Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2010, 20:51
[untitled]
Avatar van [untitled]
[untitled] is offline
Citaat:
Ik studeer dit jaar niet vanwege problemen die ik heb en heb gehad. Studeren is op het moment mentaal gezien veel te zwaar. Ik wil graag de hotelschool doen, en dat is gewoon zwaar .
heey weetje het komt helemaal goed met je, dat gevoel heb ik nu best wel

als studeren momenteel mentaal te zwaar is, waarom zou werk dan minder zwaar zijn?
misschien is het slimmer om eerst jezelf weer op de rit te krijgen?
__________________
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.
Advertentie
Oud 21-10-2010, 20:54
[untitled]
Avatar van [untitled]
[untitled] is offline
Citaat:
Ik wist dat dit eraan zat te komen. Al heel lang. Maar toch kan ik niet anders dan verdrietig zijn en hem heel erg missen. Godverdomme waarom moet je je dan ook zoveel aan mensen hechten! Dit is alweer de zoveelste keer dat je verdrietig bent om iemand. Nota bene om een leraar! Hoe stom kan het zijn. Nouja hij was ook wel heel bijzonder voor me, hij hielp me toen ik het moeilijk had en hij gaf me veel aandacht. Hij zou wel contact met me houden zei hij. Hij had nog wel met meerdere ex-leerlingen contact .. Hij wilde zelfs mee naar Duitsland voor een dagje, ik moest hem maar bellen (heb zijn mobiel gekregen) en hij zou graag meegaan zei hij. Aan de ene kant heel leuk natuurlijk, maar aan de andere kant voelt het gewoon niet goed. Het hoort toch niet?
Thuis gaat het nog steeds niet goed. Ouderslief deelden in december mee te gaan scheiden, en nu is het gewoon nog niet geregeld. Het duurt gewoon te lang allemaal .. Mama heeft nu al een nieuwe vriend en ze zit de hele tijd daar. Zijn zoon ziet ons zelfs al als gezin, en dat terwijl papa amper het huis uit is.
En het ging zo goed de laatste tijd. Het enige wat ik nu nog wil is mezelf pijn doen, ik wil weer terug naar de am ook al ben ik al zo lang gestopt. Het maakt niet meer uit. Niets maakt meer uit.
Hey.. doe je aub voorzichtig? ander pm of desnoods bel iemand
ik weet dat het nu echt veel pijn doet maar dat gaat echt wel over
__________________
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.
Oud 21-10-2010, 21:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bedankt iedereen voor het meedenken ! Bijbaan.nl is eigenlijk vooral... tsja, bijbaantjes :') Ik zoek een full time baan. Of in ieder geval minstens 24 uur ofzo. Bij monsterboard én nationale vacaturebank.nl kijk ik wel vrij regelmatig, maar het is toch vaak dat werkgevers mensen met ervaring zoeken. En ik heb geen ervaring, behalve 2 jaar bij de Mc werken en een vwo diploma.
En alles waar ik wél op solliciteer daar hoor ik gewoon helemaal niets over . Ik word er zoo geïrriteerd van. Je kunt toch minstens even een mailtje sturen of eventjes bellen? Dat deden ze zelfs nog bij de mc.
www.studentenwerk.nl al geprobeerd? Of gewoon door de stad lopen en overal binnen lopen wat je ook maar iets lijkt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2010, 21:36
Verwijderd
Vorig jaar was je nu net dood. Lag je daar op het spoor...

Ik had mezelf ergens voorgenomen vandaag als EEN dag te zien, maar het is toch echt DE dag. En zeker nu vanavond.

Ik weet dat ik die avond super onrustig was, niet kon slapen en constant "Details in the fabric" van Jason Mraz, want daar werd ik wel rustig van. Ik draai het al de hele avond, maar word maar niet rustig, omdat ik nu weet waar de onrust vandaan komt en dat is dat jij er niet meer bent.

