Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 22:01
Deftones16
Avatar van Deftones16
Deftones16 is offline
Ik voel me altijd zo lelijk!
Kheb zoon ontzettende hekel aan mezelf en dan kan iedereen wel zeggen jah je bent wel aardig enso maar kheb zoon hekel aan mezelf!
Ik kan er nix aan doen...
Ik heb vandaag de spiegel kapot gemaakt..omdat ik niet in de spiegel wou kijken...Omdat ik mezelf zoom haat!

En ik lijk nu echt soon aand8 trekkker....maar ik moest het ff aan iemand kwijt !


En ik heb zo het gevowel dat iedereen mij een sukkel vind !!



Ik wil niet leven maar ik ga niemand achter laten kan k ze niet aan doen dan benk soon scheitert..!!

the end
__________________
[ stoned to the bone ]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 22:26
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Deftones16 schreef:
Ik voel me altijd zo lelijk!
Kheb zoon ontzettende hekel aan mezelf en dan kan iedereen wel zeggen jah je bent wel aardig enso maar kheb zoon hekel aan mezelf!
Ik kan er nix aan doen...
Ik heb vandaag de spiegel kapot gemaakt..omdat ik niet in de spiegel wou kijken...Omdat ik mezelf zoom haat!

En ik lijk nu echt soon aand8 trekkker....maar ik moest het ff aan iemand kwijt !


En ik heb zo het gevowel dat iedereen mij een sukkel vind !!



Ik wil niet leven maar ik ga niemand achter laten kan k ze niet aan doen dan benk soon scheitert..!!

the end
Je kunt je misschien wel lelijk voelen, maar dat hoeft niet te betekenen dat je dat dan ook bent. Uiterlijk zegt niet altijd alles, en veel mensen hechten ook meer waarde aan iemands innerlijk dan aan iemands uiterlijk.
Waarom haat je jezelf? Heeft dat te maken met de manier waarop je op anderen reageert of is er een andere reden? Laat ik je in ieder geval verzekeren dat je niet bang hoeft te zijn dat ik je een sukkel vind, want dat is niet zo. Je trekt wel aandacht met je topic, maar niet op een negatieve manier zoals je misschien denkt. Als je met jezelf in de knoop zit en dat wilt uiten moet dat wat mij betreft kunnen, en dat is precies wat je hier doet. Het is wat dat betreft ook beter om te praten over wat je dwars zit dan dat je er mee rond blijft lopen.
Je wilt niet leven, maar je wilt ook niemand achter laten omdat je vindt dat je ze dat niet aan kunt doen. Ik zou als ik jou was proberen om toch te leven en er in ieder geval achter te komen waarom je jezelf haat en daarbij de vraag te stellen of het terecht is om jezelf zo te haten. Indien je vindt dat het niet terecht is (wat ik van harte hoop) is het van belang dat je probeert om afstand te nemen van die haatgevoelens en in plaats daarvan leert om van jezelf te houden. Je zult dan ook zekerder van jezelf zijn en niet meer bang hoeven te zijn dat anderen je een sukkel vinden.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:41
Iemand2000
Avatar van Iemand2000
Iemand2000 is offline
Wie of wat laat je nou precies denken dat je lelijk bent en jezelf moet haten?
Als je dat weet en weet hoe je ermee om moet gaan ben je van je problemen verlost.
Degene die je het beste kan helpen dat uit te zoeken is een psychiater.

Ik kan nu ook wel zeggen dat je vast wel aardig zult zijn, maar je zegt zelf al dat dat je niet verder helpt, je hebt dus kennelijk zo iets ergs meegemaakt waardoor jij er vast van overtuigd bent dat je een slecht en lelijk persoon bent.
Het eerste dat een psychiater zal doen is die ervaring te bespreken en met je praten hoe je ermee kan omgaan.
We kunnen er hier ook wel op het forum over praten maar dan kunnen we je niet zo goed helpen als iemand die ervoor gestudeerd heeft en waarschijnlijk is die ervaring ook heel persoonlijk.

Dus als je die ervaring met ons wil bespreken is dat goed, maar als het echt zo erg is als je zegt, dat je dus bijna zelfmoord kan plegen kan je beter zo snel mogelijk een psychiater bellen.
__________________
Soms gaat er weleens wat mis. Zoals de grap in deze sig. ha ha ...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:45
Deftones16
Avatar van Deftones16
Deftones16 is offline
Citaat:
Iemand2000 schreef:
Wie of wat laat je nou precies denken dat je lelijk bent en jezelf moet haten?
Als je dat weet en weet hoe je ermee om moet gaan ben je van je problemen verlost.
Degene die je het beste kan helpen dat uit te zoeken is een psychiater.

