Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 23:30
Verwijderd
Beetje stoere, met allure

ZEG T MAAR!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 02:01
a new noise
a new noise is offline
zelfs mspaint, als je creatief bent
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 02:25
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Adobe Illustrator, definitely, daar is het o.a. voor ontwikkeld.

Negeer iedereen die Photoshop zegt, daar is Photoshop niet voor.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 10:26
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Adobe Illustrator, definitely, daar is het o.a. voor ontwikkeld.

Negeer iedereen die Photoshop zegt, daar is Photoshop niet voor.
dat is waar, maar je kan photoshop er zeker voor gebruiken... maar vooral als je het voor internet maakt is illustrator zeker beter
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 11:07
Verwijderd
Citaat:
p-chez schreef:
Adobe Illustrator, definitely, daar is het o.a. voor ontwikkeld.

Negeer iedereen die Photoshop zegt, daar is Photoshop niet voor.
waar is fotosoep dan wel voor..
net zo goed voor logo's tekenen hoor..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
waar is fotosoep dan wel voor..
net zo goed voor logo's tekenen hoor..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:26
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
wtf?

Studio3DMax edit with photoshop et voila
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:03
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
McLaren schreef:
waar is fotosoep dan wel voor..
net zo goed voor logo's tekenen hoor..
Photoshop is een foto bewerkingsprogramma.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 14:27
naamloos
naamloos is offline
Waar je ook andere leuke dingen mee kan doen


En zeker geen 3dsmax + fotosoep... tenzij je een 3d logo wil gaan maken, maar dan nog... *heeft de ballen verstand niet van 3d logo's maken.... kan 3dsmax/maya ofzo wel transparant exporteren?
__________________
dit was trouwens allemaal gelul
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:01
Locoboy
Avatar van Locoboy
Locoboy is offline
in een (bedrijfs)logo worden meestal een beperkt aantal (bekende) kleuren gebruikt en een standaard herkenbare vormgeving... het ideale programma daarvoor is: adobe illustrator.
__________________
Visit: www.kickerz.nl (and join our board!)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:18
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
McLaren schreef:
waar is fotosoep dan wel voor..
net zo goed voor logo's tekenen hoor..
Ik lul niet zomaar wat uit m'n nek hoor, ik doe niet voor niets een school voor reclame, presentatie en communicatie, reclame toegepaste vormgeving. Photoshop is gewoon niét voor logo's, maar zoals Danny al zegt, een fotobewerkingsprogramma. Logo's maken ze in de professionele vormgevingswereld met Illustrator, omdat dat ervoor is ontwikkeld. Photoshop ziet er om een een of andere reden ook altijd zo.. nep uit voor logo's.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:21
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Het verschil van logo's gemaakt in Illustrator met Photoshop-logo's is mogelijk te verklaren door het feit dat Illustrator vrijwel 100% vector-based is. Om dus ff on-topic te komen, een net logo maken kun je idd het best met Illustrator!

Danny
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:31
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Danny schreef:
Het verschil van logo's gemaakt in Illustrator met Photoshop-logo's is mogelijk te verklaren door het feit dat Illustrator vrijwel 100% vector-based is. Om dus ff on-topic te komen, een net logo maken kun je idd het best met Illustrator!

Danny
Precies, logo's maak je gewoon met een vector-based programma.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:42
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
dus dit is zwaar fout?

Ook al is photoshop niet speciaal doelgericht op het maken van logo's, je kúnt er wel logo's voor maken.
Ik zou zeggen: test een aantal programma's en kies dan wat je het fijnst vind. Jullie doen net alsof het een of ander ernstige misdaad is om met photoshop te werken als het om logo's gaat.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:47
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
dus dit is zwaar fout?
Ja, want er worden aan alle kanten copyrights en auteursrechten overtreden. Verder: Ik vind dit geen mooi logo. Vergelijk het eens met een logo van een van de grotere nationale of internationale bedrijven. Als je het verschil niet ziet...

