Oud 14-04-2002, 17:14
shanli
shanli is offline
kan je er goed overweg mee of heb je liever iemand die een beetje anders is dan jij of helemaal het tegenovergestelde.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 17:23
shanli
shanli is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Ik heb liever iemand die te vertrouwen is en me geen nare dingen flikt.
dus het is gelijk hoe die persoon zich tegenover jou gedraagt(ook al is ie te vertrouwen en doet ie je je nix ergs aan)
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:25
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
ik heb liever iemand die anders is dan ik, anders blijven we bijden maar doorlullen. Ik heb iemand 'nodig'die gewoon bij me wegloopt als ik met argumenten zit te smijten (niet gelijk, maar na een klein tijdje) Ik zou wel met 'mezelf'kunnen lachen maar er ook erg ziek van kunnen worden
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:26
S
Avatar van S
S is offline
Dat botst. 2 Dominante mensen, 2 drukke mensen... Nah, dat gaat allemaal niet samen. Druk wel, dominant niet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:30
shanli
shanli is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
ik heb liever iemand die anders is dan ik, anders blijven we bijden maar doorlullen. Ik heb iemand 'nodig'die gewoon bij me wegloopt als ik met argumenten zit te smijten (niet gelijk, maar na een klein tijdje) Ik zou wel met 'mezelf'kunnen lachen maar er ook erg ziek van kunnen worden
ja,ik heb ook liever iemand anders dan mezelf.Maar ik heb 1 vriendin(een hele goeie) die ong. hetzelfde is dan mij (nu ik er zo over nadenk),meestal gaat het wel goed maar soms hebben we grote ruzie,maar die geraakt wel opgelost.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:32
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heej,
Ik denk dat ik het fijn vind om met iemand te zijn die ongeveer dezelfde normen en waarden heeft als ik. Een beetje verschil in karakter maakt de ander juist interessant! Het verschil moet niet zo groot zijn dat er conflicten of irritaties ofzo ontstaan, maar de verschillen kunnen er juist voor zorgen dat je elkaar aanvult..!
Kusjes, Kronkel
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:44
shanli
shanli is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:


Ik snap niet echt precies hoe jij het bedoelt, maar ik bedoel gewoon dat ik alleen die mensen gewoon wil kennen eignelijk. Karakter maakt mij niet zo uit, als iemand echt een kut karakter heeft maar niet naar doet ofzo tegen mij, dan hebben ze een betere kans dat ik diegene mag dan dat het een aandige iemand is die je stiekem belazerd.
ah ja zo,nu snap ik je al beter.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:46
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
neej liever niet zeg... ik denk dat ik dan heel gek van diegene zou worden, en andersom natuurlijk... Een vriendin van mij heeft wel een groot aantal dingen hetzelfde maar oowk heel veel niet, gelukkig...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:51
jasmijntje
jasmijntje is offline
mijn eerste gedachte is: dat ik het liefst omga met mensen met hetzelfde karakter als ik, zodat je elkaar goed begrijpt en goed aanvoelt, maar als ik erover nadenk, hebben mijn vrienden allemaal sterk verschillende karakters! wel zitten we vrijwel allemaal in ´dezelfde levensfase´ zeg maar... en hebben we dezelfde LIFESTYLE!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:59
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
iemand die hetzelfde is als ik? HEEEEELP! ik moet er niet aan denken.... aangezien ik niet zo'n praatjesmaker ben, heb ik liever iemand om me heen die een vlotte babbel heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Natuurlijk moet je wel raakvlakken hebben, maar het lijkt me niks als je allebei hetzelfde over alles denkt. Ik vind het juist leuk dingen te leren van vrienden, zowel meningen/ideeen etc. als meer concrete dingen waar zij goed in zijn.
Het is onwijs gaaf om te discussieren met je vrienden over "de belangrijke dingen in het leven", en erachter te komen hoe je over bepaalde dingen denkt. Dan is er toch niets aan om erachter te komen dat je over bijna alles hetzelfde denkt?
Natuurlijk moeten er wel overeenkomsten zijn, anders botst alles. Ik vind het ook belangrijk om lekker te kletsen met diegene, of gewoon samen naar de stad te gaan, een beetje genieten van het mooie (?) weer etc.
Bah wat een zeikverhaal
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ligt eraan.. met sommige mensen kan ik echt niet opschieten ghehe

maar er moeten altijd wel een of meerdere raakvlakken zijn denk ik, iets wat je aan elkaar leuk/interessant vind
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Op dit moment zou ik een moord plegen voor een persoon die precies hetzelfde is als mij,misschien dat ik dan zie wat het probleem met mij is de laatste tijd...of even tegen iemand kan praten die écht weet wat ik voel.

