Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 14:14
euro
Avatar van euro
euro is offline
Hoe zie jij jezelf later?? Over 10 jaar ofzo??
Wil jij dan huisje-boompje-beestje leven, of nog thuis wonen, of nog in 't studentenleventje zitten?? En wat willen jullie later gaan doen? Wat is jullie doel (een leuke baan/ kinderen/een lieve vriend?) Vertel!!

Ik zie mezelf wel als zo'n zakenvrouwtje mét zo'n stropdasje Vrijgezel lijkt me eigenlijk wel leuk om nog ffkes te blijven (ik hou van de vrijheid ), ennuh ik hoop dat ik dan een leuke baan heb!! Iig is huisje-boompje-beestje niks voor mij!

jij?
__________________
nein
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 14:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Momenteel leef ik van dag tot dag en dat gaat prima,een echt toekomst beeld in de zin van over 10 jaar heb ik nog niet.
Ik zie mezelf igg.dan als een gelukkig persoon,die dingen heeft gedaan en bereikt waar ik trots op kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:18
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
ik ben later groot, rijk en oud..k heb 3 paarden, 2 honden en 1 hangbuizkwijn, en verder..uhm..owja, n man, en een tweeling (meisjes). En k woon in n heeeel groot huis.

maar das allemaal nog niet over 10 jaar..das over een jaar of 15 denk ik.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:20
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
maakt me geen ene donfer uit als ik maar een powerviolence tsjik heb
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
het een das ipv stropdas

ik zie mezelf niet over 10 jaar, ik wil mezelf niet zien, kan het me ook niet voorstellen.

Maar ik weet wel dat ik geen kinderen wil, geen centerparcs-gezin maar veel vrijheid en doen wat ik leuk vind.

__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 14:56
Verwijderd
hopelijk een creatieve baan, of iets met muziek, of iets met tekenen en met bakkebaarden...enne, als t n beetje mee zit n leuke vriendin...of 2
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:19
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Een leuke baan, gezellig huisje en een leuke vriend. Ik zal niet op de bank blijven zitten, maar veel leuke dingen ondernemen!

Als alles zo gaat hoe ik wil tenminste...
Dit komt niet echt spectaculair over maar mij lijkt het wel goed zo!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:20
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik ben bang dat ik onmogleijk kan bereiken wat ik wil in dit leven.

Het liefst zou ik gewoon een huisje-boomje-beesteje-type zijn,met vrouw en kinderen, ik hou van zekerheid en structuur.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:24
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
later word ik een rasechte kakker met dan ook echt allus dr op en dr aan
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:28
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
over 10 jaar ben ik 28. Ik hoop dat ik dan afgestudeerd bedrijfseconoom ben. En een leuke baan heb bij een multinational. Misschien ergens anders dan in Nederland. Het liefst zou ik op een management functie zitten. Ik hoop dat ik dan een leuke vriend heb, die net als ik een goede baan heeft. MEt allebei een leuk inkomen, een mooi huis, mooie auto , misschien een zeilbootje. Qua kleding, op mijn werk: netjes ; mantelpakje ofzo. Thuis gewoon casual.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:10
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Over 10 jaar, dan ben ik 26, dan studeer is als het goed is geneeskunde.

Laat ik zeggen dat ik over 20 jaar, een mooie baan heb in het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht, of als arts in een rampengebied werk. Ik wil mensen kunnen helpen, en ik hoop dat me dat gaat lukken ook Een man ach ja, ik kijk wel waar ik tegen aan loop, liefst iemand met zegmaar dezelfde intereses. Geen kinderen, wel een paardje bij huis, en ach wat het allerbelangrijkste is, is dat ik gewoon gelukkig ben
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:28
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Loesje schreef:
over 10 jaar ben ik 28. Ik hoop dat ik dan afgestudeerd bedrijfseconoom ben. En een leuke baan heb bij een multinational.
ah misschien kom ik je dan nog eens tegen, ik ga namelijk profesioneel activist worden. Ben vrij anti-multinationals in de zin van McDonalds ed
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:42
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
ik dnek eigenlijk neit zover vooruit..iedereen loopt wel zo te zeiken tegen me dak dat moet enzooi maar ik leef eerder met de dag dan dat ik nu al weet hoe ik over tien jaar ongeveer ben.
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
Ben vrij anti-multinationals in de zin van McDonalds ed
Leg eens uit? Waarom zou iemand die één hamburger"restaurant" heeft geopend er niet nog een paar openen omdat het zo goed loopt? En als het een succes blijkt te zijn, niet overal ter wereld deze tenten openen..?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:05
Li
Avatar van Li
Li is offline
ik ga over 2 jaar studeren en na mijn studie ga ik óf een paar jaar naar een ontwikkelingsland om mensen te helpen óf ik ga een paar jaar als profgolfer mijn geld proberen te verdienen.. Als dat goed gaat blijf ik het zo doen... Anders word ik advocate (of diplomate)
Ik hoef niet persé huisje-boompje-beestje, dat zie ik later wel weer
Zou het wel leuk vinden om in het buitenland te gaan wonen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:07
~julie~
~julie~ is offline
Ik weet het nog niet precies maar ik denk dat ik tandheelkunde wil gaan studeren. Dat lijkt me echt leuk, mijn moeder is huisarts en ik wil ook iets met mensen doen en ik heb N&G dus..