Danny
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:56
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Nou ik maak , bijna, nooit mn logo's in Illustrator, omdat ik t wat beperkt vind --> vector (ieder zn mening hoor!, ik ken t prog ook niet zo heel goed )
Photoshop is wat mij betreft wat makkelijker qua effecten/ plug ins etc.
Maar t komt vaak op tzelfde neer, betreffende het maken van een logo.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:49
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
dus dit is zwaar fout?

Ook al is photoshop niet speciaal doelgericht op het maken van logo's, je kúnt er wel logo's voor maken.
Ik zou zeggen: test een aantal programma's en kies dan wat je het fijnst vind. Jullie doen net alsof het een of ander ernstige misdaad is om met photoshop te werken als het om logo's gaat.
't Is ten 1e geen logo, eerder een banner of header. Ten 2 doe ik niet alsof het een misdaad is, maar ik wéét gewoon dat mensen die logo's in photoshop maken amateurs zijn, no offence..
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:50
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Nou ik maak , bijna, nooit mn logo's in Illustrator, omdat ik t wat beperkt vind --> vector (ieder zn mening hoor!, ik ken t prog ook niet zo heel goed )
Photoshop is wat mij betreft wat makkelijker qua effecten/ plug ins etc.
Maar t komt vaak op tzelfde neer, betreffende het maken van een logo.
In een logo horen ten 1e geen effecten, een logo is een beeld- of woordmerk, met vaak maar 1 of 2 kleuren, die op afstand goed herkenbaar en duidelijk moet zijn.

Ten 2e, als je voor een logo al plug ins en effecten nodig hebt, zijn je kwaliteiten als vormgever waarschijnlijk beperkt... ook no offence
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2002, 19:04
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
p-chez schreef:
In een logo horen ten 1e geen effecten, een logo is een beeld- of woordmerk, met vaak maar 1 of 2 kleuren, die op afstand goed herkenbaar en duidelijk moet zijn.

Ten 2e, als je voor een logo al plug ins en effecten nodig hebt, zijn je kwaliteiten als vormgever waarschijnlijk beperkt... ook no offence
Dat is een erg subjectieve stelling want dat ligt er maar helemaal aan wat mr.klant wil!
Ik ben het er echter wel mee eens dat een logo simpel en strak moet zijn (die ik maak tenminste )
Ben toevallig met een klant bezig waar ik dit logo gemaakt heb in PS www.carpediemloungeclub.com .
Alleen ik weet niet hoe in Illustrator, dus ik weet eigenlijk niet beter.
Wat is precies het voordeel (qua t maken van logos)?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:25
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
illustrator, of corel draw ofzo... idd geen photoshop, maar waarom zou je dat willen, je wil toch geen logo met allemaal effecten er overheen? daar kan je hem uiteindelijk wel mee afwerken, maar niet erin maken... wat als je je logo nou ineens wil vergroten ofzo? dan krijg je een vage of blokkerige boel, nou lekker
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:26
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
tja...? schreef:
dat is waar, maar je kan photoshop er zeker voor gebruiken... maar vooral als je het voor internet maakt is illustrator zeker beter
andersom... voor internet maakt het niet zoveel uit of je het met photoshop doet, zolang je hem verder niet meer wil gebruiken voor andere doeleinden... want dan komen die nadelen van raster graphics weer naar boven
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:40
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
p-chez schreef:
't Is ten 1e geen logo, eerder een banner of header. Ten 2 doe ik niet alsof het een misdaad is, maar ik wéét gewoon dat mensen die logo's in photoshop maken amateurs zijn, no offence..
Ok, ik had het zelf ook idd niet over het professionele werk. (haay, south park en professioneel gaan niet echt met elkaar samen , was ook zeker niet de bedoeling om een of ander bedrijfachtige site te gaan maken...meer een fan site oid)

