Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 13:16
louis84
Avatar van louis84
louis84 is offline
Ik weet niet of het hier moet, maar ik zet het toch maar hier.

Ik ben iemand met een sterke humeurwisselingen, vaak chagerijnig, agressief (niet altijd) en vaak vloeken.
Ik probeer wat aan mijn huymeur te doen, en minder te vloeken. het lukt niet helelmaal zoals ik het wil.
Heet iemand misschien tips ofzo, of een bepaalde techniek, om relax te blijven, niet agressief, chago, en niet zo veel vloeken..

Groetjes Louis
__________________
Shoutless, perform, like water. You put water into a cup,it becomes the cup. Water can crash or can flow, Be water my Friend :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 13:45
Verwijderd
hmmz, misschien wel...
als je agressief wordt kun je je het beste ff afreageren denkk. keihard op een kussen meppen, heel harde muziek aanzetten, of een potje boksen met iemand... zoiets?
maar waar wisselt het tussen dan?
tussen een goed en een slecht humeur?
succes ermee,
mir
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:21
woefke
Avatar van woefke
woefke is offline
ik heb dat ook de ene dag ben ik blij en de andere heel slecht gezind ik werk het uit door te turnen ik loop mijn benen eruit en als ik dan hoog moet springen spring ik me kapot en ben ik tege de avond goed afgekoeld
__________________
Hey you, yes you, stop reading my signature. STOP GODDAMMIT, it doesn't concern u. allright happy now, you've read the end
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k heb het ook als k gedanst heb, k train in het weekend heel intensief en daarna voel k me dan ook weer rustig en relaxed... niet dat dat lang aanhoudt...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:40
DarkCat
DarkCat is offline
Ik kan om niets in 1 minuut veranderen van heel vrolijk naar heel depri. Das heel erg irritant voor mezelf maar vooral voor anderen.
Wat ertegen helpt (tegen rothumeur), bij mij dan, is de boel zoveel mogelijk relativeren, mn leven een beetje op de rails proberen te houden en als niks anders lukt, toneelspelen. T schijnt slecht te zijn maar als je net doet alsof je vrolijk bent en er niks aan de hand is ga je het zelf soms geloven
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bij mij helpt ook afleiding heel goed... (das eigenlijk t zelfde als ik net zei) k heb nooit zin om met vriendinnen af te spreken maar als k er eenmaal ben, dan heb k de nodige afleiding en vind k t toch heel gezellig...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:12
louis84
Avatar van louis84
louis84 is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
hmmz, misschien wel...
als je agressief wordt kun je je het beste ff afreageren denkk. keihard op een kussen meppen, heel harde muziek aanzetten, of een potje boksen met iemand... zoiets?
maar waar wisselt het tussen dan?
tussen een goed en een slecht humeur?
succes ermee,
mir
Het wisselt van goed naar depri, van depri naar chagerijnig, van chagerijnig naar agressiviteit, en daarna weer happy, zoiets.
Het wisselt van alles naar alles.

Groetjes Louis
__________________
Shoutless, perform, like water. You put water into a cup,it becomes the cup. Water can crash or can flow, Be water my Friend :)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:38
::saraswati::
Avatar van ::saraswati::
::saraswati:: is offline
Jah, heb ik ook. Opeens vrij agressief en prikkelbaar enzo.. Ik denk dat er iets is waar je nog mee zit en 't opeens weer naar boven komt ofzo..
Ik weet niet.. Daarom reageer ik ff
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 22:43
dclover
dclover is offline
muziek opzetten, even jezelf terugtrekken, even met je ogen dicht op bed gaan liggen!
sterkte!
__________________
Love Klootzak & Jeff
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:56
°Mel°
°Mel° is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik kan om niets in 1 minuut veranderen van heel vrolijk naar heel depri. Das heel erg irritant voor mezelf maar vooral voor anderen.
Wat ertegen helpt (tegen rothumeur), bij mij dan, is de boel zoveel mogelijk relativeren, mn leven een beetje op de rails proberen te houden en als niks anders lukt, toneelspelen. T schijnt slecht te zijn maar als je net doet alsof je vrolijk bent en er niks aan de hand is ga je het zelf soms geloven
Dit ken ik heel goed, alleen is het bij mij zo dat ik verander van vrolijk naar kwaad en aggressief. Zoals je zegt is dat heel vervelend voor anderen, maar voor mezelf ook. Ik voel me achteraf schuldig omdat ik de controle over mezelf volledig kwijt was
Ik heb vandaag nog zo een bui gehad, ik heb ruzie met mijn broertje (de oorzaak daarvan staat in mijn topic 'de put wordt weer dieper'). Toen hij op school was,was ik vrolijk en lachte ik nog maar toen hij thuis kwam ben ik met hem in een discussie geraakt, ik begon me zo erg op te jagen dat ik de boel bijna aan diggelen had gegooid, gelukkig was mijn tante hier en die heeft me een kalmeerpilleke gegeven om rustiger te worden.

Relativeren is iets wat niet iedereen kan en ik ben jaloers op je, DarkCat, dat jij dat kan want ik kan het absoluut niet. Mijn tante kon het ook niet, zij heeft het moeten leren in een instelling en zij denkt dat ze mij ook een tijdje zullen gaan opnemen om dat allemaal te leren, ik ben wel een beetje bang

Kus van mij
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 03:57
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
jongen, je moet die aggressie er om de zoveel tijd een keer flink ergens op afreageren. ik heb het pas gedaan met een verotte fiets met 1 wiel die ik ergens op een rustig plekje zag liggen, echt die fiets.........die leeft niet meer. Alles wat recht kan heb ik krom gemaakt.


Verder moet je als je agressief begint te worden geoon aan iets anders denken, je moet die gevoelens niet altijd serieus nemen, het moet contrioleerbaaar blijven.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Verhalen & Gedichten Rollenspel (ch2) - Saturday Night
Kitten
115 24-06-2009 02:06
Psychologie humeurs-wisselingen
groovy
10 24-08-2005 10:21
Liefde & Relatie Vriendschap
starslayer
14 01-08-2002 17:59
Verhalen & Gedichten Leer mij...
Dragon's Mistress
1 17-11-2001 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.