Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2017, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ermagherd, toen ik vanmiddag aan't werk was kwamen mijn 2 managers ineens aangelopen met een taart en een bos bloemen. Voor mij! Omdat ik 12.5 jaar in dienst ben. Zo lief. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen en ik voelde me daarna supergiechelig. <3
Wat lief! Zo lang bij hetzelfde werk al? Was dat gelijk je eerste baan?
Advertentie
Oud 03-04-2017, 21:03
Abby.
Abby. is offline
Ik ken je ook nog werkend bij de Broodzaak, of werkte je toen daarnaast ook al bij Starbucks?
Oud 03-04-2017, 21:06
Verwijderd
Waar vallen die formules tegenwoordig onder eigenlijk? Stervex/NS Poort/NS Stations heeft die meuk afgestoten toch?
Oud 03-04-2017, 23:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat lief! Zo lang bij hetzelfde werk al? Was dat gelijk je eerste baan?
Citaat:
Ik ken je ook nog werkend bij de Broodzaak, of werkte je toen daarnaast ook al bij Starbucks?
Het valt allemaal onder NS-retail (al heette het anders toen ik er begon). Ik ben ooit begonnen in de Kiosk in Dordt, ging daarna naar de brood-toko in Roffa en werk nu al bijna 7.5 jaar bij de bucks.
En ik heb het er nu meer naar m'n zin dan ooit tevoren, dus ik denk dat ik er voorlopig nog wel blijf plakken.
Toen ik van de week m'n sollicitatiegesprek had vertelde ik ook dat ik al zo lang in dienst was, en m'n managers durfden toen niks te zeggen, omdat ze de verrassing niet wilden verpesten. Echt superlief. <3

@Tet: NS wil er idd van af, maar er zijn nog geen concrete plannen. Ik denk dat het voor mij niet bijster veel zal veranderen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-04-2017, 23:13
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Het valt allemaal onder NS-retail (al heette het anders toen ik er begon). Ik ben ooit begonnen in de Kiosk in Dordt, ging daarna naar de brood-toko in Roffa en werk nu al bijna 7.5 jaar bij de bucks.
En ik heb het er nu meer naar m'n zin dan ooit tevoren, dus ik denk dat ik er voorlopig nog wel blijf plakken.
Toen ik van de week m'n sollicitatiegesprek had vertelde ik ook dat ik al zo lang in dienst was, en m'n managers durfden toen niks te zeggen, omdat ze de verrassing niet wilden verpesten. Echt superlief. <3

@Tet: NS wil er idd van af, maar er zijn nog geen concrete plannen. Ik denk dat het voor mij niet bijster veel zal veranderen.
Ahaaa.
Nou, lekker toch Superfijn dat je op een plek werkt waar je het zo naar je zin hebt!
Oud 03-04-2017, 23:14
Verwijderd
Ik zou het bijzonder jammer vinden, vooral omdat de arbeidsvoorwaarden onder NS beter zijn dan onder welke andere baas zo'n beetje dan ook behalve het onderwijs en de overheid ofzo. En het zorgt voor goedkopere treinkaartjes want het is een winstverdubbelaar bijna
Oud 04-04-2017, 21:55
Verwijderd
Nou, dat wat ook een kut dienst zeg
Oud 04-04-2017, 21:56
Verwijderd
Vertel!
Oud 04-04-2017, 22:02
Verwijderd
Bekende flexer die obsessief bezig was met schoonmaken, op haar luie reet bleef.zitten terwijl ik.me de benen uit het lijf rende, totaal verbaasd was toen ik haar vroeg iemand aan mijn kant even naar bed te brengen, niet snapte dat ik nog geen routine heb en dat ik me heel erg moest concentreren, niet in de gaten had dat iemand aan mijn kant weg liep terwijl ik twintig minuten bezig was met een cliënt die helemaal over de zeik was te kalmeren. Gewoon algehele tyfusheid.
Oud 04-04-2017, 23:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Morgen weer om 6.30 u op, en om 8 u super serial m'n job uitvoeren
Oud 05-04-2017, 00:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Morgen weer om 6.30 u op, en om 8 u super serial m'n job uitvoeren
Juf Loes toch!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-04-2017, 01:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Vervelend, Enilorac!

Ik vroeg me laatst af, krijg jij geen fysiek gehannes aan je rug of voeten door je werk? Je hoort dat bij de zorg toch vaker, omdat je veel staat, en vaak mensen moet optillen of verplaatsen?
Oud 05-04-2017, 05:38
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Juf Loes toch!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-04-2017, 07:01
Verwijderd
Citaat:
Vervelend, Enilorac!