Ik kan nu ook wel zeggen dat je vast wel aardig zult zijn, maar je zegt zelf al dat dat je niet verder helpt, je hebt dus kennelijk zo iets ergs meegemaakt waardoor jij er vast van overtuigd bent dat je een slecht en lelijk persoon bent.
Het eerste dat een psychiater zal doen is die ervaring te bespreken en met je praten hoe je ermee kan omgaan.
We kunnen er hier ook wel op het forum over praten maar dan kunnen we je niet zo goed helpen als iemand die ervoor gestudeerd heeft en waarschijnlijk is die ervaring ook heel persoonlijk.

Dus als je die ervaring met ons wil bespreken is dat goed, maar als het echt zo erg is als je zegt, dat je dus bijna zelfmoord kan plegen kan je beter zo snel mogelijk een psychiater bellen.
Ik wil niet laten merken dat ik nu mezelf zo haat aan niemand want dan vinden ze me zielig en dan mag ik misschien niet naar lowlands en me ouders zouden dan vast weer zeggen stel je niet zo aan enso...Ik ben gewoon een kut kind en ik wou dat me vader en moeder iemand anders waren.....
__________________
[ stoned to the bone ]
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:54
Iemand2000
Avatar van Iemand2000
Iemand2000 is offline
Okee, maar waarom vind je jezelf nou precies zo slecht?
Heb je het idee dat alles wat je doet alleen maar fout kan gaan?

Wat doen je ouders zoal wat jij niet aardig vind?
Of wat doe jij zoal wat je ouders niet leuk vinden?
__________________
Soms gaat er weleens wat mis. Zoals de grap in deze sig. ha ha ...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 22:55
Rioto
neem nou 1 ding van me aan : zelfmoord plegen lost geen fuck op
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 23:12
Deftones16
Avatar van Deftones16
Deftones16 is offline
Citaat:
Iemand2000 schreef:
Okee, maar waarom vind je jezelf nou precies zo slecht?
Heb je het idee dat alles wat je doet alleen maar fout kan gaan?

Wat doen je ouders zoal wat jij niet aardig vind?
Of wat doe jij zoal wat je ouders niet leuk vinden?
Ik doe echt nix goed....
het is gewoon so alles wa ik doe is fout.......iedereen gebruikt me toch bij het begin kon ik het wel aan maar twodrt me nu echt te veel.....ik wordt er zo leeg van.....
en me ouders zijn raar me moeder zit in een sekte.............
me pa weet ik veel gaat vreemd het boeit me eigen ook helemaal nie wat me ouders doen........ze zijn gewoon stupid
__________________
[ stoned to the bone ]
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 04:07
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Maypole schreef:
neem nou 1 ding van me aan : zelfmoord plegen lost geen fuck op
ehh ? nee oke maar leven heeft ook geen FUCKING zin tis allemaal zo nutteloos en voorral KLOTE
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 08:45
arrebar
Avatar van arrebar
arrebar is offline
ik ken het probleem, ik heb zelf een minderwaardigheids complex van hier tot tokio, mensen worden het zat hoe negatief ik over mezelf denk, waardoor alles ook nog eens opgekropt gaat worde, was er maar iets aan te doen, maar ik vraag me af hoe ik in hemelsnaam aan een beetje waardering kan komen
__________________
ein volk, ein reich, ein lemmy
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 10:10
Rioto
Citaat:
MrOizo schreef:

ehh ? nee oke maar leven heeft ook geen FUCKING zin tis allemaal zo nutteloos en voorral KLOTE
is het zo , ik vind het helemaal te gek gewoon , elke week een hc showtje en ik heb het weer naar me zin , als jullie het leven zo kut vinden zorg dan op een een of andere manier dat het weer vet word
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:14
de doornvogel
de doornvogel is offline
Ik herken me helemaal in jou verhaal, net als vele anderen hier op het forum denk ik. Heel veel mensen hebben deze momenten gehad hoor. En iedereen denkt datie het erger heeft als anderen. Vooral als je ook nog knappe vrienden en vriendinnen hebt is het helemaal een ramp.
Ik zou je echt niet kunnen troosten. Het is gewoon een kwestie van jezelf leren accepteren. Ik zou ook wel een mooier model willen hebben en een mooier gezicht. Maar dat heb ik nu eenmaal niet. Boeiuh dan. Datvis de enige manier van denken die je eruit kan helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik hou van hem, maar volwassenen laten mij twijfelen...
Birgitstylezz
17 22-07-2012 15:22
Liefde & Relatie wordt er gek van
sterfeens
5 31-05-2007 04:56
Psychologie ADHD & Pheifer, koest blijven zonder er gek van te worden
Warsocket
11 17-05-2006 10:19
Muziek Schnappi
Voda
295 16-02-2005 19:20
Liefde & Relatie Gek van mijn ex!
Zillow
22 13-01-2004 18:07
Films, TV & Radio Tijd van herhalingen!!
Quantes
21 09-04-2003 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27.