Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2006, 22:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Gaat hier dan ouwehoeren en zorg dat ik geen topics meer schoon hoef te vegen vanwege spammerts.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:13
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ah, ik vroeg me al af waar het slotje bleef

Maar bij deze weet ik dan wel een leuke associatie voor in dit topic.. Etenwaren & seks! Welke etenswaren heb jij wel eens gebruikt tijdens de seks en waarom? Omdat het een bepaalde werking zou hebben, of omdat jij dat betreffende voedingsmiddel nou zo verschrikkelijk geil vindt, of...?

Ik heb zelf uitgeprobeerd: Ben&Jerry's (verschillende smaken), iets met chocolade mousse, aardbeien met slagroom, tandpasta, ijsblokjes en verder schiet me zo even niks te binnen.

Ervaringen:
Ben&Jerry's is hoe dan ook lekker, dus ook in combinatie met seks Wel wat aan de koude kant, maar het smelt snel genoeg en de kou geeft ook wel weer een leuk effect. Zelfde geldt voor de iijsklontjes, al was dat puur voor het effect, want voor de smaak kun je uiteraard veel beter Ben&Jerry's gebruiken...

De chocolade mousse was wel erg lekker, alleen geeft het nogal veel plakzooi en was ik de smaak vrij snel zat. Het is natuurlijk wel het ideale spul om elkaar mee in te smeren en af te likken. Net als slagroom, maar hier heb ik helemaal snel genoeg van en gaat zo vaag ruiken op den duur... De aardbeien waren natuurlijk om te laten zien hoe geil die opgegeten konden worden

Even kijken hoor, hebben we nog de tandpasta... Dat was vooral vanwege het beloofde tintelende effect dat het zou geven, maar dat viel zwaar tegen. Het voelde wat koud aan, maar tintelen deed het nou niet bepaald. Misschien als je een flinke klodder op je edele delen smeert, maar dat is me de ervaring nou ook weer niet waard. Ik laat hem zelf wel tintelen met mijn tong
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Eten en seks lijkt me echt geen combinatie. Ik wil ook eerst mijn mond leeg hebben voor mijn vriend me zoent.

Of stop je de etenswaren ergens anders dan in je mond?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-11-2006 @ 23:19 :
Eten en seks lijkt me echt geen combinatie. Ik wil ook eerst mijn mond leeg hebben voor mijn vriend me zoent.

Of stop je de etenswaren ergens anders dan in je mond?
Over het algemeen wel ja

Of nouja, eigenlijk juist niet als ik er zo bij nadenk. Bij de smeer-op-je-lichaam-en-lik-af-etenswaren gebruik je uiteraad je tong. En dingen als ijsklontjes en Ben&Jerry's zijn leuk voor het koude effect tijdens de orale seks en aardbeien kunnen behalve om geil op te eten ook leuk zijn om via het zoenen aan elkaar door te geven (en ja, dan wil ik mijn mond ook het liefste leeg hebben, dus een aardbei tussen mijn lippen die ik doorgeef en geen stukgekauwde aardbei die hij van mij over mag nemen )

Dus ja, in principe gaat het wel allemaal in je mond.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 10-11-2006 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wil wel meer broodje aap verhalen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, maar niet allemaal zo ranzig als die garnalen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Jawel!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 00:41
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ik wilt neuken!
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 10:45
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-11-2006 @ 23:34 :
Ja, maar niet allemaal zo ranzig als die garnalen.
Over die kreeft enzo...?

Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 10:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 11-11-2006 @ 11:45 :
Over die kreeft enzo...?

Ach, het kan vast nog veel ranziger
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 12:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh, dat verhaal. Ja. Dat is altijd leuk. Zo ken ik iemand die iets dergelijks deed met een merel, en na een paar weken kwamen die eieren dus uit in haar vagina. Ze heeft nog steeds de jonge mereltjes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 12:46
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-11-2006 @ 23:19 :
Of stop je de etenswaren ergens anders dan in je mond?
Baah wat ben jij een vieze FB!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 13:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-11-2006 @ 13:46 :
Oh, dat verhaal. Ja. Dat is altijd leuk. Zo ken ik iemand die iets dergelijks deed met een merel, en na een paar weken kwamen die eieren dus uit in haar vagina. Ze heeft nog steeds de jonge mereltjes.
Die is niet leuk Ik wil een andere!!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 13:45
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Ok.