Lief meisje, ik mis je
Oud 21-10-2010, 21:58
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Interglot: mijn zusje woont in Groningen en zij werkt regelmatig via studentenwerk en asastudent. Haar vriend heeft ook vaak administratief werk via hen voor minimaal 24 uur p/week. Misschien kun je daar eens kijken. Of in de Thuiszorg, volgens mij hebben ze daar altijd wel werk, maar dat werk moet je wel willen.

Ik weet hoe moeilijk het is om werk te vinden, zélfs als je bereid bent (bijna) alles aan te nemen omdat je wel moet. Of je bent te oud, of te slim, of te weinig werkervaring, er is altijd wel een reden dat je niet aangenomen wordt. Weet je al wanneer je weer gaat beginnen met een opleiding?

OT: m'n stage zit er weer op voor deze week. Stagebegeleidster is vanaf vandaag op vakantie, toch weer tig mailtjes vanmorgen van haar. En af en toe is ze erg warrig en dat is vervelend. Dan spreek je de ene dag wat af en de volgende dag is ze dat alweer vergeten. Hopelijk rust ze een beetje uit tijdens haar vakantie, hoewel ze al zei dat ze 's avonds vanuit haar hotel wel haar mail zou bekijken en mij wat mails zou doorsturen. Het is echt een workaholic, ik zou dat nooit doen vanaf mijn vakantieadres.
Oud 23-10-2010, 08:17
Verwijderd
gisteravond weer enorme klereherrie geweest bij ons thuis, weer continu ruzie tussen mn broertje en mn moeder, mn vader bemoeit zich er nooit mee en commandeert mn moeder alleen maar en zeikt dat ze anders op m moet reageren.
serieus telkens als de deurbel gaat of als ik politie in mijn woonwijk zie ben ik bang dat ze hem en mij komen halen, dat we dalijk ergens in een of ander tehuis komen, omdat we zogenaamd mishandeld zouden worden, of ergens in een gastgezin, terwijl ik het juist het fijnst vind alleen te zijn zonder continu gezeik om me heen, nee een tehuis dat never nooit.
en 1 ding weet ik zeker, hoe erg ik mn broertje soms ook vind, als ze hem weghalen halen ze mij ook!!! ik ga niet alleen hierblijven, ik heb toch al n hekel aan mn leven en mn omgeving, mn jeugd zal nooit veranderen in een jeugd waar iedereen van droomt, dus dan is het voor mij simpel, eens ellende altijd ellende, tenminste tot mn studententijd dan want dan wil ik echt nog wat van mn leven gaan maken,vrienden, festivals doen waar ik zin in heb, feesten en wat al niet meer.
ze halen me nu maar lekker op, kgeef er niets om, mss is t wel goed,en dan hopen dat ik ergens ver weg terechtkom, liefst in een stad, waar ik niet opval, waar ik niet nagekeken nagewezen word.
de enigste die ik dan zal missen zijn max, en joyce en stefanie, max,daar zorg ik wel voor dat ik n filmpje van m op mn telefoon heb,dan kan ik m altijd zien, joyce kan ik altijd mailen en zeker met zoiets, en stefanie? tsja die gaat over 2 jaar toch op kamers dan zie ik die toch al veel minder vaak.
geloven jullie het altijd? als mensen zeggen dat ze geen makkelijke jeugd hebben gehad? ik niet, meestal niet dan, maar nu? nu geloof ik dat er weldegelijk mensen zijn die dat terecht zeggen, mensen die onzeker zijn geweest ofzo zullen het ook niet makkelijk hebben gehad maar dat versta ik niet meer onder een moeilijke jeugd.
nu begrijp ik wat ellende is.
ze stoppen me maar lekker in een tehuis, of in een gastgezin, maar als ik mezelf niet meer mag zijn dan is het voor mij afgelopen, weg leven, de eerste 14 jaar zijn toch klote geweest.
waarom gunt niemand mijn een nieuwe kans? begrijpt niemand hoe ik me voel?
denkt iedereen dat ze het beter weten, en dat ze de baas over mijn leven zijn?
okee mss kennen mensen me niet. ik ben niet wie mensen denken, dat harde kind dat altijd lol trapt en overal om lacht, er zijn er ook een aantal die weten dat ik autistisch ben en dat ik het niet gemakkelijk heb op school, maar niemand weet hoe veel ik nadenk over t nut van leven en wat ik met mn leven wil etc.
niemand helemaal niemand.
en iedereen maar dan ook echt iedereen denkt maar te kunnen bepalen wat ik moet doen en wat goed voor mij is.
alleen door dat stomme stickertje op mn voorhoofd dat zegt dat ik autistisch ben!
autistisch is nie zielig, ik wil gewoon een leven leiden zoals ieder ander zonder zorgen en met veel lol.
ik wil net zo goed vechten voor mn rechten maar t mag van niemand ik wordt gezien als ''zielig''
weet je wat zielige mensen zoek n leven!!

