Oud 13-03-2008, 14:00
Verwijderd
@ Rare Kwast: je maakt me aan het huilen. En misschien vervelender nog: dit zijn de dingen die ik me ook afvraag en hoe ik de dingen ervaar op het moment. *knuff*

en dan zat ik alweer te janken. Ik heb iemand om me heen nodig die mn situatie kende. Die mijn plek in het geheel kende. En die zijn er nu even niet en die kan ik ook niet met mezelf belasten. waaromwaaromwaarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2008, 14:04
Verwijderd
Soms ben ik best gemeen, diep van binnen. Zou nou echt niemand dat doorhebben?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 14:11
Verwijderd
Bedankt voor de lieve reacties allemaal.

Ik zit nou op school en verveel me ontzettend. Straks gesprek met begeleider, papa, iemand van het zorgteam en mijn studieloopbaanbegeleider (jezus wat een woord). Ik hoop dat ik vanaf maandag dan bepaalde vakken niet meer hoef te volgen. Hopelijk lukt het me om mijn oude hobbies dan weer op te pakken en te gaan sporten.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 15:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Pffft, ik overschrijd altijd mijn grenzen in dit huishouden. Iedere keer sta ik alles schoon te maken, aangezien de rest bijna nooit eens uit zichzelf de vaatwasser inpakt, de boel stofzuigt enz. Nu ben ik het hele keukenblok aan het schoonmaken. Helemaal niet handig, want ik wil mijn energie een beetje sparen voor komende nacht (nachtdienst). En straks ben ik natuurlijk hartstikke moe, aangezien het aanrecht echt grondig schoongemaakt moet worden. De twee jaar dat ik op mezelf woonde, maakte ik hier alsnog vanalles schoon (ik ben de enige die hen koelkast regelmatig schoomaakt, zij doen dit nooit). En doordat ik elke keer al die dingen opruim, schoonmaak, voor iedereen eten kook, houd ik natuurlijk zelf een patroon in stand. Het is wel vervelend. Het stomst vind ik nog dat ze me er nooit voor bedanken "oh wat attent van je dat je de boel aan kant hebt gemaakt". Nee, het is al een gewoonte. Ik dacht destijds dat wanneer ik het huis uit zou gaan, ik geen last meer zou ondervinden van dit gebeuren.. Maar zelfs als ik eens per twee weken bij ze op bezoek kwam, stond ik er te boenen... En nu ik tijdelijk helemaal thuis woon, word ik er echt knettergek van. Het huishouden hoeft heus niet perfect, maar wanneer je drie katten hebt volstaat eens per twee weken stofzuigen echt niet. Bespreekbaar maken werkt niet, ik geloof dat ik de volgende keer maar verder weg moet verhuizen zodat ik minder vaak langs kan komen. Het stomme is dat ik het natuurlijk allemaal zelf doe. Nou, ik ga maar eens verder met het aanrecht. //zeikmodus.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
ik geloof dat ik de volgende keer maar verder weg moet verhuizen zodat ik minder vaak langs kan komen.
Of het bij langs komen houden en dan niet gaan schoonmaken.

Ik heb nog ook een deel van de keuken opgeruimd en schoongemaakt...eigenlijk moet de rest ook nog, maar er moet nog zoveel. Morgen nog een dagje stage en dan weekend...hopelijk heb ik dit weekend tijd om bij te slapen, want ik ben MOE, maar ik zou ook wel willen dat het maandag was...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Zie ik je donderdag 13 maart om 14.30

waaaaaarom ga ik dan om 15.15 hoe kom ik dr bij *boos op zelf is*
verd*mme en ik had t juist zo hard nodig en nu moet ik weer weken wachten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:50
Verwijderd
Ik ga mijn kamer maar eens opruimen en poetsen. Misschien doet dat me wel goed.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:00
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Zie ik je donderdag 13 maart om 14.30

waaaaaarom ga ik dan om 15.15 hoe kom ik dr bij *boos op zelf is*
verd*mme en ik had t juist zo hard nodig en nu moet ik weer weken wachten
Lees jij eigenlijk ooit wat anderen schrijven?

