Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2008, 18:44
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Helemaal niets gedaan vandaag -_-' nu naar een vriendinnetje, het is goed voor me om vriendenactiviteiten te ondernemen want anders voel ik me zo eenzaam! Heb je als je voor langere tijd (twee weken) niet naar school kunt... echt ergerlijk.
Nu gauw even mooi maken en dan gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2008, 18:48
Verwijderd
Als je om je heen kijkt, zie je dat er eigenlijk overal liefde is. Vanochtend nog in de kerk. Het waren 2 stokoude mensen, een getrouwd stel, hij pakte haar hand en hij glimlachte heel teder naar haar. Je zag echt de liefde tussen hen. Ik vond het echt zo mooi om te zien, ik kan het eigenlijk niet zo goed beschrijven.
Gisteren had ik even een dip. Ik voelde me heel minderwaardig en dom. Ik zat te bedenken dat ik eigenlijk 'alleen maar' goed kan leren. Veel mensen uit mijn klas kunnen daarnaast ook nog goed tekenen of bespelen een instrument. En mijn moeder kan bijvoorbeeld ontzettend goed koken. Toen voelde ik mezelf even zielig, omdat ik verder geen bijzondere talenten heb. Ik weet ook wel dat ik niks te klagen heb, maar ik voel me dan soms zo dom, omdat ik absoluut niet kan tekenen, ik bespeel geen instrument, ik ben heel erg onhandig en niet sportief. Maar ik moet gewoon bedenken dat ik weer goed kan leren.
Ik was vandaag aan het lezen in mijn dagboek van een aantal jaar geleden. Dat was zo leuk om dat te lezen. Het was heel kinderlijk, dat was ik toen natuurlijk ook wel. Terwijl ik zat te lezen herinnerde ik me opeens weer de dingen die ik had op geschreven. Wat dat betreft is een dagboek wel leuk en handig. Als je zo zit te lezen herinner je je dingen waar je eigenlijk nooit over nadenkt.
Ik zie wel op tegen dinsdag, dan moet ik hem weer zien. Of ik moet 'ziek' thuisblijven maar daar heb je ook niks aan. Ik probeer er niet zoveel over na te denken, maar dat lukt niet erg, bij heel veel dingen die ik lees moet ik aan hen denken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 19:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben bij me vriend geweest.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 19:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zat mezelf zo in de weg vanochtend. Gelukkig heb ik een lief vriendje, die me daar uit kon krijgen door met me te gaan wandelen. Wat een kou, maar wat een mooie omgeving! En omdat het nog redelijk vroeg was, nog niet veel Paas-wandelaars. Ideaal!
Daarna wilde ik mijn computer aanzetten en begaf mijn harde schijf het. Na veel gepuzzel heb ik nu een (tijdelijke) andere, gelukkig met wel al mijn spullen er op gekopieerd. Nu toch maar gauw een andere computer kopen.
Dadelijk nog lekker rustig even tv kijken. Helaas doet de live stream van het EK Zwemmen raar, dat is leuk om te kijken. Ook tof dat ik het de afgelopen dagen kon volgen zonder tv te hebben .
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 20:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Godver. Dit kan ik nu echt niet gebruiken. Ik baal. Alleoellewapersnogaantoe! Ik heb maandag twee tentamens. Ik dacht dat ik economie en geschiedenis had. Economie kon ik uit mijn duimpje en morgen zou ik geschiedenis afleren. Nu kijk ik en zie ik dat het MO moet zijn. Nu heb ik nog een dag om te leren, maar ik moet ook werken. Dat kan ik niet afzeggen. Ik word er moedeloos van. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. En ik was zo braaf van te voren aan het leren. Kut, kut. Ik weet echt even niet wat ik moet doen.
Ik mag dit gewoon niet verknallen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 20:33
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
M'n lamp blijkt stuk te zijn opeens dus heb ik nu geen licht op mijn kamer Dan maar gaan slapen he... Het was wel echt gezellig vanavond, alleen die constant aanwezige onzekerheid is zo irritant...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 20:35
moon
Avatar van moon
moon is offline
Pffff @rare kwast: *dikke knuff*