Maar int algemeen maakt het niet zoveel uit voor mij of een persoon hetzelfde karakter heeft als mij,maar soms is het gewoon fijn om even tegen iemand/met iemand te kunnen praten die een heel andere visie of mening over een bepaald onderwerp heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:46
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nouw ik ken met alle sorten mensjes wel ongeveer omgaan.
Want Sjantal is bijvorbeeld bijna presies utzelfde als ik en toch ken ik erg goed met haar omgaan...
en Niels en Tjalling die zijn weer heel anders en daar ken ik ook goed mee omgaan.

__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:50
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
ik heb geen karakter, mag iedereen behalve mensen die me niet aanstaan jaja uiterst duchtig
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:37
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
hmz.........opzich vind ik nooit iemand met echt hetzelfde karakter als mij! Ik heb wel een paar mensen waar ik het heel vaak mee eens ben, die dezelfde dingen leuk vinden.......maar echt hetzelfde karakter nee.......en dat bevalt me wel...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:52
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
iemand moet 1 eigenschap vasn mij hebben, willen ze met mij op kunnen schieten: stapelgek zijn
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:58
Verwijderd
Nou, ze moeten niet helemaal hetzelfde zijn als mij, maar wel een beetje... Ik moet goed met ze kunnen praten en lachen, dat is denk ik een vereiste. Ik heb een vriendin op wie ik qua karakter heel veel lijk (precies dezelfde zieke humor, kletsen evenveel, etc) en ook een vriendin die juist heel anders is, veel sportiever, kan niet stilzitten, maar luistert meer dan ze praat (het omgekeerde van mij ). Kan met allebei even goed overweg.

Al mijn vriendinnen hebben verschillende kwaliteiten, het enige dat een beetje overeenkomt is denk ik dat ze intelligent zijn en een eigen wil en gevoel voor humor hebben

Hm.. beantwoordde dat de vraag nou of niet...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
iemand moet 1 eigenschap vasn mij hebben, willen ze met mij op kunnen schieten: stapelgek zijn
Dat vat ik op als een belediging
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
ander karakter
zelfde interreses en denkbeelden
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:50
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde karakter hebben als ik. Mijn vrienden zijn in ieder geval wel allemaal heel anders dan ik, en dat weer op heel verschillende manieren
Leuk toch, houdt t interessant
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
heb je nog wat om over te praten...
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 23:30
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Ik denk dat ik wel goed kan opschieten met mensen die hetzelfde karakter hebben als mij. Ik kan ook goed opschieten met me broer. Dus...
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 23:41
Verwijderd
Mwah, als ik iemand tegenkom met hetzelfde karakter als ik denk ik dat het uitdraait op heel serieuze gesprekken..ik kan beter iemand hebben die een beetje impulsief is
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 00:38
brightness68
brightness68 is offline
dr is niemand die hetzelfde is als ik....
__________________
<~*love me, hate me, ..... they don't know who i am....*~> ik ben ZIJN smatje, LB... : )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 00:45
Verwijderd
dat kan ik je zo niet zeggen...
ik weet wel dat het wel een positieve impact heeft bij wederzijdse aantrekkingskracht als er een gelijksoortige gedachte door beide mensen gaat...misschien is verliefdheid daar ook wel een beetje op gebaseerd...

