Oud 16-03-2005, 19:34
Zup
Zup is offline
hej mensen,

Ik ken sinds kort een heel leuk meisje en ik heb al een afspraakje lopen om naar de bioscoop te gaan, maar nu hoorde ik van een vriendin van haar dat ze bang is dat ik te snel ga.. Zij heeft namelijk nog nooit gezoend of een vriendje gehad het is dus allemaal een beetje vreemd voor haar.. We kunnen het heel goed met elkaar vinden en doen ook dingen samen maar verkering hebben we nog niet. Ik hoorde van haar vriendin dat ze er erg naar uitzag om naar de bios te gaan.. Ik heb dus wat tips nodig om toch wat closer met haar te komen, gewoon heel rustig.. niet meteen zoenen want dat heeft ze nog nooit gedaan, en daar is ze wellicht bang voor want het is vreemd voor dr. Ik zelf dacht aan handje vast houden en gewoon als we elkaar wat langer als normaal aankijken een zoentje op dr wang. Het klinkt heel kinderachtig maar ik wil het gewoon rustig opbouwen. Heeft iemand nog leuke tips of technieken voor me?

Alvast bedankt voor de tips en voor de moeite
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 19:36
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
misschien kan je haar tijdens t praten eens een paar keer subtiel aanraken, op haar arm ofzo.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:38
Zup
Zup is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 16-03-2005 @ 20:36 :
misschien kan je haar tijdens t praten eens een paar keer subtiel aanraken, op haar arm ofzo.
Dat doe ik af en toe al Bedankt voor de reply Ben zelf ook niet zo'n heel ervaren persoon maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat ik niet te snel voor dr ga maar dat ik wel duidelijk maak dat ik erg op haar gesteld ben..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:45
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
bij afscheid een kusje op haar wang kan heel romantisch en subtiel zijn Verder wordt je denk ik het snelst close door gewoon goede, leuke gesprekken te voeren..maar dat kan natuurlijk niet tijdens de film
Handje vasthouden komt denk ik toch te kinderachtig over, ik zou het houden bij het af en toe subtiel aanraken (zoals je al doet).
Ik vind het trouwens goed van je dat je zoveel rekening houdt met haar gevoelens enzo, dat zal zij ook wel merken en je er dankbaar voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:54
Zup
Zup is offline
Ik vind het erg belangrijk om dr niet te kwetsen of om het te snel te laten gaan. Omdat ik van een vriendin hoorde dat ze bang was dat het te snel zou gaan, in eerste instantie wilde ik haar gewoon zoenen met iets romantisch erom heen.. maar dat heb ik nu dus geschrapt ..Dat kusje bij afscheid had ik ook in gedachten . Misschien af en toe een keertje over dr hand heen strelen in de bios.. zou dat een idee zijn? Is dat handje vast houden en een beetje strelen echt zo kinderachtig?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:59
blupp
blupp is offline
Waarom is een handje vasthouden nou weer kinderachtig..ik vat die link niet helemaal. Is toch lief als je dat doet?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:00
Zup
Zup is offline
Citaat:
blupp schreef op 16-03-2005 @ 20:59 :
Waarom is een handje vasthouden nou weer kinderachtig..ik vat die link niet helemaal. Is toch lief als je dat doet?
hehe dat vatte ik ook niet helemaal Dus daarom vroeg ik het nog even Nog meer mensen die het met mij eens zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:00
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
Citaat:
Zup schreef op 16-03-2005 @ 20:54 :
Ik vind het erg belangrijk om dr niet te kwetsen of om het te snel te laten gaan. Omdat ik van een vriendin hoorde dat ze bang was dat het te snel zou gaan, in eerste instantie wilde ik haar gewoon zoenen met iets romantisch erom heen.. maar dat heb ik nu dus geschrapt ..Dat kusje bij afscheid had ik ook in gedachten . Misschien af en toe een keertje over dr hand heen strelen in de bios.. zou dat een idee zijn? Is dat handje vast houden en een beetje strelen echt zo kinderachtig?
ik zou het helemaal niet kinderachtig vinden. Je geeft haar dan ook een gevoel dat je je moet vertrouwen. En met zoenen, jij moet zelf een keer het inisiatief nemen, en ik denk ook wel dat ze daar op wacht, dus probeer dat ook een keer, ik zeg niet dat het meteen moet, maar gewoon als jullie er klaar voor zijn.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:02
Verwijderd
tussen hand vasthouden en kus geven zit denk ik nog wat in... namelijk dat je een arm om haar heen doet dat is niet in elke bioscoop even makkelijk ivm armleuningen, maar je kunt het proberen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:04
Zup
Zup is offline
Die kus wilde ik gewoon afwachten... Eerst rustig opbouwen en dan komt die kus vanzelf.. Idd als wij er allebei aan toe zijn Ik zal wel het iniatief moeten nemen daar ben ik me bewust van maar als ze het prettig vind dat ik haar handje vast houd en een beetje streel..dan zit het wel goed

