Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2002, 17:34
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
hallo, (dit sluit wel weer maar toch)

waarom als ajax voorstaat even, of feynerd achter, gelijk: WE WORDEN KAMPIOEN????

slaat nergens op.

Dat je punten haalt oke, of de tegenstanders punten laat liggen maar ga niet gelijk gooien met KAMPIOEN.
En je kan beter hopen dat PSV gaat verliezen, die komt ook steeds dichter in de buurt. 4-1 tegen Nac, ik bedoel maar.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2002, 18:10
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
hallo, (dit sluit wel weer maar toch)
voorlopig nog niet
Maar we gaan het algemener bekijken, dus niet alleen voor ajacieden, maar voor iedereen... Maw "waarom als jou clubie voorstaat, of de grootste tegenstanders achter, gelijk: Wij worden kampioen".

Citaat:
diamondvoodoo schreef:
waarom als ajax voorstaat even, of feynerd achter, gelijk: WE WORDEN KAMPIOEN????

slaat nergens op.

Dat je punten haalt oke, of de tegenstanders punten laat liggen maar ga niet gelijk gooien met KAMPIOEN.
En je kan beter hopen dat PSV gaat verliezen, die komt ook steeds dichter in de buurt. 4-1 tegen Nac, ik bedoel maar.
Ik denk dat dat komt uit de clubliefde. Je bent supporter (in hart en nieren) voor je club. En dan ben je de beste. Sta je voor dan word je kampioen, staat de belangrijkste tegenstanders achter, word je kampioen. En wil je de tegenpartij minderwaardig maken.
Het lijkt me heel logisch dat je het positief bekijkt voor jou clubje, en negatief voor je tegenstanders.

Bv de ploeg waar ik woon, speelde in 3de nationale, en hebben via de rechtbank 7 punten verloren. De grootste supporters zeggen nu dat we die 7 punten te kort gaan komen om kampioen te spelen. Al is dat onrealistisch, want die ploeg moet eindige in de suptop, en normaal niet op die eerste plaats. Maar dat is nu eenmaal "supporterspraat".
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:25
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
hallo, (dit sluit wel weer maar toch)

waarom als ajax voorstaat even, of feynerd achter, gelijk: WE WORDEN KAMPIOEN????

slaat nergens op.

Dat je punten haalt oke, of de tegenstanders punten laat liggen maar ga niet gelijk gooien met KAMPIOEN.
En je kan beter hopen dat PSV gaat verliezen, die komt ook steeds dichter in de buurt. 4-1 tegen Nac, ik bedoel maar.

het was 3-1 maar oke je hebt gelijk, mensen gebruiken teveel en te vroeg het wordt kampioen
__________________
FInale WHOOHOO!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:00
Verwijderd
Ach ja dat is gewoon het moment, dan ben je zo blij dat je dat roept. Zo vroeg in het seizoen kan je het nog niet zeggen alles ligt dicht bij elkaar en niemand is nog kampioen...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:39
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Supermach schreef:
Ach ja dat is gewoon het moment, dan ben je zo blij dat je dat roept. Zo vroeg in het seizoen kan je het nog niet zeggen alles ligt dicht bij elkaar en niemand is nog kampioen...

vroeg.......20 wedstrijd al hoor
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:

vroeg.......20 wedstrijd al hoor


je weet wat k bedoel...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Moppen.. ;)
Bosserini
166 28-08-2004 14:42
Vrije tijd stadionliederen
diamondvoodoo
25 04-01-2004 15:59
Vrije tijd De Transfers
EmilioFCG2
442 25-10-2003 19:01
Vrije tijd Zijn het nou Joden of ajaxieden.........?
Kale
40 16-04-2003 16:32
Vrije tijd Spreekkoren
bram_05
29 22-08-2002 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.