Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2001, 18:36
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Het is ver voorbij middernacht.Vermoeid draai ik me om.Daar zit hij.
Oshum , met een mes geklemd in zijn handen.Ik kijk hem aan.Hij is naakt.In de slaapkamer liggen dode lichamen van het kwade.Hij is een schim.Ik huil,ik voel hem.Zijn adem slaat tegen men hals aan.Zijn hand glijdt over mijn borst.Ik slik, ren naar de badkamer.Ik vlucht.

Ik droom...
ik sta met mijn moeder aan het water
Ze laat me alleen.Ik zit neer op het zand.Speel met wat water.Ik blijf alleen.


Met een ruk draai ik de kraan open en staar in de spiegel.Kijk diep in mijn eigen ogen.Mijn hartslag versnelt.Hyperventileer.De binnenkant van mijn hoofd staat in brand.

Dan zie ik haar...
een klein meisje, verlaten.Ze zit aan het water.Ik ben het meisje.Ik droom.Ik loop het water in.
Koud ..... ik ben alleen


Ik probeer tot rust te komen, sluit de ogen.Ik zak neer tegen de grond.Mijn hoofd wordt leeg.Daar staat hij.Oshum.Trillend kruip ik in een hoek.
"help me..." Fluisterd hij.Het mes nog stevig vast loopt hij naar me toe.Hij knielt.

Ik droom...
Ik sta in het water...een jongen rent het water in.Hij roept en lacht.Hij is mooi.Plots huilt hij.Paniek omringt het meer.
Ik ben nu niet meer alleen.Hij is bij me.Ik vind het fijn dat hij naar me roept."help me" zijn blik wordt kil.Hij verdwijnt onder water...Ik ben weer alleen.Het is koud.Verlaten , ik zoek hem.


Oshum drukt het mes in me.Ik huil.Bloed verstopt de neergedaalde tranen stilletjes.
Oshum vervaagt.Pijn wordt een schim.Hij heeft zich verwond.Ik raak zijn schouder aan,loom strekt hij zijn arm naar me uit.Ons bloed vloeit samen en hij aait mijn gezicht.
Ik kus zijn vingers en hij kreunt.Hij kijkt me aan, trekt me bovenop zich. Ademen wordt me zwaar.
Als hij bij me binnendringt is hij ruw, en anders...Hij doet me pijn.Als hij klaar is loop ik naar de slaapkamer.De dode lichamen brengen rust.Mijn bloed drupt op het laken en daar zit hij.Oshum.Hij is naakt.

Ik droom weer.We liggen samen op het strand.Ik heb hem teruggevonden.We zijn leeg.Verlaten...
We zijn dood.





[Dit bericht is aangepast door murwari (28-11-2001).]
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2001, 18:20
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
ik werd er stil van toen ik het las...en bang
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 10:36
elsbizkit
elsbizkit is offline
jemig wat goed zeg. Die schuingedrukte stukjes passen er precies bij! Ik vind het heel goed dat je emoties los kunt maken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 15:36
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
bijzonder stukje.
erg goed
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 10:02
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Wow, dat trekt iets in mij los. Iets lang verlaten, iets van heel lang terug.

Dankjewel ofsow :-)

echt prachtih
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 15:02
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
ekki schreef:
bijzonder stukje.
erg goed

Citaat:
elsbizkit schreef:
jemig wat goed zeg. Die schuingedrukte stukjes passen er precies bij! Ik vind het heel goed dat je emoties los kunt maken.
Thx kan idd me gevoelens ( al dan niet half weggedrongen kwijt zo) Hier ging het denk ik over verdrongen gevoelens die dmv mijn schrijven stilletjes naar boven kunnen komen... thx jah

Citaat:
Boogie schreef:
ik werd er stil van toen ik het las...en bang
hoeft toch niet lieverd...
dankje iig

__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 15:03
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
Wow, dat trekt iets in mij los. Iets lang verlaten, iets van heel lang terug.

Dankjewel ofsow :-)

echt prachtih

dankje hoor lieverd
hoe bedoel je het maakt iets in je los?

(khoop dat ik je snel weerus spreek ofzo )
*knuf* ris
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 10:13
4621473155
4621473155 is offline
Sorry, maar ik kan me dus echt helemaal niet verplaatsen in de situatie. De stukjes zijn warrig en het is een beetje schokkerig verteld.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 13:02
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
4621473155 schreef:
Sorry, maar ik kan me dus echt helemaal niet verplaatsen in de situatie. De stukjes zijn warrig en het is een beetje schokkerig verteld.
ok ik begrijp het
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 19:40
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
weet je zeker dat je het niet ooit eerder gepost hebt??

ik ken het namelijk al
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.