En doe es rustig . Met boos worden op jezelf draai je de tijd niet terug.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:04
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ik ga mijn kamer maar eens opruimen en poetsen. Misschien doet dat me wel goed.
daar was ik ook mee bezig en t helpt

Alleen kwam ik mijn gedichten tegen, van jaren geleden toen ik nog thuis woonde.
een stukje..het raakt me zo.het beschreef precies hoe t was. Geestelijke mishandeling (waarschijnlijk, twijfel nog altijd) van me pa. Ik schreef dit

Schelden doet ook pijn,
van buiten ben ik nog piekfijn
je slaat me verrot van binnen
want van jou woorden,kan ik niet winnen

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:10
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
ja hoor, hoezo?
Omdat je niet reageerde op Nattigheid die om jouw stukje moest huilen. Hoef je niet te verantwoorden verder, maar ik vond dat een beetje raar.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Omdat je niet reageerde op Nattigheid die om jouw stukje moest huilen. Hoef je niet te verantwoorden verder, maar ik vond dat een beetje raar.
heb ik per pm gedaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:18
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
ok Sorry dan
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ok Sorry dan
no problemo


---nog ff wat ontopic----

belde net mn opa, damn is dat wel mijn opa?
hij kan amper nog een verhaal vertellen, hij heeft er totaal geen verhaallijn in. losse woorden en rare omschrijvingen.
ik moest mn best doen alles te snappen.
toch wel raar, heb een jaar met dementen gewerkt en nu is mijn opa bijna zover.
mijn moeder heeft veel 'ontzag' voor mijn kennis en vermogen om 'hem' te snappen.

is dit de zelfde man bij wie ik logeerd en waarmee ik rummicub speelde??

-------en weer iets anders-----


argh... krijg na ruim 3dagen een sms of ik de afspraak van vanavond niet vergeet..
nee hoor, ik zal dat voor de verandering niet vergeten..
wil ze me vanavond een knuffel geven...
argh wil nu zo graag smsen dat ze maar ff op moet rotten... 3 dagen niets en nu ineens doen alsof er niets in gebeurt..
je kan niet met me spelen...
maar als ik dat doe ben ik dr kwijt en dat kan ook weer niet en argh ik word gek van mn hoofd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:48
Verwijderd
Ik ben gaar van vandaag en ik weet niet wat ik zal eten. Heb eigenlijk geen zin om te koken, maar iets van groente is toch wel een goed idee.
Ik heb nog pasta (met groentesaus) in de vriezer. 'k Ga maar eens proberen of ik die kan ontdooien...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:51
Verwijderd
Citaat:
daar was ik ook mee bezig en t helpt

Alleen kwam ik mijn gedichten tegen, van jaren geleden toen ik nog thuis woonde.
een stukje..het raakt me zo.het beschreef precies hoe t was. Geestelijke mishandeling (waarschijnlijk, twijfel nog altijd) van me pa. Ik schreef dit

Schelden doet ook pijn,
van buiten ben ik nog piekfijn
je slaat me verrot van binnen
want van jou woorden,kan ik niet winnen
*knuf*
Mij helpt het ook wel enigszins. Gordijnen open, raam open, Kinderen voor Kinderen op en was vouwen. Net even pauze gehouden en mijn moeder gebeld. Gelukkig reageerde ze niet boos toen ik vertelde wat er gisteravond gebeurd was. Ze was juist heel lief en heeft me nog een keer gezegd dat ik écht mag bellen. Ik vind dat altijd zo moeilijk, omdat ik weet dat ze zich dan zorgen gaan maken. Mijn ouders hebben het op het moment ook niet makkelijk aangezien mijn vader op het punt staat zijn baan te verliezen. Ze spelen zo'n smerig spelletje daar bij hem op het werk. Het is zó gemeen. Mijn vader houdt zich wel sterk, maar je ziet aan hem dat het hem wel raakt.

Goed, nu ga ik even boodschappen doen en daarna mijn afwas doen en koken. Ik moet vanavond een keer goed doorkomen. Ik ga ook op tijd naar bed want ik kon vannacht heel slecht slapen door het beeld dat op mijn netvlies staat gebrand van gisteravond.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 17:59
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
*knuf*
Mij helpt het ook wel enigszins. Gordijnen open, raam open, Kinderen voor Kinderen op en was vouwen. Net even pauze gehouden en mijn moeder gebeld. Gelukkig reageerde ze niet boos toen ik vertelde wat er gisteravond gebeurd was. Ze was juist heel lief en heeft me nog een keer gezegd dat ik écht mag bellen. Ik vind dat altijd zo moeilijk, omdat ik weet dat ze zich dan zorgen gaan maken. Mijn ouders hebben het op het moment ook niet makkelijk aangezien mijn vader op het punt staat zijn baan te verliezen. Ze spelen zo'n smerig spelletje daar bij hem op het werk. Het is zó gemeen. Mijn vader houdt zich wel sterk, maar je ziet aan hem dat het hem wel raakt.

