘Je wilde toch weten wat we hier kwamen doen?’ fluisterde ik hem, terwijl ik behendig de knoop van zijn broek losmaak en de rits open doe.
‘Je wilde me toch,’ fluistert ik hem in zijn oor.
‘Jeetje Linda je bent gek?!” zegt hij, terwijl hij zenuwachtig om zich heen kijkt.
“Wil je dan geen verkering?’ mompel ik teleurgesteld.
Hij draait zich om, staat de rillen op zijn benen, totaal van slag.
‘wil je geen verkering?’ vraag ik, terwijl ik zijn lul vastpak en hem rustig begin af te trekken..
De ontzetting die zich van hem meester maakt is even groot als de geilheid van mijn handeling.
Hij pakte me bij mijn middel en duwde me tegen het achterschot en mompeld, ja, ja, ja.
Langzaam trek ik mijn rokje omhoog, en mijn blauwe slipje wordt zichtbaar.
Zet vervolgens een voet op het zitbankje, en schuif mijn slipje opzij.
Al trekken aan zijn stijve, volgt hij mijn handelingen vol verlangen.
Ik gun hem de inkijk, op mijn gladde kutje.
Al gauw staat hij al achter me.
Krankzinnig van geilheid en opwinding stort hij zich op me, als een hongerig beest, een minnaar, een vent.
De kreet waarmee hij achterlangs bij me binnen dringt, ontlaad zich uit al zijn lang opgekropte geilheid en verlangen
Ruw knijpt hij van achter in mijn borsten.
Hij stoot niet, dan duw ik mijn billen naar achter, en hij word gestoten,.
Hij kreunt, en is helemaal buiten zinnen van geilheid. Als een vampier zuigt en bijt hij zich in mijn zachte hals vast. “auw, nee geen zuigzoen” kreun ik.
Bang dat er een rode roze plek zuigzoen in mijn hals zichtbaar acher blijft.
En voel zachte bijt hapjes in mijn nek, om me vervolgens helemaal te doorboren met zijn penis.
En al gauw voel ik zijn ballen tegen mijn billen stoten.
Terwijl ons gekreun de ruimte vult, stoot hij, en stoot ik naar achter, en hoor ik mijn billen ploffen tegen zijn buik.
Graaiend glijden zijn vingers over mijn klitje, ik pak zijn hand om die daar te houden.
Als een wild dier begint hij harder te stoten en te grommen,
Dat iemand ons hoort interesseerde ons niet .
Ineens stop hij, en trekt zich terug..
Zijn penis glijd uit mijn kutje. Even ben ik bang dat hij wil stoppen.
Hij gaat op het bankje zitten, en wrijft met zijn hand over de lengte zijn harde paal, die nog fier overeind staat.
Zijn penis glim van mijn vocht. Dan ga ik op mijn knieën neem zijn paal in mijn hand, omsluit zijn geslacht met mijn mond en begin hem te pijpen.
Hij zet zijn hand achter mijn hoofd en drukt me omlaag, waardoor zijn penis tot diep in mijn keel verdwijnt.
Hij kreunt, oh, ja…dieper, ik begin te kokhalzen. Maar hij druk toch door. En het puntje van mijn tong raakt zijn balzak.
Dan gebaard hij me om op zijn schoot te gaan zitten.
Nog na hijgend draai ik me om met mijn rug naar hem toe, en laat me zelf langzaam over zijn stijve zakken.
Langzaam verdwijnt zijn penis tot aan zijn ballen in mijn strakke kutje.
Dan begin ik langzaam en daarna steeds sneller te wippen, al gauw glijd zijn hand over mijn clitoris.
De andere hand betaste mijn borsten, het bankje piepte en kraakte onder het ritme en gewicht van onze neukende bewegingen.
Zachtjes kneedde ik zijn ballen, hij kreunt, hij wilde mijn borsten zien.
Ik sta op en draai me om, kijk hem doordringend aan.
En laat mezelf weer zakken, en gun hem uitzicht op mijn borsten,
