Oud 18-03-2017, 19:20
Scholier15
Scholier15 is offline
Ik zou niet weten waar ik dit zou moeten plaatsen, dus plaats ik het maar hier.

Ik ben een jongen van 16, en ik zit met een probleem. Ik wil heel graag op volleybal gaan, omdat ik dit simpelweg hartstikke leuk vind. Ik heb ook al een paar keer mee getraind met een team waar ik in zou komen als ik er daadwerkelijk op zou gaan. Nu is het probleem dat mijn ouders het geen goed idee vinden, omdat ik dan geen tijd meer zou hebben voor school, aangezien ik ook 2 dagen in de week werk. Alleen ik ben ervan overtuigd dat ik gewoon genoeg tijd heb, aangezien ik nu vaak genoeg vrije tijd heb om te gamen of met vrienden chillen ofzo.
Het vreemde vind ik nog dat ik wel tijd heb om mee te trainen, maar om echt op volleybal te gaan niet. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2017, 20:36
Jultjuuh
Jultjuuh is offline
Weet je zeker dat je genoeg tijd zal hebben, minder vrije tijd en minder met vrienden chillen... als je er echt voor wilt gaan dan moet je dat zeker doen. Je kunt een planning maken voor je ouders waarin je zegt wat en wanneer je alles zou kunnne doen, zo zullen je ouders zelf wel zien dat jij nog genoeg tijd hebt om te leren enzo. Hoeveel keer per week zou je dan volleyballen?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 21:41
Verwijderd
Dit hoort op Liefde & Relatie.

Maak een deal met je ouders! Zeg dat je het wil proberen en dat je open kaart speelt over je schoolresultaten. Laat zien dat het niet met elkaar in conflict komt en inderdaad, planning maken. Als je dit echt wil, dan kan het.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 07:51
Scholier15
Scholier15 is offline
Citaat:
Hoeveel keer per week zou je dan volleyballen?
2× per week training en soms een wedstrijd, maar het wedstrijd seizoen is bijna afgelopen.



Het idee om een planning te maken lijkt me wel wat, en dat ga ik dus ook proberen. Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 08:53
Jultjuuh
Jultjuuh is offline
Citaat:
2× per week training en soms een wedstrijd, maar het wedstrijd seizoen is bijna afgelopen.



Het idee om een planning te maken lijkt me wel wat, en dat ga ik dus ook proberen. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan! Hopelijk mag het van jou ouders, veel succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.