Amateur > mkay, daar kan ik wel mee leven (niet slecht voor iemand met een South park site )
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:59
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
McMotion schreef:
illustrator, of corel draw ofzo... idd geen photoshop, maar waarom zou je dat willen, je wil toch geen logo met allemaal effecten er overheen? daar kan je hem uiteindelijk wel mee afwerken, maar niet erin maken... wat als je je logo nou ineens wil vergroten ofzo? dan krijg je een vage of blokkerige boel, nou lekker
Dat is niet waar, als je in PS iets maakt en vervolgens PROPORTIONEEL gaat scalen behou je je kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 20:01
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
p-chez schreef:
't Is ten 1e geen logo, eerder een banner of header. Ten 2 doe ik niet alsof het een misdaad is, maar ik wéét gewoon dat mensen die logo's in photoshop maken amateurs zijn, no offence..
Amateurs??
Wat een bullshit man!
Ik maak logos in PS (enkeling in illustrator) en jij noemt mij een amatuer? of welk gebied?
Wil je klanten gaan opsommen???
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:38
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Amateurs??
Wat een bullshit man!
Ik maak logos in PS (enkeling in illustrator) en jij noemt mij een amatuer? of welk gebied?
Wil je klanten gaan opsommen???
Hangt er geheel vanaf wat je "logo's" noemt. Ik hoop niet dat we het dan hebben over een plaatje met een wit achtergrond, met de naam van het bedrijf in een speciaal lettertype in een leuk kleurtje oid..

Maar hoe dan ook: in Photoshop KAN je geen professionele bedrijfslogo's maken. Waarom? Wanneer je een in photoshop gemaakt logo wilt publiceren op een poster of vlag van een paar vierkante meter, is het formaat NIET geschikt. Je moét dan wel een vector based versie van het logo hebben, deze kán Photoshop simpelweg niet produceren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 23:36
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Citaat:
tja...? schreef:
dat is waar, maar je kan photoshop er zeker voor gebruiken... maar vooral als je het voor internet maakt is illustrator zeker beter
precies! als je nou een plaatje van 100x100 pixels moet vullen, en je doet dat in photoshop of illustrator dan zie je dat verschil heeeel goed! maar stel je maakt een enorme vlag, en die maak je in photoshop of illustrator, dan is photoshop veeeeel efficiënter en beter qua kwaliteit!

dat snapt iedere n00b vormgever toch? d0h!!

Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 02:27
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
bij een heeeeeel grote vlag photoshop efficiënter!?!?! ah ga nou toch weg man... stel je moet een vlag maken van 10 bij 5 meter.. dan moet je per laag een bitmap bij gaan houden van, ik noem maar wat, 300000x150000 pixels? lekker efficient hoor bij vector hoef je in principe niks meer op te slaan dan bij een cocktailvlaggetje

[edit]sorry... 'k had de rolleyes niet gezien [/edit]
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 02:30.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 02:29
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Dat is niet waar, als je in PS iets maakt en vervolgens PROPORTIONEEL gaat scalen behou je je kwaliteit.
hoezo? als je alleen paden en shapes enzo gebruikt bedoel je?
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 02:50
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Amateurs??
Wat een bullshit man!
Ik maak logos in PS (enkeling in illustrator) en jij noemt mij een amatuer? of welk gebied?
Wil je klanten gaan opsommen???
Het woord 'amateur' betekent niet meteen dat iemand er niks van kan. Amateur kan ook inhouden dat diegene niet iemand is die ervoor heeft geleerd.

Overigens, wat jij laat zien.. die .. bank met een woord in een mooi lettertypje is géén logo .

en Tu-Tone, ik hoop dat die rolleyes serieus bedoeld zijn..