Al gauw heeft zijn mond een van mijn tepels gevonden en begint met zuigen.
Ik kreun van genot, onder zijn zuigende mond, en wip nog sneller, op zijn harde paal.
Dan pak ik zijn hoofd en druk zijn gezicht dieper tussen mijn borsten, hij gromde, en zoog vervolgens aan mijn andere tepel.
Dan trek ik aan zijn haar en zoen hem op de mond, en al snel kronkelen onze tongen in elkaar.
Hij kreunt, grijpt mijn heupen vast en ademd nog sneller, ik versnel mijn neuk ritme en voel dat ik ga komen.
Een heftig orgasme maakt zich meester van me, en ik klem mijn armen al kreunend nog steviger vast om de nek mijn klasgenoot.
Hij kreunt en slaakt een harde kreet, bijt in mijn nek en spuit zich stotend leeg in mijn kutje.
Hijgend blijft , ik nog even op zijn schoot zitten. Dan wil ik opstaan maar hij houd me nog even vast.
En fluistert “blijf nog even.”. “Schatje moet gaan,” fluister ik in zijn oor en geef hem een tongzoen en sta op.
Het zelfde moment voel ik een straaltje sperma, langs mijn been omlaag lopen.
‘Laten we gaan’ zeg ik, terwijl ik een papieren zakdoekje pak, en het sperma wegveeg.
“Is er iets?’ vraag ik al glimlachend aan mijn klasgenootje, als ik zie dat hij vol belangstelling mijn handelingen volg.
Overvallen door mijn vraag, stamelt hij iets onverstaanbaars als “ Oh, eh….niets…”, en zipt snel zijn gulp dicht. blijkbaar voelde hij zich opgelaten.
“Anders gaat het vlekken op mijn rok,” stel ik hem gerust, maakte intussen mijn rok verder in orde en gooide het papieren zakdoekje weg in de dichtstbijzijnde vuilnisbak.
Hij zipte zijn gulp nog verder dicht, tot hij het plots uit schreeuwde van pijn, in de haast was het velletje van zijn lul tussen de rits vast blijven zitten.
Al worstlend met zijn gulp verlieten de krachtermen zijn mond als een ware lawine aan scheldwoorden en gevloek.
Nog na vloekend had hij Snel zijn lul uit de pijnlijk benarde positie van zijn gulp bevrijd
“Gaat het een beetje" vraag ik een beetje overbodig."Kom we gaan, anders komt straks de conciërge nog langs."
" Om vragen wat we hier in het fietsenhok zo laat nog aan het doen zijn” zeg ik terwijl ik mijn scooter pak.
Ik vroeg hem waar zijn fiets stond, die had hij niet, ook geen scooter.
Hij was met de bus gekomen. “spring maar achterop, geef ik je een lift” bood ik hem aan.
Een aanbod dat hij gretig aannam,
Hij sprong bij me achterop, sloeg zijn armen om mijn middel en we zoefden het fietsenhok uit.
Terwijl we wegreden zagen we nog net een glimp van de conciërge die ons wantrouwend aankeek, maar voor hij iets kon vragen waren we al snel uit het zicht..
Mijn klasgenootje woonde niet ver bij mij vandaan. Ik zette hem thuis af, sloeg zijn aanbod om even mee naar binnen te gaan af, onder het mom een andere keertje.
Hij zwaaide naar me terwijl ik wegreed, ik zwaaide even terug.
het beeld vervaagt, badend in het zweet wordt ik wakker. ik kijk naar mijn wekker, de rode letters lichten op. Nog geen tijd.
Nog nadenkende blijf ik liggen op mijn rug. pieker over de vraag: ben ik verliefd op gewoon geil.
Om even later zonder antwoord op de vraag vervolgens weer weg te dromen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 10:09
mylifeasalisha
Avatar van mylifeasalisha
mylifeasalisha is offline
Citaat:
Spoiler

