Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2006, 15:32
Charl0tteee
Avatar van Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Flink bagger
__________________
Zoveel dromen en te weinig nachtrust.
Advertentie
Oud 22-07-2006, 16:29
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is 2 weken op vakantie met zijn ouders. Ik heb ze vanochtend uitgezwaaid. Toen nog even in dat hele lege huis in zijn bed gekropen. Rond 8 uur maar gaan douche en gaan eten en toen met de trein naar huis.

Het was vreemd en stil daar alleen in huis. Toch voelde ik me wel onwijs op men gemak. Het word nu echt steeds vaker men 2de huisje.

Samen nog wel lekker een paar dagen weg geweest. Was wel lekker beetje op een camping in de Belgsiche ardennen. Steeds meer ga ik beseffen hoe ontzettend goed het tussen ons gaat.
Oud 22-07-2006, 17:38
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-07-2006 @ 15:02 :
ik ga m vermoorden.
wat heeft ie gedaan?
Oud 22-07-2006, 17:50
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik kon niet opgehaald worden van mn werk en de bussen rijden daar niet normaal, dus ik had hem gesmst of hij me heel misschien op zou willen halen! Nu had ik geen bereik daar, dus ik had niks terug gekregen dus toen ik klaar was richting bushalte gelopen om een uur op de bus te gaan wachten, belt ie of ie me op moest komen halen! Hij had al gesmst, maar die was niet aangekomen dus! Hij vroeg of ik meteen met hem mee ging maar ik was zo vies dat ik nog ff wou douchen dus zette ie me thuis af!
Dus nu ff op gaan schieten en dan ga ik zo weer naar hem toe!
Oud 22-07-2006, 17:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-07-2006 @ 15:02 :
ik ga m vermoorden.
Kan ik helpen? Dan help jij míj?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-07-2006, 17:58
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Qamra schreef op 22-07-2006 @ 18:55 :
Kan ik helpen? Dan help jij míj?


OT: Ik mis hem!!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 22-07-2006, 19:01
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-07-2006 @ 18:58 :

Ik ben serieus! Tis alleen jammer dat zijn zoon dan geen pa meer heeft, maar och.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 22-07-2006, 19:18
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
tijdens het zoenen voel ik geen vlinders in m'n buik..moet ik daar over wakker liggen of niet ?
Oud 22-07-2006, 19:31
Estar
Estar is offline
Citaat:
Fainne schreef op 22-07-2006 @ 20:18 :
tijdens het zoenen voel ik geen vlinders in m'n buik..moet ik daar over wakker liggen of niet ?
Nee
Oud 22-07-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 22-07-2006 @ 18:38 :
wat heeft ie gedaan?
hij is een oetlul en via via kwam ik er dus achter dat ie een vriendin heeft en mij dus weer zat te naaien met zn "ik hou van je" en al liet ie de laatste 2 weken geen fuck meer van zich horen kon ie op zn minst zeggen dat ie een wijf had, en dan ook zn bek had moeten houden met hoeveel ie van me hield...

dus ik vind dat ik m wel mag vermoorden :x

maar qamra: deal
Oud 22-07-2006, 22:18
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-07-2006 @ 22:34 :
hij is een oetlul en via via kwam ik er dus achter dat ie een vriendin heeft en mij dus weer zat te naaien met zn "ik hou van je" en al liet ie de laatste 2 weken geen fuck meer van zich horen kon ie op zn minst zeggen dat ie een wijf had, en dan ook zn bek had moeten houden met hoeveel ie van me hield...

dus ik vind dat ik m wel mag vermoorden :x

maar qamra: deal
Wat een eikel, mannen toch ook altijd. Ze snoepen maar al te graag van 2 walletjes.