vanmiddag is er bij de overburen een verjaardag, mn ouders en broertje gaan zeker t zijn vrienden van hun, maar ik twijfel nog, een leraar van de basisschool komt daar ook, hij is de broer van een van de vrienden van mn ouders.
heb m sinds 5 jaar niet meer gesproken, en tsja wat zeg je dan als ie vraagt hoe t met me gaat?
ik heb een kloteleven wil niet meer bla bla bla? nee dat niet, maar liegen kan ik niet.
ik heb er niet zo'n zin in om te horen dat ik zoveel veranderd ben en wat ik met mn toekomst wil en bla bla bla, want dat heb ik nu wel genoeg gehoord.
hij is een ontzettende bemoeial, in mn herinnering.
maar ik vind niet echt dat ik het kan maken niet te gaan, hun zijn immers ook op mijn verjaardag geweest.
Oud 23-10-2010, 13:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Jaaaaaaaaaaaa, mijn UGG's sloffen zitten heerlijk

Zo meteen komen mijn ouders. Lekker naar buiten in de regen

Een knuf voor iedereen

Liefs,

Eend
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 23-10-2010, 15:51
Verwijderd
Waauw, wat een fijn gevoel is dat als alle puzzelstukjes op z'n plaats vallen. Zo verhelderend en stimulerend. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan, maar eerst dit jaar verder aan mezelf werken zodat ik volgend jaar sterk en vol zelfvertrouwen kan beginnen. Maar hee, het begin is er
Oud 23-10-2010, 15:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Pff, ik ben eigenlijk best wel moe.
Oud 23-10-2010, 16:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n vriend belde gisteravond ineens of ik het goed vond dat hij hierheen kwam, tuurlijk vind ik dat goed Dus gisteravond gezellig samen geweest en vandaag ook. Normaal werkt ie op zaterdag maar nu heeft ie donderdagavond gewerkt en is ie vandaag vrij. Wel om te studeren maar wel lekker om me heen. Lekker uitgeslapen, was doodmoe van een lange week werken en elke avond druk. Boodschappen gedaan, plantje gehaald voor in m'n aquarium, naar de bouwmarkt geweest, vlees gehaald bij de slager en nu weer lekker thuis. Was gedaan, gestofzuigd. Ik heb lekker appelmoes gemaakt dus nu ruikt m'n huis echt naar herfst en hij smaakt echt zoals de appelmoes van m'n oma altijd smaakte, hmmm Die van m'n moeder is toch anders. Verder hebben we net samen het linnen fotoschilderij opgehangen. Was nog ff puzzelen want er zat niets bij om hem mee op te hangen maar hij hangt nu en blijft hopelijk nog lang hangen. Ziet er heel leuk uit. Ben er best trots op dat er nu zo groot mijn foto in de woonkamer hangt Vanavond lekker niets, morgen lekker niets. Beetje wassen nog, strijken, autotheorie leren, aquarium verschonen en dan is het weekend wel weer om.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-10-2010, 16:54
RAWRR__
RAWRR__ is offline
Ik moet echt eens gaan beginnen met werk zoeken.
Oud 23-10-2010, 17:48
Verwijderd
Het gaat nog steeds niet super met me. Ik zit nog op de gesloten afdeling en heb nog regelmatig wegrakingen. Ik heb inmiddels een EEG gehad en die was vrijwel normaal, er is alleen een klein gebiedje in mijn linkerhersenhelft dat te actief is. Komende dinsdag is er een overleg met al mijn artsen, begeleiders en mijn ouders en ik om te bepalen hoe we verder gaan. Daar wordt ook bepaald of ik aan de prednison ga. Ik ben benieuwd wanneer ik eindelijk naar huis mag. Dat zal ook wel van de behandeling afhangen. Ondertussen word ik steeds somberder. School kan ik wel vergeten. Komende tijd ga ik me denk ik maar bezig houden met hobby's, hopen dat ik me niet te veel ga vervelen want daar word ik ook niet vrolijker van...
Oud 23-10-2010, 19:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: Klinkt als een fijn weekend!

