Oud 16-03-2008, 00:29
Verwijderd
@Rob: Ik sms/pm je morgen, ik wil weten! Als er iets is, bellen ofzo hè! En ik weet inmiddels dat mensen dat niet doen als je het zegt, maar ik vraag het je. Bel me als er iets is, alsjeblieft? Ik wil er voor je zijn! *Knuff*

@Dott: *Knuff* Meisje toch.... Je bent zo ontzettend hard de moeite waard. Die paar krassen zijn wel degelijk belangrijk. Onthoud altijd dat jij de moeite waard, alleen al omdat jij jij bent. Er is maar één Dott, maar één iemand die jou zo goed kan doen als jij. En soms gaan dingen zwaar klote, alles loopt mis, alles gaat kut. Ik ken het. Maar vergeet nooit, nooit, nooit dat achter de wolken de zon schijnt. Het kutgevoel lijkt oneindig, en lijkt nooit te stoppen. Maar er komt een dag dat jij groot bent. Dat jij er mag zijn. Dat je de moeite waard bent. En niet omdat een ander dat zegt, maar omdat jij dat vindt. Ik vind je nu al de moeite waard, en met mij nog anderen, dat weet ik zeker. Nu alleen jij nog. En je kunt het, ik weet het zeker!

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 01:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2008, 00:58
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Dit gaat daar écht de verkeerde kant op. :\

Houd je er buiten, Rob, houdt je er buiten.
Sterkte.. Hou je taai..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 03:01
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
@Rob: Ik sms/pm je morgen, ik wil weten! Als er iets is, bellen ofzo hè! En ik weet inmiddels dat mensen dat niet doen als je het zegt, maar ik vraag het je. Bel me als er iets is, alsjeblieft? Ik wil er voor je zijn! *Knuff*
Als ik het écht niet meer trek, bel ik je. Beloofd. En daar kan je van op aan.

Citaat:
Sterkte.. Hou je taai..
Komt wel goed. Het is lastiger om mij er niet mee te bemoeien dan wel. >.<
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 05:47
Redhair
Redhair is offline
Vanaf tien uur ofzo bij C. gezeten. Hij was zooi nachten wakker en lekker in zijn eigen wereldje, we waren bijna alleen met z'n tweeen. Allebei op zijn bed hangen, beetje eigen ding doen in een relaxte sfeer. Door zijn vaagheid waren we niet zo close, tegen elkaar aanhangen, maar maakte niet zo veel uit. Fijn, zo'n vriend, beetje flirten, lief zijn, maar het blijft gewoon een vriend, geen gezeik of spanningen. Als het goed is gaat hij met H. binnenkort in een andere stad kraken, dan is dit weer voorbij, jammer. Ik ben zo relax altijd bij C., kan daar zo rustig chillen.
Om half zes liep ik naar huis met mijn hond, behoorlijk stoned. Het regende. Ik heb mijn nieuwe jurkje aan en zie er leuk uit, en het voelde zo relax om door de regen te lopen. Vage stonedheid in ieder geval, spacen op de regen. Maar ik voel me relax nu. Weekend bijna voorbij, nauwelijks pep gehad, zo ook nog slapen, goed weekend. Ben nu alleen stoned.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 09:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, nog even rust. Lekker in mijn eentje bij mijn schoonouders thuis beneden met de laptop, zonder andere mensen in de buurt. Zo mag een zondagochtend best eens zijn .
Straks naar een verjaardag waar ik helemaal geen zin in heb. En eigenlijk blijf ik vandaag aan het autorijden: een uur heen, een uur terug (naar schoonouders) en dan nog naar huis. Gelukkig heb ik de voorbereidingen voor mijn stage wel ongeveer af. Alleen nog bedenken wat ik met de kinderen kan doen als het regent bij het buitenspelen.

