Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2008, 20:06
Verwijderd
Dag,

Ik ga as. vrijdag een spacecake bakken met een vier vrienden; we zijn dus met zijn vijfen in totaal. Ik heb het internet (incl. dit forum) al afgezocht, maar kon geen antwoord vinden op de volgende vraagjes mbt spacecake.

Ik ben van plan het recept van http://www.bakkenmetbaard.nl te gebruiken. Dit geeft de volgende ingrediënten:
Citaat:
250 g boter
250 g suiker
250 g eieren (5 stuks)
250 g bloem
kaneel naar smaak
1 vanillestokje of 1 zakje vanille suiker
snufje zout
wiet +/- 1 g per persoon
Mijn eerste vraag gaat over de +/- 1 gram wiet per persoon. Als ik een joint rook wordt ik flink stoned van minder dan een gram wiet, en met spacecake neem je de wiet als het goed is beter op. Is 1 gram per persoon dan niet te veel?

Daarnaast kom ik twee soorten recepten tegen voor spacecake. Bij de ene soort wordt de wiet gewoon fijgehakt in het beslag gegooid, bij de andere wordt er eerst wietboter gemaakt. Met wietboter is de bedoeling, toch?

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden ,
- Jolle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2008, 20:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Met wietboter is beter omdat de thc zich aan het eiwit hecht. Ik heb ook wel eens een spacecake gebakken waarbij we het er gewoon doorheen gegooid hebben (om en nabij de 5 gram voor 4 personen) en dat werkte ook prima.

Hoeveelheden per persoon weet ik niet precies. Het zal er denk ik vanaf hangen hoe groot je de cake maakt en met hoeveel man je bent. Daarnaast is het niet te doen om ook daadwerkelijk een gram binnen te krijgen omdat het niet of heel moeilijk te verdelen is zonder het overzicht erover kwijt te raken. In de shop kreeg ik het advies 5 tot 7 gram voor een normale cake en dan komt het wel goed.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 20:27
Verwijderd
Goed, dan haal ik gewoon 5 gram wiet en bak ik op basis van wietboter.
Dankjewel .
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:14
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ik heb het zelf een aantal keren geprobeerd, maar jammerlijk gefaald, dus beter wel de recepten hier lezen...
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:17
Verwijderd
Welke recepten bedoel je met "de recepten hier"?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 11:44
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Zoek hier maar eens:
http://forum.scholieren.com/search.php?searchid=1854931
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 01:28
Verwijderd
We hebben een mooie dag gehad; af en toe best wel van de kaart .
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 13:02
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Met wietboter is beter omdat de thc zich aan het eiwit hecht. Ik heb ook wel eens een spacecake gebakken waarbij we het er gewoon doorheen gegooid hebben (om en nabij de 5 gram voor 4 personen) en dat werkte ook prima.

Hoeveelheden per persoon weet ik niet precies. Het zal er denk ik vanaf hangen hoe groot je de cake maakt en met hoeveel man je bent. Daarnaast is het niet te doen om ook daadwerkelijk een gram binnen te krijgen omdat het niet of heel moeilijk te verdelen is zonder het overzicht erover kwijt te raken. In de shop kreeg ik het advies 5 tot 7 gram voor een normale cake en dan komt het wel goed.
what the..
goed. als wij spacecake bakte, dan gooide we 10 tot 12 gram door de cake. en als het 'afval'wiet was, dan gooide we 'r 15 doorheen. vandáár dat ik altijd zo enorm lang stoned bleef.. geen 4 maar 7 uur
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 14:00
Verwijderd
Ik vraag me nu af, in hoeverre een grotere hoeveelheid wiet invloed heeft op de intensiteit van het effect tov de lengte ervan. Gister merkte ik dat de spacacake vrij laat écht insloeg, erg intens was en ook erg lang bleef hangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol spacecake en soortgenoten
huntingyade
22 19-07-2013 17:53
Drugs & Alcohol Eerste spacecake
Anoniem8888
29 09-01-2012 17:11
Drugs & Alcohol blowen/spacecake
Pandemonium
14 07-08-2005 22:55
Drugs & Alcohol Goede Spacecake te koop in Amsterdam ?
Brasco
6 14-07-2005 14:58
Drugs & Alcohol Bewaaradvies Spacecake
Verwijderd
19 07-04-2004 13:44
Drugs & Alcohol Spacecake uit coffeeshop
sweeet Iz0
5 15-02-2002 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.