TAFKAB: Mr.Klant.. mja.. ok. Een professioneel bedrijf zal liever geen photoshopseltje hebben denk ik. Tenzij voor een internetsite, dan kan het wel.
Wat de voordelen zijn van Illustrator? Simpel, het is vector-based.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 02:53
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
McMotion schreef:
illustrator, of corel draw ofzo... idd geen photoshop, maar waarom zou je dat willen, je wil toch geen logo met allemaal effecten er overheen? daar kan je hem uiteindelijk wel mee afwerken, maar niet erin maken... wat als je je logo nou ineens wil vergroten ofzo? dan krijg je een vage of blokkerige boel, nou lekker
Woei, iemand die Coreldraw kent
Ik werk voor 90% in Coreldraw. Alleen op school in Illustrator.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:39
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Citaat:
McMotion schreef:
[edit]sorry... 'k had de rolleyes niet gezien [/edit]

ghegheghe
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:41
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Woei, iemand die Coreldraw kent
Ik werk voor 90% in Coreldraw. Alleen op school in Illustrator.
ik moet eigenlijk bekennen dat ik corel al eerder kon dan illustrator... (vanaf versie 3 heb ik t eigenlijk meegemaakt... toen zat het nog onder windoze 3.1 ) Corel is opzich best fijn, maar ik ben vanwege photoshop toch naar de adobe kant overgeslagen... Mijn vader gebruikt daarentegen coreldraw en photoshop door elkaar, en ik moet zeggen dat die 2 niet altijd alles van elkaar even leuk vinden...

maar photopaint zuigt
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:46
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Het woord 'amateur' betekent niet meteen dat iemand er niks van kan. Amateur kan ook inhouden dat diegene niet iemand is die ervoor heeft geleerd.

Overigens, wat jij laat zien.. die .. bank met een woord in een mooi lettertypje is géén logo .

en Tu-Tone, ik hoop dat die rolleyes serieus bedoeld zijn..

TAFKAB: Mr.Klant.. mja.. ok. Een professioneel bedrijf zal liever geen photoshopseltje hebben denk ik. Tenzij voor een internetsite, dan kan het wel.
Wat de voordelen zijn van Illustrator? Simpel, het is vector-based.
Ow het is geen logo?
Die bank (het is een lounge club) staat overigens LOS van dat wat blijkbaar geen logo is maar toch goedgekeurd was door mr. Patrick Kluivert.
Hmmm
Was jij t niet die zei dat een logo strak en simpel moest zijn? representief voor het bedrijf????
Maar no beef
Maar kijk waar ik t gewoon WEL mee eens ben (nooit gezegd van niet) dat als je een super (ultra formaat op posters etc)logo maakt dan moet het uuiteraard wel vector zijn.
Maar dat weet je als t goed is van te voren eh

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:49
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
wat blijkbaar geen logo is maar toch goedgekeurd was door mr. Patrick Kluivert.
Wat weet dhr. Kluivert nou weer het ontwerpen van logo's, het gebruik van bepaalde kleuren om een bepaalde sfeer te creëeren, Photoshop en Illustrator, en de marketingtechnische strategiën af die bij het ontwerpen van een goed, op je doelgroep toegespitst logo komen kijken af?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 12:50
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Maar kijk waar ik t gewoon WEL mee eens ben (nooit gezegd van niet) dat als je een super (ultra formaat op posters etc)logo maakt dan moet het uuiteraard wel vector zijn.
Maar dat weet je als t goed is van te voren eh
Citaat:
TAFKAB schreef:
Dat is niet waar, als je in PS iets maakt en vervolgens PROPORTIONEEL gaat scalen behou je je kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:52
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Danny schreef:
Wat weet dhr. Kluivert nou weer het ontwerpen van logo's, het gebruik van bepaalde kleuren om een bepaalde sfeer te creëeren, Photoshop en Illustrator, en de marketingtechnische strategiën af die bij het ontwerpen van een goed, op je doelgroep toegespitst logo komen kijken af?
Waar slaat dit nou weer op??????
Wat een bullshit.
tuurlijk weet Kluivert niets van het ontwerpen af!
Hij ziet het toch!
Als jhij het mooi vind????
Wat wil je nog meer???
Het moest een strak, simpel (kleur heb ik bepaald, tezamen met het huiselijk wit).
Iedereen tevreden.
En probeer niet zo wijs over te komen aub.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2002, 14:11
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Waar slaat dit nou weer op??????
Wat een bullshit.
tuurlijk weet Kluivert niets van het ontwerpen af!
Hij ziet het toch!
Als jhij het mooi vind????
Wat wil je nog meer???
Als ik een Opel Kadett mooi vind, hoeft niet te betekenen dat ik al helemáál weg begin te zwijmelen wanneer een Ferrari voor me deur geparkeerd staat..

