Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 17:53
Verwijderd
(Khoop da'k het goede forum gekozen heb, verplaats het anders maar naar V&A ofzo..)

Okay, dit is niet alleen een oproep omdat ik een kamer zoek (Maar als jullie er 1-tje weten, ERG graag ), ook een oproep aan mensen die op kamers wonen of zouden WILLEN wonen in Utrecht.. Zouden die mij even willen mailen, of antwoord willen geven op de volgende vragen?

Voor de mensen die WEL een kamer hebben:

1. Wat is je naam?
2. Je leeftijd?
3. Je studie?
4. Op welke manier heb jij een kamer gekregen, en hoelang heb je er naar gezocht?
5. Hoeveel betaal je per maand voor je kamer?
6. Vind je de prijs-'kwaliteit-verhouding goed?
7. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden?

Voor de mensen die GEEN kamer hebben, maar wel zoeken:

1, 2, 3 hetzelfde.
4. Hoe lang en hoe zoek jij naar een kamer?
5. Wat ben je bereid ervoor te betalen?
6. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden?

Verder zou ik graag ook van andere mensen willen weten wat zij vinden dat er moet veranderen in het kameraanbod.

(mail: shoebidoewa@hotmail.com )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 18:26
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Jewel schreef:
(Khoop da'k het goede forum gekozen heb, verplaats het anders maar naar V&A ofzo..)
staat hier wel ok
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:45
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
is dit Utrecht only ?
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:10
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Lyx schreef:
is dit Utrecht only ?
Ongetwijfeld.

En Utrecht is lekkah moeilijk w.b. het vinden van een kamer.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef:
is dit Utrecht only ?
Nee, dat had ik neergezet, maar kreeg ik later spijt van.. Gewoon hoe iedereen die een kamer heeft erover denkt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:23
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Jewel schreef:

Voor de mensen die WEL een kamer hebben:

1. Wat is je naam? Lyx
2. Je leeftijd? 18
3. Je studie?Bedrijfskunde in Rotterdam
4. Op welke manier heb jij een kamer gekregen, en hoelang heb je er naar gezocht?ik heb via via me kamer gekregen... en ik heb niet egt zitten zoeken kamer kwam min/meer in me schoot geworpen
5. Hoeveel betaal je per maand voor je kamer? ongeveer 250 euro
6. Vind je de prijs-'kwaliteit-verhouding goed?
zeer goed.... redelijk groot appartement die ik deel met maar 1 huisgenoot
7. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden?
euhmm..........op iedere uni een mege grote campus bouwen
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:23
Verwijderd
(ik woon in Rotterdam)

1. Wat is je naam?
Leonie, zou ik daarom zo snel iets gevonden hebben?

2. Je leeftijd?
20 jaar

3. Je studie?
pabo

4. Op welke manier heb jij een kamer gekregen, en hoelang heb je er naar gezocht?
Ik heb via via een kamer (huisje eigenlijk) gekregen. Meisje dat er woonde emigreerde naar Amerika. Mijn moeder kent haar vader en heeft toen gezegd dat ik nog iets zocht. Naar verhuurbureau gegaan en gekregen. 't kwam me ook zo'n beetje in m'n schoot geworpen...ik was van plan te gaan zoeken, maar had het nog niet echt gedaan...

5. Hoeveel betaal je per maand voor je kamer?
Ik heb een huisje, huur is iets van 172 euro per maand. En dan nog iets van 120 euro gas/water/licht/kabel per twee maanden.

6. Vind je de prijs-'kwaliteit-verhouding goed?
Ik betaal in verhouding vrij weinig.

7. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden?
Meer studentenflats, meer kraakwoningen...ofzo...

In Utrecht moet je gewoon mazzel hebben. Veel 'networken', veel mensen leren kennen die al op kamers gaan. Vertrekt er dan iemand, dan hoor je dat uit eerste hand en kunnen ze misschien wel een goed woordje voor je doen. Verder overal inschrijven (tenzij het je klauwen met geld kost). Maar vooral mazzel hebben...

Succes!

Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:29
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
5. Hoeveel betaal je per maand voor je kamer?
Ik heb een huisje, huur is iets van 172 euro per maand. En dan nog iets van 120 euro gas/water/licht/kabel per twee maanden.

6. Vind je de prijs-'kwaliteit-verhouding goed?
Ik betaal in verhouding vrij weinig.

Succes!

goede kamer heb je daar

waar in rotterdam ?
(tohc niet in spangen oid )
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:49
Miess
Miess is offline
Citaat:
Jewel schreef:
(Khoop da'k het goede forum gekozen heb, verplaats het anders maar naar V&A ofzo..)

Okay, dit is niet alleen een oproep omdat ik een kamer zoek (Maar als jullie er 1-tje weten, ERG graag ), ook een oproep aan mensen die op kamers wonen of zouden WILLEN wonen in Utrecht.. Zouden die mij even willen mailen, of antwoord willen geven op de volgende vragen?