Mijn oma herkent me nog wel , maar voor de rest sloopt die ziekte ook meer dan te dragen is af en toe. Er is niet om te gaan met die ziekte. De spanning die ik voel als ik zoals vanochtend met mijn ouders op bezoek ga...ik krijg geen hap of slok door mijn keel van de stress. Dat is niet altijd zo, hangt er maar net vanaf in wat voor bui mijn oma is en hoe erg de ziekte op dat moment is. Vanochtend was weer zo'n moment dat ik een knoop in mijn maag voelde. Dan voel ik de ruzie die gaat plaats vinden tussen mijn oma en vader al ver van te voren weer hangen. Mijn ouders, maar vooral mijn vader heeft constant miscomunnicaties, discussies en (heftige) ruzies met mijn oma. Ik ben de enige die de gedachtengang van mijn oma nog enigzins kan volgen en die weet hoe ze er mee om moet gaan. Ik voel me daarom verantwoordelijk om constant een soort tolk te zijn tussen mijn ouders en mijn oma om er maar voor te zorgen dat er niet weer een ruzie ontstaat. Af en toe moet ik mijn ouders vreselijk afvallen, veel meer dan me lief is, maar dat doe ik omdat ik mijn oma wil beschermen. Mijn oma is ziek, mijn ouders hebben gezond verstand dus ik vind dat zij zich ook verstandig moeten gedragen en het niet op een ruzie uit moeten laten lopen. Maar ik word er echt niet goed van, het klinkt kei en keihard maar op sommige momenten wens ik mijn oma gewoon bijna dood omdat ik denk dat dat voor iedereen (en nog het meest voor mijn oma zelf!) het beste zou zijn. Hoelanger deze ziekte voortduurt, hoelanger het alleen maar pijn doet voor iedereen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Godver. Dit kan ik nu echt niet gebruiken. Ik baal. Alleoellewapersnogaantoe! Ik heb maandag twee tentamens. Ik dacht dat ik economie en geschiedenis had. Economie kon ik uit mijn duimpje en morgen zou ik geschiedenis afleren. Nu kijk ik en zie ik dat het MO moet zijn. Nu heb ik nog een dag om te leren, maar ik moet ook werken. Dat kan ik niet afzeggen. Ik word er moedeloos van. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. En ik was zo braaf van te voren aan het leren. Kut, kut. Ik weet echt even niet wat ik moet doen.
Ik mag dit gewoon niet verknallen.
Oh meisje, wat ongelooflijk sneu! Wanneer met je economie? Dan weet je dat je die sowieso goed gaat maken! Heb je nog een mogelijkheid tot herkansen? En vind je M&O moeilijk, of ben je er niet zo slecht in? De moed erin houden! En kun je écht je werk niet afzeggen? Dit lijkt me toch wel een goede reden en anders meld je je gewoon een keer ziek?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:04
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Oh meisje, wat ongelooflijk sneu! Wanneer met je economie? Dan weet je dat je die sowieso goed gaat maken! Heb je nog een mogelijkheid tot herkansen? En vind je M&O moeilijk, of ben je er niet zo slecht in? De moed erin houden! En kun je écht je werk niet afzeggen? Dit lijkt me toch wel een goede reden en anders meld je je gewoon een keer ziek?
M&O ben ik heel slecht in. Maar ik heb al veel voorbereid, dus het moet wel te doen zijn. Ik kan het echt niet maken om niet te komen. Ik heb het beloofd. Ik ga gewoon heel goed leren en hopen op een wonder. En anders zal het waarschijnlijk herkansing worden.

Het moet wel lukken. Ik heb opgelet in de theorie. Het is niet heel veel rekenen. Ik kan veel dingen in mijn GR zetten. Begrippen ken ik al. Als ik alles morgen goed doorneem, moet een zes te doen zijn!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
M&O ben ik heel slecht in. Maar ik heb al veel voorbereid, dus het moet wel te doen zijn. Ik kan het echt niet maken om niet te komen. Ik heb het beloofd. Ik ga gewoon heel goed leren en hopen op een wonder. En anders zal het waarschijnlijk herkansing worden.