Ik vroeg me laatst af, krijg jij geen fysiek gehannes aan je rug of voeten door je werk? Je hoort dat bij de zorg toch vaker, omdat je veel staat, en vaak mensen moet optillen of verplaatsen?
Klopt, er zijn best wel wat collega's met klachten. Ik ben tot nu toe gelukkig over het algemeen klachtenvrij! Ik werk wel op lichte wandelschoenen, anders krijg ik last van voeten/knieën/heupen. Verder probeer ik heel goed te letten op hoe ik til en gewicht op vang of omhoog haal. Als ik op een nieuwe groep kom, is het altijd weer even zoeken naar wat de beste manier is, maar die heb ik ma een week of twee dan vaak wel gevonden. In die twee weken voel ij mijn rug wel, maar pijn doet het niet. Het hangt vaak ook samen met hoe eigenwijs je bent en hoe veel hulpmiddelen dat je gebruikt. Op mijn vorige groep waren twee cliënten van +125 kilo en er waren collega's die de verzorging alleen deden "want ach, zo gedaan." Ja prima - het is jouw rug, niet die van mij. Nu heb ik een cliënt die door een aantal collega's uit bad wordt getild, terwijl er een perfect functionerende badstoel staat want "het is net zo snel." ook goed, maar als ik dat drie dagen achter elkaar doe, voel ik 't wel en daar bedank ik voor.
Oud 05-04-2017, 08:14
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Straks naar de huisarts; in verband met reistijd 's ochtends thuis beginnen.. Kwart over acht opstaan, koffie galore, roken tijdens werk, radio 1 er bij aan, heerlijk.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-04-2017, 08:41
Verwijderd
Contract verhoging Tijdelijk en maar twee uur, maar het is een begin. En het is eerlijk - beter dan "ik maak het uren plaatje en er blijven drie uur over en die gaan naar mij."
Oud 21-04-2017, 13:45
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb vandaag vrij en drink nu bier op schiphol.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 21-04-2017, 14:05
Verwijderd
WTF je was even sigaretten halen...
Oud 21-04-2017, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag vrij en drink nu bier op schiphol.
Je bent je sigaretten vergeten! Kom je ze ff halen in Zwolle?
Oud 21-04-2017, 16:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
> "Gieb logs!"
< "Errr, gieb differentieerparameters anders wordt het een onbehapbare berg data."
> "NO GIEB ALL!"
< "OK hier heb je 48GB uncompressed data, succes en kusjes."

__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-04-2017, 17:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
^ Hun probleem!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-04-2017, 18:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Opslag en een bonus, woehoe!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 21-04-2017, 19:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker gefeliciteerd!

Gewerkt van 8.15-18.45 maar nu lekker weekend!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-04-2017, 07:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
WTF je was even sigaretten halen...
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-04-2017, 11:45
Verwijderd
Waarom duurt het langer om een nieuwe Firefox versie te installeren op Linux dan een nieuwe kernel. Waanzinnige kutbrowser.
Oud 23-04-2017, 15:20
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Sowieso; browsers in het algemeen zijn een beetje aids :/
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-04-2017, 15:57
Verwijderd
Ja, haat @Chrome en het verwijderen van functionaliteit. Ik kan m'n gloednieuwe 32Gbit fibre channel switches niet meer beheren, daar heb ik een PC met IE11 voor nodig vanwege Java. En het moet 1.7 zijn. Aaaargh!!! Maargoed, ik heb ook meuk waar je geen java voor nodig hebt, en die gebruiken cipher suites die uit Chrome gehaald zijn en die kan je niet apart inschakelen. Daarna backspace niet meer als Back-button (ja met een extensie, flikker op joh), het niet meer kunnen uitschakelen van autoplay van embedded videos, fast certificate inspection kan niet meer, je moet nu altijd F12 en dan via die dropdown rechts ergens naar security en DAN kan je het certificaat bekijken. Echt Chrome Stahp.
Oud 23-04-2017, 17:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Opera heeft gelukkig nog een mogelijkheid om dat weer terug te draaien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-04-2017, 18:05
Verwijderd
Ja is wel zo, maar het is gewoon mangs irritant dat ik van álle browsers een gevirtualiseerde versie moet hebben omdat dat degene is die de minste compatibiliteitsissues geeft. En voor O365 worden alleen de laatste drie bij de short cycle browsers ondersteund geloof ik. Dus met versie 40, die ik nodig heb voor apparaat X, kan ik weer niet in O365 Admin Portal :@:@:@
Oud 25-04-2017, 12:09
Verwijderd
Ik sta er toch altijd weer een beetje van te kijken. Een cheque van ongeveer een miljoen dollar in de post, van de U.S. Department of the Treasury. Gewone post, niet eens aangetekend. Wat een land is de US toch ook...