Citaat:
Sarah schreef op 16-03-2005 @ 21:02 :
tussen hand vasthouden en kus geven zit denk ik nog wat in... namelijk dat je een arm om haar heen doet dat is niet in elke bioscoop even makkelijk ivm armleuningen, maar je kunt het proberen.
ja die armeluiningen zijn idd wel erg irritant

Bedankt voor de tips en adviezen mensen ik denk dat ik zo wel genoeg weet

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:12
blupp
blupp is offline
Gewoon afwachten en handelen naar de situatie, als het heel gezellig is met een soort spanning ook van zoenenzoenen! moet je haar gewoon een kusje geven, dan gaat t verder vanzelf meestal hè. Als ze nog erg verlegen is kan je beter het ijs goed proberen te breken door jezelf te zijn en gewoon heel lief tegen haar te zijn. Zoenen hoeft toch niet perse bij de eerste afspraak als er meerdere komen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 20:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou met de date een beetje kijken hoe ze reageert op bepaalde dingen. Het kan best zijn dat ze nu de gedachte 'zoenen' heel eng vindt, maar dat ze het best wil als jij het initiatief neemt. Kijk dus een beetje naar haar reacties en bepaal dan of jullie gaan zoenen of niet; dat lijkt me beter dan om nu al te verzinnen of je het wel of niet gaat doen.
Verder kun je bijvoorbeeld een snoepje voor d'r mond houden en dat zij dan moet bijten. dat kan ook erg romantisch zijn als je het op een gepast moment doet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zup schreef op 16-03-2005 @ 20:54 :
Ik vind het erg belangrijk om dr niet te kwetsen of om het te snel te laten gaan. Omdat ik van een vriendin hoorde dat ze bang was dat het te snel zou gaan, in eerste instantie wilde ik haar gewoon zoenen met iets romantisch erom heen.. maar dat heb ik nu dus geschrapt ..Dat kusje bij afscheid had ik ook in gedachten . Misschien af en toe een keertje over dr hand heen strelen in de bios.. zou dat een idee zijn? Is dat handje vast houden en een beetje strelen echt zo kinderachtig?
Nee hoor, dat deden mijn ex en ik ook in het begin. Wij waren ook mekaars eersten.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 21:42
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
je eigen ideen zijn al gruwelijk lief!! ik denk dat ze dadelijk niet meer om je heen kan succes ermee
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:06
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
per ongeluk popcorn in haar blouse laten vallen en het er dan uit halen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:07
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Misschien kan je haar ook gewoon een kus op de mond geven, is niet heel bedreigend toch? Desnoods als je bang bent te snel te gaan, wacht je ermee tot een 2e date

Is dat raar ? Nee toch ?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Je kan haar ook gewoon een kusje op de mond geven, dus niet meteen 'all the way' zoenen als je snapt wat ik bedoel. En dan kijken hoe ze reageert (of ze dat wel wil) en dan kun je later als jullie elkaar wat beter kennen, overgaan tot het echte werk.

En handje vasthouden is echt niet kinderachtig hoor, juist lief
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 22:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mwah, 'k zou toch echt beginnen met kusje op wang, hoor. Tenminste, bij ons duurde het best lang voordat het 'op de mond' werd. Maar toen ze dat eenmaal durfde, kreeg ze er ook maar geen genoeg van.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2005, 22:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-03-2005 @ 23:23 :
Mwah, 'k zou toch echt beginnen met kusje op wang, hoor. Tenminste, bij ons duurde het best lang voordat het 'op de mond' werd. Maar toen ze dat eenmaal durfde, kreeg ze er ook maar geen genoeg van.
De echte harde kern doet het pas mooi:

Buiging maken, kusje op de hand geven, begroeten. In die stijl.

