Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2008, 20:41
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Je hoort vaak verhalen dat mensen pas echt tijdens de pubertijd gaan nadenken over hun seksualiteit. Dat ze er op die leeftijd achter komen dat ze hetero om homo zijn.
Het gekke is, ik had toen ik heel jong was als seksuele fantasieën over meisjes uit mijn klas. Ik fantaseerde als 6-7 jarig jongetje al dat ik meisjes uit mijn klas, naakt, gevangen hield in zo'n klimtoestel (in de vorm van een iglo). Ik weet ook nog dat ik die gedacte al erg opwindend vond.
Wie herkent dit, en kan ook nog de fantasie omschrijven?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:37
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Ik herken dat wel, Marc Dutroux had eenzelfde fantasie over jonge naakte meisjes gevangen houden. Hij had alleen geen klimrek.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 21:47
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Ik herken dat wel, Marc Dutroux had eenzelfde fantasie over jonge naakte meisjes gevangen houden. Hij had alleen geen klimrek.
Dat soort flauwe opmerkingen had ik kunnen verwachten.

Er staat dus eigenlijk: herinner jij je eerste seksuele fantasieën nog, en zo ja, hoe oud was je?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 23:47
Verwijderd
Dit word nog leuk als je vrienden je gaan googlen en dit topic vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 23:52
Verwijderd
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit topic niet eens zo raar.
Maar eigenlijk, denk je dat je seksuele gevoelens met iets anders verward.
Eerder naar de drang om ''stoute'', ''spannende'' en ''gekke'' dingen te doen. Als het maar met bloot, poep of plas te maken heeft. Dat herken ik namelijk wel.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 00:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:


Er staat dus eigenlijk: herinner jij je eerste seksuele fantasieën nog, en zo ja, hoe oud was je?
neeeee, weet ik niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 01:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit topic niet eens zo raar.
Maar eigenlijk, denk je dat je seksuele gevoelens met iets anders verward.
Eerder naar de drang om ''stoute'', ''spannende'' en ''gekke'' dingen te doen. Als het maar met bloot, poep of plas te maken heeft. Dat herken ik namelijk wel.
Hm, 't is toch vaak bloot, ook voor intimiteit. Ik had dat ook ergens vanaf mijn zesde of zo.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:01
Verwijderd
Ik heb geen idee. Ik probeerde me vooral voor te stellen hoe ánderen dat deden, ik kan me niet herinneren dat ik toen fantaseerde over wat ik zélf kon of wilde doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 13:22
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
volgens mij niet op die leeftijd toen speelde ik nog buiten (ja met kleren aan )
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 14:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik weet het niet meer zo. Misschien dat ik dingen verdrongen heb, maar als ik het me goed herinner vond ik seks tot mijn veertiende nog enorm vies. Gerelateerde fantasieën zonder seks kan ik me niet herinneren en het lijkt me sterk dat ik ze dan vaak had.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-02-2008, 17:40
Verwijderd
Tot een jaar of 16 was ik helemaal NIET met sex bezig, ik wist wel van een hele jonge leeftijd hoe het allemaal moest en alle vunzige benamingen die d'r bij hoorden. (Met dank aan mijn Mams heb ik altijd geweten waar de buurjongentjes het nou allemaal over hadden en heb ik nooit genante vragen gesteld. ) Maar ik had dus echt totaal geen behoefte aan of interesse in sex tot ja, een jaar of 16.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:16
Timstar
Timstar is offline
Hmm, ja eigenlijk wel toen ik klein was, ik speelde altijd buiten met een buurmeisje, die was toen iets van 15 ofzo, terwijl ik 8 was, die dag zat ik op haar rug en gingen we rennen voor de lol, en toen ik later die avond sliep droomde ik dat het heel fijn was met haar.. Niet meteen seksueel gericht ofzo, wist toen nog niet eens wat er allemaal kon tussen de heer en de dame, maar toch droomde ik best vaak over haar. Best raar als je daar nu op terugkijkt, ik was het eigenlijk allang weer vergeten, ondanks dat ik toch elke nacht bijna over haar droomde, en dan vooral dat zij op mijn rug zat ofzo, altijd bij mij in de straat. Geen idee waarom.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 15:44
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Net zoals de meesten wist ik voor mijn 14e-15e niets tot weinig van seks af.
Toen ik 13 was had je dat liedje ''Ben je geil of wil je een koekje?'' en ik had dus geen idee wat geil was.
Dus ik had ook geen behoefte/interesse in seks tot ik een jaar of 16 was.
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 18:30
Freek
Freek is offline
Pedo alert. Check die topics van deze dude.
__________________
What were the things in 'Gremlins' called?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 15:22
Sens.
Sens. is offline
In ontwikkelnigspsychologie hebben we gezien dat seksuele gevoelens iets heel normaal is ook wanneer je 6 jaar bent. Alleen kan je deze seksuele gevoelens niet vergelijken met hoe volwassenen daar over denken. Het heeft te maken met intimiteit en het leren genieten van je lichaam ( = genieten van de warmte van een lichaam, maar inderdaad ook het aanraken van bepaalde lichaamsdelen) en ook de ontwikkeling van je eigen identiteit ( zoals ik ben een vrouw, stereotiep gedrag van vrouwen bestaat uit ... , ik voel me vrouw, enz )