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 09:54.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Als ik het écht niet meer trek, bel ik je. Beloofd. En daar kan je van op aan.
Daar ben ik niet tevreden mee. Niet alleen als je het écht niet meer trekt, ook als je gewoon even wil janken, praten, lachen, stilwilzijn. I don't care. Maar bel me, dat doe ik ook bij jou. Ik sms vandaag nog wel even.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 09:59
Verwijderd
En even ot; Gisteren was tof. Niet veel bijzonders maar wel leuk. Ik kreeg een smsje van J., terwijl hij vrijgezellenfeestje van zijn beste vriend had. Dattie daar dan toch nog aan mij denkt vind ik heel lief. En ik kreeg ook een smsje van de vrijgezel op dat feestje. Heel grappig allemaal. xD
Een heel lieve kaart van mijn zus, ze heft gelijk maar soms is het even kut. En een boekje van een van mijn beste vrienden en een krulset (dalijk uitproberen <3) en een halve meter pindarotsjes en Bailey's (<3) en Phill en Oprah.
E. is een vriendin van me die ik niet zo bijzonder vaak spreek, maar we mailen wel heel veel. Met name als we ons klote voelen. We zien elkaar niet zo heel vaak, omdat we het allebei redelijk durk hebben. Nu heb ik twee vissen gekregen, Dr. Phill en Oprah Winfrey. Zij zijn vervangende therapeuten, zei E. Daarnaast heeft haar vader een kanaal gegraven van haar huis naar dat van ons, dus als ik ergens mee zit, hang ik mijn vissen een briefje om haar nek, speol ik ze door de wc en 24 uur later zwemmen ze hier weer in het toilet, met antwoord van E.

Heerlijk, gekke vrienden <33
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 10:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lang geleden dat ik wat van me heb laten horen maar een leven met stage en het opzetten van een nieuw forum is gewoon echt onwijs druk maar wel erg leuk Leuk weekend gehad vorige week en vrijdag een verjaardag was ook leuk. Ik zat altijd in het beheer van een forum en dat beheer werd vorige week ineens op straat gezet door de webmaster. Dat pikten we niet als groep en toen zijn we zelf een nieuw forum gaan bouwen. We hebben zo'n leuke, toffe en diverse groep mensen. Ik had het echt zonde gevonden als dat uit elkaar gevallen was. Tis leuk zo Binnenkort eens met z'n allen een drankje doen.

Gister dagje m'n huishouden gedaan want dat moet nu ook allemaal weer op zaterdag omdat ik er doordeweek geen tijd voor heb. Ik zou 's avonds gaan tennissen bij m'n huisgenootje met m'n vriend maar dat ging niet door en zo hadden we onverwachts een hele zaterdagavond niets. Met zijn ouders tv gekeken enzo, ook wel eens lekker. En ik wilde nog een bloemetje halen voor zijn ouders omdat ik meegeweest was op vakantie en daar had ik ineens geen tijd meer voor omdat ik m'n Randstadrail moest halen en toen bedacht ik dat ik hier dan wel wat kon kopen maar die winkel zag er erg dicht uit maar ik mocht nog wel even rondkijken en toen bleek dat ze eigenlijk al een half uur dicht waren Maar toch wel tof. En zijn ouders vonden het leuk en totaal onverwachts omdat ik ook al het eten betaald had. Maar dat valt voor mij nog allemaal in het niets bij een wintersportvakantie maar goed.

Het gaat nu wel beter tussen mij, m'n vriend en zijn ouders. Ik merk gewoon dat ik nu wat losser ben, wat minder zenuwachtig en 'bang' ben om hier te zijn. Ik kan wat meer m'n eigen ding doen en voel me weer wat meer thuis en op m'n gemak sinds de vakantie en daar ben ik echt wel blij mee. Het is een goede keuze geweest om mee te gaan. Het was een leuke vakantie en ook dit na-effect bevalt me wel. M'n vriend is nu bij mijn huisgenootje statistiek maken en ik zit alleen bij hem thuis met z'n ouders en zusje (die straks ook weg zijn geloof ik) maar het maakt me allemaal vrij weinig uit. Gaat allemaal een stuk beter zo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 11:50
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: *Knuff* Meisje toch.... Je bent zo ontzettend hard de moeite waard. Die paar krassen zijn wel degelijk belangrijk. Onthoud altijd dat jij de moeite waard, alleen al omdat jij jij bent. Er is maar één Dott, maar één iemand die jou zo goed kan doen als jij. En soms gaan dingen zwaar klote, alles loopt mis, alles gaat kut. Ik ken het. Maar vergeet nooit, nooit, nooit dat achter de wolken de zon schijnt. Het kutgevoel lijkt oneindig, en lijkt nooit te stoppen. Maar er komt een dag dat jij groot bent. Dat jij er mag zijn. Dat je de moeite waard bent. En niet omdat een ander dat zegt, maar omdat jij dat vindt. Ik vind je nu al de moeite waard, en met mij nog anderen, dat weet ik zeker. Nu alleen jij nog. En je kunt het, ik weet het zeker!