Een meisje had sex gehad met d'r vriend, en een paar dagen later kreeg ze kramp down under. Dus zij naar de wc, kwamen er maden uit d'r doos. Haar vriend bleek te werken in een mortuarium en er de vreemde hobby om overleden vrouwen te nakken op na te houden. Die hadden eitjes gelegd op zijn geslachtsdeel die hij op deze manier heeft "doorgegeven."

Maar dat is ook een broodje aap, in een mortuarium houden ze de lijken op een aantal graden onder nul, zodat maden e.d. geen kans krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 14:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 14:45 :
Een meisje had sex gehad met d'r vriend, en een paar dagen later kreeg ze kramp down under. Dus zij naar de wc, kwamen er maden uit d'r doos. Haar vriend bleek te werken in een mortuarium en er de vreemde hobby om overleden vrouwen te nakken op na te houden. Die hadden eitjes gelegd op zijn geslachtsdeel die hij op deze manier heeft "doorgegeven."

Maar dat is ook een broodje aap, in een mortuarium houden ze de lijken op een aantal graden onder nul, zodat maden e.d. geen kans krijgen.
Bovendien leggen overleden vrouwen geen eieren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 14:03
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-11-2006 @ 15:01 :
Bovendien leggen overleden vrouwen geen eieren.
Hierbij overhandig ik je de Humorprijs van 11-11-2006.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 14:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Die kende ik al
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 14:54
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks seks grrrr...

SEKS
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:06
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-11-2006 @ 15:47 :
Die kende ik al
Shooit...hmm dan moet maar iemand een nieuwe verzinnen, maakt ook niet uit aangezien het allemaal broodje aap is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:14
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Was ook eens een keer dat in een hotel daar wou een vrouw in bad gaan nou dat deed ze en 9 maanden later bleek ze zwanger te zijn terwijl ze verder met niemand sex heeft gehad

bleek dus dat er iemand met zijn snikkel aan het spelen was in het bad en dat ze het bad niet goed schoongemaakt hadden zodat er nog sperma in zat en daar was ze zwanger van geworden.

maar dat zou vast niet kloppen denk k
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:17
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 11-11-2006 @ 16:14 :
Was ook eens een keer dat in een hotel daar wou een vrouw in bad gaan nou dat deed ze en 9 maanden later bleek ze zwanger te zijn terwijl ze verder met niemand sex heeft gehad

bleek dus dat er iemand met zijn snikkel aan het spelen was in het bad en dat ze het bad niet goed schoongemaakt hadden zodat er nog sperma in zat en daar was ze zwanger van geworden.

maar dat zou vast niet kloppen denk k
Weet ik wel zeker
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:24
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-11-2006 @ 23:19 :
Eten en seks lijkt me echt geen combinatie. Ik wil ook eerst mijn mond leeg hebben voor mijn vriend me zoent.

Of stop je de etenswaren ergens anders dan in je mond?
zal ik je herinneren aan een bepaald nieuwjaarsviering bij een bepaalde Eelco met een bepaalde 'documentaire' op tv?



EWL!!! Zo.

Maar slagroom is wel leuk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:25
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-11-2006 @ 16:24 :

Maar slagroom is wel leuk
Dan ga je wel vet plakken!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 14:45 :
Ok.


Een meisje had sex gehad met d'r vriend, en een paar dagen later kreeg ze kramp down under. Dus zij naar de wc, kwamen er maden uit d'r doos. Haar vriend bleek te werken in een mortuarium en er de vreemde hobby om overleden vrouwen te nakken op na te houden. Die hadden eitjes gelegd op zijn geslachtsdeel die hij op deze manier heeft "doorgegeven."

