Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2001, 01:17
Verwijderd
gister was op tv dat er in sommige verf soorten voor tattoo's kankerverwekkende stoffen zitten

wat denken jullie zal dat zo zijn aangezien tatoeeren al heel lang gedaan word, en zoufden jullie je der door tegen houden
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 07:32
Gera
Gera is offline
Als je verf in je lijf laat prikken kan je op je vingers natellen dat het niet supergezond is. Ik kijk hier dan ook niet echt van op. En nee, ik laat me er niet door weerhouden nog een tattoo te nemen. Paranoia gedoe.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 09:21
japie
japie is offline
Als je gewoon gezond leeft, geen gekke dingen doet, je braaf aan alle gondheidsvoorschriften houdt, dan kan je ook kanker krijgen.
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 10:30
Verwijderd
och ja, ik wist het al lang,maar ook mij weerhoudt het er niet van om er nog een of twee bij te nemen. Dood ga je toch.
Ik heb ook 9 jaar gerookt, ik heb een grotere kans als niet rokers om longkanker te krijgen, daar verander je toch ook niks meer aan. Ik ben daar vrij nuchter in,ik moet het waarschijnlijk eerst hebben voordat ik me druk erover ga maken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 10:37
Ja dat had ik oowk al eens gehoord, maar waar krijg je tegenwoording geen kanker van?
Ik heb een tattoo, heb 6 jaar gerookt (stiekem nog af en toe), kan slecht tegen suiker dus krijg veel zoetstoffen binnen... kan niet missen

Cat
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.