Zucht, na anderhalf jaar tegen mezelf vechten heb ik het opgegeven.
Ik heb me laten leiden door impuls, en ik weet dat ik veel mensen pijn zal doen als ze het zouden weten..
Weer verbergen, weer schamen, weer alles eraan doen zodat niemand het ziet..
Anderhalf jaar gevecht... in 5 minutn verloren..

Bedankt voor je lieve post.. ik heb tranen in mn ogen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 11:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Als ik het écht niet meer trek, bel ik je. Beloofd. En daar kan je van op aan.



Komt wel goed. Het is lastiger om mij er niet mee te bemoeien dan wel. >.<
Als je langs wilt komen om te praten/katten te knuffelen.. ik ben vanavond vrij?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Zucht, na anderhalf jaar tegen mezelf vechten heb ik het opgegeven.
Ik heb me laten leiden door impuls, en ik weet dat ik veel mensen pijn zal doen als ze het zouden weten..
Weer verbergen, weer schamen, weer alles eraan doen zodat niemand het ziet..
Anderhalf jaar gevecht... in 5 minutn verloren..

Bedankt voor je lieve post.. ik heb tranen in mn ogen
Lieve, lieve Dott toch.... Het is zo zonde, je bent zó de moeite waard, echt waar..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Lieve, lieve Dott toch.... Het is zo zonde, je bent zó de moeite waard, echt waar..
Dat kunnen jij en 100 anderen tegen me zeggen, maar zo voel ik dat niet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 12:53
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Daar ben ik niet tevreden mee. Niet alleen als je het écht niet meer trekt, ook als je gewoon even wil janken, praten, lachen, stilwilzijn. I don't care. Maar bel me, dat doe ik ook bij jou. Ik sms vandaag nog wel even.
Hehe, zal ik doen. Echt waar.

Citaat:
Als je langs wilt komen om te praten/katten te knuffelen.. ik ben vanavond vrij?
Ik vind dat wel een leuk idee, eigenlijk. Alhoewel je het grootste deel nu wel hebt gehoord.

Citaat:
Lieve, lieve Dott toch.... Het is zo zonde, je bent zó de moeite waard, echt waar..
*hug* Ze heeft gelijk.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 13:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gister had ik feestje van een goede vriendin en daarna gingen we hier uit. Jezus, wat een saaie bedoeling. Alleen maar boeren en van die hersenloze figuren en sletjes. De muziek was ook niet echt leuk en de sfeer was ook niet super. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik daar eerst bijna elke week heen ging. Gelukkig ben ik vanavond weer in Utrecht en ga ik de komende week weer léuk feesten. Uit 'verveling' heb ik maar met de enige leuke jongen staan flirten, gnagna.

Pff, en met gebrek aan leuke muziek vannacht, zit ik nu te swingen achter m'n computer.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 13:23
kroot
kroot is offline
Terug uit Duitsland. Oelala wat was het daar druk en groot. Nuttige dingen gedaan. Gisteren naar orkest, was een festival van een ander orkest dat zoveel jaar bestond. En toenmoest ik opeens bij hun invallen omdat ze maar 1 slagwerker hadden.
En nu.... ik voel me zo stom, dom....am-drang uitermate groot. niet doen. niet doen.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 13:53
Verwijderd
Het is zo'n machteloos gevoel. Het maakt dus niet uit of ik dans en lach en vrolijk ben of dat ik juist stil zit en wat stiller ben, niemand onthoudt dat ik besta.
En er is niks wat ik kan doen, zodat ze onthouden dat ik er ook ben.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Dat kunnen jij en 100 anderen tegen me zeggen, maar zo voel ik dat niet
Dat kan ik me heel goed voorstellen. En ik ken je nauwelijks maar ik vind het niet leuk om te lezen dat je je zo voelt.... Bwugh... En t stomme is dat ik er gewoon niks aan kan doen. Mocht er iets zijn, al is het maar dat je gewoon even wil spuien of kwaad wil zijn of wil janken, meld dat. Ik ken je nauwelijks, maar ik vind je nu al leuk. PM/mail. Kom op!



