Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 23:04
Soullar
Soullar is offline
Vind jij het erger dat een man vreemd gaat dan een vrouw?

leg eens uit waarom je het er mee eens ben en waarom niet

serieuze reply's graag zonder wraakbetuigingen graag
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 23:09
Verwijderd
Mag ik het verklappen???

Ik weet het lekker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:10
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Mag ik het verklappen???

Ik weet het lekker

nee, ik wil het van anderen horen
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:23
^AmArU^
^AmArU^ is offline
In veel relaties is het erger als de man vreemd gaat dan dat de vrouw dat doet. De man kan immers vaak makkelijk klaarkomen en geeft hiermee toe aan zijn ontrouwe lusten.
De vrouw echter krijgt heel vaak te weinig stimulatie van de man, vaak omdat de man een nutteloos eikel is, en heeft dan het volste recht, nadat ze het hier met hem over heeft gehad, vreemd te gaan, mits de man natuurlijk een echt zwijn is en het verdient.
Als er van al deze specificaties geen sprake is echter, is er natuurlijk geen erger of beter of wat dan ook. Dan is het bij beide niet goed te praten en moet dit leiden tot onmiddellijke terminatie van de relatie. Eventueel tot ophanging aan de ballen als de man de vrouw veelvuldig en op ernstige wijze heeft voorgelogen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:47
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
tekst
leuk idee, but rrrrwrong!!!
not even close maar raad gerust door
je vergat wat he
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:50
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Ik denk dat ik 't allebei even erg vind... Man of vrouw, vreemd gaan is vreemd gaan...
__________________
Never give up and luck will find you...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:56
^AmArU^
^AmArU^ is offline
de vraag die stelt: erger of niet, stelt dat er sprake is van een kijk van mij op de gehele zaak
dit betekent automatisch dat ik mij probeer te verplaatsen in de persoon wiens partnet is vreemdgegaan
ik probeer namelijk voor mijzelf te beoordelen of ik hte van die partner erg vind of niet
voor mijzelf heeft een schuldvraag stellen geen zin
aangezien ik toch al dom ben als ik uit pure lust zon fout bega
welnu
het gaat er dus eigenlijk om, bij erger of minder erg, wat de partner wiens partner is vreemdgegaan geestelijk ervaart
ik denk dat dit of even erg is bij een man en een vrouw
maar
aangezien de vrouw vaak gevoeliger is
dat de geestelijke schade berokkend aan de vrouw vaak erger geacht moet worden
en dat daardoor het vreemdgaan van de man 'erger' is
de vrouw geeft bovendien toe aan ware liefde en is daardoor geestelijk gezien goed bezig
dat is verdedigbaar
de man geeft toe aan lust en vernietigt daarmee zijn eigen relatie
hij krijgt er geestelijk niets voor terug
de vrouw wel
daarmee ben ik van mening dat vreemdgaan bij de man in een ongelijkwaardige relatie (lees: een situatie met standaard mannen en vrouwen, eigenlijk 90% dus) erger is


------------------
`Has this ever happened to you? Do her teeth get in the way while she's sucking your dick? Does she know how to suck a dick?`

[Dit bericht is aangepast door ^AmArU^ (03-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 00:00
Soullar
Soullar is offline
kan een vrouw bij het vreemdgaan liefde en sex scheiden?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 00:06
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Citaat:
Soullar schreef:
kan een vrouw bij het vreemdgaan liefde en sex scheiden?

niet allemaal, maar 't kan wel..
__________________
Never give up and luck will find you...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
kan een vrouw bij het vreemdgaan liefde en sex scheiden?

kan een man t?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 07:01
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
kan een man t?
LMD

als ik zeg dat ik het alleen voor de sex zou doen en er niet minder om van me vriendin/vrouw zou gaan houden... dan houdt ik echt niet minder van der

tis iets dat heel veel mannen wel degelijk gescheiden kunnen houden (tuurlijk uitzonderingen daargelaten)

maar dat je zegt dat je een van de vrouwen ben die het wel kan.. dat vind ik nou wel eens grappig om te zien... ik heb mijn twijfels, leg eens uit hoe jij dat dan ziet? (aub )
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 07:41
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
van de vrouw: het is namelijk bewezen dat vrouwen veel minder vreemdgaan om de seks, amar om de romantiek. Meer het geestelijke vermogen van een affaire heeft de aanleiding bij de vrouw. Ze wil zich mooi voelen gewaardeerd etc. Niet om de seks ( oke seks komt voor)

