Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2011, 11:26
Niem Anno Niem
Niem Anno Niem is offline
Ok, om een lang verhaal kort te maken. Een meisje die mijn collega is op het werk(bijbaantje) gaf een kleine twee jaar terug aan mij leuk te vinden. Uiteindelijk is het,ondanks dat zij wel liet blijken dat ze me leuk vond, niks geworden. Simpel genoeg omdat ik niks deed naar haar toe. Tot de dag van vandaag heb ik hier spijt van, zeker als je terugkijkt en ziet wat ze nog naar je toe deed terwijl ze haar huidige vriend al kende en al gedate had.. Ik deed echter nooit iets, kansen genoeg gehad, maar kei- maar dan ook echt keihard gefaald..

Nu wil ik wet wat doen, alleen al om het feit dat er soms wel een kleine spanning nog hangt tussen ons, we hebben het gezellig en, of het terecht is of niet, ik krijg vaak sterk het gevoel dat ze me misschien nog ergens leuk vind. Zo op deze manier kan ik niet vergeten en loop er nu al een dik jaar mee(sinds ik weet dat ze een vriend heeft..).

Nu wil ik dus aan haar laten weten/blijken dat ik haar we leuk vind en dan is het vervolgens aan haar wat zij doet, ik wil in elk geval IETS gedaan hebben.. Tja, gewoon praten is het makkelijkst maar absoluut niet mijn sterkste kant, ik zie dat niet gebeuren/lukken namelijk.. Wil best in een korte reactie op iets van haar laten weten dat ik haar leuk vind, gewoon kort/snel... Iemand anders nog tips/mening over dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2011, 11:53
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Je zal het gewoon moeten zeggen. (punt)
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 13:29
Niem Anno Niem
Niem Anno Niem is offline
Yup, en niet anders eigenlijk. Laat ik het echter heel moeilijk vinden door verschillende factoren... Ik wil echter haar wel uberhaupt iets laten blijken voordat het sowieso te laat is. Als ik dat gedaan heb heb ik tenminste iets gedaan en dan is het aan haar wat zij doet, ze weet het dan in elk geval. Heb er in elk geval zat moeite mee en weet eigenlijk niet 1,2,3 hoe ik dat zal moeten aanpakken..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 10:20
rode-roos
rode-roos is offline
hai, ja het ligt eraan hoe je het aan wil pakken, je kan namelijk haar gewoon een keer vragen iets leuks te gaan doen en dan hopen dat ze ja zegt, of je zal moeten wachten tot het uit is met haar vriend maar dat is ook zo'n zielig moment en het is ook niet makkelijk voor jou om zo lang te wachten. Misschien is het daarom tog beter gewoon te zeggen. Vergeet niet dat het ook via sms of mail kan dan vermeid je het directe weet je. Miss is dat makkelijker voor je.
groetjes
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 10:23
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Als je gewoon goed met haar omgaat, kan je er toch gewoon over beginnen.
Zo van: Heb je al plannen voor vrijdag? Nee, ooh zou je mischien samen wat willen gaan eten/drinken.
Dan komt het moment waarop je er over kan beginnen vanzelf, of is het misschien wel helemaal niet meer nodig.
Je gaat snel genoeg aan haar houding merken of er nog wel of niet iets zit.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 10:24
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Citaat:
hai, ja het ligt eraan hoe je het aan wil pakken, je kan namelijk haar gewoon een keer vragen iets leuks te gaan doen en dan hopen dat ze ja zegt, of je zal moeten wachten tot het uit is met haar vriend maar dat is ook zo'n zielig moment en het is ook niet makkelijk voor jou om zo lang te wachten.
Twee hoofden, zelfde gedachten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 16:30
Verwijderd
Flauw hoor, dat je nu een nieuw account hebt aangemaakt om het verhaal nog een keer te posten. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1840280
Sounds familiar?

Verwacht je nu echt andere reacties?

Vergeet haar gewoon, je bent te laat.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 16:47
Verwijderd
Vergeet haar, je bent te laat en dat is jouw fout.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 00:22
Verwijderd
Hehe de dames zijn hard, maar hebben gelijk.. You snooze, you lose...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 00:25
Verwijderd
Al helemaal als je idd dezelfde gast bent van dat andere topic...

Het moment is voorbij
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 01:20
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Slotje en permban lijkt me een goede oplossing
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 17:18
Calense
Calense is offline
Het beste is om toch gewoon te praten, want een briefje of een sms is best raar om je liefde te verklaren (als je echt verliefd bent).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin voor de gek gehouden
FFS
18 28-06-2008 10:16
Liefde & Relatie Eerst wel verliefd, daarna niet meer..
gR..
28 10-01-2006 16:08
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Liefde & Relatie M'n ex maakt me zo onzeker...
devilcat
73 13-01-2004 11:49
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Ik ben echt verliefd
Zwelgje
4 09-08-2002 23:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.