Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 11:42
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Ik weet het echt niet meer.
Het gaat thuis heel slecht, en mijn ouders geven mij er de schuld van. Oke dat gebeurt vaker. Maar (dit zal ook wel vaker gebeuren) ze zeggen ook dat ik allerlei stoornissen heb. En dat ik naar een psychiater ofzo moet. Ze hebben ook wel gedreigt met een inrichting.

Ik raak hier gigantisch van in de war, en als ik het aan m'n vrienden of andere mensen vraag zeggen ze dat het niet zo is en dat ik me niet zo moet laten beinvloeden door m'n ouders. Maar het zijn toch m'n ouders!

Reacties, en tips...... Please
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 11:45
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
Wat voor problemen heb je dan allemaal?
__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 11:53
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Als je bedoelt thuis; Ik woon met m'n moeder in huis, en het botst voortdurend. We hebben minstens 2 keer per dag ruzie (soms krijgen we 2 uur ruzie over bijv. een pak melk), en ik krijg daar de schuld van. Als ik het met haar erover wil praten begint ze meteen over allemaal spirituele shitzooi. Geen normaal gesprek mee te beginnen. En vanuit dat spirituele standpunt weet ze andere mensen en zichzelf ervan te overtuigen dat het mijn schuld is en dat ik op sommige vlakken niet spoor.

__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 12:21
Morphia
Avatar van Morphia
Morphia is offline
Laat je in ieder geval geen gekheid aanpraten. Kijk naar jezelf, ben jij volgens jouw begrippen gek?

Natuurlijk is het oordeel van je ouders heel belangrijk, omdat je hen oordeel in feite aangeleerd hebt in het begin.
__________________
I hide my soiled hands behind my back.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 14:45
XQWS
XQWS is offline
ga dan bij je moeder weg volgens mij is zij degeen die hup nodig heeft. Ik zou iniedergeval niet meer bij haar gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 18:28
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
Ik weet niet hoe oud je bent,anders gewoon het huis uit gaan.
Ben je minderjarig,praat er dan over met bepaalde stichtingen.Ze kunnen je helpen om het huis uit te mogen,als je dat tenminste wil.Als je vrienden zeggen dat je niet gek bent,ben je dat waarschijnlijk ook niet.
Als ik jou was zou ik echt hulp zoeken.

BB
__________________
And ye harm none, do what ye will
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:00
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
ach ja........mja...wat is gek?
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 20:23
Verwijderd
Citaat:
ZzZzJaNtAlZzZzkiE schreef:
ach ja........mja...wat is gek?
Ik weet niet .. soms doe ik wel eens vreemd

Wel eens getallen verdubbelt in je hoofd uit verveling? Kan ook leuk zijn, je begint met 1 en verdubbelt deze tot je de tel kwijt raakt .. dan ga je verder met 3 .. en dan met 5 .. en dan met 7 ..

Als je dit saai begint te vinden, merk je dat priemgetallen zoeken leuker is dus ga je daarmee verder .. oh wacht, je raakt te tel kwijt, pff .. misschien is het toch niet zo leuk .. ach ja, pi is 3.141592653579893 nogwat, de rest weet ik niet meer precies

Je kan ook andere dingen doen, nummerborden onthouden! ook een leuk spelletje, jaja XR-ZP-81 van mijn vaders vorige auto .. LB-HB-95 van die auto daarvoor .. enzovoorts

Maar ja, dat is rekenen en nutteloze dingen onthouden, nog steeds niet leuk genoeg ach, dan ga ik maar een beetje braintease spelen en test mijn vaardigheid tot multitasking. Wat zullen we nu doen? Ok, ik start een stream met www.digitallyimported.com en laat deze middels FreeAMP storen op mijn HD. Let erop, dat ik dit nu doe wanneer ik aan het schrijven ben met 1 hand .. hey cool, nu heb ik een muziekje erbij trance of niet?