en wat trouwen betreft dat weet ik nog allemaal niet..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:45
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik ben dan of architect of nog steeds aan het studeren maar dat denk ik niet.
Ik hoop een leuk huisje te hebben en een kantoor met wat vlot personeel en een leuk atelier.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik ga namelijk profesioneel activist worden.
En wat voor opleiding heb je daarvoor nodig?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2002, 20:49
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
gerimpeld met veel tattoos en piercings en mooie kindjes en een grote loft in Rotterdam centrum goedverdienend als kunstenaar :]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:55
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
later wil ik een pacifist zijn die zonder de lasten van een maatschappij op z'n schouder te dragen door het leven gaat,ik zal dan waarschijnlijk wel ergens in een oerwoud moet en wonen...
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:32
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
als ik mn neef zie zie ik mezelf later ... althans wat ik denk dat t zal worden.
zeker wel hippie-iger als ik nu ben.
wellicht samenwonend met een hippiemeisje (wat nog is iets anders zou zijn ... heb nog nooit een echte hippie vriendin gehad )
wellicht een klein kotertje
waar we zelf fantastische kledingstukjes voor maken etc.
sja en uiteraarde over 10 jaar ben ik schrijver van beroep en ben ik doorgebroken met mn muziek en filosofische ideeen he
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:01
Verwijderd
Ikz ie mezelf als ICTer in een huis met mijn vriendin waain alles geautomatiseerd is en waar ik nog steeds dezelfde kleding soort heb alleen dan meer
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:35
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ik zie ut wel......glukkug! net als nu.....maar dan ookwir ....vrijheid.... umm ....blijheid..... ....sja cooleug word ut wel... denkik.. en doen wat ik self wil ...

[Dit bericht is aangepast door ZzZzJaNtAlZzZzkiE (02-04-2002).]
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:55
lijs!!
lijs!! is offline
dan ben ik 25.. hoop dat ik dan al fijne studietijd heb gehad, veel gereisd en dat ik daar genietend (en gniffelend) op terugkijk terwijl ik in een koel huisje woon, met of zonder vriend/man en kinderen en in ieder geval veel vrienden heb!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:11
Verwijderd
Ik hoop dat ik dan nog gezond en gelukkig ben.

Verder ben ik dan 26, hopelijk ben ik op dat moment op reis met Dé vriendin van mijn leven ( ). Op mijn 27ste 28ste wil ik "wat" gaan doen met mijn, dan allang voltooide, studie politicologie. Het volwassen leven begint dan zegmaar

En dit hoop ik allemaal het zal wel anders lopen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 19:14
Verwijderd
Wat is het toch eigenlijk allemaal hetzelfde hè, kijk eens naar de globale lijnen

Burgerlijk roeleert
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:38
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
Over 10 jaar? Dan ben ik nog aan het studeren denk ik. Maar ik ben dan denk ik al wel een beetje klaar met het hele studentengebeuren.
Hoop dan wel een beetje een redelijk appartement te hebben en niet nog steeds ergens in een duffig studentenflatje te zitten.
Verder is er in mijn leven natuurlijk altijd plaats voor een leuke vriend
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
nare man schreef:
En wat voor opleiding heb je daarvoor nodig?


daar heb je talent voor nodig

maar ik weet nog helemaal niet wat ik wil studeren (zit in 6vwo maar ach misschien/waarschijnlijk haal ik het toch niet dit jaar) Maar zit momenteel te denken aan of recht of politicologie of iets anders...

maar recht lijkt me opzich wel interresant maar al die stof doorwerken lijkt me verschrikkelijk--> is het waar??