Het moet wel lukken. Ik heb opgelet in de theorie. Het is niet heel veel rekenen. Ik kan veel dingen in mijn GR zetten. Begrippen ken ik al. Als ik alles morgen goed doorneem, moet een zes te doen zijn!
Gelukkig dat je al hebt voorbereid! Als je morgen alles rustig nog eens doorneemt en vooral naar de dingen kijkt die écht nog niet weet moet een zesje vast lukken. En dan kun je voor economie nog een beetje extra goed leren als je die hebt. Zie dat dan maar als een voordeel.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:16
Verwijderd
au au au au au au ik heb toch een hoge pijngrens? waarom nou? au au
rib verschoven. ja, mn moeder heeft t ook. maar ik heb t zooovaak, geen lucht, vallen, blackouts.
ach die 150 euro heb ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:42
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik maak me weer eens druk over dingen waar ik me helemaal niet druk over zou moeten maken. Waarom maak ik het mezelf zo verrekte moeilijk ook altijd?
Morgen moét ik echt aan schoolopdrachten gaan werken. En leren voor mijn toetsen. Anders komt dat echt niet goed.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 21:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ moon een grote knuffel terug...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 22:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Shit shit shit.. wat moet ik nou? Mijn god, wat moet ik met mezelf? Ben ik dit echt?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 22:23
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
knuffel@moon, rare kwast en nijn
en beterschap voor iedereen die ziek is!

ot:
een witte pasen.. <3 (alleen minder als je erdoorheen moet fietsen)

Kyra was vandaag weer ziekig.. ik zit dan gelijk in de stress... wat heeft dat beestje toch???
Ze eet en drinkt en slaap nog. Ze begint nu iets meer te spelen.. ik hoop maar dat t weer goed komt. T is echt een zorgenkindje.. Maar ze is wel heel lief.. ze heeft de hele tijd geslapen in haar reismandje, echt te schattig..

Leer ik het ooit? kan ik ooit zonder?? Waarom is t zo moeilijk??


Enya- only time
Who can say where the road goes
where the day flows, only time.
And who can say if your love grows
as your heart chose, only time.

We are the day

Who can say why your heart sighs
as your love flies, only time.
And who can say why your heart cries
when your love lies, only time.

We are the day

Who can say when the roads meet
that love might be in your heart.
And who can say when the day sleeps
if the night keeps all your heart.
Night keeps all your heart.

We are the day

Who can say if your love grows
as your heart chose, only time.
And who can say where the road goes
where the day flows, only time.

Who knows, only time
Who knows, only time



Wat een mooi nummer is dit..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 06:32
Verwijderd
Nog 10 weken ...
Ik wou dat het al voorbij was, want dan kan ik mijn leven verbeteren (al is het nu niet zo slecht).
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 08:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik ben kapot.
Gister had ik een feestje, en hoor ik van het meiske dat het feestje geeft iets over dat hij seks had gehad met een meid die er ook was.
Ik had hem eerder al eens meerdere keren gevraagd of ie wat met dr had gedaan, en het antwoord was keer op keer nee.
Dus dit keer vroeg ik of ie met dr naar bed was geweest, en daar was ook het antwoord nee op.
Maar toen ik vroeg of ie met dr had gezoend, krijg ik het antwoord ja.
Nou moet ie dat zelf weten, maar als heel *uitgaansplek* al heeft gezien dat ze hebben gezoend, waarom verteld hij mij dat dan niet?
Dus ik werd ontzettend boos (nog woede van woensdag I guess) en ik heb hem geslagen (ik schaam me, want ik hoor niet te slaan, en ik sla normaal ook niet)
En heb hem bevolen me naar huis te brengen.
Hij heeft het nu dus goed verpest..
Ik ben er klaar mee.

Eerst nog met degene van het feestje gesmst en later gebeld.
Toen iemand anders gebeld om mn verhaal maar kwijt te kunnen, en bezig te blijven.
En vervolgens mn moeder gebeld, die me hoorde huilen en er meteen aan kwam gesjeest.