OT: we moeten nu echt dingen gaan beslissen en gaan doen, maar ik weet niet goed hoe. En ik kan dat niet in mijn eentje. Pfff. De herfstvakantie is voorbij, maar eigenlijk kan ik juist wel vakantie gebruiken. Ach ja, zo zal het de komende tijd toch wel blijven.
Oud 23-10-2010, 20:41
Verwijderd
Argh, beetje spanning en meteen knallende hoofdpijn
Maar ik heb dingen nog wel onder controle, dus komt wel goed
Oud 24-10-2010, 07:42
Verwijderd
wtf gisteravond no fight at home, of heb ik dr weer ns doorheen geslapen???

owja en weet je wat ook zo lekker is, elke 2 minuten gaat t hier weer overnieuw regenen en ik moet vandaag of morgen toch echt folders in 240 brievenbussen hebben gedaan
verder denk ik vandaag maar ns een aantal ontwerpen maken voor de graffiti van donderdag, heb werkelijk geen idee wat ik zal gaan maken, en t ergste is nog wel dat ik ook nog mega inspiratieloos ben.
Oud 24-10-2010, 12:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
donderdag naar de dermatoloog geweest.
en ik heb alweer een zwachtel.
dit keer om me linker onder been.
en die moet ook 2 weken blijven zitten.
maandag en donderdag moet ik weer terug om er een nieuwe om te laten doen.
donderdag avond had ik al weekend.
doordat ik met me been zit het werk heb afgebeld.
en later hadden ze me blijkbaar terug gebeld dat ik zoiezo niet hoefde te konen.
net als een aantal anderen omdat we geen werk hadden.
vrijdag werkt ik pas om 14:30 wakker.
en toen ben ik even naar het dorp geweest en naar de apotheek geweest.
vrijdag had ik ook me aller laatste seroquel op.
dus ik ben benieuwd hoe het nou gaat nou ik het helemaal niet meer slik.
gisteren werd ik ook pas om 14:30 wakker.
daarna ben ik met me moeder en me neefje naar veghel geweest.
ik had nog geen winterjas ofzo gevonden.
en door me zwachtel pas ik nou niet in nornmale schoenen.
dus ben maar even de kruidvat in gegaan.
me moeder heeft voor haar zelf wel wat dingen gekocht.
en daarna zijn we met zijn 3e friet wezen eten in veghel.
verder heb ik gisteren niet veel gedaan.
vandaag was ik wel wat eerder wakker ik was al om 11:30 wakker.
maar ik heb nog geen idee wat ik vandaag verder ga doen.
en gelukkig hebben we sinds vandaag weer internet.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-10-2010, 12:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gister de hele middag en avond bij schoonouders gezeten vanwege de verjaardag van m'n schoonvader. Toen we kwamen, was het echt ontzettend druk, omdat de visite die normaal altijd 's avonds komt, nu ook 's middags kwam en er was nog extra visite die er andere jaren niet was. Toen alle mensen die ik toch niet ken, weg waren, werd het echt gezellig. De zogenaamde extra visite dat zijn mensen waarmee heel lang geen contact is geweest, maar dat is nu weer helemaal goed en dat zijn echt hartstikke aardige mensen. Ze hadden mijn schoonzusje en vriend en mijn vriend en mij al uitgenodigd om bij hun langs te komen zonder dat ze ons nog maar gezien hadden en gisteren zijn we weer uitgenodigd. Zo open en lieve mensen, ik ben er al de hele dag blij van.