Goed bedacht haha!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 10:09
mylifeasalisha
Avatar van mylifeasalisha
mylifeasalisha is offline
Citaat:
ik ben nat geworden door deze verhaal
Je nederlands is ook niet al te best.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 10:46
mylifeasalisha
Avatar van mylifeasalisha
mylifeasalisha is offline
Heb deze gevonden en vind hem heel.... raar?

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 13:18
Verwijderd
Hij is zeker raar. O_o
Ik zou nooit meer naar de duinen van Hoek van Holland/ s´Gravezande gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 22:49
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik droomde over een boek, een wensen boek, een boek dat alle wensen vervulde.
Ik lag op mijn buik op bed met het boek in mijn handen. Sloot mijn ogen, las de spreuken hardop uit mijn hoofd en vertelde mijn wens, een ander meisje erbij flapte ik eruit.
O, nee, ik bedoel een vent, een leuke vent een jongen, een man, kerel. Maar de spreuk was al in werking.
En inderdaad voelde ik iets lichts op mijn benen, een hand die alsmaar omhoog schoof, een hand achter de heupband van mijn panty en toen naar binnen. Tegelijk voelde ik vochtige lippen op mijn nek, mijn wang, mijn ooglid. De panty ging omlaag, lager, lager. Daarna streek er een geparfumeerde bos haar langs mijn….
Geparfumeerde bos haar????
Geschrokken opende ik mijn ogen. Draaide mezelf om op mijn rug,. Ik zag iemand naast me liggen. Een meisje. Van schrik begon ik te gillen. “Hé wie ben jij?” wilde ik weten.
Ze was een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ze had lang zwart haar heldere groene ogen, een goed figuur, mooie borsten, op een smal streepje na, een geschoren kutje. Ze droeg alleen rode laarsjes, verder niets.
“Wie ben jij?” herhaalde ik.

“Ik heet plezier, nou ja eigenlijk Fátima ”, zei het meisje.
‘Ik verwachte heel iemand anders…een vent”, zei ik. Terwijl ik mijn panty die door het Fátima omlaag was geschoven weer recht trok tot op de juiste hoogte.
“Geeft niks” hield het meisje vol. “Ik werd opgeroepen. Door jou”
“Tja,” probeerde ik, en trachtte mezelf weer onder controle te krijgen
Maar Fatima leek het niet te horen “Je hebt mooie borsten” zei ze, ze stak een hand er naar uit en begon die te strelen.
“Hou op!”riep ik en sloeg haar op haar hand.
“Maar je hebt me toch opgeroepen”, herhaalde het meisje.
“Ik zei toch al dat het een gewoon een foutje was” bromde ik teleurgesteld.
Ik had verwacht dat er een lekkere vent zou verschijnen, maar kennelijk had ik het helemaal verkeerd gedaan. Misschien had ik in de toverspreuk een woord verkeerd uitgesproken dacht ik.

“Ik blijf een uur”, vertelde Fátima. “Een uur van plezier, met jou Linda. Dan is de spreuk uitgewerkt”. Toen ging ze op mijn bed liggen spreidde haar benen en begon zichzelf al liggende te strelen.
Ik vind ik het af en toe wel lekker om heerlijk te worden gemasseerd door een leuke vent. Dan deze keer maar door een bijzonder Arabisch meisje, die Fátima heet.
Fátima ging achter mijn hoofd op haar knieën zitten en masseerde mijn gezicht en hoofdhuid. Ik voelde haar van heel dichtbij. Als afsluiting van de massage een onverwachte verrassing.
Ze ging met haar handen van mijn schouders richting mijn buik en liezen. Om dat de kunnen doen moest ze voorover buigen. Ze deed dat als een poes die zich uitrekt. Waardoor haar borsten langs de mijne streken. Ik kreeg een lichte schok. De terugweg deed ze ook in poezenhouding. Daardoor zweefden haar borsten even vlak boven mijn gezicht. Opeens kreeg ik de enorme aandrang haar tepel te zoenen, maar ik durf niet.
Toen haar borsten weer langskwamen nam ik een roekeloos besluit, stak mijn tong veruit en raakte precies haar linker tepel. Fátima stopte haar beweging. Ik likte zacht en heel intiem haar tepel en zoog hem even naar binnen. Ze zuchtte en mompelde; ‘Mmm, Linda, je bent ondeugend.’