Goed, nu ga ik even boodschappen doen en daarna mijn afwas doen en koken. Ik moet vanavond een keer goed doorkomen. Ik ga ook op tijd naar bed want ik kon vannacht heel slecht slapen door het beeld dat op mijn netvlies staat gebrand van gisteravond.
Wat fijn de dat je moeder goed reageerde he? Ik heb mijn moeder maandagavond gebeld toen het niet goed ging en dat was voor het eerst dat ik dat durfde. Ze reageerde ook goed, en dat voelde dan voor mij weer zo fijn. Dus ik begrijp je helemaal
(en je mag ook mijn msn wel hoor, ben er vaak en ook vaak laat dus misschien heb je er wat aan, PM maar als je dat wilt)

Ik moet nu ook ff boodschappen doen. ..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ ~~dolce~~: ik schrik daar zelf ook altijd van, als ik dingen van mezelf teruglees van een paar jaar terug.. Gek is dat, vooral om dingen te lezen op momenten dat het echt heel erg slecht ging.. Hm, knuf!

OT: Ben echt helemaal kapot gewoon.. Gisteren tot laat doorgewerkt en vanochtend weer veel te vroeg opgestaan. Viel echt bijna in slaap tijdens het enige lesuur dat ik vandaag had. Toch mooi vier uur in de mediatheek zitten werken aan mijn boekverslagen en nu heb ik zojuist mijn allerlaatste boekverslag OOIT afgemaakt !! Béétje jammer dat ik nou nog het volledige themamapje moet maken .. dat is ook een klotewerkje. En daarna, ben ik niet klaar. Nee dan moet ik mijn franse mapje in elkaar flansen, want ja ook daar heb ik niets aan gedaan en moet ook morgen af zijn. Aahrg, ik moet echt eventjes kneitergoed gaan plannen voor de komende weken gewoon. Ga vanavond maar lekker lang douchen en mezelf verwennen (als ik daar tijd voor heb) en dan heerlijk slapen..
Oh en nog iets positiefs: ik ben aangenomen! Kreeg vanochtend een mailtje met salarisvoorstel en contractaanbod van 1 jaar met twee maanden proeftijd! Dus ga van de week langs om dat contract te tekenen en wat zakelijke dingen te regelen, krijg trouwens ook echt een supergoed salaris!
En nu weer AN DIE ARBEIT!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:31
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
@ ~~dolce~~: ik schrik daar zelf ook altijd van, als ik dingen van mezelf teruglees van een paar jaar terug.. Gek is dat, vooral om dingen te lezen op momenten dat het echt heel erg slecht ging.. Hm, knuf!

OT: Ben echt helemaal kapot gewoon.. Gisteren tot laat doorgewerkt en vanochtend weer veel te vroeg opgestaan. Viel echt bijna in slaap tijdens het enige lesuur dat ik vandaag had. Toch mooi vier uur in de mediatheek zitten werken aan mijn boekverslagen en nu heb ik zojuist mijn allerlaatste boekverslag OOIT afgemaakt !! Béétje jammer dat ik nou nog het volledige themamapje moet maken .. dat is ook een klotewerkje. En daarna, ben ik niet klaar. Nee dan moet ik mijn franse mapje in elkaar flansen, want ja ook daar heb ik niets aan gedaan en moet ook morgen af zijn. Aahrg, ik moet echt eventjes kneitergoed gaan plannen voor de komende weken gewoon. Ga vanavond maar lekker lang douchen en mezelf verwennen (als ik daar tijd voor heb) en dan heerlijk slapen..
Oh en nog iets positiefs: ik ben aangenomen! Kreeg vanochtend een mailtje met salarisvoorstel en contractaanbod van 1 jaar met twee maanden proeftijd! Dus ga van de week langs om dat contract te tekenen en wat zakelijke dingen te regelen, krijg trouwens ook echt een supergoed salaris!
En nu weer AN DIE ARBEIT!!
ja, ik schrok ook wel een beetje. Maar ik vond dat stukje uit dat gedichtje ook gewoon mooi ofzo.

