Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 07:29
de abt van sion
de abt van sion is offline
i

Laatst gewijzigd op 04-07-2014 om 04:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 08:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm ik moet er nog ff over nadenken maar voorlopig betrek ik het ff op mijzelf

1->dat het nog meisjes zijn ok, maar ik houd me niet alleen met liefde bezig, relatief houd ik me zelf erg weinig daarmee bezig.

2->die vind ik echt heel erg grappig. ik ga studeren en dat doe ik voor mijzelf ik heb er nog nooit aan gedacht daar een vent te vinden. Het lijkt me sowieso toffer om in je studententijd vrijgezel te zijn. Slimme mannen vind je ook op de straat/in de supermarkt(nee niet achter de kassa)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 08:44
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
klein beetje onzin naar mijn mening...

waarom zou bv een MBO -er niet goed genoeg zijn voor een meisje/vrouw op de universiteit?

grof weg grote onzin
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 09:52
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vink onzin je kunt niet iedereen over 1 kam scheren..iedereen is anders..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 09:56
Verwijderd
Met 1 kan het ik niet eens zijn. Het is misschien in zijn algemeenheid wel waar, maar ik ken toch genoeg meisjes van rond de 20 die zich absoluut niet bezighouden met liefde whatsoever - louter met hun studie. Ze zijn er, die bloedfanatieke typjes die er heilig van overtuigd zijn nooit te zullen trouwen en alles op te geven voor hun studie.

Met 2 kan ik het ook niet helemaal eens zijn. Laat ik er wat kanttekeningen bij plaatsen. Het is natuurlijk wel zo dat studentes hun vriendje meestal ook in de collegebanken vinden. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat soort soort zoekt, en dus ook niveau niveau zoekt. Ik moet er niet aan denken met een simpel meisje een relatie te moeten opbouwen, en voor meisjes geldt dat omgekeerd nog veel meer natuurlijk. Meisjes zijn überhaupt eerder 'geestelijk' volwassen, en hebben dus over het algemeen helemáál geen behoefte aan iemand die hen niet begrijpt en een stuk simpeler is. Je ziet ook bijna geen goed werkende relaties tussen een MBO'er en een universitair student.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 10:24
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Hahaha, zo'n flauwekul seg, volgens mij heeft die Ritsema er niks van begrepen, misschien is het voor haar wel geldig maar zo beginnen veralgemenen, neenee toch niet!
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 15:59
Verwijderd
Gelul, ik ga studeren omdat ik een goeie baan wil, niet omdat ik er liefde wil zoeken... dat doe ik wel tijdens het uitgaan
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:12
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Ik ben het toch wel gedeeltelijk met haar eens!

Over dat punt 1: vrouwen onder de 30 zijn meisjes, naja of 30 precies de grens is ligt bij iedereen net iets anders.. maar in ieder geval wel rond de 30! En dat ze zich met liefde bezig houden geloof ik ook best! Er staat niet wat voor soort liefde dus daar rekening vriendjes, en vriendinnen- liefde onder!


Over punt 2: Niet alijd in de eerste plaats om een geschikte man te vinden, maar vaak loopt het daar wel op uit! En daar ben ik maar blij om ook.....
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:18
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik denk niet dat meisjes onder de dertig zich over het algemeen ALLEEN maar bezighouden met liefde in onze samenleving...

Ik denk dat ze juist heel erg bezig zijn met onafhankelijkheid en ook zonder man een gelukkig leven leiden. Volgens mij studeren ze vooral om voor zichzelf straks een goede baan te hebben en niet om daar een man te vinden die later een goede baan krijgt...

Ik denk dat ze studeren om zichzelf later te voorzien van een goede baan en genoeg geld, om dit dus ZELF te bereiken en niet om een man te zoeken die dit voor hun bereikt
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 18:52
chanel
chanel is offline
t interesseert me helemaal geen ene fuck ...om eerlijk te zijn

blijf toch t zelfde

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 19:05
DarkCat
DarkCat is offline
Ik dacht al, waar bleef nare man?