Als je dat als man moet wteen, dat je vrouw vreemdgaat omdat ze iemand ' aardig' vind of misshcien wel ' verliefd' is ipv dat ze zegt ' ik had zin in seks' komt denk ik harder aan dan botweg toegeven aan je lusten
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 08:29
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
sex met een ander is sex met een ander,liefde of niet het is voor mij onacceptabel

[Dit bericht is aangepast door guinevieve juniper (03-04-2002).]
__________________
guinevieve
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 08:37
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
sex met een ander is sex met een ander,liefde of niet het is voor mij onacceptabel

[Dit bericht is aangepast door guinevieve juniper (03-04-2002).]
onderbouw je mening eens roos
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 09:15
Verwijderd
Ben ff in de zeik mode...
[zeik mode]
Citaat:
Soullar schreef:
Vind jij het erger dat een man vreemd gaat dan een vrouw?
Volgens mij bedoel je:
'Vind jij het erger dat een man vreemd gaat of een vrouw?'

Citaat:
Soullar schreef:

leg eens uit waarom je het er mee eens ben en waarom niet
Dus ik moet het er èn mee eens zijn, èn niet mee eens?

'leg eens uit waarom je het er mee eens ben of waarom niet '
[/zeik mode]
Het is erger dat een vrouw vreemd gaat. De man is (meestal ) sterker/dominant. Deze moet zijn zaad bij zoveel mogelijk vrouwen inbrengen om het voortbestaan van het ras te behouden. Mannen vechten soms zelf om de vrouwen (ook in de natuur).
De man gaat dus 'vreemd' om andere redenen dan de vrouw (wie het voor de lust doet).

Aanvulling: Niet dat ik het eens ben met wat ik net heb geschreven natuurlijk (maar ook niet dat ik hiet NIET eens ben )

Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 09:34
^AmArU^
^AmArU^ is offline
en Tim; misschien moeten jullie eens minder authoritair proberen te doen en proberen te kijken of er naast jullie mening nog andere meningen zijn. Het is maar een suggestie hoor. Jullie doen het nu immers voorkomen alsof jullie de mening de waarheid is en de vraag een raadseltje, waar het antwoord al op weet, wat ze niet mag verklappen. En dan is het nog niet eens van belang hoe fout de vraagstelling is, maar de manier waarop jullie een dergelijk topic benaderen, is echt verschrikkelijk fout, en hieraan erger ik mij dan ook. Pardon.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 10:39
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Er is geen verschil als je puur naar sexes kijkt. Zoals optima terecht veronderstelt gaat het over andere eigenschappen zoals sex voor romantiek etc en niet voor het klaarkomen. Maar dat zijn eigenschappen zijn niet direct gelinnkt aan sexe.

Cultureel is het over het algemeen erger dat de vrouw vreemdgaat. (lees geschiedenis en literatuur voor bewijs).

Daarnaast is er geen allesbepalend antwoord zoals Soullar en Dark Voice menen te weten

Maar jullie mogen best jullie eigen ervaringen met wederzijds vreemdgaan op dit forum zetten
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 11:01
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
en Tim; misschien moeten jullie eens minder authoritair proberen te doen en proberen te kijken of er naast jullie mening nog andere meningen zijn. Het is maar een suggestie hoor. Jullie doen het nu immers voorkomen alsof jullie de mening de waarheid is en de vraag een raadseltje, waar het antwoord al op weet, wat ze niet mag verklappen. En dan is het nog niet eens van belang hoe fout de vraagstelling is, maar de manier waarop jullie een dergelijk topic benaderen, is echt verschrikkelijk fout, en hieraan erger ik mij dan ook. Pardon.
Jonathan, wij doelen er op om aan te tonen dat er wel degelijk verschil zit tussen de mannelijke en vrouwelijke psyche...

