Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2012, 17:09
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Heb in een mail van iemand die ik heb leren kennen via internet een aantal foto's gekregen, waarvan de afbeeldings url van facebook komt. Ik kan haar profiel op naam alleen nog niet vinden. De foto's zijn echt van een buitensporig knap meisje, en zou daarom willen weten of ik niet in de maling word genomen .

Weet iemand hoe je aan de hand van een afbeelding url die vanaf facebook komt het profiel kan vinden waar die vandaan komt?
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2012, 17:32
Verwijderd
Je zou het aan haar kunnen vragen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:33
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Je zou het aan haar kunnen vragen natuurlijk.


Kan, maar ik gebruik zelf geen facebook. Is een beetje vreemd iemands profiel op te vragen terwijl je er zelf geen kan laten zien.

Gaat me verder ook helemaal niet om haar profiel, maar die foto's zijn genomen door een professionele fotograaf van een allemachtig mooi meisje, dat maakt me wantrouwend .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:45
Verwijderd
Daarom lijkt het me niet meer dan billijk dat je de mogelijkheid krijgt om haar identiteit te bevestigen. Vraag gewoon aan haar of ze haar profiel kan linken of een recente niet-fotograaf-foto kan sturen. Als je het een beetje mooi verpakt kan je er meteen wat makkelijke complimentjes bij attachen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 18:49
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Haha, ja, maar gewoon doen misschien.

In het geval dat mijn wantrouwen ongegrond is is het wat lullig, vandaar dat ik het zo wil doen, maar zal wel niet kunnen .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.