Citaat:
nare man schreef:
...Dat heeft gewoon te maken met het feit dat soort soort zoekt, en dus ook niveau niveau zoekt. Ik moet er niet aan denken met een simpel meisje een relatie te moeten opbouwen, en voor meisjes geldt dat omgekeerd nog veel meer natuurlijk...

... Je ziet ook bijna geen goed werkende relaties tussen een MBO'er en een universitair student.
Ik zit op het MBO, maar wil dat zeggen dat ik dom ben? Als ik mn best had gedaan had ik vorig jaar mijn gymnasium afgerond kunnen hebben. Alleen heb ik dat vergooid om persoonlijke redenen en na drie jaar en na mn havo mbo gaan doen.. (Ja, en das natuurlijk wél dom.)

Je hebt EQ en IQ. Je hebt dus dom en dom. Mensen die universiteit doen en echt heel intelligent zijn, kunnen soms in mijn ogen enorm dom zijn. Laten ze de melk zuur worden buiten de koelkast terwijl ze geen geld hebben voor nieuwe omdat al hun geld in één avond op is gegaan aan bier, gaan lomp om met relaties, zijn verre van sociaal. Die zijn er ook en dat weet je best.

Nare man, je mag mij best op een lager niveau vinden zitten vanwege mijn opleiding (opleiding is opleding), zolang je me verder niet dom, laag, asociaal etc vind.

Ik zou als ik zou willen zo een relatie kunnen hebben met een universitair student; om de simpele reden dat ik er een groot aantal ken die onwijs desparate zijn
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:26
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik dacht al, waar bleef nare man?


Ik zit op het MBO, maar wil dat zeggen dat ik dom ben? Als ik mn best had gedaan had ik vorig jaar mijn gymnasium afgerond kunnen hebben.

Mensen die universiteit doen en echt heel intelligent zijn, kunnen soms in mijn ogen enorm dom zijn. Laten ze de melk zuur worden buiten de koelkast terwijl ze geen geld hebben voor nieuwe omdat al hun geld in één avond op is gegaan aan bier, gaan lomp om met relaties, zijn verre van sociaal. Die zijn er ook en dat weet je best.

Beetje hypocriet he?
Eerst jezelf ophemelen en verdedigen voor het feit dat je dom genoemd werd (een conclusie die je zelf getrokken hebt uit de tekst van nare man) en dan ook nog kei-hard andere mensen, in dit geval studenten, dom noemen!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:37
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
klein beetje onzin naar mijn mening...

waarom zou bv een MBO -er niet goed genoeg zijn voor een meisje/vrouw op de universiteit?

grof weg grote onzin
idd neem mij bijv.

als ik mijn relatie-achtergrond erbij haal dan zijn of gaan mijn ex-en studeren of zijn al aan het studeren, en ik ben beizg met mijn mbo...

'theeft te maken met bepaalde niveaus

en dat over die dekmantel, zelfde zou je kunnen zeggen over mannen?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:46
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Offtopic:
*grinnikt*

Weer tijd voor Abt's stellingen op L&R



[ontopic]
1) hoop jongetjes doen dat toch ook.

2) zoiets had je zelf toch ook al een keer gezegd?

En ehm, mja, sommigen, misschien, maar heus niet 'alle' meisjes...
[/ontopic]



Offtopic:
Wat denken een hoop, althands, zo lijkt het, zo negatief over het MBO...
Het MBO is geen goede opleiding, want?
Is niet letterlijk gezegd, maar daar komt het een beetje op neer...of ligt dat aan mij...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 11:46
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Wat is dat, een "fuck"?
2)
Bravo, wat een tegenargument



...en welke smiley komt hier toch..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Samenvatting: Forum, bijna hele boek
numen
1 25-09-2007 14:37
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.