Het gegeven dat ik er al uitgebreidt over heb gediscussiert met maakt ons niet authoritair. Hierbij zijn en ik tot een conclusie gekomen dat er veel mensen zijn die argumenten zijn die argumenten vergeten te gebruiken bij onderwerpen als deze, omdat ze er simpelweg niet aan denken, die mensen ervan overtuigen dat er verschil zit in de psyche van man en vrouw, waardoor je aan dergelijk onderwerp waarde kan gaan hangen betreft de onderschatting en overschatting van dergelijke beslissing welke niet in beredenering gebracht is in verschil tussen de psyches...

dat wij hier authoritair overkomen is niet onze bedoeling... hetgeen wij over een discussie praten alsof wij hierover alles weten is niet juist, mede de reden dat wij vragen om enkele reacties van mede forumgangers om onze visie te verbreden en onze discussie een voortgang te geven... pardon...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:41.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 11:58
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Mag ik het verklappen???

Ik weet het lekker

Hier blijkt dus het grote authoritaire punt van jouw zogenaamde discussie. 'Ik weet het lekker', 'verklappen',
dat zijn dus echt dingen die niet kunnen!
Ik ben er echt boos over dat je eerst idioot gaat zitten doen zoals hierboven gequote is en dan beneden zegt dat geen enkele mening fout is. Verklappen en ik weet het, duidt op 1 enkel goed antwoord! Ik zou graag hebben dat je je excuses maakt hiervoor en mij van blokkeer afhaalt op MSN.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
*zeikverhaal*
Zie je die twee smileys? Mijn post was vast heel serieus..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:04
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Zie je die twee smileys? Mijn post was vast heel serieus..

Zeikverhaal? Hoe kun je dat nou zeggen? Valt me echt van je tegen,
Jij en Tim geven meerdere keren aan dat jullie denken dat het een soort raadsel is en dat jullie als het ware hints geven om mensen in de goede richting te sturen. En dan geeft iemand een goed onderbouwd antwoord en dan wordt er gezegd: Fout! Wat zullen we nou krijgen!
En ik denk dat jullie best serieus hierin zijn...Volgens mij is er echt iets mis met jullie hoor dat jullie het zelf niet eens doorhebben
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:13
Verwijderd
Vreemdgaan ligt bij een man anders dan bij een vrouw. De psyche verschilt.
Mannen kunnen over het algemeen liefde van sex onderscheiden. Vrouwen hebben hier over het algemeen moeite mee; liefde en sex staat voor hen altijd onlosmakelijk met elkaar in verband.

Als een man is vreemdgegaan en hij zegt dat het alleen om de sex ging, kun je hem eigenlijk gewoon geloven. Heel vaak is dit ook het geval. Als een vrouw dit daarentegen zegt, kun je het zeer goed in twijfel trekken. Want als een vrouw liefde en sex niet los kan zien, voelt zij klaarblijkelijk iets voor de man met wie ze is vreemdgegaan.

En natuurlijk geeft dit voor een man geen vrij spel. Want het is en blijft vreemdgaan. Voor een vrouw is het erg als een man vreemdgaat, voor een man is het erg als een vrouw vreemdgaat...
In het ervaren is het één vast niet erger dan het ander...

Alleen wel als je gaat kijken naar de relatie zelf. De gedachte achter het vreemdgaan is dus anders bij een man dan bij een vrouw, en naar mijn mening is de reden waarom een vrouw vreemdgaat “erger” dan de reden waarom een man vreemdgaat.

Als een man vreemdgaat, hoeft er niets fout te zijn met de relatie. Een man gaat meestal vreemd omdat de gelegenheid zich voordoet. Een man doet het voor de sex, niet om begrip of liefde te krijgen.
Als een man vreemdgaat is dit ook meestal met iemand die hij voor de eerste keer ziet (tijdens uitgaan oid) of iemand die hij al heel lang "geil" vindt, maar waar hij verder niets mee heeft. Het betekent voor hem verder ook niets...

