Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 16:42
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Hee ik heb aan iedereen een vraagje:
Welke persoon of personen bewonder jij omdat ze zo zichzelf zijn (in jouw ogen dan want ik ga er van uit dat iedereen zichzelf is)?
Laat maar horen en graag met foto's (dus bijv. bekende mensen)
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2002, 16:55
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb werkelijk geen flauwwwww idee..van bekende mensen weet ik het al helemaal niet, want wat weten wij daar nou van?
Wat ik lees in de blaadjes en hoor op tv..daar kan ik niet echt op af gaan heb ik t idee

Dus helaas geen idee...
Ik bewonder mensen geloof ik ook niet omdat ze zichzelf zijn, zo moeilijk is dat niet, al doen sommigen alsof dat een hele prestatie is.
Om jezelf te zijn hoef je ook niet perse op te vallen of debiel te doen...aangezien iedereen anders is, kan ik ook niet beoordelen of bepaalde mensen nou speciaal zichzelf zijn..

blaaa nee ik weet t dus niet
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:57
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
avril lavigne in elk geval niet...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:00
Mysterons
Mysterons is offline
denk dat beroemde mensen die op tv en in de publiciteit komen niet helemaal zichzelf zijn omdat ze weten dat het de wereld over zal gaan.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:01
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
avril lavigne in elk geval niet...
hoe erg voor de hand lag die opmerking
__________________
http://fleur.madtech.cx

Laatst gewijzigd op 27-12-2002 om 17:06.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:06
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
hoe erg voor de hand lag die opmerking


LAG


verdorie
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:11
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
LAG


verdorie
staat er toch

ik zag t ineens staan en d8 aaaaaaaaaah fuck snel veranderen, gnaa ik was eerst
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:20
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik bewonder helemaal niemand omdat ze zichzelf zijn, omdat ik niet weet of ze het zijn of niet. Ik bewonder Sophie Ellis Bextor om haar stijl, maar of ze die niet van iemand anders heeft gejat is maar de vraag
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:46
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik bewonder helemaal niemand omdat ze zichzelf zijn, omdat ik niet weet of ze het zijn of niet. Ik bewonder Sophie Ellis Bextor om haar stijl, maar of ze die niet van iemand anders heeft gejat is maar de vraag


en ik bewonder Viggo Waas om zijn talent [acteer&cabaret], en Jewel om haar talent [stem] en Rachael Leigh Cook om haar talent en uitstraling [acteer] maar dat heeft niks met jezelf zijn te maken. je hebt het of niet.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:05
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Erg loos topic dit, iedereen is zichzelf.....
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:06
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Erg loos topic dit, iedereen is zichzelf.....
Raad eens wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:22
Verwijderd
Citaat:
SpiritX schreef:
Erg loos topic dit, iedereen is zichzelf.....
Dat hoeft helemaal niet hoor..wel eens gehoord van niet lekker in je vel zitten? D0h.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 21:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik bewonder mensen als koffi anan en claus. Die zijn zichzelf maar die hebben ook niet de eigenschap erg druk en aanwezig op een vervelende manier te zijn.
Ik vind deze mensen een geweldige rust en wijsheid uitstralen, ze stralen respect uit, respect voor anderen en iedereen en door hun uitstraling dwingen ze ook veel respect af.

(fictief persoon-> elrond, om dezelfde reden, lalala ja ik lees momenteel lotr nog maar een keer)
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 21:54
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik bewonder geen bekende mensen,enkel misschien om wat ze bereikt hebben.

En ik vind het moeilijk om te bepalen of iemand zichzelf is of niet,daar ben ik namelijk te vaak de fout mee in gegaan.
Mensen die ik bewonder,zijn vaak mensen uit mijn directe omgeving,vanwege dingen die ze zeggen of doen die respect afdwingen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 21:54
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Dan bewonder ik Sooz.. ze zegt gewoon wat ze vind!. En tegenover mij is dat meestal nogal kut.. terwijl ik een Sadist ben, en ze eigenlijk bang voor me zou moeten wezen, dus, ze heeft gewoon pit!
Die Avatar!