gefeliciteerd met je baan wat ga je nu eigenlijk doen, want dat staat er steeds niet of lees ik eroverheen?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:36
Redhair
Redhair is offline
Rond twee uur genoeg energie om eens uit bed te komen, tegelijk werd er ook aangebeld. Ik werd blij, kon aan de bel horen dat C. voor de deur stond. Nog in mijn slaapkleding open gedaan, hij was er met twee gasten en wilde bij mij op het dak joint roken. Dat was relax wakker worden. De wind door mijn haren, ik met die drie jongens op mijn dak staan, over alle daken kijken, bespreken welke pandjes we eventueel kunnen kraken. De dag weer stoned begonnen. Nog even op mijn kamer gezeten, de jongens gingen weg. C. zei als standaard 'tot straks', want tuurlijk ga ik vanavond weer naar hun toe. D. kwam, gejhangen, stoned gebleven, mijn kat werd krols, voor het eerst.
Nu even alleen, straks inderdaad maar weer naar C.
Wat wil ik hier ook zeggen? Waarom typ ik hier? Toen ik vanmiddag met hun op het dak stond, net wakker, de wind langs me heen, door mijn haren, de joint in mijn hand, C. naast me, ik voelde me vrij, maar ik ben gevangen in die kutdrugs, en ik weet niet wat ik er mee moet. Ik wil niet stoppen, ik wil dit leven niet opgeven, maar het maakt me langzaam weer kapot. Ik weet het gewoon niet.

If it makes you happy
It can't be that bad
If it makes you happy
Then why the hell are you so sad
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Haha, ik ga in een boekwinkel werken, gewoon als boekverkoper (dat klinkt niet zo heel erg spetterend vind ik zelf) maar het werk houdt echt veel meer in dan alleen lomp achter de kassa staan (dan kan ik net zo goed bij de AH gaan werken). Ik wil daar al heel lang werken dus ben echt superblij

En ondertussen zit ik dus nog steeds op het forum ipv achter het document met mijn themamapje..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:47
Verwijderd
Oehoeh gefeliciteerd Nijn*! Dat is echt een geweldig bijbaantje, ik zou het ook graag doen. De hele dag met boekennn om je heen!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn de dat je moeder goed reageerde he? Ik heb mijn moeder maandagavond gebeld toen het niet goed ging en dat was voor het eerst dat ik dat durfde. Ze reageerde ook goed, en dat voelde dan voor mij weer zo fijn. Dus ik begrijp je helemaal
(en je mag ook mijn msn wel hoor, ben er vaak en ook vaak laat dus misschien heb je er wat aan, PM maar als je dat wilt)

Ik moet nu ook ff boodschappen doen. ..
We lijken wel op elkaar he.
Ik was wel blij dat mijn moeder zo reageerde. Ik heb mijn ouders wel vaker gebeld als het niet goed ging, maar sommige dingen vind ik echt heel moeilijk te vertellen. En wat het ook is, is wil gewoon zelfstandig zijn en ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik dat (nog) niet kan. En ik ben zelf eigenlijk nooit op msn
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 19:18
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
We lijken wel op elkaar he.
Ik was wel blij dat mijn moeder zo reageerde. Ik heb mijn ouders wel vaker gebeld als het niet goed ging, maar sommige dingen vind ik echt heel moeilijk te vertellen. En wat het ook is, is wil gewoon zelfstandig zijn en ik vind het moeilijk om toe te geven dat ik dat (nog) niet kan. En ik ben zelf eigenlijk nooit op msn
ja, beetje wel he
Waar woon je eigenlijk, aangezien je aangemeld bent bij Brinkveld...
Oh, ik dacht voor als je vanavond wat afleiding of steun nodig had
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 19:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn: Gefeliciteerd met je baantje, klinkt tof