Voor de mensen die WEL een kamer hebben:

1. Wat is je naam?Michel
2. Je leeftijd?20 jaar
3. Je studie?Technische wiskunde aan de TU Eindhoven
4. Op welke manier heb jij een kamer gekregen, en hoelang heb je er naar gezocht?Via vrienden die al op kamers zaten, bij hen in het studentenhuis kwam een kamer vrij.
5. Hoeveel betaal je per maand voor je kamer?Aan huur iets van 200 Euro/maand en dan delen we de kosten voor telefoon/gas/elektriciteit. Internet hebben we hier erg goedkoop via de uni
6. Vind je de prijs-'kwaliteit-verhouding goed?Ja vind het zeker goed, erg riant zelfs. Mijn kamer is ongeveer 30m2, én in hartje Eindhoven.
7. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden?Meer studentenflats enz. bouwen.

Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:00
utopian me
utopian me is offline
ik zoek ook een kamer in utrecht.. had er bijna een, maar dat was 220 euro (dat kon evt nog wel) maar toen ik hem had gekregen zeiden ze er achteraan dat ie illegaal was nee dat schiet op, geen rechten, geen studiefinanciering geen kamer dus...

maar goed, de vragen :
1. Wat is je naam? Lieselot
2. Je leeftijd? 17
3. Je studie? hbo-v

4. Hoe lang en hoe zoek jij naar een kamer?ben nu een half jaar/jaar bezig, veel mensen verteld dat ik een kamer zocht die daar wel mensen kenden en me ingeschreven bij een huis en de sshu (al vanaf m'n 16e, bleek later dat je 17 moest zijn. sta nu dus pas een half jaar ingeschreven terwijl dat al een jaar had kunnen zijn. stomme zooi)

5. Wat ben je bereid ervoor te betalen? hmm, 220 euro ongeveer, het liefst minder natuurlijk maar zo hoog is de studiefinanciering ongeveer dus dat gaat nog net.

6. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden? meer mensen die ik ken die daar ook een kamer zouden hebben ofzo uit mijn klas van 30 mensen hebben (van de 26 die van ver komen) er 6 een kamer ofzo.. en dan daarvan ook nog wel 3 via een vereniging waar je zonder vereniging dus niets aan hebt. via via is dus zelfs lastig.
en zoals al mensen zeiden meer studentenflats en doorstroming.

jij ook succes!
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef:

goede kamer heb je daar

waar in rotterdam ?
(tohc niet in spangen oid )
Zeker goeie 'kamer'. (130 m2 )

In Zuid. Heeft ook slecht delen (bijna erger dan Spangen ), maar het deel waar in woon is beter dan Spangen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 16:24
Verwijderd
Dankjulliewel.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 17:26
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik heb een kamer (appertement meer ) in Amsterdam.

1. Wat is je naam?
Olaf
2. Je leeftijd?
19
3. Je studie?
Natuurkunde aan de UvA
4. Op welke manier heb jij een kamer gekregen, en hoelang heb je er naar gezocht?
Het is gewoon mijn ouderlijk huis, waar ik ben opgegroeid. Me moeder is alleen verhuisd, waardoor ik nu samen met me zus in het huis woon.
5. Hoeveel betaal je per maand voor je kamer?
Erm.. momenteel betalen mijn ouders (die gescheiden zijn, en beiden weer samenwonen met hun nieuwe partner) de huur en dergelijke kosten... Bedoeling is dat we (ik en me zus) steeds meer zelf moeten betalen. Maar de huur zal wel iets van 400 euro zijn (4 kamers, keuken, wc, badkamer)
6. Vind je de prijs-'kwaliteit-verhouding goed?
Jah, aangezien vrijwel dezelfde huizen in de straat voor 500 tot 600 euro worden verhuurd. Die zijn echter wel gerenoveerd
7. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden?
Een beter doorstroom-systeem. Dus meer woningen die alleen voor studenten zijn bedoeld. Als mensen nu een kamer krijgen, blijven ze er meestal nog een paar jaar na hun studie zitten...

:]
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:04
Verwijderd
Up.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:42
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Zeker goeie 'kamer'. (130 m2 )

In Zuid. Heeft ook slecht delen (bijna erger dan Spangen ), maar het deel waar in woon is beter dan Spangen.


kop van zuid ?
is je HUIS voor onbepaalde tijd??



btw... ik zit op kralingen-west vlakbij oudedijk
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 12:54
Verwijderd
M'n vriend en ik willen volgend jaar (als ik 18 ben) graag samenwonen in Utrecht. We zijn daarom nu al begonnen met zoeken. Maar een kamer/flat/o.i.d. voor 2 pers. schijnt al helemaal moeilijk te vinden te zijn...

1. Wat is je naam? Kim

2. Je leeftijd? 17

3. Je studie? Grafisch Intermediair

4. Hoe lang en hoe zoek jij naar een kamer? 1 maand, we schrijven ons in bij zoveel mogelijk instanties, en vertellen het aan veel mensen

5. Wat ben je bereid ervoor te betalen? samen zo'n 700 euro

6. Wat zou er moeten veranderen waarmee het vinden van kamers een stuk makkelijker zou worden? zoals iedereen zegt; meer studentenflats bouwen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.