[Dit bericht is aangepast door Ninnoc (02-04-2002).]
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
rosi schreef:
Leg eens uit? Waarom zou iemand die één hamburger"restaurant" heeft geopend er niet nog een paar openen omdat het zo goed loopt? En als het een succes blijkt te zijn, niet overal ter wereld deze tenten openen..?

op zich heb ik nix tegen 'nog een keten openen als je succes hebt' maar de wijze waarop McDonalds en anderen te werk gaan spreekt me zacht gezegd niet aan, daarbij hebben ze veel macht(wat onjuist is, beetje is ok maar niet in deze mate) die ze niet altijd op de goede (imho) manieren gebruiken.

lees 'no logo' van naomi klein maar(<--wat pim kan kan ik ook)

__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:

daar heb je talent voor nodig

maar ik weet nog helemaal niet wat ik wil studeren (zit in 6vwo maar ach misschien/waarschijnlijk haal ik het toch niet dit jaar) Maar zit momenteel te denken aan of recht of politicologie of iets anders...

maar recht lijkt me opzich wel interresant maar al die stof doorwerken lijkt me verschrikkelijk--> is het waar??

[Dit bericht is aangepast door Ninnoc (02-04-2002).]

Heee kewl, politicologie. Ik ga dat dus doen Ik zit nu in 5 vwo, ik heb er al zoveel informatie over.

Moet je zeker doen is echt leuk, je kan er ook veel kanten mee op

Als jij het gaat doen ka je me alvst vertellen hoe het eerste jaar is

[Dit bericht is aangepast door halve banaan (02-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:09
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Later is allang begonnen volgens Het Klein Orkest. En waarschijnlijk hebben ze gelijk, je bent zo 10 jaar verder zonder iets te hebben uitgevoerd..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:19
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zou wel graag kinderen willen en met mijn vriend zamenwonen. Trouwen hoefd van mij niet zo. Een leuke baan en een leuk huis. Lekker basic eigenlijk. Maar ik wil er wel voor proberen te zorgen dat ondanks dat ik kinderen heb het leven geen sleur gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:34
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nouw dan woon ik alwir 9 jaar op mijself, en ben ik denk ik ongeveer wel klaar met mijn shcooldingetjes enzow, en dan ben ik een knutselaar met vil vrijheid en blijheid ook natuurluk en een heeeeele lieve vrouw<?> of vriendin dan nog, week nie zien we wel en dan ben ik minstuns zo glukkug als ik nu ben
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:48
de
de is offline
architect
villa
leuke vrouw

zoiets
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 22:37
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik heb wel veel dromen maar ik weet oowk dat de meeste daarvan nie realistisch zullen zijn...

Ik wil heel graag een eigen concertzaal samen met een vriendin van mij.... Daarnaast wil ik een boederijtje in het bos met een weitje met allerlei dieren... echt van alles, schaapjes, geitjes, varkentjes, koetjes, kippen... en nog veel meer... daarnaast wil ik oowk nog wel paar paarden hebben...

maar goed eigenlijk is op dit moment het belangrijkste voor me dat ik emotioneel stabieler word...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 23:47
Verwijderd
Kweetnie .. kwil t ook nie wete.. mischien ben ik over 10 jaar al dood ofzo.. alles kan ..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2002, 00:10
Verwijderd
Over tien jaar ben ik net klaar met studeren

Ben nu twintig, en ben tweedejaars recht, dat duurt nog twee jaar. Dan nog een postdoctoraal criminologie van vier jaar in Leiden en daarna de raio-opleiding in Den Haag (zes jaar). Ben dus precies tweeëndertig als ik helemaal uitgeleerd ben (althans, in 'echt' opleidingsverband).

Dus dan zal ik wel ergens in een appartement in Leiden wonen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 00:51
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
zwerver
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:09
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Over 10 jaar ben ik (hoop ik ) nog aan het studeren aan de kunstacademie ( maar die kans is zeer klein ) of iets van kunstgeschiedenis ofzo.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:02
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
over 10 jaar ehh.. dan bennik 28!
hopelijk hebbik dan al een mooie man aan de haak geslagen, waarmee ik redelijk wat jaartjes mag doorbrengen
ennuh.. nou, een leuke baan ofcourse, iets wat met tekenen/computers enzo te maken heeft, wat niet saai is en goed verdiend
ennuh.. kinderen willik later zeker wel, tegen mn 30tigste ofzo.. en een mooi huisje
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 13:48
shanli
shanli is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


ik zie mezelf niet over 10 jaar, ik wil mezelf niet zien, kan het me ook niet voorstellen.


ik kan dat ook niet,das zo raar.
Maar wat ik wel weet dat ik dan nog geen kinderen wil.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
hopelijk een creatieve baan, of iets met muziek, of iets met tekenen en met bakkebaarden...enne, als t n beetje mee zit n leuke vriendin...of 2
Heet jij Joost?