En ik had dus geen college vandaag waardoor alles meteen zo leeg voelde, maar heb nog wel nuttige dingen gedaan en vanmiddag even de stad in om cadeautjes te kopen en zo en nu is het alweer avond en ben ik moe
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 19:32
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
Gisteren was zo'n kutdag...Eerst al niet naar school geweest omdat ik me brak voelde...toen was ik om half 12 op station Eindhoven, moest naar Utrecht..maar er was ergens een boom op het spoor gewaait bij Zaltbommel ofzo, moest ik omreizen via Rotterdam en ik was pas om 3 (!!) uur in Utrecht. Moest ik ook nog eens 20 euro beltegoed kopen omdat ik een afspraak moest afzeggen...
Mijn zusje nam me wel mee uit eten maar toen was ik zooo moe door al dat gebeuren dat ik er niet echt van kon genieten en maar een beetje slap zat te zijn
Dat trein gebeuren bleek de hele dag te duren dus toen bleef ik maar thuis slapen, waardoor ik vanochtend alwéér een vergadering miste
Nu moet ik allemaal school dingen doen nog voor morgen maar ik heb er gewoon geen energie voor
Bleh.
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 20:13
Verwijderd
Zometeen House!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 20:29
moon
Avatar van moon
moon is offline
@rarekwast: Had een heel verhaal voor je getypt en toen drukte ik op het verkeerde knopje...weg verhaal
Waar het op neer kwam, in het kort: Dat je aller eerst een dikke knuff van me krijgt en dat ik me verder herken in de situatie die jij mee maakt met je opa. Ik heb zelf ook met dementerenden gewerkt maar nu mijn oma het heeft ervaar ik dat op een totaal andere manier.


ot: Zou reïncarnatie bestaan? en zo ja, is dat dan iets om blij van te worden? Veel mensen leven met de gedachte "Ik leef maar 1 keer!". Die gedachte houdt me ontzettend bezig de afgelopen dagen, het slaat in alle opzichten op mijn leven op dit moment.
Het leven is oneerlijk en als er maar 1 leven is, is het nog oneerlijker, maar dat is een conclusie die je als kleuter al kan trekken ongeveer.
Vorig jaar zijn er 8 mensen dood gegaan aan de combinatie medicijnen die J. nu slikt en daarbij een alvleesklierontsteking.
Heeft het er altijd van genomen (met de drank) en dat kon niet met zijn medicijnen. Ik vind het hard om op dit moment te zeggen eigen schuld, maar daar zou het min of meer op neer kunnen komen.
Maar hij wil net als zijn leeftijdsgenoten het er ook van nemen en hij heeft dan toevallig de verotte pech dat dit extra slecht uit pakt in combi. met zijn medicijnen. Dood gaat hij niet, dat doet hij me echt niet aan.
En als die cliënte dood was gegaan (hartaanval van de schrik of weet ik wat)? sowieso oneerlijk dat je gehandicapt geboren wordt, maar was ik dan ook de persoon geweest die met dat ene momentje dat ik onoplettend was, het eerste en laatste leven aan deze cliënte ontnomen had?
En wat als ik mezelf iets aan doe met fatale afloop? Heb ik recht op herkansing dan? (nee geen paniek, gewoon een vraag, meer niet)
Niemand gaat dood, J. niet, die cliënte niet, ik niet. Want als 1 van ons gaat dan gaat er altijd eentje mee...al is het maar van binnen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 20:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Want als 1 van ons gaat dan gaat er altijd eentje mee...al is het maar van binnen.
Het is zo waar, zo ontzettend waar, dat het pijn doet.. Gaat het dan echt nooit over, weg? Wordt het dan echt nooit minder?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 21:09
Verwijderd
Nu hebben W. en ik dus een soort van ruzie met M. Gisteren hebben W. en ik een hele tijd gemaild, en over de mail praat je wel makkelijk met elkaar. Ik heb verteld over dat ik me vorig jaar zo rot voelde en dat dat nu soms weer naar boven komt. En dat ik dacht dat W. altijd liever met M. omging en dat zij mij er liever niet bijhadden. Maar dat was echt niet zo zei W. en zo mocht ik nooit meer denken. Zij zei ook dat ze liever met mij omging dan met M. Er komt nu een heel veel naar boven over M. waar we het over eens zijn. Maar ik kan alleen niet doen alsof er niks aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 22:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
*slikt gemopper in* Ik heb geen zin en geen fut om te mopperen, maar ik zou niks liever willen. Maar ik moet gaan slapen, om 6.15u gaat de wekker weer. Hopelijk valt het weer mee morgen, ik moet met mijn kleuters een palmpasenoptocht gaan lopen... Ik ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 22:56
Verwijderd
Leave me out with the waste, this is not what I do

Nou dat is het dus blijkbaar wel. Het doet pijn, het maakt me machteloos en ik voel me rot.Terwijl het me daarentegen ook niets kan schelen. Ik begin eraan te wennen, dat dit dus blijkbaar is wat ik doe. Zelfs huilen lukt me niet, terwijl ik niets liever wil. Ik ben serieus álles aan het verpesten in mijn leven. En dan nog bekend staan als het leuke lieve vrolijke zelfverzekerde meisje.
Mijn vader zei laatst nog dat hij zo trots op me was, dat hij denkt dat ik dingen goed aanpak, verantwoorde keuze's maken en goed nadenk. Ja pap, ik denk heel goed na over de manier waarop ik alles verkloot.