De beweging herhaalde zich en ik kuste en zoog nu ook haar rechtertepel, weer waren we even bewegingloos. Na een paar tellen kwam ze overeind en ging naast me liggen, boog zich voorover en kust zachtjes op mijn mond. Ik verloor mijn zelfbeheersing helemaal en duwde mijn tong in haar mond. Ze beantwoordde me en onze tongen draaien sensuele rondjes rond elkaar.
‘Ik heb het nog niet zo vaak gedaan, met een meisje’ mompel ik verlegen.
‘Wil je het nog een keer proberen’ fluisterde ze in mijn oor, het is makkelijker dan met een man.

‘Maar ik wil ook een (jonge)man, een vent, een kerel,’, mompelde ik een beetje onzeker geworden van mezelf. Ze gaf me weer een zoen. ‘Wat jij wil Linda’ zei ze en streelde mijn wangen en ging al zoenende via mijn hals naar mijn borsten.
Toen ze aan de binnenkant van mijn dijen kwam begon ik te trillen. Van spanning ? Of van opwinding?..geilheid.
‘Ontspan je, Linda’ fluistert ze. ‘Sla je armen om mijn hals.
Ik trok haar dicht tegen me aan. Voel de haar rug, haar hals, haar borsten die tegen me aandrukten. Haar warme lijf maakte me niet echt rustiger.
Want de opwinding werd er juist heftiger door. Langs de binnenkant van mijn dijen bereikte ze al strelend mijn kutje. Ze streelde me verkennend, teder. Ik gaf haar een diepe tongzoen om te laten merken dat het oké was. Ze glimlacht ‘goed zo, Linda?’

Mijn rechterbeen trok ze tegen zich aan. Mijn linkerbeen duwde ze opzij. Zo lag ik helemaal bloot voor haar. Ze bekeek me van dichtbij en blies zacht over mijn kruis. En likte me. Het was lief en opwindend.
‘Je roos is vochtig van de dauw’ zei ze zacht. ‘Mag ik je proeven?’
Met haar spitse tong likte ze me. Ze vond moeiteloos mijn klit. Het leek wel een Arabische dans, uitdagend en opzwepend.
Ze schoof haar hand onder mijn billen en masseerde mijn stuitje terwijl ze me bleef likken. We veranderden van positie, en nu zat ik op haar met mijn knieën aan weerskanten van haar gezicht, en liet mijn kutje zachtjes zakken op haar gezicht, het wond me zo op dat mijn orgasme begon te komen.

‘Nu jij Linda’ zei ze. Ze deed haar witte broekje uit, ik zag haar strakke billen en een klein streepje schaamhaar. Ze legde een kussentje dat naar lavendel rook onder mijn hoofd en schoof naast me op het bed. Ze zette haar knieën aan weerskanten van mijn lijf en schoof voorzichtig naar voren tot ze met haar kruis boven mijn gezicht hing. Ik zag haar prachtige lijf nu in onderaanzicht. Haar donkere ogen, haar mooie gezicht, ze keek me glimlachend aan, maar mijn ogen werden naar haar kruis gezogen. Nog niet eerder had ik een andere vrouw van zo dichtbij gezien. Haar schaamlippen waren dik en vol zoals haar volle mond. Fátima pakte mijn handen en legde die om haar strakke billen.