(ik hou van mijn mams)
Uiteindelijk rond 1 uur maar eens in bed gekropen.. maar ik heb natuurlijk niet geslapen.
Ik ben nu dus bek af en moet zo ook nog werken van 10 tot 5..
Ik ben kapot.. en ik kan mezelf wel voor mn bek slaan.. Ik ben zo dom geweest

@Metallica: sorry dat ik zo laat nog smste
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nu doet nog maar één kant van m'n keel pijn, met oorpijn. En ik word er nu wel verkouden bij geloof ik. Aagh, als het morgen maar niet erger wordt en anders gá ik gewoon naar de uni. Ik hou niet van thuiszitten.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:44
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik ben blij dat ik haar ken. Gisteren toen ik me rot voelde kon ik me hard eindelijk uitlichten het voelde echt 100 keer stukken beter. Ik ben vandaga zo vrolijk weer opgestaan, nu herken ik mezelf weer^_^

En het sneeuwt en ik moet in de sneeuw post gaan brengen *auw*
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:59
LEUGEN
Avatar van LEUGEN
LEUGEN is offline
Op de dag dat het gebeurde zou mijn opa 75 worden. Kom ik nu achter, het geeft zo'n raar gevoel. En waarom gebeuren er de hele tijd erge dingen als ik gezien heb dat de klok 22:22 aangeeft? Ik ben helemaal niet bijgelovig, maar dit is echt vreemd. En trouwens, 2 nachten voordat het gebeurde, heb ik gedroomd over een klein meisje die wist op watvoor manieren je allemaal zelfmoord kon plegen.
__________________
unus exitus tantum est: mors
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:01
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Dott: geeft niet hoor, zoals ik al zei het ergste dat kan gebeuren is dat ik al slaap

Zometeen naar mn ouders, daarna gourmetten Ik ben wel benieuwd hoe het gaat, denk alleen dat mn huisgenote gaat freaken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Dit moet ik i.i.g. vandaag doen:

Laatste veertig bladzijden lezen + samenvatten.
De laatste 10 pagina's uit 'De Vliegeraar' lezen.
Misschien iets actiefs ondernemen (eind fietsen, of zo).

@ Metallica... sneeuw:

__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Coopergirl: waar woon jij echt dat het er zo uit ziet?! Hier lag er vanochtend echt zo'n laf laagje dat nu voor 3/4 weg is.. En inmiddels schijnt de zon hier.

Gisteren is ook weer voorbij, ik heb het weer overleefd. Maar lang leve de stemmingswisselingen: nu voel ik me wel een stuk beter ondanks dat ik heel erg moe ben. Dus vandaag nog maar de laatste poging wagen wat voor school te doen:
- Die Verwandlung uitlezen + samenvatting maken
- hoofdstuk 1 + 2 van aardrijkskunde samenvatten
- oude aantekeningen voor ak/wi opzoeken
- frans t/m pag. 110 samenvatten
- kamer opruimen
- goede planning maken voor de komende dagen.
Vooral dat laatste is belangrijk. Als ik alles gewoon goed plan en zorg voor ritme en regelmaat moet het toch wel lukken. Chaos in mijn kop mag geen excuus zijn voor tentamens die ik misschien niet haal. Kom op, kom op. Ik kan het wel.. *positiviteit*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:41
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Coopergirl: dit blijft echt vreemd hoor
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 12:45
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Stoere foto's cooper.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 13:16
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
@ Coopergirl: waar woon jij echt dat het er zo uit ziet?! Hier lag er vanochtend echt zo'n laf laagje dat nu voor 3/4 weg is.. En inmiddels schijnt de zon hier.

Vooral dat laatste is belangrijk. Als ik alles gewoon goed plan en zorg voor ritme en regelmaat moet het toch wel lukken. Chaos in mijn kop mag geen excuus zijn voor tentamens die ik misschien niet haal. Kom op, kom op. Ik kan het wel.. *positiviteit*
Deze foto's zijn vanuit de auto genomen, zo'n 20 kilometer onder Zwolle (Epe, Gelderland). Het plan was een boswandeling te maken, maar na een half uur zijn we afgehaakt vanwege de heel grote sneeuwhoeveelheid.