Het is dat cheques hier in NL zo ongewoon zijn dat alle alarmbellen gaan rinkelen als je bij een bank met een cheque naar binnen loopt (je moet formulieren invullen en voor dit bedrag wordt de belastingdienst sowieso ingeschakeld) maar ik ben er van overtuigd dat je in een obscuur Afrikaans land zo met het geld naar buiten kunt lopen als je de cheque inlevert.
Oud 25-04-2017, 13:18
Verwijderd
In de VS zelf ook wel. Alleen ff een afspraak maken als je het contant wil meenemen.
Oud 25-04-2017, 14:43
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb sinds deze week 4 collega's ipv 1, wat een verschil Alleen eentje stopt maar niet met praten en me onderbreken wanneer ik me probeer te concentreren, daar moet nog even iets aan gedaan worden
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-04-2017, 20:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik had het vandaag ook weer! Wat begrijp je niet aan dat ik met een dikke koptelefoon op verdwijn in m'n 27'' scherm?? Zwaaien en roepen vanaf de andere kant van de ruimte, net zo lang totdat ik je hoor of zie en weer uit m'n concentratie ben.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-04-2017, 16:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ok, klaar met werken! Eten ennnnnn de vrijmarkt op als glorieus begin van een heerlijk langggggg weekend!!!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 27-04-2017, 07:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ga dit weekend de dienst in
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-04-2017, 08:47
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hele nacht doorploeteren om een beetje vooruitgang te forceren jeej
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 29-04-2017, 17:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb vandaag maar 4 uurtjes gewerkt, maar het was intens kut. Het zou chill moeten zijn om met 3 supervisors te werken, want die weten iig wat er moet gebeuren, maar als de 2 die op het moment niet de shift hebben om de 2 seconden roepen dat je wat anders moet doen is dat fucking vermoeiend.

Ik weet heus wel wat er gedaan moet worden en ik sta echt niet uit m'n neus te vreten, maar ik kan niet én een kassa tellen, én het café opruimen, én de taarten bijvullen én een kassa erbij pakken. Het is eindeloos druk, dus ik snap ook wel dat de mensen in de rij geholpen moeten worden, maar als je een smerig café hebt en niks meer hebt om te verkopen gaat het met je zaak ook niet zo lekker. En die tig toeristen hebben toch geen haast, dus laat ze maar lekker wachten.
Echt, ik word nu getriggered door panisch geklop op de keukendeur (wat betekent 'help, rij!') en de woorden 'tweede kassa!'. Je ziet dat ik net een seconde geleden wegloop met een volle vuilniszak in m'n handen, dus IK BEN BEZIG!

Zo, dat lucht op.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-04-2017, 18:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ahahaha, ik krijg toch geen opslag. M'n manager had bij mij en een collega verkeerd genoteerd dat er opslag bijkwam naast 'n bonus, maar dat ging enkel over een reeds lang verworven (en automatische) baremaverhoging.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 29-04-2017, 19:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb m'n eerste dienst overleefd
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 29-04-2017, 19:15
Verwijderd
Kusje op je dienst
Oud 29-04-2017, 19:18
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hihi
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 29-04-2017, 19:38
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
een week infectieziekten achterwacht. Vannacht een assistent die belde en het aspect van de penis van de pt afwijkend vond, maar ze had er ook nog niet zoveel gezien. Don't wanna know
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Oud 29-04-2017, 19:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hahahahahahaha

Ik krijg het ook regelmatig voor elkaar soortgelijke uitspraken te doen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 09-05-2017, 11:47
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Beetje mysqldump hacken in plaats van de client upgraden om compatible te blijven met de server versie
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-05-2017, 12:03
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
De cruft die ik produceer om op schema te blijven. Het is tranentrekkend
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 09-05-2017, 12:16
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Voel jij je ook een beetje vies?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-05-2017, 10:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Verschil tussen projectleider 1 en projectleider 2:

Projectleider 1: Hier heb je de gegevens, zoek jij alles uit, maak je de berekeningen en tekeningen en laat je me zien wat je ervan gemaakt hebt? Daarna overleggen we samen hoe we verdergaan.
Projeclteider 2: Ik wil het zus en zo hebben en zorg dat het precies zo wordt uitgewerkt, verzin elke keer als je wat aanlevert wel weer wat waardoor je weer dingen kunt wijzigen wordt en de berekeningen komen achteraf wel.

__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-05-2017, 11:04
Verwijderd
Zoals projectleider 2 het doet is tegenwoordig vaak de ervaring hoe jullie bedrijf het werk aflevert bij ons geloof ik
Oud 11-05-2017, 13:52
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Vandaag een acute hulpvraag van een gozer. De sociale wijkteams konden/wilden hem vanwege een andere woonplaats niet echt helpen en dumpten 'm een beetje bij mij. Superlame. Dus ik die gozer maar geholpen (absoluut niet mijn taak, maar ik laat zo iemand niet stikken).

Mooi bedankje achteraf: 'Je bent de enige persoon die me direct helpt en naar mij wil luisteren en dingen helder kan uitleggen. Mag ik je nummer dan bel ik jou voortaan gewoon direct'. Ik word af en toe zo moe van hulporganisaties vol met 'professionals' die geen fuck klaarspelen.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 11-05-2017, 14:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Zoals projectleider 2 het doet is tegenwoordig vaak de ervaring hoe jullie bedrijf het werk aflevert bij ons geloof ik
Weet je toevallig ook welke vestiging van ons bij jullie loopt? Hengelo denk ik?

Projectleider 2 zorgt er trouwens wel voor dat al die wisselingen van ideeën niet bij de klant terechtkomen, dat dan weer wel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.