Klinkt misschien maf, maar ik zou het gewoon rechtstreeks aan haar vragen....
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 07:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zoels hierboven al redelijk wat gezegd wordt
Handje vasthouden (is vind ik totaal niets mis mee), arm om dr heen slaan, kus op de wang, kus op de mond.
Als ze iets niet wil, of het te snel vindt gaan, dan zal ze dat vast wel aangeven.
En idd kijken hoe ze reageert als je bepaalde dingen doet, daaruit kan je ook al redelijk wat opmaken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 07:38
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 16-03-2005 @ 22:42 :
je eigen ideen zijn al gruwelijk lief!! ik denk dat ze dadelijk niet meer om je heen kan succes ermee
ja, ben ik t helemaal mee eens. als ik dit allemaal lees denk ik: aaawww, zo ontezettend lief.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:35
Zup
Zup is offline
Hehe

Dankje wel mensen voor al jullie reacties

En bedankt voor de complimentjes

Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:37
Verwijderd
Gewoon alsnog zoenen. Ik ben zelf ook ontgroend (wederzijds) bij iemand die ik die dag ontmoet had.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:42
Zup
Zup is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-03-2005 @ 16:37 :
Gewoon alsnog zoenen. Ik ben zelf ook ontgroend (wederzijds) bij iemand die ik die dag ontmoet had.
Mja ze heeft tegen een vriendin gezegd dat ze bang is dat het allemaal te snel gaat dus ik doe het rustig aan en kijk wel hoe de sfeer is

P.s. wat een maffe Signature heb je
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:45
Verwijderd
Haar hand pakken in de bios zou ik wel doen hoor.
Ik werd altijd gek van die jongens die dat niet deden.. dan zat ik daar maar zenuwachtig & verliefd te wachten en te hopen.. "pak m'n hand nou.. pak m'n hand nou.."
Ik vind dat juist onwijs lief en romantisch.

En misschien kun je dan nog een afscheidskus op haar wang of op haar mond geven. Ik bedoel.. je hoeft haar niet meteen uitgebreid te zoenen met tong en al.. je kunt ook gewoon af en toe eens een kusje op haar mond geven. En als je haar dan weer eens ziet doe je het nog een paar keer.. steeds iets langer..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2005, 15:48
Zup
Zup is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-03-2005 @ 16:45 :
Haar hand pakken in de bios zou ik wel doen hoor.
Ik werd altijd gek van die jongens die dat niet deden.. dan zat ik daar maar zenuwachtig & verliefd te wachten en te hopen.. "pak m'n hand nou.. pak m'n hand nou.."
Ik vind dat juist onwijs lief en romantisch.

En misschien kun je dan nog een afscheidskus op haar wang of op haar mond geven. Ik bedoel.. je hoeft haar niet meteen uitgebreid te zoenen met toch en al.. je kunt ook gewoon af en toe eens een kusje op haar mond geven. En als je haar dan weer eens ziet doe je het nog een paar keer.. steeds iets langer..
Haha hopelijk denk zij dat ook
Nja ik zal het zeker doen en dat het kussen op de mond misschien eventjes kijken hoe ze op bepaalde dingen reageerd en hoe de sfeer is

Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:32
RoB!N
RoB!N is offline
Tip love seat reserveren
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 16:54
Zup
Zup is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 17-03-2005 @ 17:32 :
Tip love seat reserveren

haha
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 23:00
the_conquer
the_conquer is offline
Nouja van een vriendin gehoort dat..........................

net zoiets van als je in de story leest dat..

Bovendien te snel gaat. Ik denk dat ieder meisje toch wel bij haar pupertijd wel afvraagt van hoe het is om te zoenen en daarom alleen al nieuwschierig is........
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 06:43
Zup
Zup is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 18-03-2005 @ 00:00 :
Nouja van een vriendin gehoort dat..........................

net zoiets van als je in de story leest dat..

Bovendien te snel gaat. Ik denk dat ieder meisje toch wel bij haar pupertijd wel afvraagt van hoe het is om te zoenen en daarom alleen al nieuwschierig is........
Ze verteld dat niet voor niks tegen dr vriendin, die vriendin is namelijk ook mijn beste vriendin dus het is wel de waarheid die er verteld word. En dan houd ik rekening met dr.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 08:07
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mijn tip: doe niet te verliefd op haar... dat kan (bij mij iig) een heel beknellend gevoel geven als jezelf nog niet zo zeker van je zaak bent... doe het gewoon rustig aan en ga daarom niet te veel aan dr zitten... wil niet meteen te veel!

