Oud 17-05-2009, 22:53
Lange_Japie
Lange_Japie is offline
Goeiendag,

ik vroeg me af of iemand precies weet wat er allemaal toegestaan is mee te nemen aan eten/drinken voor tijdens het examen.
Advertentie
Oud 18-05-2009, 10:04
Janno
Janno is offline
voor zover als ik weet dat het niet teveel geluid mag maken...
koud water zorgt wel dat je minder kan concentreren
en van red bull enzo krijg je wel eerst energie, maar wordt je daarna wel loom van...

als je 's ochtends koffie nodig hebt om wakker te worden, kun je beter een appel eten. Zelfde effect, maar dan zonder de cafeïne.

chocolade zorgt dat je problemen beter kan oplossen... maar niet te veel... dat is ook niet goed...
__________________
^-^
Oud 18-05-2009, 10:38
Anna17J
Anna17J is offline
Klopt. Wij (ik en mijn mede 5 HAVO'ers van mijn school ^^) nemen brood mee, drinken in een flesje (NIET in een blikje!) en we openen dan gewoon de zakjes voordat het examen echt begint. Dat scheelt alweer een hoop geritsel en gedoe . Verder krijgen wij thee/koffie aangeboden geloof ik, maar dat weet ik niet zeker...

Ik zie het allemaal wel om 13:30 uur...
Oud 18-05-2009, 18:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
---> Algemene deel


Wij kregen ergens halverwege koffie(/thee). Verder had ik wel broodjes mee, maar vooral omdat ik het 's ochtends te vroeg vond en nauwelijks honger had.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 18-05-2009, 20:48
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Bij ons mag alles geloof ik gewoon, en we krijgen koffie/thee
Maar het is inderdaad vervelend al ga je vet lopen ritselen ja
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Oud 21-05-2009, 19:02
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik kan me herinneren dat een bak druiven goed te doen was..
Maar hoe lang zit je er.. drie uur tops? dan ben je er al weg voordat je echt honger of dorst kan krijgen..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 22-05-2009, 10:04
Alyssia
Alyssia is offline
^ Ligt er wel een beetje aan. Als je een ochtendexamen hebt, zal dat idd ook wel meevallen, maar bij een middagexamen zie ik me toch wel een beetje honger krijgen, gezien de tijd tussen lunch en klaar zijn met je examen best lang is. Ligt er natuurlijk wel aan op welke tijdstippen je normaal eet.
Bovendien lijkt het me wel slim om gewoon tijdens je examens te drinken hoor, ook al heb je niet echt dorst.
Oud 22-05-2009, 14:34
Loch Ness
Loch Ness is offline
Het is 1 grote onzin. Tijdens proefwerken en SE's heb je toch ook nooit gegeten en gedronken? Ik ga daar naartoe om een CE te maken, niet naar een restaurant.

Weet iemand overigens of alcohol is toegestaan?
Oud 22-05-2009, 17:44
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Het is 1 grote onzin. Tijdens proefwerken en SE's heb je toch ook nooit gegeten en gedronken? Ik ga daar naartoe om een CE te maken, niet naar een restaurant.

Weet iemand overigens of alcohol is toegestaan?
SE's/proefwerken duren ten eerste geen 3 uur! Bovendien kost het toch best wel wat energie dus ik vind het niet meer dan normaal als je tussendoor even een banaan eet ofzo.
En natuurlijk is alcohol niet toegestaan.
Oud 25-05-2009, 17:12
Verwijderd
misschien is er geen regel voor in het examenreglement , maar wel in reglement op school, bij ons zou je nog tijdens je examen van school worden gekicked voor zo iets.

lijkt me trouwens ook niet echt goed voor de concentratie
Oud 27-05-2009, 19:27
Meltjuh
Meltjuh is offline
Wij krijgen van school koffie of thee. Er is een speciale bekertjesregel voor Op z'n kop is koffie en anders krijg je thee. Wel makkelijk, want zo hoeven ze het niet aan je te vragen en kan je gewoon doorwerken. Je krijgt er trouwens ook nog suiker, melk en een lepeltje bij . Verder moeten koekjes e.d. van tevoren opengemaakt worden i.v.m. 'kraakellende'. Door leraren wordt afgeraden om energiedrankjes, marsen enz. te nemen, dit geeft je maar een tijdelijke energieboost en daarna 'zak' je enorm weg.
Oud 27-05-2009, 20:43
loesje505
Avatar van loesje505
loesje505 is offline
Citaat:
Het is 1 grote onzin. Tijdens proefwerken en SE's heb je toch ook nooit gegeten en gedronken? Ik ga daar naartoe om een CE te maken, niet naar een restaurant.

Weet iemand overigens of alcohol is toegestaan?
Ik had tijdens m'n tentamens ook altijd drinken bij me en wat lekkers..
Bovendien is 3 uur een stuk langer en voor mij persoonlijk werkt het ook ontspannend Ik ben namelijk een ongelooflijk stresserig persoon en als iets niet lukt helpt het voor mij wel om eventjes niet naar het examen te kijken en ff wat te drinken ofzo

Wij krijgen ook altijd koffie of thee.. wordt van te voren gevraagd wat iedereen wil en halverwege komen ze langs met een dienblad waar je af kunt pakken wat je wil. Verder mag bijna alles (behalve wat zoiezo al niet mag enzo ) zolang het maar geen herrie maakt.
__________________
Waar een wil is, is een weg! Helaas zijn er op mijne wegwerkzaamheden...
Oud 29-05-2009, 22:46
Janno
Janno is offline
bij ons kun je van tevoren een klein kaartje pakken met koffie of thee
__________________
^-^
Oud 31-05-2009, 18:40
bezoekster91
bezoekster91 is offline
Hm bij ons is veel toegestaan, zolang het maar niet storend is... Goed, niet iedereen houdt zich hieraan want er zijn altijd mensen met van die irritante knisperende zakjes, maar het gaat om het idee ;-)
Wij hebben kaartjes op tafel liggen, de witte kant van het kaartje is thee, de bruine kant koffie. Werkt wel goed, vind ik. Bekertje + melk/suiker moet je bij aanvang al pakken.

Hm wat ik wel Irritant vind, is dat als je buurman/vrouw een flesje heeft met zo`n tuu-tje (als je snapt wat ik bedoel). Laatst had een meisje zo`n Aquarius-flesje met zo`n 'tu-tje' dus en dat was echt behoorlijk irritant... vooral als zo iemand dorstig is
Oud 03-06-2009, 16:45
Janno
Janno is offline
Citaat:
Hm wat ik wel Irritant vind, is dat als je buurman/vrouw een flesje heeft met zo`n tuu-tje (als je snapt wat ik bedoel). Laatst had een meisje zo`n Aquarius-flesje met zo`n 'tu-tje' dus en dat was echt behoorlijk irritant... vooral als zo iemand dorstig is
had ik laatst ook... toen ik merkte dat dat nogal luid is, heb ik gwn de dop eraf geschoefd
__________________
^-^
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is je banksaldo? #2
Tim
186 08-06-2007 13:35
Eten & Drinken Wat kan ik wel en niet eten?
dark princess
37 05-09-2005 19:20
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 23:08
Werk, Geld & Recht Vraagje voor de uitwonende studenten?
AngelLena
7 27-02-2003 21:25
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.