Langzaam trok ik haar naar me toe, en zachtjes liet ze zich zakken. Ik stak mijn tong ver uit en toen….proefde ik haar vocht. Ze smaakte zo als ze rook. Lavendel, paprika, en kaneel. In een felle vlaag van opwinding maakte ik lange halen met mijn tong tussen haar kut lippen en over haar dikke klit . ik wilde alles van haar zien, proeven, meemaken. Terwijl ik haar likte, trok ik haar billen ver uit elkaar om haar nog wijder te openen. Zij boog haar lichaam als bamboe stengel naar achter. Ze bood me haar kut aan en tegelijk streelde ze met haar rechterarm gestrekt achter zich mijn verlangende klitje. We zweepten elkaar op en weer voelde ik een orgasme komen. Tot ik plots een zoemend geluid hoorde, het bleef maar aanhouden. Ik open mijn ogen, en zie mijn digitale wekker. Uit frustratie geef ik een mep op het ding, het dondert van het nachtkasje en zoemde nog vrolijk door. In een poging het ding te bereiken val ik uit bed. Eindelijk is het stil. En merk dat ik helemaal bezweet ben, weer gedroomd
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 07:06
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Daar gaan we weer
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 11:58
mylifeasalisha
Avatar van mylifeasalisha
mylifeasalisha is offline
Hahaha nee inderdaad ik ook niet !
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 12:20
Raww-Swag
Avatar van Raww-Swag
Raww-Swag is offline
ik weet wel sites met sex verhalen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
ik weet wel sites met sex verhalen
De sites zijn niet belangrijk als je een verhaal vindt die je aanspreekt. Post hem hier
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 12:24
Raww-Swag
Avatar van Raww-Swag
Raww-Swag is offline
Citaat:
De sites zijn niet belangrijk als je een verhaal vindt die je aanspreekt. Post hem hier
ah zo dacht mischien wel handig
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
ah zo dacht mischien wel handig
Tuurlijk maar het liefst moet er ook eigen werk komen. Maar genoeg gekletst
verhalen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Je nederlands is ook niet al te best.
klopt mijn Nederlands is verdikkeme slecht
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:32
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Heb deze gevonden en vind hem heel.... raar?

Spoiler
Dat is het raarste sexverhaal dat ik ooit heb gelezen.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 16:38
Verwijderd
Van internet:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 18:22
Verwijderd
En van mezelf. Deze is wel soft