Het gaat mwah, hij laat niet echt veel van zich horen en ik mis m niet zo. Ik mis meer de dingen die we samen zouden kunnen doen. Ik verveel me de tering. Maar ik zie m pas over een week en dan is zn birthdayparty voor zn familie. En daar mag ik bij zijn...
Oud 22-07-2006, 22:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-07-2006 @ 23:18 :
Wat een eikel, mannen toch ook altijd. Ze snoepen maar al te graag van 2 walletjes.
kan je NOG meer generaliseren?! das zoiets als dat ik (of welke andere man) zou zeggen: vrouwen, zijn hoeren. neuken t liefst iedere vent die ze tegen komen. gosh....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-07-2006, 23:02
__
Avatar van __
__ is offline
net een uur met een vriendin gebeld die ik 'al' een week niet meer had gesproken, nu ben ik helemaal blijjjjj hehe een kinderhand is gauw gevuld he.
Oud 23-07-2006, 00:41
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Estar schreef op 22-07-2006 @ 20:31 :
Nee
oke, dankje
Oud 23-07-2006, 07:38
Verwijderd
Vandaag gaan we elkaar weer zien, voor het eerst in.. 8 maanden. Dat is wel heel eng, omdat het toen helemaaaaal niet leuk was. Ik ben er nog niet uit wat ik wil. Ik denk dat ik waarschijnlijk meer tijd nodig heb dan dat ik toe wil geven.

Hmm, zenuwachtig ja.
Oud 23-07-2006, 09:03
♪
♪ is offline
Hij komt vandaag toch nog even langs.
Oud 23-07-2006, 10:08
Verwijderd
hem wakkerbellen en dan de verontwaardigde stem aan moeten horen: 'het is pas elf uur'. Hij draait zich nog een uurtje om denk ik, de gek.
Oud 23-07-2006, 10:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-07-2006 @ 15:02 :
ik ga m vermoorden.
is ie de 18 jaar cel echt waard?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-07-2006, 10:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 23-07-2006 @ 10:13 :
is ie de 18 jaar cel echt waard?
Ach, in nederland ben je na 3 jaar wel weer vrij hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-07-2006, 10:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-07-2006 @ 11:13 :
Ach, in nederland ben je na 3 jaar wel weer vrij hoor
ja joh, met een lief koppie en goed gedrag en ons geweldige rechtsysteem
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-07-2006, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Bloody_tears schreef op 23-07-2006 @ 11:13 :
is ie de 18 jaar cel echt waard?
ik geef zn wijf gewoon de schuld
Oud 23-07-2006, 11:21
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-07-2006 @ 12:10 :
ik geef zn wijf gewoon de schuld
Of mij en dan geef ik jou de schuld en dan weet niemand wie het echt gedaan heeft. Ofzo?

Volgens mij is mijn moeder echt sociaal gestoord. Of ik ken d'r te goed en weet ik dat ze het écht niet leuk vind, maar hallo...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 23-07-2006, 11:28
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
slecht, of niet zo goed in ieder geval. twordt niks met hem, maar daar kanik nog over, ik heb het alleeen een beetje gehad om met hen rond te hangen,jesus hebben ze alleen maar dat te doen? ik mis mn goede makkers en mn zus maar die zijn niet hier .
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 23-07-2006, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 23-07-2006 @ 12:21 :
Of mij en dan geef ik jou de schuld en dan weet niemand wie het echt gedaan heeft. Ofzo?

Volgens mij is mijn moeder echt sociaal gestoord. Of ik ken d'r te goed en weet ik dat ze het écht niet leuk vind, maar hallo...
maar dan moeten we samen 18 jaar zitten
Oud 23-07-2006, 12:18
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-07-2006 @ 22:34 :
hij is een oetlul en via via kwam ik er dus achter dat ie een vriendin heeft en mij dus weer zat te naaien met zn "ik hou van je" en al liet ie de laatste 2 weken geen fuck meer van zich horen kon ie op zn minst zeggen dat ie een wijf had, en dan ook zn bek had moeten houden met hoeveel ie van me hield...

dus ik vind dat ik m wel mag vermoorden :x

maar qamra: deal
Van mij mag dat idd ook wel< wat een droplul
Oud 23-07-2006, 12:19
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
koekjes schreef op 23-07-2006 @ 12:38 :
maar dan moeten we samen 18 jaar zitten
Neuh, want verder zorgen we ervoor dat er geen getuigen en geen sporen zijn, natuurlijk!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 23-07-2006, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 23-07-2006 @ 13:19 :
Neuh, want verder zorgen we ervoor dat er geen getuigen en geen sporen zijn, natuurlijk!
koekjes _o/\o_ Qamra

