Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 14:27
hoeva
Avatar van hoeva
hoeva is offline
ik wil zeker gaan reizen...
ik weet nie of ik dan al een vaste vriend heb, kinderen denk ik nog nie
majah... je weet nooit wat er gaat gebeuren, misgien leef ik over 10 jaar wel helemaal niet meer... wie weet
__________________
ik lieft mijn pumpkin!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 21:29
capishe
capishe is offline
Ik ben dan 28 en klaar met studeren en werk bij een investeringsmaatschappij in 'The City'of London met risicokapitaal met een leuke, doch zelfstandige vriendin met een appartement ergens in London. En vandaaruit naar een huis aan Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 12:30
Verwijderd
ik weet niet eens wat er volgend jaar van mn leven komt, laat staan over 10 jaar.. maar ik zie mezelf in elk geval het liefst als gelukkig, samenwonend met een persoon (bij gebrek aan lieve jogjes met een goede vriendin die tevens geen jogje heeft kunnen vinden ) in een klein rommelig huisje - niet dat ik een huis kan betalen ofzo - of met een groepje gezellige mensjes rondreizend in mn busje (zie autotopic).

Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 14:54.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:20
fucking hero
fucking hero is offline
dan rijd ik nog steeds in mn trekker met mn hippie karavaan door de wereld.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmmm over 10 jaar....dan ben ik 27. Iig nog geen kinderen...die wil ik misschien wel helemaal nooit. Ik denk dat ik dan iets doe met theater....Theaterwetenschap heb ik dan inmiddels wel afgerond neem ik aan. Tja, ik zou het verder echt niet weten. Ik hoop dat ik iig veel aan het reizen ben en veel leuke mensen ontmoet. Ik denk dat ik dan nog steeds heel ambitieus ben en nog lang niet klaar ben met leren, ontwikkelen, leven etc
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 14:25
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik denk daar nog lang niet overna.
Ik ben bezig met hoe ik dit schooljaar door ga komen, en wat ik in mijn vakantie ga doen.
Ik heb nog geen idee wat er na school op mijn pad komt. Ik wil reizen, ontdekken, ervaren en veel meer
Misschien woon ik over 10 jaar wel met mijn jochje in een kraakpandje, met een lief klein kotertje (Ze heet BLoem )..
We reizen veel, ontmoeten heleboel mesen wn zijn heeel gelukkig
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:25
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Dan ben ik 27. Dan heb ik hopelijk een huisje en een man, en een lief kindje, een jongetje of een meisje die respectievelijk Seth of Gwen heet. Ik heb hopelijk de kunstacademie succesvol afgerond en ben bezig met mijn eigen zaak of kledinglijn op te zetten. Of ik werk voor een kledingmerk. Of ik heb me toch meer toegespitst op (mode)fotografie of (mode)journalistiek. Of misschien ben ik toch kunstgeschiedenis gaan doen en sta ik voor de klas (whooeiij). Ik hoop dan gelukkig te zijn en dat mijn leven in het teken staat van liefde, warmte, kunst, cultuur, natuur en muziek. En ik hoop dat mijn man en ik toch nog heel vaak uit gaan naar theater en concerten en festivals, met en zonder kindje .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:42
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Over 10 jaar ben ik 28. Ik hoop dan al een carrière van 8 jaar te hebben gehad in de showbusiness. Rond m'n 28e, misschien iets later wil ik nog een opleiding interieurstyling gaan doen. Ik hoop dat ik dan al 1 kindje heb, een lieve man en een leuk huisje.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 14:51
x Gurl x
x Gurl x is offline
Ehmm dan benk 25, dus dan wilk een leuke vriend hebbe of misschien al een man, kwil vroeg kindere. Leuke baan als journalist. Leuk huisjuh, veel op vakantie ...
__________________
LievuR TonguH MeT 1 DraaK, DaN GevingerD WorduH DooR KapiteiN HaaK!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:48
MORTICIA
MORTICIA is offline
Eeeehh ... wie zegt dat ik dan nog leeef ?
__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:07
Undeclinable
Avatar van Undeclinable
Undeclinable is offline
Ik heb echt geen idee.. zal wel net afgestudeerd zijn van een of andere studie waar ik achteraf gigantisch van baal...

Vriendin.. ach .. zie ik dna nog wel he momenteel zou ik zeggen dak dan nog steeds met mn huidige vriendin samen ben maar ach... in 10 jaar kan dr zo fukkin veel gebeuren he.
__________________
Western civilization? That would be a good idea! | Don't confuse the major opinion with the truth..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:47
de
de is offline
Citaat:
MORTICIA schreef:
Eeeehh ... wie zegt dat ik dan nog leeef ?
Ik denk het niet met een naam als 'MORTicia'
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:52
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
de schreef:


Ik denk het niet met een naam als 'MORTicia'

__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:34
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
over 10 jaar..... ik hoop dat ik dan nog heel erg van het leven geniet, dat ik nog geen kinderen heb ofzo... (niet dat je dan niet kunt genieten, maar goed). Ik hoop dat ik mn studie (welke weet ik nog nie ) afgerond heb en een btje een leuk huisje heb...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 14:09
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
de schreef:


Ik denk het niet met een naam als 'MORTicia'
Nee de naam 'de' staat voor intelligentie
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 14:17
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:


Nee de naam 'de' staat voor intelligentie
oeh
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:04
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
rosi schreef:


Leg eens uit? Waarom zou iemand die één hamburger"restaurant" heeft geopend er niet nog een paar openen omdat het zo goed loopt? En als het een succes blijkt te zijn, niet overal ter wereld deze tenten openen..?
Het gaat niet om het feit dat ze 'multinationals' zijn, het gaat om hoe ze te werk gaan. Het is nu eenmaal een feit dat het de meeste multinationals geen zak kan schelen hoé ze winst halen, als ze dus maar die winst maken. Uitbuiting en enorme vervuiling (terwijl ze wel degelijk het kapitaal hebben om aan rechtvaardige economie te doen of bijv. milieuvriendelijke verpakkingen te gebruiken) horen bijna per definitie bij multinationals. En het is naïef om te denken dat multinationals idealisten zijn, die alleen maar eenvoudigweg hun waren aan de man proberen te brengen. Het gaat om veel meer...het is gewoon geen eerlijke 'wereldhandel'.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:22
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:


Nee de naam 'de' staat voor intelligentie

__________________
Too much happiness makes kids paranoid ...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 10:35
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:


op zich heb ik nix tegen 'nog een keten openen als je succes hebt' maar de wijze waarop McDonalds en anderen te werk gaan spreekt me zacht gezegd niet aan, daarbij hebben ze veel macht(wat onjuist is, beetje is ok maar niet in deze mate) die ze niet altijd op de goede (imho) manieren gebruiken.

lees 'no logo' van naomi klein maar(<--wat pim kan kan ik ook)

idd... McDonalds buit zowel dieren (waaronder dus ook mensen) als de natuur uit.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Als ik later groot ben...
trophus
13 02-11-2007 21:23
De Kantine De "wat wil je later worden curve"
trophus
54 16-07-2007 04:11
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het schuldgevoel komt later
Verwijderd
0 06-04-2007 16:14
Lifestyle Wat wil jij later per se in je huis hebben staan?
WishfulDreaming
127 03-07-2003 09:10
De Kantine Wat wilden jullie vroeger later worden?
Tandpasta
56 22-06-2003 00:23
Levensbeschouwing & Filosofie stelling: wat iedereen later gaat geloven is beter dan wat we nu geloven.
John Sickbock
13 18-02-2003 11:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.