Ja, ik Sooz ook. En mijn beste vriendin Marleen (niet forum)
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 22:42
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Milk schreef:
Dat hoeft helemaal niet hoor..wel eens gehoord van niet lekker in je vel zitten? D0h.
Dan ben je toch nog steeds jezelf?

Avril Lavigne is ook haarzelf.

Iedereen is zichzelf, sommigen staan je alleen aan of niet.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 22:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan noem ik m'n ma maar...ze is bekend in de omgeving van R'dam en als iemand schijt heeft aan de wereld dan is zij het wel... En ik lijk sprekend op 'r. Goed voorbeeld dus
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:43
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Lydia een goede vriendin van mij. Die is echt zo ontzettend zichzelf
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2002, 01:00
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
heb laatst een documentaire gezien over stanley kubrick.. die man is megatof

beetje jammer dat ie dood is
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 01:09
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Milk schreef:
Dat hoeft helemaal niet hoor..wel eens gehoord van niet lekker in je vel zitten? D0h.
Ook al zit je niet lekker in je vel, dan ben je op dat moment toch 'jezelf'. Dat niet lekker in je vel zitten hoort daar dan toch (al dan niet tijdelijk) bij....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 02:10
Verwijderd
Behalve wanneer je een out-of-body experience hebt, ben je jezelf. Je kunt hooguit zeggen dat iemand té krampachtig probeert zichzelf anders voor te doen dan vanuit zijn of haar karakter in de lijn der verwachting lag.

Persoonlijk vind ik iemand als Bridget Maasland van BNN (ex-TMF) wel relaxed overkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 06:02
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Madonna
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:59
Verwijderd
Citaat:
SpiritX schreef:
Ook al zit je niet lekker in je vel, dan ben je op dat moment toch 'jezelf'. Dat niet lekker in je vel zitten hoort daar dan toch (al dan niet tijdelijk) bij....
Nee, vind ik niet en dat weet ik uit ervaring. Je kan heel anders worden dan je bent als je je enorm klote voelt, als je je niet op je gemak voelt en als dat een tijd aanhoudt denken mensen dat je zo bent terwijl dat niet zo is. Het werkt stigmatiserend en je kan dan niet jezelf zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:23
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Milk schreef:
Nee, vind ik niet en dat weet ik uit ervaring. Je kan heel anders worden dan je bent als je je enorm klote voelt, als je je niet op je gemak voelt en als dat een tijd aanhoudt denken mensen dat je zo bent terwijl dat niet zo is. Het werkt stigmatiserend en je kan dan niet jezelf zijn.
Je spreekt jezelf nu weer tegen....

Maar ik vat je punt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:40
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ook al zit je niet lekker in je vel, dan ben je op dat moment toch 'jezelf'. Dat niet lekker in je vel zitten hoort daar dan toch (al dan niet tijdelijk) bij....
Ja, dat zei ik al........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2002, 22:39
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
de eerste die bij me opkwam is jamie oliver, die kok van tv..
zag eergister (?) een interview met hem op ned. 3, en net zo relaxt als hij in z'n tvprogramma's doet, was ie in dat interview.. hij kwam wel over als iemand die zich niet gemakkelijk laat beinvloeden enzo

ohja, en brigitte kaandorp.. haar shows maken wel duidelijk dat ze echt schijt heeft aan iedereen

en nog zoveel andere mensen, waar ik nu even niet opkom.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 18:33
shanli
shanli is offline
Ik bewonder mensen om wat ze zeggen/doen.
Ow ja,het had met zichzelf te maken
Dan weet ik niet echt direct iemand
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
SpiritX schreef:
Je spreekt jezelf nu weer tegen....