wij komen er wel
Oud 23-07-2006, 12:47
Verwijderd
Bwuh, dat was mijn goede humeur. Ik geloof dat ze er een talent voor heeft om dat te verkloten, zo arrogant als ze kan doen. En dan te bedenken dat ze pas twaalf is, wat doe ik mezelf aan?
Het was echt gezellig gisteren! Vanavond bios met drie vrijgezelle jongens.
Oud 23-07-2006, 12:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-07-2006 @ 08:05 :
Gister wel een goed gesprek had samen... Maar het is wel echt voorgoed over... Het voelt erg leeg en eenzaam. De gene tegen wie je alles kon zeggen en bij wie je altijd langs kon, is er gewoon niet meer. Ik bleef normaal minstens 3 keer per week bij hem weten, nu dus niet meer Er verandert zoveel...
Sorry beetje late reactie, maar jij had toch ook al iets van 3 jaar met je nu exvriend? Waarom is het uit? Ik heb nu ook 3 jaar met mn vriend en er zou idd zoveel veranderen als dat uit zou gaan..
Sterkte!
Maargoed, hij is gister op vakantie gegaan en straks ga ik weg en ik zie hem nu dus een maand niet. zo lang heb ik m nog nooit niet gezien.. benieuwd hoe dat gaat worden, want normaal zie ik m super vaak. Maar ach we overleven t wel.
Oud 23-07-2006, 13:10
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Hij is echt lief en geweldig.
Nu moet ik het nog aan mijn ouders vertellen.... Hoe doe je dat? Zeggen dat je vriend 26 is en portugees?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-07-2006, 13:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-07-2006 @ 13:55 :
Sorry beetje late reactie, maar jij had toch ook al iets van 3 jaar met je nu exvriend? Waarom is het uit? Ik heb nu ook 3 jaar met mn vriend en er zou idd zoveel veranderen als dat uit zou gaan..
Sterkte!
Thanks... We hadden inderdaad ruim 3,5 jaar. Het is uit om verschillende redenen eigenlijk.. Het ging al een tijdje niet zo lekker. We hadden veel ruzie en we konden het niet meer zo goed uitpraten. Ik had nogal moeite met het feit dat ie zo'n typische voetballer is die vanaf donderdag tot zondag perse in de kroeg moet zitten en bier moet zuipen. Als ik een keer een avond wat anders wilde doen, kon dat niet want het moest Laatst betrapte ik hem met een ander meisje in bed (er is niets gebeurd, ze had te veel gedronken om naar huis te gaan blablabla)... Ook al is er niets gebeurd, het voelde behoorlijk kwetsend. Ook omdat er nog tig andere bedden in dat huis waren, waar niemand in sliep. Naja, toen knapte er bij mij echt iets. Ik kon me daar, in combinatie met de rest, niet meer overheen zetten... Toen hij vroeg 'en nu verder?' zei ik dat ik twijfelde of we de relatie wel door moesten zetten... Alleen was ik niet van plan om het direct op te geven. Hij dus wel. Opeens was het uit.
Oud 23-07-2006, 15:22
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-07-2006 @ 14:34 :
Thanks... We hadden inderdaad ruim 3,5 jaar. Het is uit om verschillende redenen eigenlijk.. Het ging al een tijdje niet zo lekker. We hadden veel ruzie en we konden het niet meer zo goed uitpraten. Ik had nogal moeite met het feit dat ie zo'n typische voetballer is die vanaf donderdag tot zondag perse in de kroeg moet zitten en bier moet zuipen. Als ik een keer een avond wat anders wilde doen, kon dat niet want het moest Laatst betrapte ik hem met een ander meisje in bed (er is niets gebeurd, ze had te veel gedronken om naar huis te gaan blablabla)... Ook al is er niets gebeurd, het voelde behoorlijk kwetsend. Ook omdat er nog tig andere bedden in dat huis waren, waar niemand in sliep. Naja, toen knapte er bij mij echt iets. Ik kon me daar, in combinatie met de rest, niet meer overheen zetten... Toen hij vroeg 'en nu verder?' zei ik dat ik twijfelde of we de relatie wel door moesten zetten... Alleen was ik niet van plan om het direct op te geven. Hij dus wel. Opeens was het uit.
Jeetje, lekker is dat dan had hij er volgens mij al een tijdje geen zin meer in als hij het dan zomaar opeens laat doen. Echt rot!
Sterkte he! T is nooit leuk, maar na zo'n lange tijd lijkt het me helemaal moeilijk!
Oud 23-07-2006, 15:33
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-07-2006 @ 14:34 :
Thanks... We hadden inderdaad ruim 3,5 jaar. Het is uit om verschillende redenen eigenlijk.. Het ging al een tijdje niet zo lekker. We hadden veel ruzie en we konden het niet meer zo goed uitpraten. Ik had nogal moeite met het feit dat ie zo'n typische voetballer is die vanaf donderdag tot zondag perse in de kroeg moet zitten en bier moet zuipen. Als ik een keer een avond wat anders wilde doen, kon dat niet want het moest Laatst betrapte ik hem met een ander meisje in bed (er is niets gebeurd, ze had te veel gedronken om naar huis te gaan blablabla)... Ook al is er niets gebeurd, het voelde behoorlijk kwetsend. Ook omdat er nog tig andere bedden in dat huis waren, waar niemand in sliep. Naja, toen knapte er bij mij echt iets. Ik kon me daar, in combinatie met de rest, niet meer overheen zetten... Toen hij vroeg 'en nu verder?' zei ik dat ik twijfelde of we de relatie wel door moesten zetten... Alleen was ik niet van plan om het direct op te geven. Hij dus wel. Opeens was het uit.
En geloof je het van dat meisje?
Oud 23-07-2006, 15:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Estar schreef op 23-07-2006 @ 16:33 :
En geloof je het van dat meisje?
Ik geloof hem wel... Alleen zou het me niets verbazen als ie nu opeens een keer met dat meisje staat te zoenen. Ach, ze is toch veel minder leuk en knap dan ik
Oud 23-07-2006, 16:03
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-07-2006 @ 16:48 :
Ach, ze is toch veel minder leuk en knap dan ik
Precies!
Maar hoe erg vind je het nu dat het uit is, of vind je het zelf uiteindelijk toch wel de beste oplossing?
Ik weet dat van jou en je vriend omdat jij en toen je vriend en ik en mn vriend volgens mij een tijd geleden tegelijk in een 'crisis' zaten, en toen herkende ik veel uit je posts.
Maargoed succes met alles, en je vindt vast (weer) iemand die hetzelfde denkt als jij! (over de kroeg enzo) (niet dat ik die heb hoor , maar we denken over de meeste dingen gelukkig wel ongeveer hetzelfde)
Oud 23-07-2006, 16:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik wil niet meer, ik kan gewoon niet meer. Als niemand nog met me om wil gaan en niemand me wil vertellen waarom, dan heeft het toch geen zin meer?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 23-07-2006, 17:05
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-07-2006 @ 16:48 :
ze is toch veel minder leuk en knap dan ik
uitermate waarschijnlijk....