*kijkt naar profiel van ZzZzJaNtAlZzZzkiE*

Wat een naam *zucht*

Hobbies:
tekenen.,, gitaarspeleren..,,..muziekies..,,,..,.enzow..en...ja..veel

Uhuh, gitaarspelen .. 'enzow' geschreven met 'w' op het einde .. oei, klinkt niet als een trance liefhebster, misschien meer alternatief? iets rock-achtigs?

Kan ook leuk zijn als gierende gitaren de expressie vormen van je innerlijke gevoel, een gevoel van tweestrijd? Problemen? Ja, moet haast wel .. iedereen op dit board heeft problemen, of ooit eens problemen gehad ik ook hoor

*luistert nog steeds naar trance en bezoekt nu haar homepage*

Hmm, leuke foto

Ach, staat niet zoveel boeiends op verder .. hmm, ff een SSH-verbinding openen met www.tsd-webservices.com server .. PuTTY rulez ff de cache van APT-updaten laten, hmmz ik heb wel zin in een potje Freecell .. altijd leuk bij het forummen

Wel eens Freecell op trance gespeeld? Dan lijkt het ineens een spel ja ja, ook al wordt het altijd saai als je 10 potjes achter elkaar gewonnen hebt :/

Hey! De cache van APT is weer uptodate! hmmz, jammer niks nieuws .. *entering the osnews.com domain* .. "GNOME 2.0 Beta 3 Released"

Ja ja, GTK 2.0.1 is uit zal The Gimp dan ook in nieuwere versies beschikbaar zijn? Hmm, gezien de laatste ontwikkeling op GLIB object-abstracties binnen de API, zou er eigenlijk ook een nieuwe versie voor Windows moeten zijn en ja hoor, bingo! Build 20020310, ff installeren

Shit hey, ik heb nu een stuk of 6 programma's draaien en schrijf hier mijn verhaal "anema" :/ hoor ik net in een track, wat zou het betekenen? ff naar www.google.com hmm, ok.. nog niks bruikbaars .. maar ik wil het weten! Zou het misschien Latijns zijn? wacht ff, taalhulpmiddelen bij Google! "Anema e core (With All My Heart and Soul)" hmm

Hmmz, ik verveel me nog steeds .. mijn armen doen echter pijn :/ is het de houding? nee, het is kwantiteit, ik overdrijf, drijf mezelf tot het uiterste en sloop mezelf daarbij

*eerst potje Freecell uitgespeeld in de tussentijd*

Yes!! Ik voel een lichte hoofdpijn, de leegte in mijn dikke schedel vult zich, ik voel het! ff de radio harder aanzetten, dat helpt misschien

---

Na ja, helemaal zo erg is het niet per se maar wat is gek? Wie is gek? Hoe wou je gek definieren? Als anders? Wanneer wordt iemand gek? Bij verlies aan zelfbeheersing of enige mate aan (zelf)bewustzijn? Of is het een populaire benaming van 'raar' *?*

Ik ben niet gek, na ja .. misschien een beetje
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:12
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
huh?
__________________
And ye harm none, do what ye will
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:25
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik weet niet .. soms doe ik wel eens vreemd

Wel eens getallen verdubbelt in je hoofd uit verveling? Kan ook leuk zijn, je begint met 1 en verdubbelt deze tot je de tel kwijt raakt .. dan ga je verder met 3 .. en dan met 5 .. en dan met 7 ..

Als je dit saai begint te vinden, merk je dat priemgetallen zoeken leuker is dus ga je daarmee verder .. oh wacht, je raakt te tel kwijt, pff .. misschien is het toch niet zo leuk .. ach ja, pi is 3.141592653579893 nogwat, de rest weet ik niet meer precies

Je kan ook andere dingen doen, nummerborden onthouden! ook een leuk spelletje, jaja XR-ZP-81 van mijn vaders vorige auto .. LB-HB-95 van die auto daarvoor .. enzovoorts

Maar ja, dat is rekenen en nutteloze dingen onthouden, nog steeds niet leuk genoeg ach, dan ga ik maar een beetje braintease spelen en test mijn vaardigheid tot multitasking. Wat zullen we nu doen? Ok, ik start een stream met www.digitallyimported.com en laat deze middels FreeAMP storen op mijn HD. Let erop, dat ik dit nu doe wanneer ik aan het schrijven ben met 1 hand .. hey cool, nu heb ik een muziekje erbij trance of niet?

