Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2008, 01:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Muha, daar voor jullie. Almanakcommissie.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2008, 05:43
Verwijderd
Pfff, slaapritme is echt naar de knoppen...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 06:51
Verwijderd
ik dacht dat het na een nachtje slapen wel beter zou gaan, zou kunnen bevatten wat er gebeurd is. Maar ik loop nog steeds verward door mn huis rond, kan het simpelweg niet accepteren. Terwijl hij er gisteravond achterstond en ik toch ook wel om uit elkaar te gaan. Maar ik heb geen idee hoe ik na zon ontzettend lange tijd samen mn leven weer moet opbouwen. Want zo slecht ging het ook weer niet, maar misschien was het ook wel een soort sleur geworden. In ieder geval was er geen klik meer. Dat voelde ik ook wel, maar ik had gewoon écht niet verwacht dat het gisteren al over zou zijn. Bah, ik wil het liefste mezelf nu echt miljoenen lichtjaren verderop sturen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:47
Verwijderd
Citaat:
ik dacht dat het na een nachtje slapen wel beter zou gaan, zou kunnen bevatten wat er gebeurd is. Maar ik loop nog steeds verward door mn huis rond, kan het simpelweg niet accepteren. Terwijl hij er gisteravond achterstond en ik toch ook wel om uit elkaar te gaan. Maar ik heb geen idee hoe ik na zon ontzettend lange tijd samen mn leven weer moet opbouwen. Want zo slecht ging het ook weer niet, maar misschien was het ook wel een soort sleur geworden. In ieder geval was er geen klik meer. Dat voelde ik ook wel, maar ik had gewoon écht niet verwacht dat het gisteren al over zou zijn. Bah, ik wil het liefste mezelf nu echt miljoenen lichtjaren verderop sturen.
Och, jezus, zoiets is inderdaad altijd héél vervelend. Ik begrijp wel hoe jij je voelt. Veel sterkte ermee Anneka.*knuf*

Vandaag krijg ik te horen of ik word aangenomen... Spannend!!! Ik ben wel heel erg zenuwachtig, want ik wil zo graag aangenomen worden. Ik voel me op het moment nog steeds niet echt goed. Voel me op de een of andere manier zo emotieloos.:/ Hopelijk willen vrienden uit zichzelf met me afspreken in de vakantie en heb ik wat te doen dan. Gelukkig mocht ik met iemand mee naar de camping! Dat is wel heel erg lief dat ze me mee hebben gevraagd. Maar toch... Ik mis iets... En dat is een vriendschap waarin je elkaar alles verteld, elkaar vaak ziet, je alles weet over elkaar... Ik mis de vriendschap met L. maar daar moet ik niet meer te veel op hopen geloof ik. Ze heeft het ook zó druk... Het zou denk ik weinig nut hebben als ik terug zou verhuizen en ik denk ook niet dat ik vanwege haar terug zou moeten verhuizen. Ik denk dat ik hier mijn leven op moet gaan bouwen. Als ik hier word aangenomen dan bouw ik hier mijn leven op en als ik hier niet word aangenomen en hopelijk in die andere stad dan nog wel (aangezien ik de brief nog niet verstuurd heb in de hoop dat ik hier word aangenomen) dan bouw ik daar mijn leven op. Ik laat het lot beslissen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Bah. En godzijdank mag ik morgen wegblijven en kan ik mijn werkdag inhalen. Godzijdank. *piept* die schop onder mijn PM-kont was stiekem de druppel
Kwam die toevallig van mij af? Mooi. Doe er iets mee meisje, je bent veel te goed om je hier constant zo klote te zitten voelen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 09:02
Verwijderd
Gisteren bureaus, stoelen en kasten bij Ikea gehaald en vandaag gaan we bij Loods 5 op zoek naar een mooie salontafel.
Het wordt wel wat.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 09:10
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
w00tw00tw00tstuiterstuiterstuiterkwadraat!