Maar dat is ook een broodje aap, in een mortuarium houden ze de lijken op een aantal graden onder nul, zodat maden e.d. geen kans krijgen.
Och, ken ook wel een verhaal of 1 of andere domme doos die een aardappel om wat voor vage reden dan ook in d'r doos had gepropt en die begon te ontkiemen. Komt ze daar met een plantje uit d'r doos aanzetten in het ziekenhuis.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 16:25 :
Dan ga je wel vet plakken!

Douche daarna Of heb je niet genoeg uithoudingsvermogen daarvoor?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:27
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-11-2006 @ 16:26 :
Douche daarna Of heb je niet genoeg uithoudingsvermogen daarvoor?
Om te douchen? Vast wel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 16:27 :
Om te douchen? Vast wel
En de rest Nou dan, niet zeiken over plakken, zaad plakt ook maja, daar heb jij als kerel natuurlijk weinig last van.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:35
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-11-2006 @ 16:33 :
En de rest Nou dan, niet zeiken over plakken, zaad plakt ook maja, daar heb jij als kerel natuurlijk weinig last van.
Jamaar je gaat niet in je eigen zaad liggen copuleren he. Wel in de slagroom. Dus wordt ook heel je bed smerig
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 16:33 :
Dan gaat het plonzen en kan je daarna weer dweilen


Dit hoort eigenlijk in dat ouwehoerentopic
Gaan we hier toch gewoon verder

Nat wordt het dan wel ja, tenzij je de badkuip niet helemaal vol laat lopen en enkel de muren en het zitplateau gebruikt

Oh, en om even door te gaan op de slagroom.. dat doe je dan ook op een oud laken ofzo, of wanneer het beddengoed toch al in de was moet. Of in diezelfde badkuip natuurlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:44
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-11-2006 @ 16:37 :
Gaan we hier toch gewoon verder

Nat wordt het dan wel ja, tenzij je de badkuip niet helemaal vol laat lopen en enkel de muren en het zitplateau gebruikt

Oh, en om even door te gaan op de slagroom.. dat doe je dan ook op een oud laken ofzo, of wanneer het beddengoed toch al in de was moet. Of in diezelfde badkuip natuurlijk
Of op de eettafel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 16:44 :
Of op de eettafel
Mogelijkheden zat dus
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 15:53
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Precies!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:04
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
slagroom wordt zuur
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:05
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Een Amerikaanse soldaat is gelegerd op een basis in de Perzische Golf. Op een dag ontvangt hij een pakje van zijn vrouw met een doos zelfgebakken koekjes en een videoband. Zoals gebruikelijk deelt hij de inhoud van het pakje met de rest van zijn kameraden.
Terwijl ze de koekjes eten, bekijken de soldaten de videoband. Op de band staan een aantal TV-programma's. Aan het eind van de videoband staan amateur-opnamen van de vrouw van de soldaat. Ze staat naakt beslag te kloppen in de keuken. De soldaten joelen, terwijl de soldaat vergeefs probeert de video uit te zetten.

Plotseling verschijnt er op de videoband een naakte man in beeld. De man wordt door de vrouw gepijpt. Als hij is klaargekomen spuugt de vrouw het sperma in de beslagkom. Dan kijkt ze in de camera en terwijl ze haar kin afveegt zegt ze: "Ik hoop dat je de koekjes lekker vond. Ik wil van je scheiden."
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:06
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
^ Ik moest nog lachen ook
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:23
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 17:06 :
^ Ik moest nog lachen ook
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 16:44
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
ow mijn god , die laatste! *veegt traan uit oog*
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 23:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 11-11-2006 @ 15:03 :
Hierbij overhandig ik je de Humorprijs van 11-11-2006.
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar ik vind dat wel terecht.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 08:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-11-2006 @ 16:24 :
zal ik je herinneren aan een bepaald nieuwjaarsviering bij een bepaalde Eelco met een bepaalde 'documentaire' op tv?