En heti s misschien tering ongepast, maar ik moet het even kwijt. Ik heb net met mijn vader de ultieme vaderdochterrelatietest overwonnen. Ik heb een nieuwe krulset gekregen en die heeft hij net ingedraaid.

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 14:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat kan ik me heel goed voorstellen. En ik ken je nauwelijks maar ik vind het niet leuk om te lezen dat je je zo voelt.... Bwugh... En t stomme is dat ik er gewoon niks aan kan doen. Mocht er iets zijn, al is het maar dat je gewoon even wil spuien of kwaad wil zijn of wil janken, meld dat. Ik ken je nauwelijks, maar ik vind je nu al leuk. PM/mail. Kom op!



En heti s misschien tering ongepast, maar ik moet het even kwijt. Ik heb net met mijn vader de ultieme vaderdochterrelatietest overwonnen. Ik heb een nieuwe krulset gekregen en die heeft hij net ingedraaid.
haha, ik zou mn vader niet vertrouwen ermee, maar ja.. het enige wat ik met hem wil doen is zien hoe die uit elkaar pploft door een handgranaat
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 15:00
Verwijderd
Wat ben ik stom, wat ben ik stom. Stommevoorbereidendopjeexamen-biologie-olympiade. Hallo, wat denk ik allemaal wel niet. Omdat voortplanting makkelijk is, ben je gelijk goed in bio? Stom kind. Stomme wereld. Jemig. En ik denk nog serieus na over studeren ook. Dit helpt echt even helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 16:47
Verwijderd
Wat een klotezooi..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 16:52
Redhair
Redhair is offline
Vanmorgen niet meer kunnen slapen. Kreeg last van vreselijke onrust, chaos, zat tegen een woedebui aan. Een lange douche hielp. Ooh, mijn geest wilde heel graag nieuwe speed, maar dat is er niet. Vanmiddag uurtje naar C. geweest, paar jointjes gerookt, nu lekker lam, beetje stoned.
En straks gaat het gebeuren. Ik belde O. of ik vanavond even langs kon komen, was goed, alleen net smste hij of ik het wel gezellig vond als N. er ook is. Prima, ik vroeg of hij er geen problemen mee had als ik kwam en dat had hij niet. Straks sta ik tegenover N.
Ik heb hem drie weken geleden ofzo ook al op een feestje gezien, maar dat is toch anders dan in O.'s huiskamer, waar het meeste is gebeurd ook nog. Ik ga normaal doen. Niet negeren, niet uitdagen. Ik ga hoi zeggen en vragen hoe het gaat en zeggen dat ik het kut vind dat het zo slecht gaat met zijn vriendin. Ik ga hem in de ogen kijken en zal gewoon lachen. Ik hoop dat hij zo verstandig is hetzelfde te doen. Ik hoop dat het goed gaat. Dat hij mij aankijkt en we oppervlakkig kunnen praten. Ik ben echt heel benieuwd.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 17:10
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn vriendje kookt.

Nog niet alles is helemaal goed. Maar ben gisteren een gesprekje aangegaan en we hebben wat concrete plannen gemaakt. Ik wil bij hem blijven en dat kan ook prima, maar dan zal hij wel bepaalde dingen gewoon aan moeten passen (wat hij al heel vaak beloofd heeft, maar het gebeurt maar telkens niet). Nu goed, hij vond dat ik enorm veel geduld had, dus zo onredelijk ben ik blijkbaar niet. En ik wil hem best helpen, maar hij moet ook meedoen. Maar ik ben blij dat we nu wat concrete afspraken hebben, dan weet hij wat ik (ongeveer) verwacht en kan hij dat ook veel makkelijker doen.

