Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2009, 15:35
HBOpop
Onderzoek UDC Events - vrijetijdgedrag van feestgangers van 18 t/m 35 jaar.


In het kader van mijn studie Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs ben ik bezig met een onderzoek naar vrijetijdsgedrag. Het onderzoek wat ik doe heeft betrekking op het effect van inzet van verschillende mediakanalen op de aankoopintentie van een dienst van UDC in Nederland. Bij deze het vriendelijke verzoek om mij te helpen door onderstaande korte vragenlijst in te vullen. Het invullen zal maximaal 5 minuten duren. Door middel van dit onderzoek wil ik de relatie aantonen tussen de verwachting, ervaring en de beleving van de doelgroep van een evenement van UDC en welke middelen er nodig zijn deze impact te versterken.

De ingevulde vragenlijsten blijven uiteraard anoniem en worden strikt vertrouwelijk behandeld. De enquête is tevens verbonden aan prijzen zoals tickets voor je favoriete UDC evenement. Winnaars worden per mail bericht.

Via volgende link kom je bij de enquete:
http://www.thesistools.com/?qid=78672&ln=ned

Ik zie je op 1 van de feesten!

Alvast bedankt!

Groetjes Glensia



Survey UDC Events – leisure behavior of partygoers aged 18 – 35.

In the context of my Higher Tourism and Leisure Course, I am carrying out a survey of leisure activity. This survey relates to the effect of the use of various media channels on the purchasing intentions in respect of a service of UDC in the Netherlands. I would like to ask you to help me by filling in the brief questionnaire below. It won’t take more than 5 minutes to complete. I would like to use this survey to demonstrate the relationship between the expectation, experience and perception by the target group of an event of UDC, and what resources are necessary to strengthen this impact.

The completed questionnaires will, of course, remain anonymous, and will be treated in the strictest of confidence. Survey participants are also eligible to win prizes, such as tickets to your favourite UDC event. The winners will be notified by email.

Please click the following link to start the questionnaire:
http://www.thesistools.com/?qid=79587&ln=eng

I see you at one of the events!

Thanks you very much!

Regards Glensia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.