En waarom, wáárom zou het morgen beter zijn? Wat heeft morgen dat vandaag niet had, behalve meer lichaamsgewicht en nog een dag die verpest is? Waarom zou het me morgen wél lukken? Het wordt er niet beter op.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 22:56
Redhair
Redhair is offline
Lichte paniek, ik ben te afhankelijk, alweer. Ik ben echt harstikke gek. Kan het nooit normaal zijn? Kan ik nooit normaal zijn? Ben ik echt zo'n bodemloze put? Ziekelijk, dat ben ik bijna. Ik verlies mezelf overal in, steeds opnieuw.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 23:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ben nog lang niet klaar voor school, voel me verrot en moe en zit al een kwartier lang te huilen. Ik moet echt leren plannen en zo want ik kan dit niet nog een keer.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 00:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*knipt*
ik weet jouw verhalen over je oma nog...snapte toen al wat je bedoelde maar nu voel ik t ook...

en dat verhaal daar onder grijpt me aan... ik herken het zo sterk, al dan niet in de zelfde contex..
*knuffelt moon* maak jezelf niet gek meissie

ow en een knuffel voor nijn met een zakdoekje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 00:44
Verwijderd
hallo, ik wil liefde
ghe, ik ben wel lief, en all natural
nu toch maar op bed *sigh* , morgen 8u weer op

als je iemand die misbruikt is zonder angst spontaan kan laten praten over die ervaringen en moeilijkheden, dan geeft dat een fijn gevoel. heb er ervaring mee intussen, en het is goed om mensen te helpen vooral omdat anderen mij ook geholpen hebben dmv praten, hulde aan het oude forum
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 02:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
misschien eens naar bed gaan? voordat je je hele dag nacht ritme op de schop gooit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 02:40
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Het zoveelste "Wij gaan nu echt scheiden" bericht. Ik moet 't nog maar 's zien gebeuren, maar hoop er eigenlijk wel op want ze houden het toch niet lang uit.
Wat een gezeik daar, steeds.

Waarom krijg ik nou niet eens vrolijk nieuws?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 07:12
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:

Waarom krijg ik nou niet eens vrolijk nieuws?
jij + ik = zaterdagavond bierr?
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 09:30
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Als ik Rob was, zou ik daar geen nee tegen zeggen.

OT: Het hoesten is nu wat minder, ik ben weer op school, na ongeveer 4 dagen thuis te hebben gezeten (waarvan twee vrije dagen, maar toch). Nu wordt er de eerste twee uur echter niets gedaan. Nouja, ik ga maar eens proberen te beginnen aan de nieuwe opdracht. Dan doe ik deze week ook nog iets nuttigs.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 09:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Straks naar Claudia de Breij
Zolang ik niet aan mijn studie denk, is mijn leven momenteel eigenlijk erg leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 10:20
Verwijderd
Ik dacht dat de spits vanmiddag langs zou komen, maar ik had het verkeerd in mijn agenda gezet... Ik werd dus mijn bed uit gebeld. Bah, maar misschien wel goed. Maar nou heeft ze haar bril laten liggen.

hmm, ik kruip toch maar even terug mijn bed in. Het was vannacht echt veel te laat en ik ben nog moe.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 10:35
Verwijderd
Boos.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 10:40
Verwijderd
Wie verlost me, van dat eeuwige verlangen?
Van een hart dat zich wil warmen, aan een zon die steeds blijft schijnen.