Als een vrouw vreemdgaat, echter, zal dit betekenen dat zij bij een andere man dingen gaat zoeken, die zij van haar eigen partner niet kan krijgen of gewoon niet krijgt.
Dit betekent dat er dus iets niet goed zit met een relatie...
Wanneer een vrouw vreemdgaat is dit meestal niet met iemand die zij voor de eerste keer ziet. Een vrouw heeft meestal ook een geestelijke band met degene met wie zij vreemdgaat. Dit is zo, omdat zij het begrip en de band belangrijker vindt dan de sex.

Men noemt vreemdgaan pas vreemdgaan wanneer er sex (ook zoenen ed) bij te pas komt, maar is het eigenlijk niet al vreemdgaan als de vrouw alleen al een geestelijke band zoekt met een andere man...? Naar mijn mening wel. Maargoed, je merkt die band met een ander vaak pas wanneer er sex bij komt kijken..

Natuurlijk kun je niet elke man en elke vrouw over één kam uitscheren en natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Maar in de meeste gaat een man vreemd om de sex, en een vrouw omdat ze iets mist in de relatie...

Zouden de partners vergeven worden dan is er bij een vreemd gegane man minder risico dat de relatie alsnog wordt beëindigd door de man. Hij deed het immers alleen voor de sex en mist verder niets bij zijn partner.
Dat terwijl er bij een vrouw een zeer groot risico heerst dat zij de relatie alsnog beëindigt, omdat zij niet was vreemdgegaan als alles goed zat in de relatie en zij niets miste..

Alles hierboven is "over het algemeen!"
Er zijn uitzonderingen, daargelaten!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:16
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Dat is pas een zeikverhaal zeg!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 12:26
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Dat is pas een zeikverhaal zeg!
dankje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 14:12
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Hier blijkt dus het grote authoritaire punt van jouw zogenaamde discussie. 'Ik weet het lekker', 'verklappen',
dat zijn dus echt dingen die niet kunnen!
Ik ben er echt boos over dat je eerst idioot gaat zitten doen zoals hierboven gequote is en dan beneden zegt dat geen enkele mening fout is. Verklappen en ik weet het, duidt op 1 enkel goed antwoord! Ik zou graag hebben dat je je excuses maakt hiervoor en mij van blokkeer afhaalt op MSN.
verklappen geeft aan dat zij haar mening wil neerzetten die mischien in haar ogen wel alleen het uitgangspunt was van haar discussie met mij...

jij kan nooit weten wat zij bedoeld met 'mag ik het verklappen', wie weet heeft ze het wel gewoon over de houdsbaarheidsdatum van een kwarkje, DAT KAN JIJ TOCH NIET WETEN??
of ben je helderziend? in dat geval wil ik dat wel eens zien

maar naast dat vind ik jou houding ook nou niet bepaald anti-arrogant... alsof jij zeker ben dat jou antwoord zo goed is... dat lopen wij toch ook niet te beweren... kom toch niet zo snel uit de kast

kvind het wel grappig dat je dit zo opvat...
en tja.. succes met het overtuigen dat ze je niet moet blokken op msn
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 16:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Mijn mening is altijd waarheid Tim! Zou jij moeten weten! En helderziend,
beetje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 16:19
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Mijn mening is altijd waarheid Tim! Zou jij moeten weten! En helderziend,
beetje
ghe lol JAWOL MEIN HERR!! ghe komop zeg je bent geen übermensch
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 18:14
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Dat is ECHT stom! Tuurlijk niet! Als je van iemand houd doet het altijd zeer als diegene vreemd gaat. Ik denk dat het evenveel pijn doet bij een man als bij een vrouw. Hart ----> Hart

Misschien is een man het sneller vergeten en niet zo onzeker als een vrouw maar beide doet het op het moment van horen zeeer!!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:17
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Aangezien jullie zo slim zijn...


Leg mij dan eens uit WAAROM vreemdgaan slecht IS?
Waarom is dit gegroeit tot iets 'slechts'?
Beschrijf een 'relatie' waarvoor geld: met iemand anders sexen is vreemdgaan?

Ik wil goede argumenten, en dat je hier goed over nadenkt. Er is geen juiste oplossing, maar als je je idee goed verdedigd zal ik je geloven (gebruik "ik denk"-zinnen).


Dont worry, als je niet denk wat IK denk, lul ik je er uit

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:42.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:26
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


1) Een vrouw heeft meestal ook een geestelijke band met degene met wie zij vreemdgaat. Dit is zo, omdat zij het begrip en de band belangrijker vindt dan de sex.