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 23:29
Verwijderd
Citaat:
BB22, zal je je verhaal in SPOILER willen zetten. Anders worden de pagina's lang. Niet gemeen bedoeld of door je gekozen verhaal, maar gewoon voor het gemak. Als je dat niet wil is dat niet erg.
Hey, je hebt helemaal gelijk. Bedankt voor de tip trouwens, ik wist niet eens dat dat kon ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 17:35
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ze valt zo op dat ik wel naar haar moet kijken. Tijdens college kwam ze naast me zitten.
Ik kan soms mijn ogen niet van haar afhouden.
Ze heeft alles zoals mannen dat noemen in de juiste proportie.
Sommige mannen noemen dat ook wel; alles erop en eraan.
Dan denk hoe zou het voelen om twee handen op de borsten van een andere vrouw vast te pakken.
en lik aan pas gekochte mijn ijsje
Mijn ogen glijden over haar blote huid tot aan de uiteinden van haar borsten.
Ik zou niets liever willen dan de door haar shirt priemende tepels in mijn mond te nemen.
Ze proeven. Eraan zuigen. Bijten, knijpen en kneden. Hoe kom ik toch aan die gedachten? Wat gebeurd er met mij?
In gedachten voel ik al hoe mijn speeksel warm langs mijn mondhoeken sijpelt als ik van de ene naar de andere tepel buig.
Voel dat ik nat wordt van die nieuwe sensatie. Zou zij ook?
Ik denk dat ik ook mijn handen voorduren heen en weer zou bewegen, om alle kanten van haar borsten te voelen.
Ik voel dat ik zelf nat wordt van die nieuwe sensatie, dan denk ik, zou zij ook?.
Mijn tepels richten zich op. Bij haar blik op mijn borsten.
ik lik aan mijn ijshoorntje dat al begint te smelten. Even ontmoeten onze blikken elkaar.
Was dat nou een knipoog? Ik weet wat zij denkt, of toch niet. In gedachten voel ik haar vingers al een beweging maken die mijn tepels nog harder maken.
Als zaten ze tussen duim en wijsvinger ingeklemd.
Wat zou ze ervan vinden dat mijn hand haar broeksknopen losmaakt en mijn andere hand langzaam haar broek in schuift?
In gedachten droom ik verder, en vergeet helemaal waar ik ben.
Ja ze vind het goed, ja. Ik kan niet wachten. Ik strijk langs de kleine schaamhaar krulletjes omlaag en laat twee vingers tussen haar kletsnatte lippen glijden.
Ik kan niet wachten, duw ze meteen diep in haar gewillige kut. Ze kreunt zachtjes.
Ik trek mijn vingers uit haar gleufje, stop ze in mijn mond, maar ze is me voor ze pakt mijn hand neemt een likje en fluistert proef je mijn godinnenhoning.
Mijn hand wringt zich opnieuw in haar broek. Ik vind direct haar harde klit en begin er zachtjes rondjes overheen te draaien. Ze kreunt nu luider en luider.
Blijkbaar is zij ook opgewonden van mijn spel met haar borsten en tepels. Ik besluit dat ik nog meer nieuw terrein ga verkennen.
Ik daal af over haar buik naar haar meest vrouwelijke plek, die bij mijn aankomst al druipt van haar warme vocht.
Mijn tong strijkt langs haar lippen, met ook hier kleine stekelige haartjes die alle kante op pieken. Het deert me niet, ik wil haar drinken.
Ik wil haar laten weten dat alles goed is.
Ik wil haar likken en zeggen dat heerlijk is.
Dus lik ik haar. Ik lik haar zijdelings, langs haar grote klit.
En frontaal erop, zodat ze luidruchtig gaat hijgen. Ik lik haar zacht met lange halen van mijn tong.
Maar ook met korte krachtige likjes, die haar nog meer doen hijgen.
En ik lik in haar, waar mijn tong zo diep mogelijk reikt. Ik lik en slik.
Waarom heb ik dit nog nooit gedaan? Wat houd mij tegen.
Linda, hoi, joehoe ben je nog wakker, ik schrik op kijk naar dat leuke meisje uit mijn droom dat nog naast me zit in de kantine.
En voel intussen nattigheid op mijn blote benen, het ijsje is helemaal gesmolten, en druppeld uit het hoorntje van koek.
Snel pakt ze een paar servetjes van de tafel, en veegt het vocht van mijn benen. Ze lacht en vraagt intussen "wat deed jij nou met dat ijsje?"
Ze geeft me weer een knipoog, ja nu was het echt, zeker weten, even raakt ze me aan, een schok een tinteling schiet door me heen. Ook zij lijkt geschrokken.
"Waar was je met je gedachten?" vraagt ze me, terwijl ze een propje maakt van het servetje
Even weet ik haar naam niet meer, ze is nieuw, maar waarom weet zij wel mijn naam. "Oh sorry, ….eh,.. ik weet je naam niet",stammel ik verlegen.
Ik schaamde me enorm.
‘Ik ben Nathalie, je had me al je naam verteld’ lacht ze, "Oké, doen we het nog een keertje"
En ze geeft me een hand, noemt haar naam. Als een standbeeld onder hypnose staar ik haar aan, van de weeromstuit blijf ik haar hand net ietsje te lang vasthouden.
"Mag ik mijn hand terug?", vraagt ze me lachend, en meteen kom ik uit mijn hypnose, en mompel.
Even ben ik de tel kwijt. Mijn hart slaat op hol “kom je morgen weer,” vraag ik, in mijn onnozelheid, het was eruit voor ik het zelf doorhad.
“ik kom bij jou in de klas, leuk dat ik….euh…bij je mag zitten”, zegt ze, Op die woorden begin ik weer te blozen. Ze zal het vast wel gezien hebben, ik denk terug aan mijn droom. Wanneer ze opstaat en al heupwiegend naar de frisdrank automaat loopt, roept ze of ik ook wat te drinken wil, ik roep dat ik geen kleingeld heb, ze roept "deze krijg je van mij." ik kies voor een cola
Nog volkomen overdonder van wat me overkomt. Denk ik aan mijn droom over haar..maar ik hou ook van, (jonge)mannen, kerels,
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 18:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik heb de topics even samengevoegd zodat er 1 centraal topic met seksverhalen is.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 23:20
Verwijderd
Er mogen geen pornosites genoemd worden, maar er mogen wel expliciete seksverhalen op het forum staan?

Enlighten me.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 23:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Offtopic: Ik snap ook niet zo goed wat het toevoegt, het is geen vraag, geen discussie, geen probleem... hoe hoort het thuis op een forum, een scholieren forum no less?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 06:49
Verwijderd
Of post een verhaal. Of overtuig een forumbaas dat dit niet op een forum hoort.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 09:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Er mogen geen pornosites genoemd worden, maar er mogen wel expliciete seksverhalen op het forum staan?