Nogmaals: Kluivert kan het best mooi vinden, maar zolang hij (nog?) niet iemand is met verstand van zaken vind ik niet dat je hem voor kan dragen als argument in deze discussie

Danny
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 14:15
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Danny schreef:
Als ik een Opel Kadett mooi vind, hoeft niet te betekenen dat ik al helemáál weg begin te zwijmelen wanneer een Ferrari voor me deur geparkeerd staat..

Nogmaals: Kluivert kan het best mooi vinden, maar zolang hij (nog?) niet iemand is met verstand van zaken vind ik niet dat je hem voor kan dragen als argument in deze discussie

Danny
LOL
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 15:25
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
kluivert... die doet toch iets in sport?

Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:10
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Fireworks MX... check @ Kazaa
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:35
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Waar slaat dit nou weer op??????
Wat een bullshit.
tuurlijk weet Kluivert niets van het ontwerpen af!
Hij ziet het toch!
Als jhij het mooi vind????
Wat wil je nog meer???
Het moest een strak, simpel (kleur heb ik bepaald, tezamen met het huiselijk wit).
Iedereen tevreden.
En probeer niet zo wijs over te komen aub.
Daarom is het nog niet reclame voemgevend verantwoord. Omdat hij 't mooi vindt. Er zijn zat mensen die die standaard Word-Art helemaal geweldig vinden, terwijl het gewoon knoeterhard zuigt.

En Danny probeert niet wijs over te komen, alles wat hij zegt klopt precies.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:57
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Daarom is het nog niet reclame voemgevend verantwoord. Omdat hij 't mooi vindt. Er zijn zat mensen die die standaard Word-Art helemaal geweldig vinden, terwijl het gewoon knoeterhard zuigt.

En Danny probeert niet wijs over te komen, alles wat hij zegt klopt precies.
Wie zegt dat ik dat niet doe???
Dit gaat totaal offtopic.
'Nuff said.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 23:52
DrFreeman
DrFreeman is offline
euh photoshop is prima voor het maken van een logo
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 07:19
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
euh photoshop is prima voor het maken van een logo
Ja ben ik t mee eens, echter als je een grotere versie nodig hebt (posters, of voor op je boot) dan is t handig als jem in vector formaat hebt (via wiskundige formules ipv puntjes (bitmap)).
Dat doe je via illustrator.
Maar er leiden meer wegen naar Rome
Hey wie ontwerpt zn websites in PS>!?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 08:46
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Maar dat weet je als t goed is van te voren eh
ABSOLUUT niet
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 08:47
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
euh photoshop is prima voor het maken van een logo
tanks voor deze nuttige bijdrage misschien moet je er ook maar even bij vertellen waarom je het prima vindt?
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:10
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ABSOLUUT niet
Nee tuurlijk ABSOLUUT niet , wat ben ik dom zeg
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:54
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
yep
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:27
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
McMotion schreef:
yep
Je probeert wel erg arrogant/populair over te komen?
Heb je wat gemist op de middelbare school?
LOL

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:27
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ABSOLUUT niet
Uuh, dat heet van te voren inschatten wat je wilt gaan doen, plannen maken enz.
Voor het bouwen van een website een beetje goed nadenken wat je wilt gaan doen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan
Een Tweeling
20 21-07-2004 22:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan.
Verwijderd
0 03-06-2004 20:43
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.