nee ik kan het je zo niet zeggen...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 09:05
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Er moeten overeenkomsten zijn, maar ook verschillen. Ikzelf ben ontzettend druk en dominant, dat is bij sommige personene heel vervelend om dat zij ook zo zijn en dat botst dit. Maar andere karakter eigenschappen die wel overeenkomen, kunnen juist heel fijn werken.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:00
Verwijderd
op sommige gebieden wel, het moet wel iemand zijn die veel praat, druk, koppig en eigenwijs is, maar ook serieus kan zijn en goed kan luisteren.. maar sommige dingen die ik van mezelf niet uit kan staan hoef ik niet terug te zien in een vriend(in), zoals het nooit willen toegeven aan een andere mening, zelfs als ik weet dat de mijne niet helemaal klopt

doe ik trouwens alleen als ik in een irritante bui/bij irritante mensen ben, maar toch vind ik het stom van mezelf
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 16:48
PsYGoTHiC
Avatar van PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
nou nee. Ja misschien iemand die ik niet zo goed ken ofzo, maar ik zou behoorlijk gestoord worden van mezelf
Gelukkig heb ik een precies tegenovergesteld vriendje dus dan is er nog iets te lachen
__________________
~°~I've been CRUCIFIED, JUSTIFIED and MORTIFIED by my behaviour.. Both FEMININE and MASCULINE.. I am a CONTRADICTION~°~ Kasper, Æ ælskår dæ!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:05
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
Gelukkig heb ik een precies tegenovergesteld vriendje dus dan is er nog iets te lachen
*lache*
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:11
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Moeten wel verschillen, maar niet te verschillend zijn.

Als ik met iemand omga die hetzelfde karakter heeft als ik, dan botst het. (ik kan heel koppig zijn, als ik denk dat ik gelijk heb en de ander ongelijk )

Als de karakters te veel uit elkaar liggen, liggen we elkaar ook niet, dat is ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:17
punkyfish
punkyfish is offline
er moeten natuurlijk wel raakvlakken zijn. dat merk ik op dit moment heel goed. mijn 'schoolvrienden' zijn te anders, kom ik nu achter. zij lachen altijd maar overal om, terwijl ik veel waarde hecht aan serieuze kanten van dingen. dingen waar zij helemaal níks om geven... mijn échte vrienden hebben dat ook. die houden net als ik van een goed gesprek én een goede grap. wat zulke dingen betreft, wil ik wel dat mensen hetzelfde als mij zijn, om het zo maar te zeggen... ga je naar mijn negatieve kanten kijken, dan laat maar. ik ben véééél te jaloers, ik kan er bijv. niet tegen als iemand iets eerder heeft gedaan dan ik, dat zou ik niet uit kunnen staan, als iemand van mijn vrienden dat ook zou hebben... mijn vriend heeft net als ik de eigenschap dat we altijd gelijk willen hebben, aargh, dat is echt erg

Citaat:
CemetarySlut schreef:
Op dit moment zou ik een moord plegen voor een persoon die precies hetzelfde is als mij,misschien dat ik dan zie wat het probleem met mij is de laatste tijd...of even tegen iemand kan praten die écht weet wat ik voel.

Maar int algemeen maakt het niet zoveel uit voor mij of een persoon hetzelfde karakter heeft als mij,maar soms is het gewoon fijn om even tegen iemand/met iemand te kunnen praten die een heel andere visie of mening over een bepaald onderwerp heeft.
idem...
__________________
...amen...

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:31
Verwijderd
kheb nog nooit eimand gezien met hetzelfde..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:41
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:
kan je er goed overweg mee of heb je liever iemand die een beetje anders is dan jij of helemaal het tegenovergestelde.
Bestaat niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 15:48
x Gurl x
x Gurl x is offline
Khep 2 beste vriendinne,

Eentjuh waarmee ik veel gemeen hep,
En eentjuh waarmee ik dus eg nix gemeen hep.