3 jarige kinderen hebben intresse in het lichaam van anderen, ze gaan elkaar bv uitkleden en bestuderen. Dat is voor hen spannend en het kan ook gevoelens opwekken die wij seksueel noemen.

Dus wat je je herrinerd is normaal gedrag.

(Niet normaal is het wanneer volwassenen seksuele daden willen verrichten met kinderen. ( de volwassen betekenis van seksualtiteit opdringen aan kinderen )
Dit gaat over gedrag dat kinderen niet begrijpen, waar ze nog niet ontwikkeld voor zijn en wat sociaal niet aanvaard is. = pedofilie)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 10:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pedo alert. Check die topics van deze dude.
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=794770

Volgens mij is het gewoon een middelbare scholier.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 22:55
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Mijn eerste sexuele fantasie vond plaats in het zwembad. Het leek me wel wat om met een meisje onderwatersex te hebben.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:34
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Net zoals de meesten wist ik voor mijn 14e-15e niets tot weinig van seks af.
Toen ik 13 was had je dat liedje ''Ben je geil of wil je een koekje?'' en ik had dus geen idee wat geil was.
Dus ik had ook geen behoefte/interesse in seks tot ik een jaar of 16 was.
Op mijn 13e had ik er al een paar jaar seksuele voorlichting op zitten. Ik heb er nog trauma's aan overgehouden

Maar misschien leefde dat nog niet zo 4 jaar voor mijn seksuele voorlichting tijd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Op mijn 13e had ik er al een paar jaar seksuele voorlichting op zitten. Ik heb er nog trauma's aan overgehouden
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 01:33
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ik zat wel eens met m'n buurjongen in bad: 'jij durft niet aan mijn miemie (kinderlijke benaming voor vagina) komen', waarop hij: 'ik durf als jij aan m'n plasser durft te komen', etc. Voelde toen erg spannend; we lachen er ook nog steeds om. Al kan ik me nu niet meer voorstellen dat ik nog aan z'n plassertje zou willen komen.

Met diezelfde buurjongen bonden we elkaar ook wel eens vast met de touwen van de schommel.

Maar deze dingen vind ik vrij onschuldig eigenlijk.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik zat wel eens met m'n buurjongen in bad: 'jij durft niet aan mijn miemie (kinderlijke benaming voor vagina) komen', waarop hij: 'ik durf als jij aan m'n plasser durft te komen', etc. Voelde toen erg spannend; we lachen er ook nog steeds om. Al kan ik me nu niet meer voorstellen dat ik nog aan z'n plassertje zou willen komen.

Met diezelfde buurjongen bonden we elkaar ook wel eens vast met de touwen van de schommel.