En ik ben moe. Gisteravond was gezellig en ik hoop dat ik straks kan slapen. Zijn moeder was onwijs dronken en dat was grappig, en de hele familie was er dus erg cool. Heb de kleine nog even de fles mogen geven, dat kwam me mooi uit. Onhandigheid ten top natuurlijk, maar ik heb dan ook amper ervaring met babies. Maar dat maakt niet zo uit, ze heeft er geduld voor.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ah, m'n rug doet weer naar. Misschien wordt nu toch echt tijd dat ik een keer naar de huisarts ga.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:40
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Bedankt voor de lieve reacties

Citaat:
@Heksjuh: hee, wat toevallig, ik ga over twee weken mijn contract tekenen. Ik ga denk ik wel af en toe doordeweeks naar huis; nu kun je het toch ook reizen? Of kijken je ouders je dan raar aan als je halverwege thuiskomt? Koken is echt niet zo heel moeilijk en misschien kun je gewoon regelmatig met mensen samen eten, dan kun je elkaar helpen . En ik zou me maar geen zorgen maken over je studie, jij houdt volgens mij alles supernetjes bij, controle (meer dan) genoeg door jezelf
Toevallig Ik had het er met mijn ouders over en volgens mij zullen ze het wel raar vinden als ik doordeweeks thuiskom, maar ze vonden het geen probleem als ik het van tevoren zeg.
Ik hou niet altijd alles netjes bij, maar meestal wel. Het slaat ook eigenlijk nergens op want nu heb ik ook geen controle.

Citaat:
@Heksjuh: Oh, wat fijn dat je een kamer hebt! Het zal wel erg wennen zijn, maar dingen als koken leer je vanzelf. Het is echt niet zo moeilijk, en anders koop je een basiskookboek en dan moet het wel lukken. Ook boodschappen doen enzo gaat uiteindelijk allemaal gemakkelijk. Er zit ook heel wat voordelen aan en het zal wennen.
Waat zit je ongeveer?
Nieuwegein. De op een na lelijkste gemeente

Citaat:
Ja, het was echt een regelrechte chaos. Uiteindelijk maar een half uur vertraging gelukkig. Maar hé, jij studeert toch diergeneeskunde (of was dat alleen heksjuh?). Toen ik vanuit de bus de roltrap op ging naar het station, waren er twee meisjes voor mij over diergeneeskunde aan het praten .
Het was echt chaos met de trein vrijdag! Erger dan met de storm. Hoe laat was je op het station? Ik was er rond half zes en zag veel eerstejaars diergeneeskunde, want we waren allemaal tegelijk klaar (ze vinden het bij dit blok leuk om op vrijdag tot vijf uur hoorcollege te geven).

Citaat:
maar het lijkt ook best op elkaar (en nu krijg ik vast duivelaartje en hekjsuh over me heen )
Volgens mij lijkt het best wel op elkaar, dus jij krijgt mij niet over je heen

Niks te luchten Ik heb niet zo heel veel gedaan aan huiswerk, vorig weekend ook al niet. Toen had ik wel een excuus, dit weekend eigenlijk niet. Maar ik had de hele vorige week practicum en steeds laat uit, dus dit weekend eindelijk eens tijd voor mezelf.
Donderdag oud-leerlingenavond: op mijn middelbare school eten met degene die vorig jaar geslaagd zijn (alleen jammer dat er weinig mensen komen en veel vriendinnen van mij ook niet), voorlichting over mijn studie geven en daarna nog wat drinken. Ik dacht dat er maar een of twee mensen zouden komen naar mijn voorlichting (een en twee jaar terug ging er niemand diergeneeskunde studeren en in mijn jaar was ik de enige), maar er ik heb drie rondes, eentje met 5 en twee met 6 mensen. Drie keer 25 minuten vertellen, daar had ik niet op gerekend. Maar het komt vast wel goed, en het is leuk als degene die komen echt geinteresseerd zijn en niet alleen komen omdat er niks beters is. Ik moet het nog wel voorbereiden en ik krijg denk ik geen 25 minuten vol, maar ik vind mijn studie leuk dus verhaaltjes komen vanzelf wel, zeker als ze vragen hebben.

Morgen naar school, daarna komen mijn moeder en zus naar het station, eten en naar Nieuwegein om contract te tekenen en dan een weekje vrij. Weekje hard werken aan school zodat ik weer bijloop.