o.t.: ben moe...moegestreden. en het is nu ECHT officieel:

IK HAAT KINDEREN!!!!!




dat gebler en geschreeuw en in-de-weg-lopen.... pff afschieten die hap!! ik heb geen zin meer om met mensen om te gaan. tis altijd hetzelfde gezeur. lekker alleen zijn! top!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-07-2006, 17:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-07-2006 @ 17:03 :
Precies!
Maar hoe erg vind je het nu dat het uit is, of vind je het zelf uiteindelijk toch wel de beste oplossing?
Ik weet dat van jou en je vriend omdat jij en toen je vriend en ik en mn vriend volgens mij een tijd geleden tegelijk in een 'crisis' zaten, en toen herkende ik veel uit je posts.
Maargoed succes met alles, en je vindt vast (weer) iemand die hetzelfde denkt als jij! (over de kroeg enzo) (niet dat ik die heb hoor , maar we denken over de meeste dingen gelukkig wel ongeveer hetzelfde)
Ik vind het wel heel moeilijk... Je bent toch een soort eenheid en we hadden echt een toekomstbeeld samen. Dat valt opeens allemaal weg. En hij geeft mij heel erg het gevoel dat ie niets meer van me moet hebben. Ik wil hem niet terug, maar toch zou ik een vriendschap wel fijn vinden. Vooral omdat we zoveel gedeeld hebben.
Oud 23-07-2006, 17:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-07-2006 @ 18:21 :
Ik vind het wel heel moeilijk... Je bent toch een soort eenheid en we hadden echt een toekomstbeeld samen. Dat valt opeens allemaal weg. En hij geeft mij heel erg het gevoel dat ie niets meer van me moet hebben. Ik wil hem niet terug, maar toch zou ik een vriendschap wel fijn vinden. Vooral omdat we zoveel gedeeld hebben.
zie het van dit perspectief. het is uit, wil niks meer met je te maken hebben, wellicht komt nu zijn diepe 'ik' naar boven? nu weet je tenminste ECHT wat je aan 'm hebt....