Dadelijk sportdag en aansluitend bbq met school. Met zowat de hele klas. Gaat echt awesome worden. ^^ We spelen puur voor de fun, niety van die mensen, die persé de beste willen zijn.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 09:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weer zo'n prachtig weer en hoewel ik er wel vrolijk van word, werkt het niet goed als je nog een scriptie moet schrijven. Hoe meer mensen ik vakantie zie vieren, hoe meer ik zelf ook vakantie wil. De enige manier om snel op vakantie te kunnen, is door m'n scriptie snel af te schrijven. Ik ga nu zo de inleiding revisen, dan is dat maar alvast klaar. Donderdag naar de UB, literatuur zoeken voor m'n volgende hoofdstuk(ken), want m'n ov is over 2 weken niet meer geldig, alleen korting, dus dan moet ik het reizen gaan beperken.

@ Lienepien: ben jij donderdag nog in de UB? Ik dus waarschijnlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 10:08
light fighter
light fighter is offline
oké dat was dus echt heel dom van me. Heb morgen flink wat uit te leggen aan m'n psych. Tis ook wel mijn eigen schuld had ik maar niet zo stom moeten zijn.

Blegh zon is leuk enzo maar dit is echt iets te veel van het goede met studeren en morgen emdr in die hitte. Wie weet kom ik er "onderuit".
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 10:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Muha, daar voor jullie. Almanakcommissie.
Zit je daarin? Tof.

OT: Shit, m'n vriendschappen (van m'n middelbare school) gaan geloof ik echt een beetje naar de knoppen. Ik had een mail naar die vriendin gestuurd die ik nooit meer zag, met waarom ik dat niet leuk vond blabla. Stuurt ze de reactie erop naar iedereen van onze groep, en nou lijkt het net of ik namens 'ons' sprak. Helemaal niet, ik deed uitspraken van de groep, maar de visie in m'n mail was geheel de mijne. Ik weet namelijk dat er mensen zijn die er anders over dachten. Nou heb ik háár terug gemaild en de rest ook, met daarin de mededeling dat het niets tegen hén was en dat ze het ook zo ook niet moeten zien. Want shit, dan krijg ik straks iedereen tegen me aan, en ik heb nog nooooit ruzie met ze gehad. Kutje.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 12:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bleh, morgen hertentamen statistiek en ik ben natuurlijk weer eens te laat begonnen. Maar t zou zo relaxt zijn als ik m nu wel haal, dan hoeft dat volgend jaar niet meer opnieuw... Mja, hoe dan ook nu studeren dan maar. Vanavond uiteten met m'n vriend en een goede vriend met zijn vriendin En over twee weken de uitslag van de loting, al maak ik me daar helemaal niet druk om, het zou toch belen zijn als ik niet ingeloot wordt...
We zien wel.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 12:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Even roken en dan met frisse moed gaan werken. Het is helemaal geen weer om te werken, en al helemaal niet om te werken in een gebouw met een plat dak, zonder airco. Morgen ga ik de nachtdienst in, dus kan ik overdag met 31 graden lekker van de zon genieten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 14:51
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
copy/paste van L&R:
Ik twijfel of ik naar de crematie zal gaan. In de overlijdensadvertentie gaven ze te kennen dat iedereen die zich betrokken voelde, welkom was. Ik voel me betrokken, want ik ken hem sinds de basisschool en we hebben gezamenlijke vrienden. Maar ik weet al dat ik als een malloot ga zitten janken omdat iedereen zo verdrietig is en blabla, en dan voel ik me ongepast, omdat ik hem niet zo goed kende. En die middag is de diploma-uitreiking van mijn moeder en 's avonds schoolfeest en ik wil niet verdrietig zijn de hele dag.
Maar toch, het voelt alsof ik het moet doen, maar toch twijfel ik. Is het niet te overdreven?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 15:03
Verwijderd
Citaat:
copy/paste van L&R:
Ik twijfel of ik naar de crematie zal gaan. In de overlijdensadvertentie gaven ze te kennen dat iedereen die zich betrokken voelde, welkom was. Ik voel me betrokken, want ik ken hem sinds de basisschool en we hebben gezamenlijke vrienden. Maar ik weet al dat ik als een malloot ga zitten janken omdat iedereen zo verdrietig is en blabla, en dan voel ik me ongepast, omdat ik hem niet zo goed kende. En die middag is de diploma-uitreiking van mijn moeder en 's avonds schoolfeest en ik wil niet verdrietig zijn de hele dag.
Maar toch, het voelt alsof ik het moet doen, maar toch twijfel ik. Is het niet te overdreven?
Het is echt niet te overdreven. Ik moest huilen bij de begravenis/crematie (weet het niet meer) van de oma van mijn vriend, terwijl ik daar alleen een paar daagjes had gelogeerd in de zomervakantie. Ik ben dan wel ontzettend gevoelig, maarja. Als je niet gaat heb je misschien spijt. Ik denk dat iedereen daar al zo verdrietig is dat ze je heus niet raar aan gaan kijken hoor. Denk dat ze het al lang fijn vinden dat iemand zoveel om hem geeft.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 16:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Anneke: *knuffel* Sterkte meiske, jammer dat het nu toch uit is. En daar mag je best een tijdje verward over zijn.