Maar deze dingen vind ik vrij onschuldig eigenlijk.
Haha, herkenbaar.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 12:27
strontkind
Avatar van strontkind
strontkind is offline
toen ik een jaar of negen a tien was fantaseerde ik over de pastoor. echt heel fout i know.
het was ook niet dat ik fantaseerde over "het doen" maar meer dat ie naakt tegen me aanlag en kusjes gaf.

rond mn elfde kreeg ik wel meer fantasieeen over "het doen" met oude, lelijke mannen. echt heel raar
dat vond ik toen heel opwindend. tegenwoordig heb ik toch liever wat knappere kerels.
toen ik acht was ging ik wel zoentjes geven aan een jongen en hij aan mij, en dan hadden we het over later trouwen enzo, heel onschuldig haha.
__________________
ik zeg maar zo: ik zeg maar niks. dan kunnen ze ook niet zeggen dat ik iets gezegd heb.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 18:38
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Dat is wel vaag..
Hmm ik dagdroomde er altijd van om een bepaald meisje te kussen, aan te raken etc.. het meisje dat ik leuk vond wisselde soms.
Ik was een emotioneel engeltje (met kattekwaad-trekjes) die bijna alles letterlijk overidealiseerde.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:54
Bisonkit
Avatar van Bisonkit
Bisonkit is offline
Ik was in groep 8 zeeeeer verliefd op een jongen die net in de straat achter me was komen wonen. Ik fantaseerde altijd dat hij via de achtertuin een ladder tegen de muur zette en dan m'n kamer in klom. Dan kwam ie heftig met me in bed liggen zoenen.
__________________
Time flies like an arrow. Fruitflies like a banana.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:04
Morticia_x
Avatar van Morticia_x
Morticia_x is offline
Toen ik een jaar of 6 was fantaseerde ik vrij vaak over het strelen van mijn hondje Zerdie. Hij vond dit klaarblijkelijk fijn en zo is dit een prachtige traditie geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:10
Dr.knowitall
Dr.knowitall is offline
De eerste sexueel getinte fantasie die ik kreeg ging over baby's. Ik bespaar jullie de details.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 21:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Anders tip ik de AIVD even.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 08:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Net zoals de meesten wist ik voor mijn 14e-15e niets tot weinig van seks af.
Toen ik 13 was had je dat liedje ''Ben je geil of wil je een koekje?'' en ik had dus geen idee wat geil was.
Dus ik had ook geen behoefte/interesse in seks tot ik een jaar of 16 was.
is het niet heel laat om pas rond je 14de-15de seksuele voorlichting te krijgen?

Toen ik een jaar of 4 was waren een buurjongetje en ik naakt op elkaar gaan liggen (hadden we op tv gezien) en ook uitvoerig onderzoeken wat nou de verschillen waten tussen hem en mij. Denk dat de jongste fantasie was dat hij de rooie powerranger was en ik de roze en dat die twee samen van alles uitspookten met elkaar

grappig om aan terug te denken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Denk dat de jongste fantasie was dat hij de rooie powerranger was en ik de roze en dat die twee samen van alles uitspookten met elkaar
Ik was altijd de blauwe power ranger. Die kwam echter nooit aan zijn trekken. Ik ben ook wel op late leeftijd pas expliciet over seks beginnen denken.

"Triceratops!"
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 16:33
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Ik was altijd de blauwe power ranger. Die kwam echter nooit aan zijn trekken. Ik ben ook wel op late leeftijd pas expliciet over seks beginnen denken.

"Triceratops!"
Ik was alleen echt fan van de blauwe ranger in de eerste serie Mighty Morphin Power Rangers.
Daarna schommelde het een beetje tussen de zwarte en witte. Soms was de groene ook wel tof, maar dat was al meer het alter ego van mijn beste vriend.
haha die geweldige rangers
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:28
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
is het niet heel laat om pas rond je 14de-15de seksuele voorlichting te krijgen?
Is het niet heel laat om er sowieso niet tegen die tijd heel veel over opgevangen te hebben? Op iedere middelbare school zijn de eerstejaars flink gefrustreerd, men strooit er als het ware in het rond met 'voorlichting'.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:36
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat ik heel veel dingen te zien kreeg die ik niet wilde zien. Penetraties van binnenuit, bevallingen, we moesten condooms om leren doen. Ik dacht echt wtf, jullie brengen me meer op het idee om seks te hebben dan dat ik er zelf trek in heb. Ik vind seksuele voorlichting echt zwaar overtrokken op het moment. Een buurvrouw van ons kwam aanzetten met het verhaal dat ze op de basisschool al met condooms kwamen aanzetten om seksuele voorlichting te geven. Echt, die kinderen denken waarschijnlijk niet eens over de mogelijkheid na.