EWL!!! Zo.

Maar slagroom is wel leuk
Owja gawd, dat was best wel sneu. Maar dat leek meer op een stel kinderen die er een spel van maakten om elkaar zo vies mogelijk te maken dan op een stel volwassenen met plannen voor seks.

Dat verhaal van die soldaat had ik ook weleens gehoord, dat zou nog waar kunnen zijn ook (al kan ik me amper voorstellen dat je dat niet proeft).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 10:46
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-11-2006 @ 09:20 :
Dat verhaal van die soldaat had ik ook weleens gehoord, dat zou nog waar kunnen zijn ook (al kan ik me amper voorstellen dat je dat niet proeft).
Als er verder genoeg ingrediënten in zitten proef je het waarschijnlijk niet, misschien af en toe een vleugje waar je niet verder over nadenkt
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 11:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 12-11-2006 @ 11:46 :
Als er verder genoeg ingrediënten in zitten proef je het waarschijnlijk niet, misschien af en toe een vleugje waar je niet verder over nadenkt
veel suiker erbij!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 11:07
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Desalniettemin vind ik het een topstunt. Als ik in de mac kom denk ik er ook altijd aan géén milkshake te bestellen omdat dat ook een goeie cover-up is voor zaad.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 11:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Alleen de mac-keuken is niet zo'n goede cover-up voor zaadlozing.

Dat kipburger verhaal van de mac is wel ranzig.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 11:56
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-11-2006 @ 12:51 :
Alleen de mac-keuken is niet zo'n goede cover-up voor zaadlozing.

Dat kipburger verhaal van de mac is wel ranzig.
Met dat condoom erin of heb ik iets gemist?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 12:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee, meer zo van iemand die vraagt om een kipburger zonder saus, maar op het moment dat ze erin bijt spuit een enorme zweer op die kipburger open en heeft ze toch saus.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 12:16
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Ah walgelijk!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 12:17
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 11-11-2006 @ 17:05 :
Een Amerikaanse soldaat is gelegerd op een basis in de Perzische Golf. Op een dag ontvangt hij een pakje van zijn vrouw met een doos zelfgebakken koekjes en een videoband. Zoals gebruikelijk deelt hij de inhoud van het pakje met de rest van zijn kameraden.
Terwijl ze de koekjes eten, bekijken de soldaten de videoband. Op de band staan een aantal TV-programma's. Aan het eind van de videoband staan amateur-opnamen van de vrouw van de soldaat. Ze staat naakt beslag te kloppen in de keuken. De soldaten joelen, terwijl de soldaat vergeefs probeert de video uit te zetten.

Plotseling verschijnt er op de videoband een naakte man in beeld. De man wordt door de vrouw gepijpt. Als hij is klaargekomen spuugt de vrouw het sperma in de beslagkom. Dan kijkt ze in de camera en terwijl ze haar kin afveegt zegt ze: "Ik hoop dat je de koekjes lekker vond. Ik wil van je scheiden."
#105353 +(1300)- [X]

<TheVirus> So I had a girlfriend for all of 9 months. She dropped
by one afternoon when I was sick with a pan of brownies and a video tape with the simpsons on it (my favorite show). so I start eating the brownies and turn on the tape. midway through it, it cuts to her sucking off some dude. he nuts in her mouth, she looks at the camera, and says "you're dumped. enjoy the brownies" - and spits the mouthful of cum into a bowl of brownie mix.
<alexandr-> you didn't keep eating the brownies did you?
<TheVirus> sure did
<TheVirus> i was hungry

aldus bash
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 12:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 10-11-2006 @ 23:32 :
Ik wil wel meer broodje aap verhalen!
Zoek ff op internet ofzo, dan kan ik deze topics tenminste lezen als ik aan 't eten ben...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2006, 12:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-11-2006 @ 13:17 :
#105353 +(1300)- [X]
aldus bash
Zoals bij veel broodje aap verhalen zijn er vele versies van, en zijn ze allemaal niet waar

Maar wel leuk
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.