Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2010, 10:21
Verwijderd
Ik weet niet of ik zo'n topic hier mag posten maar het stond in ieder geval niet duidelijk in de regels dus toch maar gedaan.

Weet iemand hier waar ik een goeie versie van photoshop kan downloaden?
Ik heb adobe photoshop CS2 op mn laptop maar die vraagt om een serial nummer en ik snap niet hoe hij werkt.
Iemand een idee waar een goeie te downloaden is?
of een andere suggestie voor een programma om met de computer te tekenen??

Thanx!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2010, 12:09
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Als ik het goed begrijp, is deze applicatie (de probeerversie, lees trial) al op je systeem geinstalleerd en daarvan is de evaluatieperiode verlopen.

Nou, je kan een aantal dingen doen:
  • Je download en installeert opnieuw de Trial versie.
  • Je koopt hem.
  • Je gaat op zoek naar gratis alternatieven, zoals paint.net (handleiding) of gimp (handleiding).
  • Of je haalt hem via illegale manieren binnen, waar wij jou niet mee mogen helpen.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 24-10-2010 om 15:19.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 15:09
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
ik zou toch GIMP aanraden, werkt gewoon goed. kun je eigenlijk alles hetzelfde mee als photoshop, en heel veel turtorials.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 08:34
Verwijderd
hmmm GIMP had ik al, maar vond ik een beetje onhandig,
ik heb nu een versie van photoshop gedownload, ik heb nu photoshop CS5, maar telkens als ik de kleur van een kwast wil veranderen lukt dat niet, ook had ik een afbeelding in grijstinten gemaakt en toen ik m later weer opende was ie geel met rood, iemand ergens een goede handleiding ofzo?
of iemand die ff met me wil pmen en me het wil leren??
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 06:25
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Hier staat een gratis online versie van Photoshop. Je moet hiervoor bij online tools kiezen voor photoshop express editor.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 10:08
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
kijk ook eens bij adobe.tv , hier staan filmpjes op waarin je stap voor stap uitgelegt krijgt hoe bepaalde dingen in photoshop werken.
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 14:30
Sander =D
Sander =D is offline
Ik zou fotoshop CS2 aanraden
Die gebruik ik zelf al heel lang.
Het is een heel handig programma, vandaar dat ik er netjes voor betaald heb
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 01:09
Woeshje
Woeshje is offline
Ik heb Alle CS5 programma's van Adobe gekregen van school.

Photoshop CS3 is een aanrader.
Het ligt er ook maar net aan wat je wilt maken, posters, folders ect. kan je beter in Indesign maken en Logo's symbolen ect. kan je beter in Illustrator maken omdat illustrator vector georiënteerd is.


Je kan 2 kanten op.

-Legaal

Gewoon adobe kopen (zoals ik gedaan heb)

-Illegaal

Via Adobe trial versie downloaden. en hoe veder wil ik liever vertellen maar wil niet in de problemen komen dus ik vertel het maar niet. Ik help mensen liever niet aan illegale dingen.

Maar eerlijk gezegd, Photoshop is uberhaupt een afrader xD.
De reden; Vroeger kon je er 100e files van maken, laat maar zeggen een JPEG, omgooien in een PNG.

P.s. Eerlijk gezegd is foto's vergroten en verkleinen rot vanwege de pixels.maar daar is denk ik geen oplossing voor.
Ik wens je succes met je zoektocht

Laatst gewijzigd op 29-10-2010 om 02:40.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 20:24
rens..
Avatar van rens..
rens.. is offline
Ik snap niet dat mensen een oudere versie aanraden boven CS5? vergeleken met CS2 is dat windows 98 aanraden boven 7, dat doet ook niemand meer toch?
__________________
been there done that got the t-shirt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 10:38
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Ik snap niet dat mensen een oudere versie aanraden boven CS5? vergeleken met CS2 is dat windows 98 aanraden boven 7, dat doet ook niemand meer toch?
Minder functies is vaak wat gemakkelijker
Zeker als je begint. Een vergelijking met een OS is niet helemaal op z'n plaats, aangezien de steeds gebruiksvriendelijker worden..
Tevens wordt XP ook boven vista aangeraden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 19:04
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
Citaat:
Minder functies is vaak wat gemakkelijker
Zeker als je begint. Een vergelijking met een OS is niet helemaal op z'n plaats, aangezien de steeds gebruiksvriendelijker worden..
Tevens wordt XP ook boven vista aangeraden.
dat komt gewoon omdat vista ronduit gewoon slober/bagger is. maar nieuw is niet altijd beter.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 30-10-2010, 19:58
Verwijderd
Ik gebruik ook CS2, terwijl ik op semi-professioneel niveau werk. In CS3 en CS4 hebben ze ImageReady eruit gesloopt, dus die hoef ik niet. En in CS5 zitten wel vergelijkbare functies, plus nog een hoop gaafs, maar voor zo ver ik weet is daar nog geen goede crack voor. Of misschien wel, maar valt hij niet op tussen de 2436543 cracks die eigenlijk trojans zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 21:04
rens..
Avatar van rens..
rens.. is offline
Toch werk ik liever met software van nu dan van 5 jaar geleden, bijvoorbeeld door OpenGL support, 64 bits support en sneller werken. Ieder z'n ding
En er zijn al wel cs5 cracks hoor, maar ik kan je natuurlijk niet vertellen waar
__________________
been there done that got the t-shirt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2015, 17:59
peetje2
peetje2 is offline
Als jij net zoals mij geen enkel benul had van hoe photoshop onder de knie te krijgen is de cursus van Pepijn Goorden heel handig. Hij legt je stap voor stap uit aan de hand van video’s hoe photoshop werkt en hoe je het zeer goed kunt beheersen. Je hoeft alleen maar de fimpjes te volgen.

Geen reclame!

Laatst gewijzigd op 17-09-2015 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2015, 21:44
GummyBroer4
GummyBroer4 is offline
Download de trial en verwijder amtlib.dll dan hief je niet te betalen

Google maar
Met citaat reageren
Oud 13-10-2015, 22:06
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Download de trial en verwijder amtlib.dll dan hief je niet te betalen

Google maar
''Dat is illegaal, ik denk niet dat je iets kan vinden op google.''
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 21:24
Sphaxy
Sphaxy is offline
adobe photoshop is het beste kost slecht 130 euro per maand.. of je moet ergens een gratis versie vandaan plukken
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 20:25
Verwijderd
Adobe Photoshop kost €14,95 per maand volgens het prijspeil van eergisteren...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.