*kijkt naar profiel van ZzZzJaNtAlZzZzkiE*

Wat een naam *zucht*

Hobbies:
tekenen.,, gitaarspeleren..,,..muziekies..,,,..,.enzow..en...ja..veel

Uhuh, gitaarspelen .. 'enzow' geschreven met 'w' op het einde .. oei, klinkt niet als een trance liefhebster, misschien meer alternatief? iets rock-achtigs?

Kan ook leuk zijn als gierende gitaren de expressie vormen van je innerlijke gevoel, een gevoel van tweestrijd? Problemen? Ja, moet haast wel .. iedereen op dit board heeft problemen, of ooit eens problemen gehad ik ook hoor

*luistert nog steeds naar trance en bezoekt nu haar homepage*

Hmm, leuke foto

Ach, staat niet zoveel boeiends op verder .. hmm, ff een SSH-verbinding openen met www.tsd-webservices.com server .. PuTTY rulez ff de cache van APT-updaten laten, hmmz ik heb wel zin in een potje Freecell .. altijd leuk bij het forummen

Wel eens Freecell op trance gespeeld? Dan lijkt het ineens een spel ja ja, ook al wordt het altijd saai als je 10 potjes achter elkaar gewonnen hebt :/

Hey! De cache van APT is weer uptodate! hmmz, jammer niks nieuws .. *entering the osnews.com domain* .. "GNOME 2.0 Beta 3 Released"

Ja ja, GTK 2.0.1 is uit zal The Gimp dan ook in nieuwere versies beschikbaar zijn? Hmm, gezien de laatste ontwikkeling op GLIB object-abstracties binnen de API, zou er eigenlijk ook een nieuwe versie voor Windows moeten zijn en ja hoor, bingo! Build 20020310, ff installeren

Shit hey, ik heb nu een stuk of 6 programma's draaien en schrijf hier mijn verhaal "anema" :/ hoor ik net in een track, wat zou het betekenen? ff naar www.google.com hmm, ok.. nog niks bruikbaars .. maar ik wil het weten! Zou het misschien Latijns zijn? wacht ff, taalhulpmiddelen bij Google! "Anema e core (With All My Heart and Soul)" hmm

Hmmz, ik verveel me nog steeds .. mijn armen doen echter pijn :/ is het de houding? nee, het is kwantiteit, ik overdrijf, drijf mezelf tot het uiterste en sloop mezelf daarbij

*eerst potje Freecell uitgespeeld in de tussentijd*

Yes!! Ik voel een lichte hoofdpijn, de leegte in mijn dikke schedel vult zich, ik voel het! ff de radio harder aanzetten, dat helpt misschien

---

Na ja, helemaal zo erg is het niet per se maar wat is gek? Wie is gek? Hoe wou je gek definieren? Als anders? Wanneer wordt iemand gek? Bij verlies aan zelfbeheersing of enige mate aan (zelf)bewustzijn? Of is het een populaire benaming van 'raar' *?*

Ik ben niet gek, na ja .. misschien een beetje

hmm, vermoeiend kan je het ook noemen
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 09:22
Verwijderd
Sorry, ik was gisteren in een vage bui
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik wil een zeemeermin zijn, ben ik gek?
lanastar
33 04-12-2018 23:19
Psychologie Ik durf het niet te sturen..
saninge
12 21-05-2013 15:35
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie ben jij gek?
evanescence
59 30-06-2005 21:44
Psychologie Waar kan ik zo'n 'ben-ik-gek-test doen?
Blues
27 10-02-2004 15:10
Liefde & Relatie ik vind het leuk, ben ik gek??
Some
18 05-06-2003 21:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.