2) Men noemt vreemdgaan pas vreemdgaan wanneer er sex (ook zoenen ed) bij te pas komt, maar is het eigenlijk niet al vreemdgaan als de vrouw alleen al een geestelijke band zoekt met een andere man...?
Natuurlijk kun je niet elke man en elke vrouw over één kam

3)Dat terwijl er bij een vrouw een zeer groot risico heerst dat zij de relatie alsnog beëindigt, omdat zij niet was vreemdgegaan als alles goed zat in de relatie en zij niets miste..

4)Alles hierboven is "over het algemeen!"
Er zijn uitzonderingen, daargelaten!
1)bevestig
2)bevestig
3)bevestig

4)en ik BETWIJFEL of je dit van jezelf hebt, of geinspireerd bent door anderen


kuch
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:28
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:

Leg mij dan eens uit WAAROM vreemdgaan slecht IS?
Waarom is dit gegroeit tot iets 'slechts'?
Beschrijf een 'relatie' waarvoor geld: met iemand anders sexen is vreemdgaan?

Ik wil goede argumenten, en dat je hier goed over nadenkt. Er is geen juiste oplossing, maar als je je idee goed verdedigd zal ik je geloven (gebruik "ik denk"-zinnen).


Dont worry, als je niet denk wat IK denk, lul ik je er uit
je wketst er iemand mee ( bewust of onbewust)
Je bent niet trouw ( cultureel bepaald niet aanvaardbaar)
Je bent stiekem geweest
Je hebt gelogen
Je bent in zekere zin onbetrouwbaar
Je bent wispelturig
Het slachtoffer voelt zich bedonderd
Het slachtoffer denkt zich vergist te hebben
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:28
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
als ik zeg bevestig dan bedoel ik: ik heb het emegemaakt



dus, die reply was best wel zinloos
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:50
de abt van sion
de abt van sion is offline
Vreemdgaan is per definitie verderfelijk. En voor mij is deze reactie volkomen verstoken van godsdienstige motieven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:52
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Het is allebei erg,en ik vindt het allebei niet kunnen.
Waarom zou 't bij 'n man erger zijn als bij 'n vrouw en andersom???
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:53
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Het is allebei erg,en ik vindt het allebei niet kunnen.
Waarom zou 't bij 'n man erger zijn als bij 'n vrouw en andersom???
Ik ben het volkomen met je eens.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 23:02
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


Ik ben het volkomen met je eens.
Goh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 23:13
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Het is allebei erg,en ik vindt het allebei niet kunnen.
Waarom zou 't bij 'n man erger zijn als bij 'n vrouw en andersom???
niet vragen, maar beantwoorden graag... wat denk jij nou daarover??

ik kan best begrijpen dat andere partij vrij geschokt zal zijn met het feit als de een aangeeft dat ie vreemd is gegaan, zowel voor man als voor vrouw... maar wat als je vriendin wel met jou naar bed gaat, alleen aan iemand anders loopt te denken omdat ze op die ander verliefd is geworden?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 23:21
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Soullar schreef:


niet vragen, maar beantwoorden graag... wat denk jij nou daarover??

ik kan best begrijpen dat andere partij vrij geschokt zal zijn met het feit als de een aangeeft dat ie vreemd is gegaan, zowel voor man als voor vrouw... maar wat als je vriendin wel met jou naar bed gaat, alleen aan iemand anders loopt te denken omdat ze op die ander verliefd is geworden?
Ik antwoordde,jij vroeg of mensen het erger vonden als een man vreemd ging dan als een vrouw vreemd ging.....

En in mijn geval zou dat dan m'n vriend zijn,ben namelijk nog steeds een meisje ().
En ja als dat zou gebeuren en ik zou erachter komen zou ik heel erg boos worden ja.
Want ook dat vind ik een soort van vreemdgaan.
Als je met iemand naar bed gaat,maar je denkt aan een ander persoon dan met wie je sex hebt zich je fout.
Als je echt verliefd bent geworden,maak het dan uit,en ga dan verder met diegene op wie je verliefd ben,maar ga niet met iemand naar bed terwijl je aan iemand anders loop te denken,dat vind ik niet kloppen.....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 08:48
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Vreemdgaan is per definitie verderfelijk.
eerste keer in mijn leven dat ik het voor de volle 100% eens ben met ons abtje. nu heb ik toch ff een sigaretje nodig...
nooit gedacht dat dit zou gebeuren...