Maar ik vat je punt
vind ik niet maar goed. Volgens jullie is het je bent altijd jezelf, ongeacht hoe je je gedraagt en hoe je je voelt (?). Zo ja, ik zie dat niet zo. Kan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Is het niet zo dat je bent wie je wilt zijn op dat moment?
Misschien ben je altijd jezelf.
Misschien ook niet.
Soms doe je dingen die je niet van jezelf wilt zien, terwijl je dolgraag anders wilt.
Voldoen aan de verwachtingen van anderen, je laten leiden door emoties, niet weten wie je eigenlijk bent….
Hoe kun je bepalen wanneer je jezelf bent als je niet eens weet wie je bent.
Of weet iedereen wie hij/zij is?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:28
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Milk schreef:
Nee, vind ik niet en dat weet ik uit ervaring. Je kan heel anders worden dan je bent als je je enorm klote voelt, als je je niet op je gemak voelt en als dat een tijd aanhoudt denken mensen dat je zo bent terwijl dat niet zo is. Het werkt stigmatiserend en je kan dan niet jezelf zijn.
ja mee eens
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
SpiritX schreef:
Erg loos topic dit, iedereen is zichzelf.....
Dat is absoluut niet waar. Je hebt mensen die zich onder elk"soort" mensen zoals ze zijn gedragen. En daardoor leuker over komen. En je hebt mensen die zich in elke situatie anders voordoen dan ze echt zijn...

Zo ken ik wel een paar mensen die altijd zichzelf zijn (althans zo lijkt het), maar niemand kent ze hier dus heeft het ook geen zin om namen te noemen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:31
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Dat is absoluut niet waar. Je hebt mensen die zich onder elk"soort" mensen zoals ze zijn gedragen. En daardoor leuker over komen. En je hebt mensen die zich in elke situatie anders voordoen dan ze echt zijn...
En zo zijn die mensen, dus zijn ze zichzelf. Omdat ze nu eenmaal zo zijn.

(eh... ja toch )
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:51
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Sooz schreef:
En zo zijn die mensen, dus zijn ze zichzelf. Omdat ze nu eenmaal zo zijn.

(eh... ja toch )
Inderdaad, dat is inderdaad wat een aantal mensen hier anderen proberen duidelijk te maken ....
Dat is het verschil tussen de vraag erg (te? ) letterlijk opvatten of er gewoon overheen lezen ...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
En zo zijn die mensen, dus zijn ze zichzelf. Omdat ze nu eenmaal zo zijn.

(eh... ja toch )
Betrek het eens op jezelf. Bij mensen die je goed kent zeg je andere dingen, gedraag je je anders etc. in tegenstelling tot een groep mensen die je nauwelijks kent. Je hebt mensen die zich altijd hetzelfde gedragen. En mensen die dat niet doen, zoals ik. Ik gedraag me dan dus anders.

En dus niet omdat ze nou eenmaal zo zijn, bij vreemden durf ik mij gewoon niet zo te gedragen zoals ik dat bij vrienden doe. Beleefdheid en dergelijke even buiten beschouwing gelaten. Dat heeft denk ik meer met verlegenheid te maken.

Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 22:10
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
halve banaan schreef:
Betrek het eens op jezelf. Bij mensen die je goed kent zeg je andere dingen, gedraag je je anders etc. in tegenstelling tot een groep mensen die je nauwelijks kent. Je hebt mensen die zich altijd hetzelfde gedragen. En mensen die dat niet doen, zoals ik. Ik gedraag me dan dus anders.

En dus niet omdat ze nou eenmaal zo zijn, bij vreemden durf ik mij gewoon niet zo te gedragen zoals ik dat bij vrienden doe. Beleefdheid en dergelijke even buiten beschouwing gelaten. Dat heeft denk ik meer met verlegenheid te maken.
Wat maakt een mens dan tot wat hij is? Zijn karakter? Bij jou is dat dus, dat je je in onbekend gezelschap anders gedraagt dan bij je hechte vriendengroep. Dat ben jij dus.

En ja, ik snap je punt wel.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 22:15
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Jamie Olivier is inderdaad echt relaxed zichzelf. Hij doet z'n show helemaal op z'n eigen maniertje. Een andere persoon is m'n lerares Nederlands (mevrouw Jansen).
Zooo'n enorm tof mens, lekker gek, heeft altijd leuke anekdotes, super opgewekt. Ze is wel zichzelf, ze vult haar lessen op haar eigen manier in. Ze is in de les precies hetzelfde als buiten de lessen, zet geen masker op van "nu ben ik lerares". Gewoon super tof.


Ik ben niet altijd 100% mezelf. Als ik chagrijnig ben, maar er is hier visite van m'n ouders, dan speel ik wel even de perfecte dochter. Vertellen over school etc... Ja is niet altijd tof, maar ik kan het dan niet maken om slechtgehumeurd te zijn.

