Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2008, 19:42
kous
Avatar van kous
kous is offline
Ik vroeg me gisteren eens af wanneer de sex nou eigenljik gedaan is bij een vrouw? Daarmee bedoel ik dus wanneer ze zegt van "ahh dat was leuk" nu lekker slapen.

Bij mannen is het eenvoudig, eens ze klaargekomen zijn hebben ze een gevoel van, het is voorbij, worden ze moe en moeten ze gewoon slapen xD.

Maar als een vrouw klaarkomt, kan die dan gewoon doorgaan? Of wilt die ook even een kleine pauze

Mijn probleem is, dat wanneer ik klaarkom ik even naast haar ga gaan liggen, na 5 minuten kan ik normaal weer verder, soms wel 4/5 keer, versprijd over een uur of 3 wel. Maar vrouwen denken soms als ik naast hen kom liggen dat het voorbij is! Brrr heel verward hierover....

Probeer al deze vraagjes eens te beantwoorden vooral vrouwen dan pls ^^
En of jullie vrouwen ooit een moment hebben van, nu is het goed geweesd. Bv na een orgasme? Of kunnen jullie gewoon door

Bv ik liet eens een meisje klaarkomen door gewoon oraal, ze d8 direct van oh dat was het dan. terwijl ik d8 juijjj! Nu mag ik beginnen

Nouja antwoord eens dank je vriendelijk

__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:02
Verwijderd
Meestal is hij na zijn orgasme behoorlijk uitgeteld en dan heb ik wel zo iets van "nu lekker knuffelen." Als 't orgasme van mijn kant heel heftig was heb ik ook wel even een rustmomentje nodig, maar over 't algemeen niet echt een "pauze" waarbij we niet verder vrijen

Meestal vind ik een vrijpartij "klaar" als hij gekomen is. Wil niet zeggen dat we na wat drinken niet verder kunnen, maar 't is toch een soort van "afsluiter".
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 22:10
Verwijderd
Ligt eraan, je gaat toch sowieso wel vaak over van knuffelen op seks en weer heen en weer? Maar ik vind het iig wel okee als we allebei gekomen zijn. Als je dan nog verder wil, merk je dat van elkaar toch wel?

Denk dat als jij ernaast ligt uit te puffen dat veel meiden denken dat het voorbij is omdat de meeste jongens gewoon niet meteen verder kunnen als ze zijn klaargekomen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 00:53
Verwijderd
Ik hou van heftige en intense seks. Eén keer, voluit. Als ik een orgasme heb gehad, krijg ik vaak alleen maar meer zin om door te gaan. Een vrijpartij is voor mij voorbij als je uitgeteld naast elkaar neervalt, lees: na zijn orgasme. Voldaan. Mijn hoofd op zijn borst en daarna heel fijn in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van heftige en intense seks. Eén keer, voluit. Als ik een orgasme heb gehad, krijg ik vaak alleen maar meer zin om door te gaan. Een vrijpartij is voor mij voorbij als je uitgeteld naast elkaar neervalt, lees: na zijn orgasme. Voldaan. Mijn hoofd op zijn borst en daarna heel fijn in slaap vallen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 12:37
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Als vrouw zijnde kan ik wel meerdere keren achter elkaar klaarkomen. Soms ook zonder pauze. Mijn vriend heeft ook weinig moeite met twee keer achter elkaar, mits er een korte pauze tussen zit dan. Maar vaak zijn we na één keer klaarkomen allebei wel verzadigd en gaan we slapen..

