Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 23:23
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Of mensen kunnen mij nooit lang als vriend (?) houden. Ik zou niet weten welke van de twee waar is... Ik denk dat ik teveel wil, al eens eerder een topic over geopend. Naja, hopen maar dat m'n vriend me wel lang als vriendin kan houden. Anders heeft het leven niet echt veel zin meer...

Mensen, sorry, als ik niet aan jullie verwachtingen voldoe, maar ik ben ook maar een mens van vlees en bloed. Ik heb ook gevoel en ook behoefte aan warmte en bevestiging.

Helpt het nou, Juul, om dit te posten? Nee, je maakt alles enkel erger. Maar goed, soms is ff zeiken ook wel goed. 'k zal alles maar met een korreltje zout nemen. En 't gaat wel weer.

Life sucks sometimes, but there will be better times.

(I hope)
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2002, 07:33
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Naja, hopen maar dat m'n vriend me wel lang als vriendin kan houden. Anders heeft het leven niet echt veel zin meer...
Ook al zou er iets fout gaan tussen jou en hem, dan betekent dat nog lang niet dat het leven 'geen zin' meer heeft. Zie het anders: je hebt iemand die van je houdt, het levende bewijs dat je iets waard bent, dat er mensen zijn die je mogen / leuk vinden

Zo zal er na diegene zeker ook weer iemand anders komen

Maar goed, je hebt inderdaad al vaker hierover geschreven en volgens mij maak je je druk over niets. Wat is er eigenlijk gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 12:45
dystopia
dystopia is offline
Vriendem komen en gaan. Het is goed te weten wanneer je weet wat je aan wie hebt. Ik weet dat ongeveer wel, maar ik ben problematisch dat ik van meerdere mensen ee objectieve mening wil hebben voor ik een eigen mening heb, dus niet van enkele.

Denk dat het ligt in wederzijdse interesses enzo.

Tja en dat wat jij zegt over je vriend dat heb ik ook zo met m'n vriendin.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 13:18
baz123
baz123 is offline
als jou vriend net zo gek op jou is als ik om mijn vriendin heb je geen reden om je druk te maken. mijn vriendin is ook bang dat ik haar laat vallen, maar dat is niet aan de orde. je zult mensen moeten vertrouwen, zolang jij ze niet vertrouwd maak je het jezelf alleen maar moeilijk, terwijl er misschien niet eens iets aan de hand is.

sterkte en liefs van mij
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:01
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Marc, na diegene komt niemand anders. Het is hij of niemand, zo simpel is het. Anderen halen het niet bij hem en zullen dus nooit goed genoeg zijn.

Verder tnx iedereen voor de moeite om te reageren en de tips.

'k ben btw 20...vond ik wel volwassen. Ik ben het alleen al een jaar of wat en anderen lijken het nooit te worden.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:12
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Marc, na diegene komt niemand anders. Het is hij of niemand, zo simpel is het. Anderen halen het niet bij hem en zullen dus nooit goed genoeg zijn.
Dat denk je nu, totdat je iemand anders tegenkomt die net zoals hij of op een andere manier net zo goed is

Citaat:
'k ben btw 20...vond ik wel volwassen. Ik ben het alleen al een jaar of wat en anderen lijken het nooit te worden.
Waarom zoek je dan wederom de fout bij jezelf?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:16
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dat denk je nu, totdat je iemand anders tegenkomt die net zoals hij of op een andere manier net zo goed is
Als je de ware tegen bent gekomen weet je dat dit anders is.
Believe me.

Citaat:
Waarom zoek je dan wederom de fout bij jezelf?


Omdat het zo voelt.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 07:51
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Als je de ware tegen bent gekomen weet je dat dit anders is.
Believe me.
Liefde is blind!

Citaat:
Omdat het zo voelt.
De meerderheid van de mensen denken alleen aan zichzelf en zien vaak niet wat ze iemand aandoen. Als ik zo in mijn omgeving rondkijk, snap ik ook wel waarom ik alleen ben.. simpelweg omdat de meeste mensen zo 'gemaakt' zijn, alsof ze zelf niet denken (instinctieve kuddevorming?)..

Weet je hoe dom het overkomt als 2 gozers van 26 en 28 jaar oud nog steeds anderen afkraken op basis van hun uiterlijk of omdat ze ietwat stiller zijn?

Ik weet niet hoor, maar als ik zo hun manier van denken beschouw, voel ik me misplaatst.. met zulke mensen wil ik niet omgaan.. en dat heb ik erg vaak..

Als anderen in hun onlogische en kinderlijke / irrationele denken voor problemen zorgen, moet je echt niet de fout bij jezelf zoeken. Ik denk dat jij gewoon soms iets te gevoelig bent en je teveel aantrekt van anderen..

Maar goed, 't is maar een gedachte
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 12:29
Verwijderd
ik heb dat nou altijd, maar er is een verschil tussen iemand als vriend verliezen en gewoon een tijdje niet meer met elkaar omgaan. als je veel vrienden hebt kun je nou eenmaal niet aan iedereen aandacht geven.....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:39
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Ik raak ook in hoog tempo al mijn vrienden kwijt..Mijn voormalige beste vriend liep net langs en hij keek niet eens naar binnen ..Nu klinkt dit misschien wat overdreven, maar het doet pijn..Ik heb echt heel veel vriendjes en vriendinnetjes gehad in mijn leven, maar op de een of andere manier raak ik ze toch altijd kwijt door verschillende omstandigheden..Nu heb ik dus bijna geen vrienden meer..Ja, ik ken veel mensen, maar dat is niet hetzelfde..

Een van de redenen is denk ik dat ik mij op een gegeven moment kapot ga ergeren aan een persoon..Ik kat diegene dan af bla bla..Dan voelt diegene zich beledigd en erover praten is nooit mijn sterkste kant geweest..Ik zwijg het liever dood..Ik ben in het verleden veel te vaak in de steek gelaten door iedereen..Dat laat toch zijn steken na..

Ik ben niet ongelukkig ofzo hoor (integendeel), maar ik wil op de een of andere manier graag gezien worden als een persoon die veel vriendjes/vriendinnetjes heeft..Ik wil niet meer die pijnlijke momenten doorstaan in de trant van: "haha, jij hebt geen vrienden, wat zielig zeg.."..

Misschien vinden mensen mij niet de moeite waard ofzo..Dat ze liever met iemand anders omgaan..Ik heb ook vaak het idee dat ze me alleen maar om mijn geld als vriendin willen..Tja, als ze dan merken dat er niets te halen valt zijn ze snel weg..(ik heb vanaf een bepaald punt in mijn leven besloten geen geld meer te geven aan vrienden..)..

Ik kijk er nu al naar uit om in een andere stad te gaan wonen met nieuwe mensen..Want de mensen die hier wonen zijn gewoon "mijn mensen" niet..

uuh, of dit met jou verhaal klopt weet ik niet, maar het voelt goed om het er even uit te gooien..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 16:59
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Paige schreef:
*Verhaal*
Herkenning van sommige dingen!
Ik ben ook vaak in de steek gelaten wat z'n sporen heeft achter gelaten,en nog steeds.Steeds meer mensen laten me vallen.
Verder heb ik ook het gevoel dat mensen mij de moeite niet waard vinden,dat ze me alleen gebruiken,dat ze alleen wat van zich laten horen als ze me nodig hebben
Sterkte ermee iig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Heb ik een miskraam gehad?
x-Mei-x
16 02-07-2013 09:16
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Liefde & Relatie verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet...
Lieverd17
7 17-01-2003 20:09
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.