Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2013, 21:18
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
hallo ik heb een paar vraagjes over cocaine,

1.Hoeveel betaal je meestal voor 1 gram?
2.Hoeveel lijntjes haal je uit 1 gram?
3.Doet de eerste keer snuiven pijn?
4.Ik zit aan roactuane waardoor ik ook geen alcohol mag drinken, omdat invloed heb op me lever, weet iemand of je wel cocaine kan nemen met roactuane?
5. ben bijna 17, 1.92 lang, en 91 kilo, moet ik ergens rekening mee houden als ik snuif?
6.voorderest nog nooit ervaring gehad met andere drugs dan wiet, moet ik ergens mee oppassen?

als iemand nog tips heb of waarschuwingen, ik hoor ze graag,
ik wil samen met een vriend cocaine gebruiken op een groot feest over een maand,

mvg, marc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2013, 22:04
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
€40/50/60 de gram. Meer dan genoeg als je geen ervaren gebruiker bent. Ja het doet pijn, het voelt alsof je met een tandenstoker in je neus hebt zitten boren.
Wat je medicijnen betreft weet ik het niet maar ik zou het zeer, zeer zeker niet aanraden!
En ja, houdt er rekening mee dat je het gewoon niet moet doen. Je bent veel te jong. Neem eerst andere drugs godverdomme. Waarom gelijk aan de heavy shit? er zit genoeg tussenin!

Laatst gewijzigd op 15-07-2013 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 22:28
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Waarom gelijk aan de heavy shit?
dat is omdat ik wist dat pillen invloed op me lever hebben, maar niet zeker wist van een snuifbare vorm,
door roactuane kan ik geen alcohol en pillen nemen, dus misschien snuiven dacht ik,
daarom vroeg ik het eerst ook even, ik denk dat ik beter maar niet kan doen of er over praten met me huis arts (vertrouwelijk)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 22:48
Verwijderd
Drugs werken sowieso in op je lever, je lever breekt gewoon schadelijke stoffen af. Als jij medicatie neemt die zo zwaar belastend is, zou ik altijd praten met je huisarts, dat zou altijd vertrouwelijk moeten zijn. Je wilt niet dat je lever zo naar de knoppen is dat je niets meer durft eten en drinken (en dat gaat verder dan alcohol, noodzakelijke medicatie die je niet zomaar mag nemen, steenvruchten en pikant eten dat je moet vermijden...).

Dat je dingen wil doen, prima, maar informeer je bij iemand die weet wat je neemt en wat het met je lichaam doet. Diegenen die drugs gebruiken, weten misschien niet wat je medicijnen doen, je arts weet dat het best.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 10:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kijk eens op www.jellinek.nl. Daar staat info over coke en ander spul. En mss kan je ze een email sturen met specifieke vragen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
hallo ik heb een paar vraagjes over cocaine,

1.Hoeveel betaal je meestal voor 1 gram?
2.Hoeveel lijntjes haal je uit 1 gram?
3.Doet de eerste keer snuiven pijn?
4.Ik zit aan roactuane waardoor ik ook geen alcohol mag drinken, omdat invloed heb op me lever, weet iemand of je wel cocaine kan nemen met roactuane?
5. ben bijna 17, 1.92 lang, en 91 kilo, moet ik ergens rekening mee houden als ik snuif?
6.voorderest nog nooit ervaring gehad met andere drugs dan wiet, moet ik ergens mee oppassen?

als iemand nog tips heb of waarschuwingen, ik hoor ze graag,
ik wil samen met een vriend cocaine gebruiken op een groot feest over een maand,

mvg, marc
50ish
dunno, ken gasten die een halve gram er in 1 keer in nakken
in vergelijking met pep niet
geen idee
je moet er rekening mee houden dat coke duur en saai is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 15:46
Verwijderd
Bespaar jezelf de moeite en het geld en rook nog een jointje.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 22:31
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
me jointje rook ik ook nog wel en wiet kost me geen geld, geld verdien nou ik zat in de zomermaanden, en moeite is het niet, maar gewoon de drang hebben om een ander gevoel te krijgen (moeilijk uit te leggen in woorden) maar het zelfde gevoel als bij eerste keer blowen

Laatst gewijzigd op 17-07-2013 om 22:42.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2013, 23:51
Verwijderd
En vervolgens ben je cocaïne verslaafd. Het is maar wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 01:05
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Ja en op een begeven moment kom je op het punt met coke waar je nu met wiet zit.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 11:49
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
1.Hoeveel betaal je meestal voor 1 gram?
2.Hoeveel lijntjes haal je uit 1 gram?
3.Doet de eerste keer snuiven pijn?
4.Ik zit aan roactuane waardoor ik ook geen alcohol mag drinken, omdat invloed heb op me lever, weet iemand of je wel cocaine kan nemen met roactuane?
5. ben bijna 17, 1.92 lang, en 91 kilo, moet ik ergens rekening mee houden als ik snuif?
6.voorderest nog nooit ervaring gehad met andere drugs dan wiet, moet ik ergens mee oppassen?
1. 40, 50, 60eu zoals al eerder genoemd.
2. Weet ik niet, ik heb nog nooit een gram opgemaakt, enkel wat van vrienden gehad.
3. Ik vond het eigenlijk niet echt pijn doen. Maar goed, ik vind pep snuiven ook best grappig aanvoelen terwijl veel mensen het ook vrij pijnlijk vinden Is persoonsgebonden natuurlijk.
4. Ik kan het je alleen maar afraden, maar bel hiervoor even je huisarts.

Ik raad je aan om het de eerste keer thuis te doen en niet op een feest, je bent immers niet bekend met de stof. Als je er fout op reageert ben je in ieder geval in een veilige omgeving.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 15:34
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Citaat:
Ja en op een begeven moment kom je op het punt met coke waar je nu met wiet zit.
ja daar heb je wel een punt, nog maar even goed nadenken..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
me jointje rook ik ook nog wel en wiet kost me geen geld, geld verdien nou ik zat in de zomermaanden, en moeite is het niet, maar gewoon de drang hebben om een ander gevoel te krijgen (moeilijk uit te leggen in woorden) maar het zelfde gevoel als bij eerste keer blowen
Doe een keertje paddo's/truffels met een vriend. Geweldig gevoel maar totaal geen verslavingsfactor.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 20:26
MarcWeller
Avatar van MarcWeller
MarcWeller is offline
Citaat:
Doe een keertje paddo's/truffels met een vriend. Geweldig gevoel maar totaal geen verslavingsfactor.
Ik zal het is proberen!, binnekort 2 weken alleen thuis dan even bestellen maar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer cocaine
MarcWeller
31 15-06-2014 17:10
Drugs & Alcohol Mexico legaliseert cocaïne en heroïne
Verwijderd
15 11-05-2006 10:37
Drugs & Alcohol Combinatie cocaine en XTC
Lora
19 11-07-2003 20:00
Verhalen & Gedichten Cocaine Clown
Horror Kitty
10 27-03-2002 10:34
Drugs & Alcohol Cocaïne, doe niet zo dom
Broertje
35 03-02-2002 14:46
Drugs & Alcohol Ervaringen met (Crack) Cocaine.
Isa
25 28-01-2002 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.