OT: Ik ben terug van vakantie en ik ga mijn leven weer eens beteren, dus meer leuke&nuttige dingen doen. Ja
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 16:35
Verwijderd
Nee, nee, NEE, hou op. Vandaag is mijn dag, míjn dag, en nu wil ik me gewoon een keer goed blijven voelen. Ga het nu niet verpesten. Het gaat al de hele dag goed, dan moet die avond toch ook nog wel lukken? Kom op nou.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 16:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wow, thuis zijn is echt niet leuk. M'n moeder houdt me echt voor zichzelf. Beetje suf thuis zitten, wat soms echt heeerlijk is als ze tenminste niet de hele tijd naar me roept, vroeg uit bed gekikt worden en op alles wat ik ga doen zeggen: "Ooh zou je dat wel doen? Het is toch vakantie?" Ja, vakantie is doen waar ik zelf zin in heb ja. Ik merk nu pas hoe opgesloten ik was de afgelopen jaren. Omdat m'n ouders zelf niets om handen hebben, behalve m'n pap's werk, de tuin, het huishouden en m'n moeders medische gejeuzel, denken ze mij van m'n vrije tijd tijdens de vakantie te kunnen ontdoen. Oke, ik snap dat m'n moeder nu lekker veel tijd met mij door wil brengen, en dat vind ik ook heel leuk; uitstapjes doen en ergens wat gaan eten. Ik was de afgelopen tijd natuurlijk niet veel thuis. Maar grrr... hoe fijn is rust!

Ik weet niet hoor maar ik vind het vrij logisch dat je soms iets voor je ouders doet (en dat je ouders je dingen vragen) als je zolang vrij bent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 17:18
Verwijderd
Ondanks de shit die ik voel is in de tuin zitten meteen laptop op schoot en pure reggaeton toch wel een fijn. Alleen de buurjongen met zn muziek nog even doodschieten huhuhu.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 17:40
Verwijderd
@Missy: waarschijnlijk wel!

OT:
Tijdnood. Maar dat heb ik altijd voor een tentamen . Hoe vroeg ik ook zou beginnen. Maargoed, nog 2 dagen te gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 17:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Wat een rotdag. Slopend, en dan heb ik zo'n moeite om niet oververhit te reageren. Wat het dan nog erger maakt.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 17:56
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik weet niet hoor maar ik vind het vrij logisch dat je soms iets voor je ouders doet (en dat je ouders je dingen vragen) als je zolang vrij bent.
Ik doe ook gewoon dingen voor m'n ouders hoor (boodschappen, koken, enz.). Ik doelde alleen op de dingen die ik zelf doe en hoe ze zich met alles bemoeien. Misschien moet ik er ook wel weer aan wennen...