Wanneer is je date?
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 14:14
Zup
Zup is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-03-2005 @ 09:07 :
mijn tip: doe niet te verliefd op haar... dat kan (bij mij iig) een heel beknellend gevoel geven als jezelf nog niet zo zeker van je zaak bent... doe het gewoon rustig aan en ga daarom niet te veel aan dr zitten... wil niet meteen te veel!

Wanneer is je date?


Uhm volgende week
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
RoB!N schreef op 17-03-2005 @ 17:32 :
Tip love seat reserveren
Wat is in godsnaam een love seat? Het doet me denken aan een soort darkroom annex dagboekkamer.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:15
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Snees schreef op 18-03-2005 @ 17:19 :
Wat is in godsnaam een <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=love%20seat" onmouseover="window.status='<a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=24&k=love%20seat" onmouseover="window.status='love seat'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">love seat</a>'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">love seat</a>? Het doet me denken aan een soort darkroom annex dagboekkamer.
Love seats zijn van die stoelen in de bios waar geen armleuning tussen zit, een klein bankje dus.. Dat je gemakkelijk tegen elkaar aan kunt hangen

Edit: wat een rare quote Van Snees van hierboven dus, geen zin om aan te passen
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-03-2005 @ 09:07 :
mijn tip: doe niet te verliefd op haar... dat kan (bij mij iig) een heel beknellend gevoel geven als jezelf nog niet zo zeker van je zaak bent... doe het gewoon rustig aan en ga daarom niet te veel aan dr zitten... wil niet meteen te veel!

Wanneer is je date?
Niet verliefd, gewoon lief, maar laat wel merken dat je haar leuk vindt. Jouw hand op die van haar leggen en kijken hoe ze reageert. Met handje vasthouden is niets mis hoor.

Wat het zoenen betreft, als je echt gaat zoenen, voel je die spanning van te voren. Als je het moment voelt kun je haar een heel zacht kusje op haar mond geven, zonder bij bedoelingen. En dan vooral naar haar glimlachen. Als je geen zoenmoment kunt ontdekken geef je haar aan het einde een kusje op haar wang. Dat is heel lief, en ze snapt meteen dat je niet te snel wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 21:29
Zup
Zup is offline
@ Cytherea





Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 18-03-2005 @ 18:15 :
Love seats zijn van die stoelen in de bios waar geen armleuning tussen zit, een klein bankje dus.. Dat je gemakkelijk tegen elkaar aan kunt hangen

Edit: wat een rare quote Van Snees van hierboven dus, geen zin om aan te passen
Heb ik eerlijk gezegd nooit van gehoord

Ik zal us bellen naar de bios
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2005, 14:12
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
ik vind het juist heel lief om handjes vast te houden
bij mijn eerste echte date wou hij de hele tijd zoenen enzo maar ik vond het veel leuker/liever/gezelliger om handjes vast te houden
dat is heus niet kinderachtig hoor!
nouja, ik was eigenlijk nog niet helemaal klaar voor die eerste zoen, daarom was het ruk (zijn zoenkwaliteiten laat ik daar even buiten )
een kusje op haar wang/mond is ook wel lief
oh en ik vind het echt goed van je dat je zo lief bent en zoveel om haar gevoelens geeft!
ik bedoel, mijn ex deed dat ook wel maar dat was meer achteraf 'oh ik ben zo'n klootzak' (waarna ik hem dan weer moest troosten)
dit lijkt net op een klaag iets over mijn ex ipv over jou
nouja, ik denk dat je eigen ideëen al heel goed waren en ik wens je veel plezier en geluk met dat meisje
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 14:54
-(L)-
Goed dat je rekening met haar houdt . Ik denk dat je het zoals je zelf al zegt het beste langzaam kunt opbouwen. Hoe reageert ze als je haar aanraakt? Dat handje vasthouden vind ik wel een goed idee, en dat kusje op de wang bij het afscheid ook. Verder moet je gewoon kijken hoe ze reageert, dat lijkt me het beste.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:31
waves
Avatar van waves
waves is offline
af en toe stiekem naar haar kijken (doet zij waarschijnlijk ook ) en als je ziet dat ze kijkt lief lachen en weer n beetje verlegen wegkijken.
Kusje op haar hand of wang doet t ook wel goed denk ik...
haar een paar keer 'per ongeluk' aanraken.