Veel succes met je tentamen! *Je kan hetl*

Citaat:
@Coopergirl: dit blijft echt vreemd hoor
Het is ook vreemd! Nu schijnt hier overigens ook de zon, waardoor de sneeuw smelt.

Citaat:
Stoere foto's cooper.
Thanks!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 15:08
Verwijderd
Omdat ik hier zonder er iemand mee lastig kan vallen kan klagen/ventileren/zielig kan doen:

Ik baal, ik ben boos en huilerig en het komt zo verschrikkelijk slecht uit want ik heb over een week tentamen en zou heel hard moeten studeren.
Ten eerste ben ik al vanaf donderdag niet lekker. Niet écht ziek, maar ik ben wel misselijk en duizelig en heb hoofdpijn en ik blijf het koud hebben no matter what.
Ten tweede ben ik boos op mijn beste vriend en dat kost zo enorm veel energie. Ik heb hem net een smsje gestuurd waarom hij nog steeds niks van zich heeft laten horen en ik ben nu in afwachting van zijn reactie allerlei doemscenario's aan het bedenken. Als hij morgen niet heeft gereageerd bel ik hem of ga ik langs op het werk. Bah, moeite, voor die klootzak.
Ten derde heb ik tentamen maar voor ik kan beginnen met het bestuderen van die onmogelijke hoeveelheid stof moet ik eerst nog die stomme L&L opdrachten uitwerken en dat duurt zó verschrikkelijk lang dat ik het bijna opgeven wil.

Ja. Dat dus. Bah. Ik wil leuke dingen doen met vrienden en ik het park liggen e.d. maar dat duurt allemaal nog wel even.
[/zeurmodus]

En dan te bedenken dat het éigenlijk zo goed met me gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 15:56
Verwijderd
Gisteravond was gezellig. Toch word ik af en toe een beetje moe van E. Klagen omdat je moet fietsen, niet alleen de zaal in durven, niet alleen willen bijven staan. Ik werd er een beetje simpel van. Hallo! Je bent bijna 19, wake up en doe normaal! Gelukkig kan ik dat ook wel tegen haar zeggen, dat ze dan wel een beetje pissig wordt is har probleem. Maar aan de andere kant, we kunnen ontzettend veel lol hebben met Trui, Bloesjes, Lijpo's en Collega. Best tof.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 16:32
Verwijderd
gister had ik echt een rotdag. Ik was poepchagrijnig, moe en huilerig. Voor mij voelde het alsof mijn ouders alleen maar kritiek op me hadden. Mijn broer en zijn vriendin zijn ook niet gekomen omdat mijn broer de avond van te voren te veel gedronken had en zich dus niet lekker voelde. Gisteravond een flinke huilbui gehad. Ik voelde me zo rot en eenzaam en mislukt. Mijn ouders konden alleen maar zeggen dat ik me niet moest aanstellen en maar gewoon moest doen en actief moest blijven. Blegh. Ik was zo moe maar als ik in mijn bed ging liggen kwam mijn vader me 5 minuten later alweer wekken. Dus 's avonds hadden we ook nog flinke ruzie. Echt, als ik me zo voel, troost me dan gewoon even en zeg dat het wel goed komt ipv nog meer kritiek op me te leveren...