Gelukkig constateerde de psych (waar mn moeder sinds een maand bij is, haha, zij die een hekel had aan die mensen ) dat mijn ouders wel een heel eenzijdig leven leiden en eigenlijk alleen elkaar hebben. Logisch dat nu ik er weer ben ze zich op mij storten. In plaats van dat ze nou eens vrienden gaan zoeken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 19:15
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
*is het leren beu*
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 20:52
SpringBee
Avatar van SpringBee
SpringBee is offline
Ik ben niet nieuw, ik heb om bepaalde redenen een ander account aangemaakt.

Ik ben zo verliefd! En ik zit helemaal in de fase dat ik heel de tijd bij hem wil zijn, en wil bellen en spreken. Maar hij reageert telkens best kortaf, en laat uit zichzelf niks horen...

Wat moet ik doen?! Ik ben zo bang dat ik het verpest door hem teveel te 'stalken', maar ik kan me bijna niet inhouden.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 21:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben niet nieuw, ik heb om bepaalde redenen een ander account aangemaakt.

Ik ben zo verliefd! En ik zit helemaal in de fase dat ik heel de tijd bij hem wil zijn, en wil bellen en spreken. Maar hij reageert telkens best kortaf, en laat uit zichzelf niks horen...

Wat moet ik doen?! Ik ben zo bang dat ik het verpest door hem teveel te 'stalken', maar ik kan me bijna niet inhouden.
Mijn ervaring is dat het het beste werkt om wel te laten weten dat je hem mist (je kan hem bijvoorbeeld best een smsje sturen maar stuur er niet gelijk vijf en het verder te proberen het maar even te laten. Op een gegeven moment gaat hij jou ook wel missen en zal hij meer naar jou toe trekken (dat doet mijn vriend tenminste). Het is echt heel vervelend als iemand het gevoel heeft dat je heel erg aan hem/haar hangt dus daar moet je mee oppassen.

En ik ben nu wel nieuwsgierig wie je bent/was
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 21:48
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Aaaaah, ik heb zo'n leuke kamer gezien. Ik wil hem zo graag hebben!

Nu maar hopen dat mijn inschrijfnummer daadwerkelijk het oudste is...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 22:56
Verwijderd
ik weet niet goed waar ik moet beginnen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 08:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik weet niet hoor maar ik vind het vrij logisch dat je soms iets voor je ouders doet (en dat je ouders je dingen vragen) als je zolang vrij bent.
Dat kan dan wel zo zijn, maar het is wel bloedirritant Hoe meer mijn ouders vragen, hoe minder ik doe. Hoe vaker mijn moeder zegt dat ik gezellig de stad in moet, hoe hardnekkiger ik thuis blijf zitten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 09:03
Verwijderd
Ik heb iig aan mn psych bewezen dat ik emoties heb. Een uur lang zitten huilen ongeveer en dat zal allemaal vast heel goed en nuttig zijn, maar ik voel me er niet fijn bij.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 09:10
Verwijderd
[QUOTE=Faded-Away;27814815]Och, jezus, zoiets is inderdaad altijd héél vervelend. Ik begrijp wel hoe jij je voelt. Veel sterkte ermee Anneka.*knuf*
QUOTE]
dankjewel
jij ook VV!