In het zuiden, is geen agenda die ons hindert.
Brandt de liefde onverminderd, ga met mij naar het zuiden.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:12
Verwijderd
Oh hmmm, eigenlijk voel ik me onwijs rot en heb ik zin om terug m'n bed in te gaan maar ik moet straks nog naar school en dan 2 uur wachten ofzo en dan eten en naar de film. Ik weet niet, ik moet ook m'n paspoort ophalen, boodschappen doen maar het gaat niet. Oh ja, dit is de kleine hulpeloze ik. Fijn dat ik het weet maar wat doe ik eraan?
Ik ga maar douchen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Maandag ben ik bij een kamer wezen kijken. Het was een moeilijke beslissing, want ik vind de kamer zelf wel heel fijn (best ruim, eigen keukenblokje, op de zolder), maar ik vond de hospita niet zo aardig (ze stelde zich bijvoorbeeld niet voor), er is dacht ik alleen een wc op de eerste verdieping en er is geen internet (maar dat hebben mijn ouders al uitgezocht, voor 30 euro heb ik internet), maar ik weet niet zeker of ik wel uit huis wil. Ik twijfel eigenlijk nog steeds, maar maandag ga ik mijn huurcontract tekenen. Want ik vind de kamer echt wel fijn, en het is toch bijna vakantie (ik ga er vanuit dat ik er pas in april inkan, in mei heb ik een weekje vakantie, en in juli begint de vakantie want dan zijn er alleen nog herkansingen), dus zolang is het niet meer. En ik kan altijd een weekje naar huis als ik het niet uithou.
Dus ik heb vanaf maandag officieel een kamer (ik ben er aan de ene kant wel blij mee, maar aan de andere kant weet ik het niet zo goed).

Ik baal er ook een beetje van dat ik nu zoveel dingen moet kopen, want dat is duur. En ik kan echt niet koken (en dan ook echt niet).
En straks ben ik heel veel kwijt tijd met koken en boodschappen doen enzo, en krijg ik heimwee (vast en zeker), maar het komt vast allemaal wel goed.
Mijn ouders doen wel stom Eerst wilde ik eigenlijk niet, toen deden ze heel boos en zeuren. Nu zei ik 'maar ik mag dan wel nog een weekje thuis komen, ook als ik gewoon les heb?'. Het mocht wel, maar ik denk niet dat ze dat nog zeggen als ik dat ook echt doe.

Maar het komt wel goed. Mijn reistijd is dan 20 minuten, al gaat de bus als het geen spits is om het half uur. Maar dan kan ik op school even op de computer.
Ik vind het leuk, niet leuk en heel eng. Ik ben bang dat mijn school eronder gaat lijden, maar dat zal toch niet? Ik kan zonder controle ook wel huiswerk maken. En ik ben bang dat eten heel slecht zal gaan, dus ik ga bijhouden wat ik elke dag heb gegeten.

Het komt wel goed, toch? Voortaan lekker uitslapen. En mijn kamertje inrichten is ook wel leuk.

Niet zo pessimistisch, het komt allemaal goed en anders ga ik gewoon doordeweeks ook een dagje naar huis. Dat is helemaal niet erg.

Ik merk een het typen dat ik echt op zoek ben naar geruststelling, want ik weet niet of ik het allemaal ga redden straks.

Nog vier uur niks en dan twee hoorcolleges, weer pas om zeven uur thuis Ik ga maar weer wat nuttigs doen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:31
Verwijderd
en toen werd ik voor de tweede keer vandaag wakker gebeld door de spits
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ heksjuh;

je reactie is niet zo vreemd hoor, ik denk dat bijna alle studenten of kamerbewoners dat kunnen beamen.
het is ook best eng om op jezelf te wonen... en zeker in het begin is het ongelofelijk wennen.
wat betreft het koken ga je ook snel leren, en er zijn hele hele simpelen kookboeken voor jongeren, kamerbewoners, studenten enz enz
succes *geeft beetje geruststelling*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 12:15
Verwijderd
@ heksjuh: op kamers gaan is ook eng. Bij mij viel het reuze mee. Het is fijn als je dichter bij je studiegenootjes woont. Kun je veel vaker iets afspreken. En koken leer je vanzelf. Je hoeft echt geen 5-sterren maaltijden op tafel te zetten hoor! Bij de slegte vind je al een boel kookboeken voor studenten en beginners en vaak staat op verpakkingen van bijvoorbeeld macaroni, ook al een recept en hoe je het allemaal klaar moet maken. Volgens mij zijn er ook maar weinig studenten die elke dag koken . In het begin is het allemaal nog wennen, maar daarna krijg je vast wel een structuur waardoor je het allemaal wel voor elkaar krijgt. Komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 12:20
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nou, ik ben net eventjes de les uitgegaan. Het ging wel allemaal goed vandaag, hoor, maar 3 uur achter elkaar hoorcollege, dat houdt mijn hoofd niet bij, dan loopt het over van informatie.

