Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2014, 11:02
Verwijderd
Dag allemaal,

Ik heb een klein klein vraagje. Vorige week maandag begon mijn dag goed, maar in de middag kreeg ik het ineens heel koud en rillerig. Die avond ben ik vroeg naar bed gegaan en heb ik zo ongeveer 14 uur geslapen. De dag daarna had ik nog steeds die koudheid en rillerigheid. Mijn temperatuur was gewoon tussen de 36,5 en 37,5 graden. Ook had ik zo'n bonzende hoofdpijn, vooral als ik dan door mijn knieën ging of opstond terwijl ik zat was het een paar momenten enorm lastig.
Dat heeft zo een paar dagen geduurd en is eigenlijk pas sinds gisteren over. Maar nu kreeg ik gisterochtend zo het gevoel dat mijn oren dicht zaten. In de loop van de dag beterde dat, maar nu sinds vanmorgen voelt mijn linkeroor alsof het dicht zit. Gapen of mijn kaak naar voren doen helpt niets. Wat zou dit kunnen zijn? Ik heb er verder, behalve dat het vervelend is, geen pijn meer aan. Iemand een idee?

Dank jullie wel!!
Liefs van Mieke
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 14:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Klinkt als een bijholteontsteking die ook de buis van eustachius van je oor dicht heeft gepest. Neusspray kan hiervoor heel goed helpen. Wel opletten dat je otrivin-achtigen nooit langer dan een week gebruikt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 17:17
Verwijderd
Hier heeft 't hele gezin het ook gehad, dat werd gevolgd door een fikse verkoudheid en toen was het over.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.