Sinds gisterochtend de hele tijd op pad geweest, verjaardag van mn beste vriendin (hij kwam gelukkig niet), slaapparty met vriendinnen, zometeen werken en mn project nog afronden. Zolang ik bezig ben gaat het wel goed met me. Maar zoals nu eventjes alleen op mn kamer, is het toch wel moeilijk.
Maar ik ga er in ieder geval beter mee om dan ik dacht. Heb m gisteren nog even gezien op de uni, zometeen op mn werk, hopelijk nog eventjes voor ik maandag op vakantie ga. Want dat is waar, maandag naar griekenland .
Ik heb me er al opvallend snel bij neergelegd, misschien omdat het niet doordringt, of misschien omdat ik heel realistisch ben. Ik ga in ieder geval een lekkere tijd beleven de komende maanden, heerlijk zomervakantie <3.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 10:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, wat een hitte.. Gisteren met L. naar het Julianapark geweest, daar lekker geluncht en liggen zonnen, maar wat een onwijs warme dag. Toen nog de stad in geweest, lekker op een terrasje gezeten, ik heb echt heel erge zin om een week op vakantie te gaan samen, over anderhalve week al! Zou vandaag met vriendinnen naar de strook gaan maar dat zit er niet in geloof ik, halverwege de middag wordt er al regen verwacht hier.. bah. Dus moet er vandaag maar een nuttig dagje van maken, beetje opruimen, dingen regelen enzo, nog even de tuin in. Voel me in ieder geval gewoon goed, beetje met een grauwe ondertoon, maar niet in paniek zoals de afgelopen dagen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 10:34
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik kan echt zo slecht tegen de warmte Het liefste sluit ik me de hele dag op in mijn kamer. Maar goed, ik heb vandaag dus om 15 uur een gesprek met m'n psych Dus op het warmste moment van de dag moet ik de deur uit.. Bah, ik heb echt de neiging om gewoon af te bellen, maar dit is de laatste keer voordat zij op vakantie gaat...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:11
Verwijderd
Ik voel me niet zo lekker en ik ben moe. Hopelijk lukt het slapen vannacht beter, want dit was best wel waardeloos. Gisteren ging het wel, ik had wel veel moeite met de drukte en alle mensen en mijn hoofd stond er niet zo naar, maar ze hebben echt wel geprobeerd om er een leuke afsluiting van te maken en dat is ook wel gelukt. Blij dat ik al die leerlingen niet meer hoef te zien, want daar werd ik toch maar onzeker van. Voelde me er ook helemaal niet op mijn plek.
Vannacht heb ik A. maar even gemaild en met een beetje geluk zie ik die morgen of vrijdag nog. En anders mag ik bellen. Ik denk dat ik straks nog maar even kaarten ga halen. Gisteravond waren er toch een aantal leraren niet aanwezig die ik wel graag nog even zou willen spreken en bedanken, dus dat ga ik ook nog doen. Ik heb wel leuke complimenten gekregen toen ik naar voren moest komen. Niet dat ik goed wist wat ik ermee moest doen, maar het was toch wel leuk dat mijn leraren zeiden dat ze nog nooit eerder zo'n begaafde leerling hadden gehad .
Maar leuker vond ik het dat m'n leerjaarcoördinator zei dat het iedereen zo was opgevallen dat ik me de afgelopen maanden veel beter voelde, dat ik veel opener was en meer lachte, etc. Grappig, ik was me er niet bewust van dat het anderen ook was opgevallen. Lieve mensen allemaal, en voor mijn gevoel verdien ik dat helemaal niet want ik heb zo zoveel last bezorgd, maar toch. Ze komen niet snel van me af, dat is een ding dat zeker is. Maar gelukkig wíllen ze ook niet van me af, dus dat scheelt. Geen idee hoeveel tijd ik volgend jaar heb, maar dat zie ik dan wel weer.
Ik denk dat ik die kaarten maar eens ga halen, want van binnen zitten word ik ook alleen maar duf.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:29
Verwijderd
Did I do the wrong thing?

Kom op he iedereen! Nog even doorbijten en dan is het vakantie! Voor mij al een tijdje, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 11:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Over een uurtje tentamen statistiek, ben benieuwd...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 12:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Succes Metallica!