Enlighten me.
Als je het er echt serieus over wil hebben moet je even een topic op Beleidszaken openen, het lijkt me hier niet echt de plaats om erover te discussiëren
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 11:30
Verwijderd
Oh, ik stoor me er verder niet aan hoor, ik vind het alleen apart. Zal verder niet meer offtopic gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 11:38
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Ik ben onderweg naar mijn vriend. Hij moest werken, ik weet niet hoe laat hij thuis komt. Wat ik wel weet, is dat mijn kutje nat is en dat ik geil ben. Ik kom aan bij mijn vriend, hij is nog niet thuis, de achterdeur is dicht.
Ik druk op de bel en de vriend van zijn zusje doet open. Ik vraag of er nog niemand thuis is, hij antwoordt nee.

Ik loop naar binnen, pak mezelf iets te drinken en ga op de bank zitten. Ik heb me altijd al aangetrokken gevoelen tot de jongen die nu naast me zit, maar blijf mezelf ervan overtuigen dat het niet kan, no way... Dan gebeurt wat ik nooit had verwacht: hij schuift dichter naar me toe en zoent me. Mijn opwinding komt los en ik begin hem te strelen, overal waar ik maar kan.

Hij vraagt of ik met hem mee ga naar boven. Ik aarzel niet en sta op, we struikelen de trap op en plantten neer op het bed van mijn vriend. Ik denk aan hem, hou van hem, maar besef dat ik dit graag wil. Ik duw de vriend van zijn zusje plat op het bed neer en ruk zijn broek open. Ik begin hem te pijpen en merk dat hij het lekker vindt. Ik streel zijn ballen, hij kreunt en na een tijdje duwt hij me weg, draait me om en duwt me voorover. Daar zit ik dan, ik voel zijn warme lul mijn kutje binnendringen. Hij stoot diep en hard, ik kreun luid en hij komt redelijk snel klaar. Ik laat me op het bed zakken en hij geeft me een zoen en zegt: Dit was nodig, je bent gewoon een lekker wijf. Dan loopt hij weg, en ik val in slaap.