Vanmorgen de nodige huishoudige klusjes gedaan, gewassen, het huis gestofzuigd, gedweild, wc schoongemaakt, kattenbak verschoond en nu moet ik eigenlijk alleen nog een mega berg wegstrijken, maar dat moet morgen maar, dan ben ik toch vrij. Straks komen schoonzusje en vriend nog om te wiien.
Oud 24-10-2010, 13:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, was weggedraaid, gestreken, zomerjas en skibroek gewassen, huis gesopt, wc schoongemaakt. Ik heb het gevoel dat het vijf uur is, al zoveel gedaan en het is al donker hier. Moet nog m'n aquarium schoonmaken en m'n theorie leren en wil straks ff lekker een stokbroodje maken om even te borrelen. Vanavond lekker eten koken en ff lekker niets anders is m'n weekend om voor ik er erg in heb.

@ Hawahaai: meestal vind ik weekenden waarin we echt iets hebben leuker maar nu vind ik dit ook wel heel fijn omdat m'n hele week al zo druk was. Succes met keuzes maken

Edit: aquarium is weer schoon, theorieboek is uit. Geborreld met z'n tweetjes en eten gemaakt. Nu nog een half uurtje en dan ga ik naar bed. Alles gered wat ik dit weekend wilde doen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 24-10-2010 om 20:44.
Oud 24-10-2010, 14:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yay! <3 Mijn vriendje en ik waren gistermorgen om zes uur thuis van m'n allerfavoriete feestje en ik zou eigenlijk gisteren thuis slapen maar dat ging mooi niet door want ik had een beetje een kater, dus nou ben ik nog steeds bij 'm en het is fantastisch. En morgen ga ik op vakantie whooo!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-10-2010, 15:25
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik mis hem zo ik mis hem zo.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 24-10-2010, 17:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me raar zonder seroquel
ik ben benieuwd hoe dat vanacht en de rest van de week gaat.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-10-2010, 19:00
Verwijderd
Ik ben er klaar mee. Ik wil zo graag huilen, schreeuwen, boos worden, íets, maar er gebeurt niets, helemaal niets...
Oud 24-10-2010, 19:46
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Heal over: *Hug*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-10-2010, 22:36
kroot
kroot is offline
@heal over: ook van mij een grote knuffel

zo fuga is af, is alleen niet bevordelijk voor de snelheid als je tegelijkertijd ook het forum en facebook hebt open staan. Nu morgen een lied van Schubert analyseren en dan heb ik alles voor dat vak voor dinsdag af!
Oud 25-10-2010, 00:48
Verwijderd
yeah, er is weer eens een grote liefde in het spel! <3 nog niet op het speelveld helaas..
oh, ik ben zo gelukkig
we hebben heel verliefd gehyved, urenlang gedanst gisteren, ze heeft me gemist vanaf het moment dat ze me op de bus zette, en niet geslapen
zelfde hier, geen honger, zenuwachtig, knikkende knieën .. shite! <3
ze heeft nog een vriendje, maar dat loopt nou niet bepaald op rolletjes. en ik doe het net zo rustig aan met haar als zij dat verder met mij doet, dat hebben we ook al afgesproken. hoe fijn duidelijkheid
ik vind het alleen al ontzettend fijn om bij haar in de buurt te zijn, en dat is helemaal wederzijds vertelde ze me, iets met vlinders en de hele dag aan elkaar denken