Hoe zie ik mezelf.. Ehmz.. Niet. Neej, ik denk/hoop dat ik tegen die tijd doe wat ik leukvind, dus iets met muziek/toneel/dans en dat ik daar iets mee kan bereiken. Geen kinderen, ook niet getrouwd het liefst, een vriend is okay.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 14:03
rabecca
rabecca is offline
Als het goed is ben ik over 8 jaar net klaar met school dus ik heb nog geen idee eigenlijk,
ik hoop een goede baan iets waar ik plezier in heb en een huis op mijn naam
En als ik dan nog met mijn vriend ben zou dat wel leuk zijn als die er ook in kwam wonen
Voor de rest zie ik het wel laat ut lekker over me heen komen (NEE niet op die manier)
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:16
Klaine Je
Klaine Je is offline
als ik 24 ben, ben ik waarschijnlijk nog student of daar net klaar mee hmm 10 jaar duurt nog te lang
kwil na de middelbare school iig fijn politicologie, antropologie, filosofie, geschiedenis of rechten studeren en daarna zien we wel weer verder
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:53
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Over 10 jaar ben ik denk ik wel uitgestudeerd in de rechten en of bedrijfskunde en of internationale betrekkingen. Daarna wil ik ook nog een mooi wereldreisje maken om daarna een baantje te zoeken.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 11:51
punkyfish
punkyfish is offline
over tien jaar ben ik bezig met mijn eerste keendje. dan woon ik samen met mijn Dwaynetje in een mooi huisje in een stadje. we hebben heel veel lol-jaren achter de rug want we zijn twee jaar wezen rondreizen met Linda en Bart en het busje ik ben afgestudeerd aan uhh, iets... heb een leuke baan, ook goed sociaal leven, ben gelukkig.

hoop ik.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 12:13
Wilmy
Wilmy is offline
Ik ben over 10 jaar 26, dan hoop ik mijn hbo-v afgerond te hebben, allang dan, en een superleuke baan in het ziekenhuis op de ic, of eerste hulp of op een ambulance ofzoiets dergelijks.

Ik hoop ook misschien net getrouwd te zijn, als ik een lieve vriend tegen ben gekomen, en ik zou ook heel erg graag een paar kindjes willen hebben.

Zo'n beetje huisje, boompje, beestje, maar wel blijven werken alsjeblieft. Een paar dagen dan. Ik hoop eigenlijk gewoon gelukkig te zijn!!!!

Of ik ben misschien wel bezig met reizen, als ik vrijgezel blijf, of anders met zijn tweetjes!!
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 13:52
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
[edit] ik ben modje [/edit]

over 10 jaar ben ik over 6 dagen 29 mjah dan geef ik engelse les bij de bovenbouw van een middelbare school en ben ik heel coole lerares natuurlijk , ik ben dan net terug van mijn wereldreisje op mijn motor, waarschijnlijk heb ik heel wat gezien van de wereld, en sta ik wat positiever in het leven.

over 10 jaar zie ik mijn vriend van nu nog steeds..waarschijnlijk wonen we dan iig wel samen trouwen weet ik nog niet
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}

Laatst gewijzigd op 14-04-2002 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:00
watermannetje
watermannetje is offline
ik zie allemaal wel hoe het komt. misschien woon ik ergens met me vriend in een warm land, misschien reis ik rond, ik blijf in elk geval niet me hele leven in nederland
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 15:25
Nuck
Nuck is offline
Over 10 jaar ben ik waarschijnlijk nog aan het studeren, geneeskunde in Groningen (tenminste, dat is het streven ). Ik mag dan toch wel hopen dat ik op kamers woon en een leuke vriend heb gevonden .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Als ik later groot ben...
trophus
13 02-11-2007 22:23
De Kantine De "wat wil je later worden curve"
trophus
54 16-07-2007 05:11
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later
Verwijderd
0 06-04-2007 17:14
Lifestyle Wat wil jij later per se in je huis hebben staan?
WishfulDreaming
127 03-07-2003 10:10
De Kantine Wat wilden jullie vroeger later worden?
Tandpasta
56 22-06-2003 01:23
Levensbeschouwing & Filosofie stelling: wat iedereen later gaat geloven is beter dan wat we nu geloven.
John Sickbock
13 18-02-2003 12:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.