Achja, geen probleem verder. Bij informatica vanochtend, 2 dingen geleerd, die ik al een tijdje had moeten snappen, maar die mij niet duidelijk waren en meteen de opdracht voor de komende dinsdag grotendeels af, en ik snap het ook nog eens. Ik ga het dit weekend nog wel een beetje bijschaven en er moeten nog 2 opdrachten online komen, één opdracht moet ik nog eventjes wijzigen.

Daarbij wil ik ook flink aan biologie werken. En nouja, eventjes kijken hoe het weer zondagmiddag is, anders wilde ik namelijk gaan mountainbiken, eventueel met een goede vriend.

En ik heb leuke klasgenoten, na 13 jaar rotklassen, of nee, ongeveer 14 jaar, waarvan 2 jaren dan enigszins meevielen. Ik wilde er nog eventjes wat aan toevoegen, maar ik val eventjes stil door hoe mooi de muziek is die ik nu luister en het gevoel dat ik erbij krijg.

Nouja, iig heb ik net nog eventjes met een klasgenoot staan praten, die ik vorige week woensdag tegenkwam op station Arnhem, toen ik dus naar K. ging. Want dat gebeurde eigenlijk heel droog. xD Ik liep zo naast hem, was een beetje in gesprek met hem, en ik was dus inmiddels bijna bij de plek waar zij stond, dus ik zeg zo: Tot morgen hè Wensley en toen knuffelde ik K. dus. En ik zei nog zo tegen d'r: Die jongen moet echt zoiets hebben van wtf gaat hij dan ineens doen, een vreemde knuffelen ofzo. xD

Zo zag het wss ook uit, omdat ik recht op haar afliep zeg maar, maar haar niet aan bleef kijken en ook niet ging zwaaien. Achja, misschien niet de meest nuttige dingen, maar ik vind het wel fijn dat ik eindelijk met klasgenoten kan lachen om zulke, simpele dingen.

Dadelijk heb ik gesprek met de decaan, al weet ik niet meer precies waar ze het nu over wilde hebben. Ik zie het wel. In ieder geval, als ze wil praten over dat wat mijn vorige blok verpest heeft, dan mail ik dat stuk wel, want da theb ik dus net vorige week woensdag afgesloten. En dat was vrij emotioneel, en eindigde erin, dat K. en ik elkaar een tijd lang heel stevig vasthielden en zij eventjes moest huilen. En daarmee heb ik het ook afgesloten, echt afgesloten.

Nouja, ik weet iig wel wat dingetjes waarover ik kan praten met de decaan, vooral over de achterstand met bepaalde dingen, hoewel ik wss wel coaching krijg voor Python, aangezien ik daar nogal bij achterlig en bepaalde dingen momenteel niet echt snap en een klasgenoot, die gaat mij helpen met het bijwerken van statistiek, aangezien ik dat in de tentamenweek moet gaan herkansen. Dus het gaat allemaal wel goed komen.

Nouja, misschien dat ik donderdag naar E. ga, want die wordt dan 16, maar dan kan ik wel maar 3 uurtjes daar zijn. Vind ik niet erg hoor, maar ik heb eigenlijk geen geld voor een cadeautje en dat vind ik wel een beetje lullig, vooral door het feit, dat ik van haar voor mijn verjaardag een heel mooie cd kreeg van Dream Theater, een van mijn favoriete bands. Nouja, ik had dat album wel al, maar die kon ik dus gelukkig ruilen. Mja, ik ben sowieso nog aan het denken over wat ik haar dan voor cadeau kan geven, want of ik nu wel of niet erheen ga, een cadeau krijgt ze toch wel van me. Alleen nog eventjes denken wat ik d'r geef, dus.

En nouja, er blijven slapen is sowieso geen optie. Ik heb de dag erna wel vrij, maar dan is het Goede Vrijdag en dan is mijn OV niet geldig en nouja, ik heb eigenlijk al nauwelijks tot geen geld voor een cadeautje (dan moet ik al iets regelen met mam, of met mijn broertje), dus laat staan voor 14 euro, voor een enkele reis W'veen-Tegelen. (met korting dan). Achja, ik zie wel hoe het allemaal loopt. Ik kan sowieso blijven van ongeveer 4 uur, tot kwart over 7, als het aan mij ligt.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:19
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
jij + ik = zaterdagavond bierr?
Ik zie geen reden waarom dat niet zou lukken.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.