Maar ik kan me wel voorstellen dat vrouwen denken dat juist de man niet meer verder wil, omdat eigenlijk alle mannen moeite hebben met een tweede keer klaarkomen binnen korte tijd.
Na de eerste keer klaarkomen moet je gewoon aangeven dat het nog niet voorbij HOEFT te zijn. Als jullie allebei nog een keer willen dan kan dat, maar wil je vriendin niet meer, dan niet. Dat merk je vanzelf wel aan haar!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 10:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik hoef meestal geen tweede keer na het orgamse; als we dat allebei achter de rug hebben is het "echte deel" voor mij wel over. Maar dan wil ik nog wel even naknuffelen; ik zou het kut vinden als een kerel opstond om te gaan afwassen tien seconden na zijn orgasme. Gelukkig is mijn vriend ook wel van het knuffelen en even uitrusten na de seks.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:16
Dr.knowitall
Dr.knowitall is offline
Ik vind dat vrouwen niet het privilege hebben om te genieten van de coïtus. Dit is immers Gods wil, VERGEET DAT NIET... Het enige nut van de coïtus is het voortbrengen van kroost en het belonen van de man.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:21
Morticia_x
Avatar van Morticia_x
Morticia_x is offline
In principe is dat wel waar ja, maar zijn mannen er niet alleen om zaad te dragen, de vrouwen te bevruchten en daarna verder gaan met hun stompzinnige leventjes zodat het superieure geslacht nieuwe mensen kan baren en opvoeden?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:36
Dr.knowitall
Dr.knowitall is offline
De mannen zijn er idd ook om zaad te dragen en om de 'vrouw' te bevruchten (helaas). Zonder de man zou de wereld uit de hand lopen. De mannen zijn er om de vrouwen in het gareel te houden. Wat mij betreft moeten wij meer onderzoeken doen op het gebied van artificial wombs en het conserveren van eieren. Op die manier hebben wij de labiele vrouw ook niet meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:41
Morticia_x
Avatar van Morticia_x
Morticia_x is offline
Het probleem van mannen is dat ze niet labiel genoeg zijn. Ze hebben nul inlevingsvermogen en kunnen totaal geen rekening houden met anderen. Als vrouwen de wereld regeerden was dit een vredige wereld die makkelijker naar een goede balans zou kunnen groeien. Mannen zouden in kooien moeten worden gehouden, om hun driften onder controle te houden en hun zaad te kunnen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:46
Dr.knowitall
Dr.knowitall is offline
Ik denk dat een bezoedelde vrouw als jij je woorden maar heel snel terug moet nemen. Wacht maar tot je bij de poort van het Rijk der Schimmen staat te huilen om vergiffenis.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:47
Morticia_x
Avatar van Morticia_x
Morticia_x is offline
Oeiii, vergeef me Dr. Knowitall, leg me over uw knie en leer me een waardevol lesje over de overheersende kracht van het mannelijke geslacht!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:48
Morticia_x
Avatar van Morticia_x
Morticia_x is offline
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:56
Verwijderd
Als het niet grappig is, doe dan ook geen moeite om te trollen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 17:23
Dr.knowitall
Dr.knowitall is offline
Kom maar als je durft. Dan zal ik je een lesje leren..

Hupsakee! over de knie jij!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 20:41
Verwijderd
Ik ben pas voldaan als ik zelf ben klaargekomen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 05:38
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
na 3 minuten
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 23:38
Crimson
Crimson is offline
hey kous is dit jouw hyve?
http://stockings.hyves.nl/
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 09:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Goed de serieuze tour weer graag..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Meestal is hij na zijn orgasme behoorlijk uitgeteld en dan heb ik wel zo iets van "nu lekker knuffelen." Als 't orgasme van mijn kant heel heftig was heb ik ook wel even een rustmomentje nodig, maar over 't algemeen niet echt een "pauze" waarbij we niet verder vrijen

Meestal vind ik een vrijpartij "klaar" als hij gekomen is. Wil niet zeggen dat we na wat drinken niet verder kunnen, maar 't is toch een soort van "afsluiter".
&

Citaat:
Ik hou van heftige en intense seks. Eén keer, voluit. Als ik een orgasme heb gehad, krijg ik vaak alleen maar meer zin om door te gaan. Een vrijpartij is voor mij voorbij als je uitgeteld naast elkaar neervalt, lees: na zijn orgasme. Voldaan. Mijn hoofd op zijn borst en daarna heel fijn in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 01:42
Fish!
Avatar van Fish!
Fish! is offline
Als hij is klaargekomen, of ik of allebei.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat je na een minuut of vijf of een uur niet verder kan gaan, een vrijpartij is voor mij afgelopen als ik met mijn vriend lekker lig te knuffelen en we allebei niet de behoefte hebben om dat te laten aflopen in nog een potje sex.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 20:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als hij is klaargekomen, of ik of allebei.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat je na een minuut of vijf of een uur niet verder kan gaan, een vrijpartij is voor mij afgelopen als ik met mijn vriend lekker lig te knuffelen en we allebei niet de behoefte hebben om dat te laten aflopen in nog een potje sex.
dit dus.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat vrouwen niet het privilege hebben om te genieten van de coïtus. Dit is immers Gods wil, VERGEET DAT NIET... Het enige nut van de coïtus is het voortbrengen van kroost en het belonen van de man.

dr?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat vrouwen niet het privilege hebben om te genieten van de coïtus. Dit is immers Gods wil, VERGEET DAT NIET... Het enige nut van de coïtus is het voortbrengen van kroost en het belonen van de man.
"Heb uw naaste lief zoals uzelf." Matteüs 22:36-40
En wie ligt er naast een getrouwde man in bed.. juist..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 14:34
the unknown 1
the unknown 1 is offline
Citaat:
"Heb uw naaste lief zoals uzelf." Matteüs 22:36-40
En wie ligt er naast een getrouwde man in bed.. juist..
burn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 05:38
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Wat een schijtdraad
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 19:38
$moky
$moky is offline
gewoon door blijven gaan tot je niet meer kan dus het kan wel heel lang duren meestal iets van 4 uren dus kom je wel heel vaak klaar
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Liefde & Relatie Is het erger als een man vreemd gaat dan een vrouw?
Soullar
54 07-04-2002 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.