Vandaag was wel leuk. We zijn vroeg opgestaan en naar de Ardennen gereden. Hier was het vanochtend al helemaal wit, maar in de Ardennen al helemaal. Heenweg was weer stressen. Mijn vader rijdt dan gewoon hard door de bochten en mijn moeder en ik kunnen daar niet tegen. Ik houd dan gewoon mijn mond, maa rmijn moeder begint te schreeuwen dat ie zachter moet rijden en dan wordt ie kwaad en gaat alleen nog maar harder rijden. Nouja. Het langlaufen was wel tof. We begonnen met een klein rondje van 6 km. Helaas had ik na 2km al dikke blaren en moest ik dus na dat rondje stoppen, want pleisters waren we vergeten mee te nemen. Echt, ik krijg wat van mijn krakkemikkige lichaam. Toen ben ik even in de kantine gaan zitten en hebben mijn ouders nog een rondje gedaan.
Op de terugweg scheet ik echt bijna in mijn broek van angst. Dan zie ik mijn vader pepermuntjes eten en door zijn haar wrijven en dan weet ik al dat ie moe is. Later zei hij ook nog dat ie aan het vechten was tegen de slaap en weer wat later maakte hij echt een slinger over de weg. Argh. Dan word ik zo bang (hij is namelijk een keer echt in slaap gevallen op de snelweg en toen zijn we met 120 km/h tegen de vangrail geknald. Geen zware verwondingen ofzo, maar dan zit de schrik er goed in). Nouja, gelukkig zijn we heelhuids thuisgekomen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 16:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
. Dan zie ik mijn vader pepermuntjes eten en door zijn haar wrijven en dan weet ik al dat ie moe is.
dat doet mn vader ook

ik heb vandaag verloren met kwartet van mn neefje van 5 die al zn kaarten open legt en zelf de spelregels aanpast
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 17:00
Verwijderd
GIsterenavond met z'n alleen een film gekeken: The bridges of Madison County.
Duurt in eerste instantie zo lang, maar daarna valt het mee.
God wat snap ik het goed. Als hij het mij gevraagd had was ik meegegaan.
Ik ben zo blij dat hij mij dat niet gevraagd heeft.

Verder ben ik wel aardig vrolijk. Het feestje was leuk, ondanks de rare samenstelling.
En dan kan ik het wel handelen, maar 's avonds in bed niet meer. Dan ben ik zo intens verdrietig.

Ga dan als een zalm tegen de stroom in,
met alle razernij van je woede...
Wanhoop niet,
het water zal stenen breken...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
dat doet mn vader ook

ik heb vandaag verloren met kwartet van mn neefje van 5 die al zn kaarten open legt en zelf de spelregels aanpast
hmm, zou het een algemene mannentik zijn. Knijpt hij ook zijn ogen samen en gaatie op een gegeven moment zijn nek en rug strekken in een wanhoopspoging wakker te blijven?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 18:53
Verwijderd
Morgen tentamen. Ik vind het zo eng...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn boek voor Engels is saai. En ik wil er ook geen boekverslag over maken. En ik moet nog 20 bladzijdes in L'étranger en nog de Binocle lezen en een paar boekverslagen fixen. En over een week begint de laatste schoolexamenweek. maar dat is leuk. dan hoef ik tenminste niet de hele tijd naar school. was m'n vriendje maar weer hier.

:x ik weet het niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:12
Verwijderd
Vanmorgen was de wereld wit en vanmiddag was ie weer wit. We waren een half uur, misschien een uurtje in de bouwmarkt en er lag alweer een flink pak sneeuw op de auto (zeg een centimeter of vijf). Nu is het helaas weer weg en is het vies regenachtig weer, maar voor zo lang als het duurde was het leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
hmm, zou het een algemene mannentik zijn. Knijpt hij ook zijn ogen samen en gaatie op een gegeven moment zijn nek en rug strekken in een wanhoopspoging wakker te blijven?
ja en hij doet heel raar met zn lichaam als hij harder gaat rijden
hahaha
*gaat ie meer energie op wekken ofzo*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Eindelijk mijn boek samengevat, het duurde ontzettend lang aangezien ik de stof ontzettend saai vond. Ik poogde net de samenvatting uit te printen, bleek dat op pagina 3 de zwarte inkt al zo goed al op was De overige 17 pagina's zijn onleesbaar. Nu ga ik een kopje thee drinken en de Vliegeraar uitlezen..De laatste pagina's... Altijd jammer als een boek eindigt..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:45
Verwijderd
Ik!
Ik!
Ik!
Ik!
Ik!

*gefrustreerd*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:46
Verwijderd
Oh, mag ik het ee keertje doen?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:46
Verwijderd
Please please please? Spam
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:46
Verwijderd
vol! ha!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.