Ik voel me goed

*knuffel voor iedereen*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 18:51
Verwijderd
Goeoeoed, geloof ik. Ik ben wel een beetje een doosje, maar hij is superlief. Naar Indiase muziek geluisterd in een of ander vaag theater, uitslapen, lekker winkelen, eten, filmpje kijken, hasj en thee, weer uitslapen, samen douchen, muziek luisteren. Fijn weekend. <3
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 19:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
Sorry maar ik voel me echt zo slecht. Ik heb een redelijk goed weekend achter de rug en toch voel ik me zo somber. Ik loop al sinds vrijdagavond met een knoop in mijn maag omdat ik woensdag weer moet werken. Ik ben er goed misselijk van en angstig en jankerig, ik ben er echt klaar mee, ik wil echt echt echt echt echt helemaal niet meer. Aanvankelijk was ik redelijk gelukkig bij het werk dat ik deed, nu voel ik me alleen nog maar uiterst ongelukkig elke keer dat ik moet werken. Het is echt een kwelling om er heen te moeten en de aankomende week moet ik op maandag en dinsdag na ook gewoon elke dag werken, ja zelfs het weekend. Het voelt echt hopeloos, ik wil niet meer echt niet.
Ik heb J. vanmiddag opgezocht, hij ligt nu aan de sondevoeding en aan een infuus.Zijn moeder was verbaasd dat ik er niet van schrok, ja waar moet ik van schrikken? ik kom dit zoveel tegen in mijn werk. Ik wist notabene beter hoe die sondevoeding vervangen moest worden dan de aanwezige verpleegkundige, dat was helemaal wat zeg! Nou was dat volgensmij wel een leerlingverpleegkundige o.i.d.
Onder de belofte dat J. zijn best zou doen om beter te worden, heb ik beloofd mijn best te doen dit werk vol te houden. *zucht* ik zie het zoooo niet zitten.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 19:41
Verwijderd
O, bedankt dat mij ook afentoe wat verteld wordt zeg. Mijn opa heeft dus waarschijnlijk Alzheimer. Mijn allerallerallerliefsteleukste opa van de wereld. Dat màg helemaal niet. Niet hij verdorie!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 19:53
Redhair
Redhair is offline
Een blik, hoi en doei. Wat maakt het ook allemaal uit trouwens. Ik voel me kut. Ben maar een nacht wakker geweest maar ben fucking labiel en onrustig. Te weinig pep gehad om wakker op te blijven, maar toch wilde de slaap vanmorgen niet komen. Dus nu begin ik weer helemaal opgefokt en gek te worden en is alles me te veel en zou ik er het liefste niet meer zijn. Een gevoel wat steeds vaker om het hoekje komt kijken. Klotedrugs, wat doe ik mezelf toch aan. Ik ben zo kansloos.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:07
Verwijderd
Hm, ja, teleurstelling toch een beetje. En nu wil ik het liefst van me af schoppen ("rot dan ook maar op!"), maar dat is weer niet zo constructief. Maar eens even kijken of ik het iets genuanceerder kan brengen. Als dat überhaupt nodig mocht zijn.

Verder voel ik me wel gespannen, maar niet wanhopig meer, waardoor het ook wel weer ontspannen is.

Oké, lekker vage post!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ moontje.. wat herken ik veel in dat stukje.. ik heb me sinds woensdag ziek gemeld en wil gewoon niet meer werken. ik kan niet meer... ik ben zo moe, zo 'ziek' van het werk, ik wil niet meer... ik voel me rot en morgen moet ik weer... en blegh

*geeft knuffel aan moontje*

vandaag naar een verjaardag geweest.. (dit wordt ingewikkeld; de vriendin van een goeie vriendin is jarig... die die dit jaar gaan trouwen)
en dat is altijd zo vermoeiend. de beste vriendin (dat vind ik dan weer en argh) was er ook en zij zijn samen zo leuk als vrienden.. en ik val dan zo in niets en ik ga dan weer malen en *grmble*
en dan al dat gedoe rond de bruiloft en dan moet je leuk en enthousaist doen en

Everything is so complex
Everyday is like a test full of obstacles
That seem almost impossible

And I’m thinking just another breath not a minute left.
How long have I been drifting?