Als ik wakker word lig ik bij mijn vriend thuis op de bank. Hij geeft me een zoen en ik kijk naast me. Geen andere jongen te bekennen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Je houdt het prima kort
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 23:34
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik droomde verlangde naar een mannetje, een gozer, een vent , een kerel, of……een….meisje, een jonge vrouw. Mijn leeftijd, wat ouder mag ook.…..
Lag op bed.Speelde met mezelf.Mijn hand gleed tussen mijn gespreide benen. O, ik wenste dat een lekkere tong me zou willen likken. Of nog fijner een penis in me. Ik kriebel van verlangen.
Iemand. Hoe hij heet. Wie hij is, weet ik niet, een man, vrouw kan ook, maar nu even een man. Dat weet ik wel. Ik ben in een ongekende huis. Mmm. Ik lig op de vloer op een wollig tapijt. Hij scheurt mijn blouse open, neemt mij borsten in zijn handen Die onder mijn bh door waren geschoven. Het sluitinkje deze schoot gelijk los. Daar lig ik dan half naakt, zijn tong dringt mijn mond binnen. Zijn handen gaan dan neerwaarts onder mijn rokje, schuiven het van mijn dijen. Hij gooit het ver weg- ik weet niet precies waar naar toe. Samen met mijn slipje dat geen seconde bestand is tegen deze hartstochtelijke storm. Dan spreidt hij mijn benen en buigt hij zijn hoofd naar mijn kutje dat zo nat is geworden dat het lijkt of hij met zijn tong ervan drinkt. Die tong. Hij hapt in me. Auw, Hij likt me. Zijn ander hand gaat omlaag tot aan mijn billen, duwt mijn benen nog verder opzij. Ik duw mijn bekken omhoog en laat, ik kan me nog zo schamen. Het puntje van zijn tong tot in mijn anus gaan en likt, kwijlt..
Dan draait hij me om op mijn buik. En daar in de hal van een voor mij onbekend pand forceert hij mijn kutje met zijn lul. Na een tijdje ligt hij op me te trillen, en brullen, en komt hij klaar tussen mijn billen, stortte in op mijn rug, omdat zijn armen geen steun meer gaven. Toen op het zelfde moment dat het licht van alle lampen in die hal aangingen, onze lichamen overgoten. Onze lichamen, nog badend in het licht en nadruipend van het zweet en van zijn sperma. Worden we betrapt door een echtpaar. Waarvan de dame van schrik een kreet slaakte. Meneer en mevrouw weet –ik- veel. Ze gingen vlak langs ons heen, hun gezicht daarbij wel naar ons toe gedraaid. Vooral de man, die naar me keek alsof hij me wel zou bespringen, om mee willen doen me verkrachten. Terwijl zijn ogen terwijl hij langsliep in het licht snel de glimmende rondingen van mijn borsten, een beetje schaamhaar op mijn kutje, vast ook mijn billen opvingen. Terwijl het mannetje en ik haastig met onze armen maaiden om onze kleren naar ons toe te graaien.
Door de snelheid waarmee die droom zich had voltrokken en die onverzadigde penetratie, van de dildo die ik al slapende gebruikte was er vanaf het allereerste moment al in mij de kiem van een erotische hartstochtelijke bijna onverzadigbare seksverslaving gezaaid.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 13:15
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Moet nou alles zo gedetailleerd en overdreven?
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 16:07
Athene
Avatar van Athene
Athene is offline
haha blijkbaar wel
ik vind wel dat ze goed kan schrijven! daar moet je zeker wat mee doen,
maar of je die energie moet steken in het schrijven van seksverhalen?
zelf ben ik er niet zo fan van,
maar vind zeker dat je mooi kunt schrijven!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 19:52
Paula v
Avatar van Paula v
Paula v is offline
Hier is wel het juiste topic. leuk opwindend. Pikant.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 09:28
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
haha blijkbaar wel
ik vind wel dat ze goed kan schrijven! daar moet je zeker wat mee doen,
maar of je die energie moet steken in het schrijven van seksverhalen?
zelf ben ik er niet zo fan van,
maar vind zeker dat je mooi kunt schrijven!
Nou betwijfel ik of ze dit allemaal zelf heeft geschreven.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 10:20
Athene
Avatar van Athene
Athene is offline
Citaat:
Nou betwijfel ik of ze dit allemaal zelf heeft geschreven.
waarom niet?
dat kan toch,
als ze die fantasiën heeft, en ze vindt het leuk om deze details te treden,
zie ik niet in waarom ze ze niet zelf geschreven kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 10:25
Verwijderd
Mensen, je mag best commentaar leveren maar maak er geen lange debat van.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 17:10
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
waarom niet?
dat kan toch,
als ze die fantasiën heeft, en ze vindt het leuk om deze details te treden,
zie ik niet in waarom ze ze niet zelf geschreven kan hebben.
Omdat het nogal ongeloofwaardig is om zoveel ''fantasiën'' te hebben over erg uiteenlopende onderwerpen.
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 18:10
Athene
Avatar van Athene
Athene is offline
Citaat:
Omdat het nogal ongeloofwaardig is om zoveel ''fantasiën'' te hebben over erg uiteenlopende onderwerpen.
een schrijver schrijft ook niet over standaard 1 onderwerp.
en bij schrijven komt fantasie kijken, en ja die kan uiteenlopen.
als je schrijft hoef je niet altijd maar 1 kant op te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2012, 18:56
Verwijderd
Oke nu is het debat klaar.
Prima dat er wordt gepraat over hoe iemand tot zijn of haar verhaal komt, maar nu moet er een punt achter komen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vertel hier je sexverhaal
Neverdone
3 08-01-2013 13:32
Beleidszaken hoek voor seksverhalen
108934RS
3 26-11-2012 17:33
Beleidszaken Topless foto's beleid
Dark Phoenix
95 09-09-2012 17:15
Seksualiteit Kijken jullie wel eens porno?
Lovedrunk
104 01-09-2012 20:08
Seksualiteit Voorkomen in een seksverhaal
Marloesjoe
30 19-02-2012 18:24
Seksualiteit Onderwerp in seksverhaal
Marloesjoe
3 04-12-2011 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.