pfff yeey
Oud 25-10-2010, 09:13
Verwijderd
waarom blijven mensen maar denken dat ze de baas over me kunnen zijn, in kunnen breken in mn hersens en mij kunnen veranderen, denken dat zij beter weten hoe ik ben dan dat ik dat zelf weet, okee ik wist lange tijd niet wie ik was en wat ik wilde, maar dat is nu veranderd, gisteravond was er geen ruzie thuis, maar ik hoorde vannacht een politieauto en werd meteen weer bang, dit is zo echt niet leuk meer, op deze manier wil ik niet meer leven, tsja mn toekomst daar kan ik mss nog wat van maken, maar soms denk ik dat het allemaal nooit zal gebeuren, dat ik nooit naar het mbo zal gaan, nooit op mezelf zal gaan wonen, nooit zal gaan werken, ik weet niet waarom maar dat gevoel heb ik wel eens, maar wat er dan wel zal gebeuren dat weet ik niet.
soms hoor je verhalen dat de wereld binnenkort vergaat, dat lijkt me reuze eng, maar als ik dan bevrijd wordt uit deze eindeloze gevangenis dan denk ik ineens laat het maar snel komen.
en ja vluchten is geen oplossing, en ja weglopen is laf, maar moet ik dan deze ellende nog maar langer verdragen??
soms denk ik, ik ga naar het treinstation, nee niet om ervoor te springen, maar om mezelf op te sluiten op de wc, hele dag zwartrijden, en savonds om 10 uur ergens uit te stappen en daar maar rond gaan zwerven, gewoon een nieuw leven proberen te krijgen, ookal is dat zeer zeer lastig, soms lijkt dat de enigste oplossing,maar ik weet zeker dat ik dan in een inrichting en op speciaal onderwijs beland en dat is wel het laatste wat ik wil. want dat is wat mn ouders ook telkens zeggen dat ik naar speciaal onderwijs moet, maar dat wil ik dus echt never never nooit!!
Oud 25-10-2010, 10:06
Verwijderd
Oh Repel, jij bent ook nooit lang alleen he
Oud 25-10-2010, 10:07
Verwijderd
Hmmm het gaat best goed weer. Fijn gesprek gehad met mn moeder, weer een beetje gemotiveerder voor het werk.
Oud 25-10-2010, 11:06
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Nou, ik ben wel heel benieuwd hoe het afloopt op werk. Naar aanleiding van een reorganisatie sta ik misschien binnenkort op straat. Het is maar afwachten wat de baas van plan is. En we zouden een gesprek hebben over de toekomst in september. SEPTEMBER! Gelukkig viel mijn intake bij een uitzendbureau dan wel weer heel positief uit en heb ik het eerste aanbod voor een voorstel al gekregen. Ik heb er nogal dubbele gevoelens over, omdat ik enerzijds het ziekenhuis leuk vind en er niet weg wil. Ik heb daar een kans om iets op niveau en in lijn met mijn studie te doen. Maar anderzijds wel af zou zijn van deze nogal vermoeiende leidinggevende, die maar blijft beweren dat ik ongeschikt ben ondanks zeer overtuigend bewijs van het tegendeel (in de vorm van papieren, referenties, geluiden in de wandelgangen en objectieve meetbare resultaten). En dan kan ze (uiteraard!) ook niet eens aangeven waarom ik ongeschikt zou zijn.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 25-10-2010, 11:31
[untitled]
Avatar van [untitled]
[untitled] is offline
Mijn ouders moesten vandaag concluderen dat ik mezelf aan het slopen ben..

"Stefan Wat zie jij er slecht uit" "nee vind je het gek?" " hoe komt dat?" " Deadlines.."

nja het komt er dus op neer dat ik nogal snel de tijd vergeet en dan slaap ik dus gewoon niet..
ik werk mezelf liever te pletter
AARGH ik word gek van mijn afstudeerproject
__________________
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.
Oud 25-10-2010, 12:49
Verwijderd
@Eend en Kroot: dank je wel

Ben inmiddels al een beetje opgeklaard en had afgesproken met mijn moeder om vandaag even mee te gaan naar een tuin-/wooncentrum, om planken te ruilen, maar nu belde mijn zus en die gaat nu kennelijk ook mee, en het is echt niet zo dat ze van mij niet mee mag, maar dan is het dus nu én mijn zus (die letterlijk de hele tijd over haar bruiloft praat en ook gewoon niet meer luistert naar wat jij zegt) én mijn neefje, en dus is het ineens een hele happening geworden waar ik helemaal niet op gerekend had.
Ik heb nu dus ook echt helemaal geen zin meer om te gaan, maar vind het ook flauw van mezelf om dan nu te zeggen dat ik niet meega, want ik wil mijn zus ook niet het gevoel geven dat ik om haar niet mee wil. Het gaat niet om haar, het gaat om de drukte die het met zich meebrengt en dat het nu een soort "uitstapje" wordt, terwijl ik gewoon even met mama mee zou gaan om die dingen te ruilen. Nja...ik moet me ook niet zo aanstellen...

