Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2004, 16:07
Marloutjuh
Avatar van Marloutjuh
Marloutjuh is offline
Iemand die dit doet? ik ga het misschien volgend jaar Breda doen. Opendag is pas in Februari, maar ik zou nu al graag wat meer informatie willen van iemand die deze opleiding al volgt?
__________________
xxxjes Marloutjuh!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 22:53
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Mijn broer wou het doen, maar werd ervoor uitgeloot. Wat ik ervan meegekregne heb(ben eens meegeweest op een opendag), is dat je dingen krijgt als het ontwerpen van websites, bezig zijn met audio-/videobewerking, fotografie, programmeren.
Het is dus handig als je creatief bent aangelegd
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 16:11
Marloutjuh
Avatar van Marloutjuh
Marloutjuh is offline
Gelukkig ben ik wel redelijk Creatief aangelegd dus Maar is er hier niemand die het doet? Ik weet bijna zeker dat ik het wil doen, maarja die loting..hoop dat ik dan niet wordt uitgeloot!
__________________
xxxjes Marloutjuh!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 17:14
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Mijn naam is Marlou en ik doe CMD 2e jaar, maar dan in Rotterdam
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 18:20
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Mijn broer doet die studie, maar dan in Leeuwarden (NHL)... er was geen loting of iets. Hij zit in het eerste jaar en heeft het naar zijn zin... hij heeft niet heel veel lessen, maar veel bezig met project enzo. Hij heeft een projectgroep en daar moet hij dan een project mee doen en dan hebben ze af en toe ondersteunende lessen. Ik weet er niet heel veel van, maar hij heeft het erg naar zijn zin en dat zegt heel wat, want hij houdt totaal niet van scholen en studie enzo
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 08:13
Verwijderd
wilde het ook gaan doen en het lijkt me ook heel leuk om dat 4 jaar te doen... maar heb ook gehoord dat je daarna niet echt een baan gaat vinden...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 19:17
Remcod
Remcod is offline
eeejj kwil ook in breda communicatie en multimedia design gaan doen...en ga ook in februari naar die opendag...ben benieuwd want ik weet niet egt wat ik ervan moet verwachten...mare is het egt zo moeilijk om er een baan in te krijgen dan?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 11:33
Verwijderd
Ik heb een meeloopdag gedaan bij Communicatie en Multimediadesign in Groningen. Was geen succes, het waren alleen maar jongens (dat is op zich geen ramp maar toch..) en het was heel erg gefocused op computergebruik e.d.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 08:31
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
een huisgenoot van mij doet het ook. + 1 gedaan. Hij doet het dus in heerlen/maastricht.
Hij vind het leuk, maar volgens mij zitten er bij hem ook veel jongens en het is ook bijna allemaal met de computer. Aangezien hij dat ook voor z'n stage moest doen enzo
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:20
amateurfeminist
Avatar van amateurfeminist
amateurfeminist is offline
CMD in Breda is een gecombineerde studie, het grootste gedeelte volg je op de kunstacademie (St. Joost) en een gedeelte op de Informaticaopleiding (Academie voor ICT& Media)..
het is een heel nieuwe opleiding.. dus je hebt kans dat sommige zaken nog "in ontwikkeling" zijn (als in: niet goed geregeld)..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 22:01
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 21-01-2005 @ 09:31 :
een huisgenoot van mij doet het ook. + 1 gedaan. Hij doet het dus in heerlen/maastricht.
Hij vind het leuk, maar volgens mij zitten er bij hem ook veel jongens en het is ook bijna allemaal met de computer. Aangezien hij dat ook voor z'n stage moest doen enzo
wie is dat?

ik ben eerstejaars cmd in Heerlen.. mij bevalt het goed!
creativiteit is idd handig, was bij ons niet vereist (gewoon loting dus in principe kan iedere creatieve nul aangenomen worden) maar als je 'het' niet hebt kom je ook niet ver.. sowieso is het in breda wel een vereiste geloof ik? ook ivm samenwerking met kunstacademie..
verder weet ik uiteraard niet of onze opleiding veel verschilt van die in breda, maar wat mij is opgevallen (en stiekem wel een beetje tegengevallen), is dat het idd vrij sterk computergericht is, d.w.z bij ons zitten er flink wat compuervakken in zoals programmeren en databases. In het begin dacht ik 'dat wordt niiiiks ' maar inmiddels sta ik voor alles voldoende dus klaag ik voorlopig niet meer maar ik denk wel dat het iets handiger is als je daar vantevoren al wat ervaring in hebt (had ik nul komma nul namelijk)
maar das persoonlijk he..
verder kan ik nog wel verhalen vertellen van leuke mensen en lastige docenten maar daar heb jij in breda niets aan
tis in ieder geval een brede en creatieve opleiding.. en wat betreft wel of geen werk vinden later tja, dat zeggen ze van zoveel opleidingen.. weet jij veel hoe het er in de toekomst uitziet
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.