Ook was er laatst, ik geloof op teleac, een programma over dat ouders seksuele voorlichting aan hun kinderen moeten geven. Waarop een vrouw haar benen spreide en het 'zuchtstandje' ter gehore ging brengen, met de bijgenoemde beelden. Dan ging ze aan haar dochter/nichtje vertellen dat ze dat het lekkerste standje vond en waarom.

Dit heeft toch niets meer te maken met voorlichting, dat je een condoom moet dragen etc. zijn van die algemene dingen die kinderen/jongeren inderdaad moet kennen en weten, maar al dat gedoe eromheen slaat nergens op. En de functie ervan is ook ver te zoeken, want ik hoor nog steeds talloze mensen die het zonder condoom doen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik heel veel dingen te zien kreeg die ik niet wilde zien. Penetraties van binnenuit, bevallingen, we moesten condooms om leren doen. Ik dacht echt wtf, jullie brengen me meer op het idee om seks te hebben dan dat ik er zelf trek in heb. Ik vind seksuele voorlichting echt zwaar overtrokken op het moment. Een buurvrouw van ons kwam aanzetten met het verhaal dat ze op de basisschool al met condooms kwamen aanzetten om seksuele voorlichting te geven. Echt, die kinderen denken waarschijnlijk niet eens over de mogelijkheid na.

Ook was er laatst, ik geloof op teleac, een programma over dat ouders seksuele voorlichting aan hun kinderen moeten geven. Waarop een vrouw haar benen spreide en het 'zuchtstandje' ter gehore ging brengen, met de bijgenoemde beelden. Dan ging ze aan haar dochter/nichtje vertellen dat ze dat het lekkerste standje vond en waarom.

Dit heeft toch niets meer te maken met voorlichting, dat je een condoom moet dragen etc. zijn van die algemene dingen die kinderen/jongeren inderdaad moet kennen en weten, maar al dat gedoe eromheen slaat nergens op. En de functie ervan is ook ver te zoeken, want ik hoor nog steeds talloze mensen die het zonder condoom doen.
Dat zou ik ook onzin vinden ja, in groep 8 hoef je nog geen condoomles te gaan geven en standjes voordoen is echt belachelijk. Maar het lijkt me wel zinnig dat kinderen op de basisschool al leren wat seks is en dat je het veilig moet doen. Maar eerlijk gezegd vind ik dat de taak van de ouders. Alleen omdat sommige ouders stom zijn mag een school daar ook wel aan bijdragen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 12:11
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
een trio ik met 2 blonde meiden
Dat wilde je toen je klein was?
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 12:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Omdat ik heel veel dingen te zien kreeg die ik niet wilde zien. Penetraties van binnenuit, bevallingen, we moesten condooms om leren doen. Ik dacht echt wtf, jullie brengen me meer op het idee om seks te hebben dan dat ik er zelf trek in heb. Ik vind seksuele voorlichting echt zwaar overtrokken op het moment. Een buurvrouw van ons kwam aanzetten met het verhaal dat ze op de basisschool al met condooms kwamen aanzetten om seksuele voorlichting te geven. Echt, die kinderen denken waarschijnlijk niet eens over de mogelijkheid na.

Ook was er laatst, ik geloof op teleac, een programma over dat ouders seksuele voorlichting aan hun kinderen moeten geven. Waarop een vrouw haar benen spreide en het 'zuchtstandje' ter gehore ging brengen, met de bijgenoemde beelden. Dan ging ze aan haar dochter/nichtje vertellen dat ze dat het lekkerste standje vond en waarom.

Dit heeft toch niets meer te maken met voorlichting, dat je een condoom moet dragen etc. zijn van die algemene dingen die kinderen/jongeren inderdaad moet kennen en weten, maar al dat gedoe eromheen slaat nergens op. En de functie ervan is ook ver te zoeken, want ik hoor nog steeds talloze mensen die het zonder condoom doen.
Allemaal de schuld van de kerk. Vroeger batste iedereen gewoon in dezelfde kamer/ grot .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 18:09
Kev!
Kev! is offline
Kan je eerlijk zeggen dat ik toen ook al dat soort gedachtes had, maar jah het ligt er net aan hoe je geestelijk gesteld bent joh, hoe ver je overal mee bent.
Edit;; ik heb het nu niet over opgesloten meiden enzo zou ik liever met de leraren gedaan hebben


Ik ben altijd veel verder geweest dan leeftijdsgenoten.

Maja wist toen nog niet wat afrukken was hè...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.