Anderzijds kan ik m'n gevoelens wel makkelijk tonen. Als iemand vraagt "wat vind je ervan", kan ik heel makkelijk zeggen dat ik het kut vind. Ben wel recht voor z'n raap. Ja zeggen, maar nee denken, dat is gewoon heel vervelend.
"Nee hoor, ik vind het niet erg dat je met haar naar de film gaat". Maar ondertussen zit je jezelf op te eten van jaloerzie. Dat werkt gewoon niet. Kan er ook niet tegen.

Maar er is wel een verschil tussen beleefd zijn (terwijl je denkt 'screw you') en je bewust anders gedragen tegen vrienden/familie, je gevoelens niet uitspreken, etc.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2002, 23:32
Saraï_h
Saraï_h is offline
Ik bewonder niemand, maar vind dat Bjork enorm uitstraling heeft, doet lekker dr ding, lekker eigenwijs, en dat maakt iemand sexy.

Wie niet zichzelf zijn.. velen in de puberteit, want dan weet je gewoon nog niet wat je wilt.. en wat je aan jezelf hebt, dus kan je dat ok niet uiten.. toch
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 23:52
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ik bewonder Ursul de Geer omdat ie zichzelf is.
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 02:14
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
mijn aars is zichzelf, maar dat is geen mens he? dus dat telt zeker niet. nee dacht ik al. hmm ok. nee niemand is zichzelf, vooral bekende mensen niet. de media profileert ze op de manier hoe ze het zelf willen zien, dus bij voorbaat is het al anders dan de realiteit.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
Wat maakt een mens dan tot wat hij is? Zijn karakter? Bij jou is dat dus, dat je je in onbekend gezelschap anders gedraagt dan bij je hechte vriendengroep. Dat ben jij dus.

En ja, ik snap je punt wel.
Ja, ik jouw punt ook. Maar als ik me daar dan anders voordoe dan ik ben, ben ik dat dus niet. Eigenlijk ben ik zoals ik ben als ik thuis ben (promotie Ben?). Maar dat ben ik dus niet altijd. En zo bedoelde ik het. Maar je begrijpt me al en ik jou ook.

Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 15:40
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Laatst "Een dagboek van een vermoeide geest" van Herman Brusselmans gelezen en die gast bewonder ik enorm. Zijn kijk en visies op zaken en zijn gedrag omtrent deze factoren, respect!

Het is een egoistische, depressieve eikel dat alles voor zichzelf duidelijk op een rijtje heeft staan, herken veel van mezelf in hem. Zou zo'n leven niemand toewensen, maar het is onomkombaar, je zit er midden in, waarom dan anders doen dan dat het is...
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 16:04
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Laatst "Een dagboek van een vermoeide geest" van Herman Brusselmans gelezen en die gast bewonder ik enorm. Zijn kijk en visies op zaken en zijn gedrag omtrent deze factoren, respect!

Het is een egoistische, depressieve eikel dat alles voor zichzelf duidelijk op een rijtje heeft staan, herken veel van mezelf in hem. Zou zo'n leven niemand toewensen, maar het is onomkombaar, je zit er midden in, waarom dan anders doen dan dat het is...
hey za-avond zei een vriend tegen me dat k dat boek ook moest lezen hij vond het heel goed.
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 23:08
Roger
Avatar van Roger
Roger is offline
flikker toch op iedereen is altijd zich zelf. Lekker oerhollandse uitspraak weer enorme buma.
__________________
Ridder van het gulden vlies.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:43
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Pim Fortuyn R.I.P.
Hitler (klinkt vreemd uiteraard, ik ben niet voor de ideeën die hij had, maar hij zei wel wat hij dacht)
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie [Angst] voor mensen die zichzelf wat aandoen
YYY
6 21-09-2011 13:12
De Kantine Wat staat er onder jou ctrl+v #2
0o-pearl-o0
499 20-11-2004 10:19
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 16:49
Psychologie Depressieve mensen moeten juist WEL streng voor zichzelf zijn?
Eend
46 21-09-2003 12:39
Lifestyle voor welke "lifestyle" ...
raarbeestje
50 01-07-2003 10:27
Psychologie zijn mensen die zichzelf snijden ziek in hun hoofd?
SevenLayersDeep
58 19-02-2002 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55.