Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2008, 16:57
errievt
errievt is offline
Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik mijn VMBO-T examens afgerond met alles hoger dan een 7. Hierna ben ik de manager/ondernemer in de horeca opleiding gaan doen op Vakschool Wageningen te Arnhem. Na lang denken bleek dit toch niet de opleiding te zijn die bij me past.

Ik ben nu 180 graden gedraait en iets met Engels lijkt mij echt iets voor mij.

Nu wil ik dus terug naar de HAVO, maar nu komt het grote probleem denk ik. Ik heb na (volgens mij de derde) Wiskunde laten vallen en in de plaats daarvoor Aardrijskunde gekozen. Hierdoor ben ik bang dat ik op geen enkele manier meer terug kan naar de HAVO.

Ik heb al een hele tijd op internet lopen zoeken of dit mogelijk is, maar ik kom er echt niet uit. Nu leek het mij een wijs plan om een forum te raadplegen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,

Ernst van Toor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2008, 19:31
melovescrizzle
melovescrizzle is offline
scholen mogen zelf hun eisen bepalen voor doorstroming naar de havo, als het goed is. maar het hangt ook af van je profiel, want voor C&M is wiskunde sinds dit schooljaar niet meer verplicht. ik zit nu op het vmbo-tl(ik kom ook van de havo) en op mijn school zijn de eisen voor doorstroming naar havo C&M: 8 examenvakken ipv 7 waaronder wiskunde en een moderne vreemde taal (frans, duits en/of spaans) en minstens gemiddeld een 7.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 19:03
rewien
rewien is offline
in mijn roc zaten ook gasten die geen wiskunde in hun pakket hadden toen ze havo wilden doen,
dus als het goed is, doet een roc niet zo moeilijk,
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 11:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Er zijn behoorlijk wat middelbare scholen die je Havo zonder wiskunde laten doen. C&M profiel en hoppa.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 12:14
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
C&M kiezen. Stroom dit jaar ook in met 't N&G profiel en als ze zien dat je erg gemotiveerd bent en niet lui dan nemen ze je waarschijnlijk (met zulke cijfers nog) aan.
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.