Het hardlopen vanochtend ging eigenlijk best oke, ik heb bijna 6min aan een stuk gelopen, omdat ik het piepje van m'n timer niet gehoord had, dus daar was ik wel blij mee. Ik heb alleen verschrikkelijk last van duizelingen, zo erg dat ik gewoon scheef ga lopen, dus ik ben bang dat mijn bloedarmoede weer terug is, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in Misschien moet ik gewoon even een tijdje mijn ijzerpillen nemen en kijken of het dan beter gaat...
Oud 25-10-2010, 16:44
Verwijderd
@Daboman, dat is echt vervelend!! hoop voor je dat je je werk mag houden, en in ieder geval niet in de ww terechtkomt!!

OT:Vandaag ging wel oke, leef nog steeds in een wereld die alleen ik zie, moest een ontwerp maken voor een graffiti en dat werd dus uiteindelijk ook een vuurspuwende draak, gelukkig vond Joyce m wel goed, die was straks ff hier voor mn broertje.
heb op deviantart, een sppr vet plaatje van tinkerbel gespot, die wil ik ook zo graag gaan maken, en nog een van een zeemeermin die ik lang geleden al had gemaakt, maar ik wil niet in die wereld gaan leven, ik wil er alleen over fantaseren en dat lukt me niet!!
Ik ben zo laf, ik ben echt mega laf, ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik in de vakantie mag doen wat ik wil qua tekenen, en daarna de fantasiedingen beperken tot 1 per week, als je er eenmaal aan begint kom je er niet vanaf zei een vriendin van me, die dus ook zo leeft, ik ben er vanzelf in terechtgekomen en kom er ook niet meer vanaf.
als je eenmaal met de draken,manga,tinkerbell achtige figuren begint vind je andere kunt gewoon niet meer mooi.
nogal handig, als je n goed portfolio wil zijn ze echt niet blij met maar 1 stijl
ik merk direct dat ik weer geisoleerd word, ben sinds zaterdagmiddag niet meer buiten geweest, nouja gister dan halfuurtje folders gelopen maar voor de rest telkens op mn kamer gezeten.
ik wil dit niet, ik wil dit niet ik wil dit niet.
vanmiddag scheen de zon, er stond weinig wind, normaal zou ik, zeker in deze tijd van het jaar, de kans pakken om n groot stuk te skaten, en graffitifoto's te maken, nu wilde ik alleen nog maar achter photoshop ff die ene draak afmaken, wat uiteindelijk 3,5 uur duurde
ik voel mezelf zo kut, ik heb al genoeg problemen op dit moment, moet ik nou ook nog perse alle oude problemen die eigenlijk al voorbij waren terugkrijgen? of ben ik er nooit voor 100%van verlost geweest??
ik ben nu echt pissed on myself, dat ik alles weer terugkrijg, in een andere wereld leef enzo.
stupid me, i'm a F***ing idiot person!!
Oud 25-10-2010, 18:07
[untitled]
Avatar van [untitled]
[untitled] is offline
Citaat:
Randstad heeft EINDELIJK werk voor me! . Nou ja, misschien, hopelijk. Ik moet nu een call center test doen omdat ik geen ervaring heb, en als ik daar goed op scoor mag ik waarschijnlijk op gesprek komen!!
En iemand heeft godzijdank eindelijk eens een keer gereageerd op het feit dat ik een sollicitatie heb gestuurd. Weliswaar een beleefd mailtje van, we hebben je sollicitatie ontvangen, maar dat is al meer dan dat ik van de rest heb gehoord!