p.s.: je hebt over een paar minuutjes PM.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-07-2006, 17:35
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Nu zit ik mezelf wéér helemaal gek te maken. Maarja het is gewoon zo. Als hij mij ook zo leuk had gevonden als ik hem, dan was het allang wat geweest. Alleen kan ik zn hele gedrag en houding dan niet verklaren.
Oud 23-07-2006, 17:39
Verwijderd
Oud 23-07-2006, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Toet0r schreef op 23-07-2006 @ 18:35 :
Nu zit ik mezelf wéér helemaal gek te maken. Maarja het is gewoon zo. Als hij mij ook zo leuk had gevonden als ik hem, dan was het allang wat geweest. Alleen kan ik zn hele gedrag en houding dan niet verklaren.
Lieverd, vraag het hem gewoon. Heel moeilijk, maar nu vreet je jezelf ook alleen maar op. "Het is misschien stom dat ik er over nadenk he, maar hebben we nu iets of niet?"
Gewoon vragen, het zal je zoveel meer rust geven. Waarschijnlijk is het antwoord toch wel ja, voor zover ik het uit jouw posts kan halen vind hij je echt leuk. En als het nee is, dan is het jammer, maar helaas. Dan had het op de lange termijn toch ook niet gewerkt. Klinkt misschien heel grof ofzo, maar zo zie ik het... Succes!
Oud 23-07-2006, 17:49
Verwijderd
Ach, kan mij het ook wat schelen. Dit zegt wel genoeg:
Oud 23-07-2006, 18:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Morgen samen apies kijken En we gaan deze vakantie een keertje samen duiken (scuba). Verder nog geen echte plannen, we laten deze vakantie over ons heen komen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-07-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-07-2006 @ 19:10 :
Morgen samen apies kijken En we gaan deze vakantie een keertje samen duiken (scuba). Verder nog geen echte plannen, we laten deze vakantie over ons heen komen.
Ga je naar de Apenheul?
Oud 23-07-2006, 18:46
fractuur
fractuur is offline
Ik wil hem weer zien! En het is zo grappig als je door de telefoon zegt dat je hem mist, en dat hij dan naast zijn familie zit/ in een volle treincoupé/.. zodat hij het lastig vind een redelijk passende, niet kwetsende zinsnede probeert te bedenken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 23-07-2006, 18:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat is het toch mooi om vrijgezel te zijn...

Relaties
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-07-2006, 19:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2006 @ 18:34 :
Ga je naar de Apenheul?
Osnabruck (duitsland). Schijnt een super mooie dierentuin te zijn (hebben ze ook wel apies )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-07-2006, 19:46
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Nou en dat was het einde van mijn relatie. Voel me kut omdat ik hem pijn doe maar voor mezelf is dit gewoon het beste. Ben wel geschrokken dat ik gister op eens zo ontzettend open was naar hem. Ik ben gewoon nog niet toe aan een nieuwe serieuze relatie. Vind het alleen jammer dat ik dat niet eerder had bedacht en dat ik mezelf zo voor de gek heb proberen te houden.
Oud 23-07-2006, 20:22
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 23-07-2006 @ 18:40 :
Lieverd, vraag het hem gewoon. Heel moeilijk, maar nu vreet je jezelf ook alleen maar op. "Het is misschien stom dat ik er over nadenk he, maar hebben we nu iets of niet?"
Gewoon vragen, het zal je zoveel meer rust geven. Waarschijnlijk is het antwoord toch wel ja, voor zover ik het uit jouw posts kan halen vind hij je echt leuk. En als het nee is, dan is het jammer, maar helaas. Dan had het op de lange termijn toch ook niet gewerkt. Klinkt misschien heel grof ofzo, maar zo zie ik het... Succes!
Je hebt ook helemaal gelijk ook, ik ben alleen zo'n schijtlijster

Een meisje op LJ zei zo 'zal ik het voor je vragen?', dus ik zo 'zn lj is ..', heeft ze het nog gedaan ook :') Kijken of ik er wat van hoor
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.