En k kan met alle2 evengoed opschiete dus maakt nix uit.
__________________
LievuR TonguH MeT 1 DraaK, DaN GevingerD WorduH DooR KapiteiN HaaK!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:06
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
wel kut voor hem dan
__________________
:)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2002, 16:07
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
als het karakter precies hetzelfde is botst het denkik een beetje
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:14
O.N.H.M.K.N.A.V
O.N.H.M.K.N.A.V is offline
'T zou juh eens overkomen zeg. Iemand die hetzelfde is als ik..Gatverdamme..Kmoet er nie aan denken hoor
__________________
Zeur niet..want het leven is fijn
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:03
red violin
red violin is offline
Er zijn (bijna) geen mensen met hetzelfde karakter als ik, dus ik weet het niet haha. Maar ik zou het denk ik wel fijn vinden! Aan de andere kant is diegene dan ook supervoorspelbaar en dus saai misschien en misschien botst het ook wel......kortom: aan dit antwoord heb je niks
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:06
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Tom' schreef:
wel kut voor hem dan
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:13
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah, als ik iemand tegenkom met hetzelfde karakter als ik denk ik dat het uitdraait op heel serieuze gesprekken..ik kan beter iemand hebben die een beetje impulsief is
Citaat:
Loesje schreef:
Er moeten overeenkomsten zijn, maar ook verschillen. Ikzelf ben ontzettend druk en dominant, dat is bij sommige personene heel vervelend om dat zij ook zo zijn en dat botst dit.
*koppelt*
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:28
maudje
Avatar van maudje
maudje is offline
De mensen waar ik het beste mee kan vinden zijn echt mijn uiterste tegenpolen. Ik denk dat je elkaar in een vriendschap/relatie aan moet vullen in plaats van het altijd maar eens te zijn en eenstemmig ja/nee te knikken.
Mensen die op mij lijken ga ik me na een tijdje echt dood aan ergeren (ben ik zelf ook zo'n irritant persoon?!). Ik weet niet precies waar het vandaan komt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:34
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
De personen waar ik het beste mee kan vinden lijken qua karakter wel op mij, maar qua meningen verschilt het soms nogal.

Ik denk dat het aan de ene kant inderdaad belangrijk is dat je het niet overal over eens bent, dan hou je tenminste nog iets over om over te praten...

aan de andere kant moet je denk ik qua karakter elkaar wel een beetje aanvoelen, vooral ook welke dingen je meent, wanneer je serieus bent en wanneer niet.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:26
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen opschieten met hetzelfde karakter als ik. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:32
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
Mensen met hetzelfde karakter als mij mag ikmeestal niet zo..
Bijvoorbeeld mijn vader heeft best wel hetzelfde karakter.. we reageren ALTIJD op elkaar, maar toch mag ik hem wel.. maja is omdat het mijn vader is..
Eigenlijk heb je dan een fout karakter als je het dan niet eens met elkaar kan vinden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:03
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
shanli schreef:
kan je er goed overweg mee of heb je liever iemand die een beetje anders is dan jij of helemaal het tegenovergestelde.
Ik heb het liefst iemand die een redelijk aantal dingen met mij gemeen heeft, maar natuurlijk moet die persoon ook een beetje anders zijn dan mij, anders wordt 't saai. Liever niet iemand die helemaal het tegenovergestelde is van mij, dat zou bij mij niet werken. Dat werkt bij andere mensen wel (sommigen dan), maar dus niet bij mij.

Er zijn maar twee personen in mijn leven die zo'n beetje hetzelfde karakter hebben als ik. De ene is mijn beste vriendin in Zwitserland, en de andere is degene waar ik tot over mijn oren verliefd op ben.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:20
Verwijderd
Ik denk dat mijn evenbeeld mijn grootste vijand zou zijn, ik denk dat mijn dominantie en koppigheid zo erg is dat ik echt oorlog zou krijgen met mezelf

Maar aangezien ik mezelf altijd heel grappig vindt, zou ik ongetwijfelt met mn evenbeeld kunnen lachen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Met de Hand gevormd door anderen...
Pancakelover
8 05-07-2014 11:39
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17
Dinalfos
500 09-11-2005 12:53
De Kantine om welke situatie lag jij helemaal in een deuk?
Goeniegoegoe
77 17-12-2004 09:14
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Uitschot.
Ieke
0 06-04-2004 22:44
Psychologie Als contact maken erg moeilijk gaat
Sander21
16 28-02-2004 13:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Marokkanen moeten integreren? Hou op!
Vervreemd
500 26-06-2003 17:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.