Edit: De test had gewoon veeel slechter kunnen gaan!
Wat ik altijd doe na een sollicitatie is er nog achterna bellen.. niet meteen maar na 2 weken, dat dwingt vaak wel reactie af en het toont initiatief, de mail is eigenlijk niet genoeg vaak.

misschien heb je er nog wat aan
__________________
Everything could have been everything else and it will have just as much meaning.
Oud 25-10-2010, 18:47
Catch
Catch is offline
Citaat:
@Daboman, dat is echt vervelend!! hoop voor je dat je je werk mag houden, en in ieder geval niet in de ww terechtkomt!!

OT:Vandaag ging wel oke, leef nog steeds in een wereld die alleen ik zie, moest een ontwerp maken voor een graffiti en dat werd dus uiteindelijk ook een vuurspuwende draak, gelukkig vond Joyce m wel goed, die was straks ff hier voor mn broertje.
heb op deviantart, een sppr vet plaatje van tinkerbel gespot, die wil ik ook zo graag gaan maken, en nog een van een zeemeermin die ik lang geleden al had gemaakt, maar ik wil niet in die wereld gaan leven, ik wil er alleen over fantaseren en dat lukt me niet!!
Ik ben zo laf, ik ben echt mega laf, ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik in de vakantie mag doen wat ik wil qua tekenen, en daarna de fantasiedingen beperken tot 1 per week, als je er eenmaal aan begint kom je er niet vanaf zei een vriendin van me, die dus ook zo leeft, ik ben er vanzelf in terechtgekomen en kom er ook niet meer vanaf.
als je eenmaal met de draken,manga,tinkerbell achtige figuren begint vind je andere kunt gewoon niet meer mooi.
nogal handig, als je n goed portfolio wil zijn ze echt niet blij met maar 1 stijl
ik merk direct dat ik weer geisoleerd word, ben sinds zaterdagmiddag niet meer buiten geweest, nouja gister dan halfuurtje folders gelopen maar voor de rest telkens op mn kamer gezeten.
ik wil dit niet, ik wil dit niet ik wil dit niet.
vanmiddag scheen de zon, er stond weinig wind, normaal zou ik, zeker in deze tijd van het jaar, de kans pakken om n groot stuk te skaten, en graffitifoto's te maken, nu wilde ik alleen nog maar achter photoshop ff die ene draak afmaken, wat uiteindelijk 3,5 uur duurde
ik voel mezelf zo kut, ik heb al genoeg problemen op dit moment, moet ik nou ook nog perse alle oude problemen die eigenlijk al voorbij waren terugkrijgen? of ben ik er nooit voor 100%van verlost geweest??
ik ben nu echt pissed on myself, dat ik alles weer terugkrijg, in een andere wereld leef enzo.
stupid me, i'm a F***ing idiot person!!
Misschien kun je dit combineren, ga eens naar buiten met een schetsboek. De herfst is prachtig. Je kunt buiten misschien inspiratie opdoen voor je tekeningen, plus dat je uit je kamer komt.
Oud 25-10-2010, 20:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Heal over: ik blijf het zeggen, psst. Het is veel motiverender als daar meer mensen posten!

Ik heb vandaag mijn nieuwe bril opgehaald ('reservebril' voor naast mijn lenzen, voor 's avonds en in het zwembad). Dat is wennen!
En nu is de vakantie officieel voorbij. Ik heb expres mijn werkmail nog niet gekeken (de hele vakantie zelfs niet), dat doe ik morgenvroeg wel, dan schiet de stress er nu tenminste nog niet direct in. En ik ga voortaan volhouden dat ik in het weekend gewoon niet kijk. Nou moet dat over een paar weken waarschijnlijk noodgedwongen, zonder computer en zonder internet, maar toch. Eigenlijk is dat niks voor mij.
Oud 25-10-2010, 20:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me kut.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-10-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Oh Repel, jij bent ook nooit lang alleen he
nu (was het) toch al wel twee maandjes hoor ik heb nog niks met haar, maar het is zo obvious wederzijdse liefde! en daar ben ik al zo blij mee
Oud 25-10-2010, 21:43
Verwijderd
Al twee maanden maar ik ben blij voor je hoor!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.