Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2001, 13:43
badtothebone
badtothebone is offline
En ik ga de volgende ochtend slapen wordt ik wakker met ijldromen of zo ik wordt dan gigantisch bang en kan niks meer behalve heel bang in een hoekje in mijn kamer zitten en zo nu en dan een kreet uitslaan. Dit is heellastig en onaangenaam vooral als ik eens ff niet slapen kan. Wie heeft dit ook en kan me helpen.
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 16:58
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik geloof je niet,dit ken nooit volgens mij...
maarja misschien heb je hoge koorts
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2001, 22:09
badtothebone
badtothebone is offline
Nee ik ben helemaal clean geen drugs of alcohol en jammer genoeg door de verkeerde vrienden (school nerds) ga ik ook niet uit.
Maar er zit nog een verhaal aan dat jullie en mij misschien helpen kan. Toen ik klein was ben ik wel eens erstig ziek geweest (longontsteking oorontsteking en keelontsteking de volgorde ben ik kwijt) in deze tijd heb ik ook weleens echte koortsdromen gehad. Het waren 7 verschillende soorten en als klein kind had ik elke koortsdroom een naam gegeven. Zoals de cactus op mijn kamer dit was een droom waar ik afschuwlijke prikkelingen had, of de aardbol op mijn kamer. Ook waren was er een lekkere droom die ik later kon deffinieren tot een lang matig orgasme. (Hier ga ik niet verder op in omdat je dan rare replies krijgt) Alles gebeurde terwijl ik wakker was. dus of het dromen waren weet ik niet echt? Zo dacht ik weleens op mijn bed te zitten en er een gigantische afgrond eronder was en er rotsblokken baar beneden vielen. Ik rende mijn kamer uit nadat ik een tijdje doodsbang op mijn bed gezeten had en toen ik bij de trap aankwam zat er (en nu niet lachen dit is serieus) een Belg in een ruimte schip en ik was er zo bang voor. Ik rende de trap af en vond mijn vader hij begreep me niet maar bij de vertrouwde geur van hem kalmeerde ik. Zo is dit een tijdje door gegaan. Later toen ik in de brugklas zat kreeg ik ook welleens flashbacks opeens terwijl ik liep werd ik doodsbang. Maar dit gebeurde vooral in de klas. Na een maand of 3 was dit overgegaan. Soms kwam het noch wel een beetje terug maar ik weet nu wat het is. Maar het enge is dat zoals ik laatst een video avond had ik die nacht niet kon slapen ik moest maar tv kijken. De volgende ochtend nadat de films afgekeken waren en ik geontbeten had ging ik nar huis om te slapen. Toen ik een uur of 2 geslapen had werd ik wakker. Ik kon me lichaam niet meer beheersen. Ik was zo bang. Het gevaar is voor mij dat ik op zolder slaap en ik de trap niet meer afkan ik zit dan gevangen en hetgene waar ik dan zo bang voor ben zit dan daar althans zo denk ik dan. Ik zie mezelf zo nog zitten in een hoekje. Mijn ouders waren weg en mijn broer was bang van me geworden en durfde nix met me te doen. Na zo'n uur kalmeerde ik weer en viel in slaap. Later die dag kon ik alleen nog maar huilen.
En ff serieus dit is echt waar en een groot probleem voor mij ik wil weten wat er met mijn lichaam gebeurt en ook wil ik welleens een nacht op blijven Kan iemand me helpen.
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 00:32
badtothebone
badtothebone is offline
Dan ga ik de schop maar eens uit de schuur halen.
Bedankt
EN als iemand och een verklaring heeft buiten deze om graag. Ik Vind het namelijk makkelijk als het iets lichamelijks zou zijn.
__________________
Wat is het dat wij niet de waarheid kunnen zien en alleenmaar de leugen geloven. Als je moe bent, zoek je je bed.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 12:54
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Als ik een nacht nie geslapen heb, ben ik de hele dag klaarwakker en als ik dan een dutje ga doen. Ben ik daar na weer superduf en kan ik de volgende nacht niet meer slapu
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 29-10-2001, 13:09
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Als je heel lang achter elkaar wakker bent, ga je hallucineren.

Bij mij ligt dat op meer dan 110 uur. Dan ga ik flippen. Bij jou ligt dat misschien anders.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 20:38
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Als je heel lang achter elkaar wakker bent, ga je hallucineren.

Bij mij ligt dat op meer dan 110 uur. Dan ga ik flippen. Bij jou ligt dat misschien anders.
110 uur? damn hey..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 19:44
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
110 uur wakker blijven??? Da's 4,5 dag aan 1 stuk door?? Dat hou ik sowieso niet vol denk ik. (nooit geprobeerd )
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Meer energie
lol_nl
11 10-07-2009 14:10
Lichaam & Gezondheid Wallen
number9
31 11-07-2005 23:34
Lichaam & Gezondheid ME en CVS zijn hetzelfde?
Lautitia
71 19-04-2005 18:50
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] nacht niet slapen
elletjes
3 17-02-2005 15:55
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Lichaam & Gezondheid slapen
PaSsiOnE
24 05-03-2002 16:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.