OT: Volgens mij had ik m'n werk toch beter kunnen afzeggen, want dit is echt zo'n nutteloos dagje. Ik moet pas om 3u werken, heb van 8-12 gereisd en nu ben ik aan het wachten totdat ik weg moet. En die hitte...hierbinnen is het nu 23 graden en dat voelt koel aan, maar buiten geeft de thermometer 33 graden in en dan zit de sensor dus nog in de schaduw... Ik vind het echt helemaal niks, doe dan gewoon dat weer van afgelopen weekend, 23/24 graden met een beetje wind.

Nou ik ga nog maar eens kijken of ik nog wat nuttigs kan doen..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 13:42
Verwijderd
Ik heb vet gaaf nieuw haar. Eindelijk is het een keer geknipt dat ik het ook leuk vind. Hopelijk krijg ik het zelf ook een beetje mooi in model...
En ik heb een schattig nieuw jurkje die ik straks aan ga doen want dan is de diploma uitreiking van mn broer (en gaan we uit eten, daar heb ik geen zin in, heb ook al gelunched in de stad).
Oh, het heeft hier ook weer naar binnen geregend, dat is niet zo fijn, hopelijk is het niet al te erg...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Nattigheid: vanavond kom jij toch op tv?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:15
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Teringzooi... Weer niet gehaald... Ik weet echt niet waar het nu aan ligt. Ja, ik ben laat begonnen met leren, maar ik had vanochtend echt het idee dat ik het snapte net zoals de vorige keer. Waarom haal ik het dan niet Denk dat ik er in de vakantie maar alvast aan ga werken, want ik wil 'm volgend jaar in utrecht wel in een keer halen, bah.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:38
Verwijderd
pff hij is bezet. En ik wil nergens tussenkomen, maar hij moet niet zo lachen steeds... hij is bezet, hij is bezet, hij is bezet... denk aan iets anders

En boooh wat is t warm, ik ben zo blij dat ik vandaag niet hoef te werken, want ik kom niet vooruit *oververhit*

Binnenkort 't laatste examenfeestje, dan ben ik overal vanaf, heb ik 't gehad. Opzich waren de feesten wel gezellig, maar het hakt er wel in om steeds te moeten horen welk jurkje ze gaan aandoen en om nog gezellig wat te drinken na de uitreiking. En dan ook helemaal verbaasd en gekwetst zijn als ik zeg dat ik niet kom. Ik leef niet alleen voor jullie, maar jullie hebben blijkbaar niet in de gaten dat ik me kut voel. Yeah, best friends
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:51
Verwijderd
Citaat:
@ Nattigheid: vanavond kom jij toch op tv?
De tv staat hier al ingesteld om het op te nemen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:53
Verwijderd
Citaat:
De tv staat hier al ingesteld om het op te nemen.
Hoelaat is dat dan? *nieuwsgierig*
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
De tv staat hier al ingesteld om het op te nemen.
na honderd keer gebeld te zijn: t is 9 juli. Ik was het vergeten te zeggen hier!!! Ik ben 3 keer gebeld: Joh, Nattigheid, t is 9 juli. Toen belden ze een paar dagen later: Joh, Nattigheid, t word toch 2 juli! Belden ze maandag op: Nattigheid, moet je horen, t word definitief 9 juli.

ik iedereen mailtjes gestuurd enzo Maar goed. Volgende week woensdag dusSorry!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 16:08
Verwijderd
Jezus, ik word hier zo emotioneel van, ik blijf maar huilen. Maar huilen voelt echt honderd keer beter dan opkroppen, dus ik ben allang blij dat het eruit komt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
na honderd keer gebeld te zijn: t is 9 juli. Ik was het vergeten te zeggen hier!!! Ik ben 3 keer gebeld: Joh, Nattigheid, t is 9 juli. Toen belden ze een paar dagen later: Joh, Nattigheid, t word toch 2 juli! Belden ze maandag op: Nattigheid, moet je horen, t word definitief 9 juli.

ik iedereen mailtjes gestuurd enzo Maar goed. Volgende week woensdag dusSorry!
Dan stel ik hem vast in voor 9 juli (geen idee of dat al kan, maar ik ga er eens naar kijken ).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.