handje vasthouden is juist hartstikke lief!

en een arm om haar heen (als dat kan )
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:
waves schreef op 21-03-2005 @ 19:31 :
af en toe stiekem naar haar kijken (doet zij waarschijnlijk ook ) en als je ziet dat ze kijkt lief lachen en weer n beetje verlegen wegkijken.
Kusje op haar hand of wang doet t ook wel goed denk ik...
haar een paar keer 'per ongeluk' aanraken.

handje vasthouden is juist hartstikke lief!

en een arm om haar heen (als dat kan )
In meeste gevallen kan dat niet meer (de tijd is veranderd in ieder geval bij mij).
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 13:11
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Gewoon niet zoenen de eerste date.. dat zal haar gerust stellen en misschien is de daarop volgende date dan zelf ook wat losser..

Met overhaaste acties kun je het alleen maar verpesten! Je kan natuurlijk ook heel lief vragen - bij het afscheid - of je haar mag zoenen.

Wel lief trouwens dat je er zo overna denkt.. zo zouden meer jongens moeten zijn!
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 23:21
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Zup schreef op 18-03-2005 @ 07:43 :
Ze verteld dat niet voor niks tegen dr vriendin, die vriendin is namelijk ook mijn beste vriendin dus het is wel de waarheid die er verteld word. En dan houd ik rekening met dr.
Okee les 1 heb je goed

doe je huiswerk. Je hebt je contacten al opgebouwd, lees ik. Ik zou zeggen solliciteer bij de AIVD en loop stage bij de CIA.

__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:46
sail fan
sail fan is offline
En hoe wasje date?? Ben erg benieuwd. Ik heb binnenkort ook een date, Wil graag iets origineels gaan doen,maar weet nog niet helemaal wat. Dus als iemand nog iets origineels weet ( niet neuken of bungingjumpen, maar iets simpels en betaalbaars) dan hoor ik dat graag.

Groet coen
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 20:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
sail fan schreef op 25-04-2005 @ 21:46 :
En hoe wasje date?? Ben erg benieuwd. Ik heb binnenkort ook een date, Wil graag iets origineels gaan doen,maar weet nog niet helemaal wat. Dus als iemand nog iets origineels weet ( niet neuken of bungingjumpen, maar iets simpels en betaalbaars) dan hoor ik dat graag.

Groet coen
Neuken is anders best simpel en betaalbaar, hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 22:15
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Ik zou voor de arm om haar heen slaan gaan. Wel even vragen voor je het doet, het is genanter als ze wegduikt.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:57
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Zup schreef op 16-03-2005 @ 20:34 :
Heeft iemand nog leuke tips of technieken voor me?


Ik denk dat je tactieken bedoeld, want technieken komen waarschijnlijk niet aan bod bij je eerste date
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:58
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-04-2005 @ 21:47 :
Neuken is anders best simpel en betaalbaar, hoor.
Zo simpel is het niet als je het nooit/niet zo vaak doet, toch?
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 26-04-2005 @ 10:58 :
Zo simpel is het niet als je het nooit/niet zo vaak doet, toch?
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 26-04-2005 @ 10:58 :
Zo simpel is het niet als je het nooit/niet zo vaak doet, toch?
om het goed en leuk te maken, dat is wel moeilijk
maar het neuken an sich kan iedereen (die niet impotent of vaginistisch is).
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 14:54
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Dat snap ik, het was meer een sarcastische opmerking naar Mark Almighty toe, zal er volgende keer rolleyes bijzetten.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...)
Bloem
255 21-11-2012 13:52
Liefde & Relatie Transgenders.
Verwijderd
81 21-06-2012 08:23
Studeren Hulp nodig met application form voor de VU
Camou
3 28-03-2011 16:39
Liefde & Relatie Hoe hier mee om te gaan / wat te doen ??
Zup
19 02-04-2005 14:42
Liefde & Relatie Ex - huidig vriendje?
Avalon_Mae
17 29-03-2005 11:55
Lifestyle FF jullie hulp nodig....
Aguy
14 03-07-2003 12:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.