Oud 03-01-2002, 12:19
belle_bella
belle_bella is offline
Waar hebben jullie jullie kennis opgedaan wat sex betreft... is het bij jullie ouders, op school, in leesboekjes, tv, of onmiddellijk experimenteren???

x
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:23
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
eigenlijk allemaal wel een beetje, maar van experimenteren leer je tcoh wel het meest
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:58
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik heb zelf wel sexuele voorlichting gehad toen ik nog op de basisschool zat, maar dat ging uitsluitend over de lichamelijke aspecten. Een onderwerp als homosexualiteit kwam bijvoorbeeld niet aan de orde. Ook over masturberen werd niet gesproken, maar omdat ik al lang wist hoe dat moest was dat voor mij niet zo'n probleem.
Toen ik in de puberteit kwam ben ik begonnen met het lezen van boeken over sexualiteit. Mede daardoor was ik ook in staat om masturberen als iets normaals te beschouwen, aangezien ik daar in mijn kindertijd schuldgevoelens over heb gehad.
Ik gebruik de boeken over sexualiteit die ik bij mij thuis heb tevens als naslagwerk om sommige vragen op dit forum te beantwoorden als ik het antwoord niet zo direct bij de hand heb.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:04
belle_bella
belle_bella is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik heb zelf wel sexuele voorlichting gehad toen ik nog op de basisschool zat, maar dat ging uitsluitend over de lichamelijke aspecten. Een onderwerp als homosexualiteit kwam bijvoorbeeld niet aan de orde. Ook over masturberen werd niet gesproken, maar omdat ik al lang wist hoe dat moest was dat voor mij niet zo'n probleem.
Toen ik in de puberteit kwam ben ik begonnen met het lezen van boeken over sexualiteit. Mede daardoor was ik ook in staat om masturberen als iets normaals te beschouwen, aangezien ik daar in mijn kindertijd schuldgevoelens over heb gehad.
Ik gebruik de boeken over sexualiteit die ik bij mij thuis heb tevens als naslagwerk om sommige vragen op dit forum te beantwoorden als ik het antwoord niet zo direct bij de hand heb.
klinkt mooi

Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:21
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Ik heb maar ongeveer 3x sex. voorlichting gehad, dus de basisbegrippen zaten er wel goed in. Verder las ik nogal eens de breakout enzo, daar stonden allerlei stukjes in met vragen die je hier ook geregeld tegenkomt en dus ook de antwoorden.
De rest heb ik uit de praktijk en ik leer nog steeds bij
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Whaaa! Prikkeldraad is terug!

Ik roep Herald ff
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:05
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Whaaa! Prikkeldraad is terug!

Ik roep Herald ff

Hi ik heb jullie gemist!
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
Hi ik heb jullie gemist!
Wij jou ook, had het een tijdje geleden nog over je met Herald. We vroegen ons af hoe 't gaat met de hopman, en wanneer we eindelijk gingen sandwitchen

Okay. Dit raakt te off-topic
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:19
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Wij jou ook, had het een tijdje geleden nog over je met Herald. We vroegen ons af hoe 't gaat met de hopman, en wanneer we eindelijk gingen sandwitchen

Okay. Dit raakt te off-topic

kunnen we verder kletsen in de kantine of op onzin?
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:49
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
in de praktijk??????
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
kunnen we verder kletsen in de kantine of op onzin?
mail@niels.nu

ICQ is ook goed
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 17:17
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
we hebben een beetje voorlichting gehad op school maar verder heb ik er nooit met me pa en ma over gehad of over gelezen en ook niet me expirimenteren .. ja beetje expirimenteren .
merendeels wist ik eigelijk alles al gewoon over praten met je vrienden enzo .. maar ik wist alles al zo'n beetje ging automatisch . kweet niet hoe ik dat allemaal al wist ( meeste dinge dan )
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:03
Kennedy
Kennedy is offline
meeste theorie dingen gewoon gevraagd aan m'n ouders en gelukkig een normaal en eerlijk antwoord gekregen. verder TV kijken, boekjes lezen, plaatjes kijken en zo... internet had ik toen nog niet. en de praktijk? tja, gewoon proberen en in het begin lekker klungelen. je wordt in alles beter als je het maar een paar keer gedaan hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 12:57
Verwijderd
voorlichting gehad in de basisschool, ging niet echt over seksualiteit maar meer over de veranderingen in de puberteit, hoe je er ging uitzien als je ouder werd, en hoe een kindje gemaakt wordt.
echt over seks werd op school pas in het vierde middelbaar gepraat (vijftien ben je dan), best wel laat eigenlijk, over 't algemeen weet je dan al 't een en 't ander hé... ik weet vooral veel van internet, boekjes, gesprekken met vrienden, films (tv en video) en uiteraard ervaring...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 13:14
Witch Lover
Witch Lover is offline
de mix
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 20:49
feline
feline is offline
Op basisschool wel wat voorlichting gehad. 'k had vroeger thuis ook nog zo'n boekje. En verder, tsja vrienden, in groep 7 en 8 pik je toch al heel wat stoere woorden op.
En ook tijdschriften en alles. Later op middelbare school kregen we in eerste en tweede ook voorlichting maar toen wist ik vrijwel alles al.(wat is alles..?)
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jullie mening over sex
Unknown123
13 11-03-2014 02:42
Liefde & Relatie Sex voor het huwelijk?
Smobbo
104 05-06-2005 22:17
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 00:52
Seksualiteit sex je leven
m4cK
0 08-07-2003 10:40
Seksualiteit Sex met je nieuwe partner
Verwijderd
22 07-06-2003 16:22
Seksualiteit What does your name mean in sex???
one*girl
3 19-03-2003 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.