*blue*
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
als ik zeg bevestig dan bedoel ik: ik heb het emegemaakt



dus, die reply was best wel zinloos
kee hahahaha
Jah sorry... ik heb van die mensen die vragen bij alles wat je zegt om een bevestiging, omdat ze het anders niet aan willen nemen...

Kvonnut van jou al zo fout, aangezien je zelf ook nooit dingen bevestigt
maargoed, ik denk da'k die post maar eens ga weghalen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:08
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Ik vind het erger wanneer een man vreemd gaat dan een vrouw, omdat (is wetenschappelijk onderzocht!) mannen meer behoefte hebben dan sex en vrouwen meer behoefte hebben aan intimiteit (in de vorm van goede gesprekken e.d.) in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:12
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
hmz voor mij ene makkelijke vraag.. het is EVEN erg.. en heel erg ook . Mensen die vreemdgaan horen geen relatie te hebben (zelfs al is iemand aangeschoten of wat dan ook)....

waarom zou het verschil moeten maken, de meeste mannen hechten even veel waarde aan een relatie als de meeste vrouwen ALS het goed is..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:16
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
sientjuh schreef:
Ik vind het erger wanneer een man vreemd gaat dan een vrouw, omdat (is wetenschappelijk onderzocht!) mannen meer behoefte hebben dan sex en vrouwen meer behoefte hebben aan intimiteit (in de vorm van goede gesprekken e.d.) in een relatie.
mijn probleem is dat bij conclusies van zulke "onderzoeken" iedereen op een hoop gegooid wordt.. misschien heeft een MEERDERHEID van de mannen daar behoefte aan.. maja.. ik erger me er aan

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:58
Verwijderd
ik vind het allebei even erg... ik zou niet weten waarom voor de 1 minder erg dan de ander
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 07:55
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
Mensen die vreemdgaan
kijk DAT is het punt wat mij irriterrt. Jullie praten over mensen in hokjes

a) je gaat vreemd
b) je gata niet vreemd

je bent niet heel je LEVEN een vreemdganger, in de emeste gevallen is het een vergissing, of juist niet.

dat wil niet zgegen dat het in de AARD van iemand ligt om maar steeds in herhaling te vallen met vreemdgaan.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 08:25
de abt van sion
de abt van sion is offline
Gek genoeg luidt het spreekwoord: "Wie eens steelt, is altijd een dief." Of: "Waar rook is, is vuur."
Hokjesdenken? Nee, spreekwoorden ontlenen hun diepe betekenis aan eeuwenlange praktijkervaringen.
Ik ben niet voor hokjesdenken, maar in het geval van vreemdgaan ben ik geneigd om het eerstgenoemde spreekwoord als waar te beschouwen (waarbij je wel moet beseffen dat er pas werkelijk sprake kan zijn van "vreemdgaan" wanneer er tussen twee partners een officieel geregistreerd samenlevingscontract of een huwelijk bestaat. In premature (test-)relaties is vreemdgaan per definitie (test-) vreemdgaan).
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
kan een vrouw bij het vreemdgaan liefde en sex scheiden?
Natuurlijk.

Generaliseer niet zo, wil je, niet alle vrouwen doen aan sex-met-liefde...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 08:56
Verwijderd
En ik vind het van allebei even erg (maar van de man erger want ik ben de vrouw )
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 09:38
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Vreemdgaan is vreemdgaan. Simpel. Geen onderscheid.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
En ik vind het van allebei even erg (maar van de man erger want ik ben de vrouw )
Hahaha LOL
Daar kan ik enigzins inkomen jah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof jij niet?
Magican2
500 24-07-2009 12:39
Psychologie Wat hebben we toch een klote samenleving
trophus
64 04-09-2008 12:36
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder
Boosoog
2 20-10-2003 14:10
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.