Pass the glass pint hit the flash light now break it.
People say I’m a star but I still think ill never make it.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 20:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
*Strooit energie en vrolijkheid voor iedereen die het nodig heeft.*

Hiephoi, ik heb een tof weekend gehad al was het feestje niet zo leuk als ik hoopte, maar ik ben wel vrolijk. PM'en is tof en ik moet leren en niet forummen . Dusss daar gaan we dan. Oja en slapen hè.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:13
moon
Avatar van moon
moon is offline
@kwast: *Dikke knuff terug!*
Ga je morgen wel? doe maar wel, het kan alleen maar meevallen denk ik. Dat is althans mijn ervaring. Van te voren lijkt het een ramp waar ik nooit meer overheen kom, maar ergens weet ik ook wel dat als ik er weer ben dat het ten opzichte van wat ik in mijn hoofd had nog wel mee valt. Het blijft niet leuk en ook al is het dus maar een schrale troost, blijf je er aan vasthouden dat het bijna alleen nog maar mee kan vallen. Kom op meid, zet 'm op morgen! Dan doe ik dat ook woensdag .
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 21:51
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Heb best een fijne middag/avond gehad met Rob, het ergens over niks gehad, en over van alles.
Wel leuk
Lekker in de mac kletsen, en vertedert kijken bij kittens.

Maar ik voel me nog steeds niet lekker.
Het is alsof je windows vista op een computer van 10 jaar oud wil installeren.
Dat gaat gewoon niet, dat loopt vast.
En dat gevoel heb ik bij mezelf ook, ik loop vast.. Zucht.. wat moet ik nu??
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:07
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Heb best een fijne middag/avond gehad met Rob, het ergens over niks gehad, en over van alles.
Wel leuk
Lekker in de mac kletsen, en vertedert kijken bij kittens.
En natuurlijk lekker melig doen in de auto.
Het is dat ik die zwarte kat niet in mijn vest kreeg. =( Anders had ik 'm meegenomen.

Fijn weekend gehad, al in al.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
haha, gekke robje

moet je eerst een ander huisje vinden
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weekend was wel leuk. Gister m'n kamer opgeruimd en schoongemaakt enzo, voor het laatst, want ik ga volgende week maandag verhuizen, met Pasen (want dan zijn er veel mensen thuis die kunnen helpen ) Ik vind het wel een raar idee, want ik had gedacht er nog een weekje langer te wonen, maar nu ga ik dus al over een week verhuizen. En dan voor het grootste deel bij m'n vriend wonen en verder als ik in Zwolle moet zijn bij m'n ouders.

Nu weer bij m'n vriend. Morgen ga ik echt een concreet scriptieonderwerp bedenken. M'n vader heeft nog heel actief mee zitten denken, hoewel hij niks van het onderwerp weet, maar nadat ik er wat over verteld had, kwam hij wel met ideeën waar ik wel wat aan heb. Hij denkt in de diepte, ik alleen maar oppervlakkig en daar kom ik dus niet veel verder mee. Ik zie het nu allemaal wel wat positiever in weer. Dus onderwerp bedenken en dan die docenten mailen en dan maar hopen dat ze nog willen begeleiden, want ik heb ze echt al maanden niet meer gesproken.

Nu zo slapen, want ik moet weer een normaal ritme krijgen. Dus normale tijd naar bed en voor 10u er uit.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:43
Verwijderd
Ik ben opstandig.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:55
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik heb in mei een half jaar verkering met een mooi blond en gebruind gymnasium meisje die toevallig ook nog eens verliefd op mij is. Dat wilde ik even kwijt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 22:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Echt ik baal gruwelijk. Die rotrug is niet over, maar dinsdag & woensdag leuke en belangrijke dingen die ik niet wil missen... en niet in de buurt. Maar ik wil morgen thuisblijven en moet nog drie examens inhalen omdat ik ze door die rug niet kon maken, en ik wéét wel dat ik prioriteiten moet stellen (school!!), maar dit is zo belangrijk voor me.. ik vind het zó leuk... en dan zie ik hem ook weer en en en ik ben depressief, ik weet het niet meer, confused en pijn en ik haat alles even.

Oh en dat depressief moet je met een korreltje zout nemen, want toen ik het echt was piepte ik wel anders. Maar bij wijze van dan.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 00:10
Verwijderd
ha, ik ben verliefd. ha. ha²
en HA, het is ook eens WEDERZIJDS, há. *opblaasrots heeft en op borst slaat*

Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 06:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
It's the same old story all over again. Ik werk mezelf in de problemen, en heb dan niet de moed om het op te lossen. Ik ben een lafbek. Zelfs als ik weet dat 't allemaal goedkomt, en er niks aan de hand is ben ik een lafbek. Word zó moe van mezelf. En hoe dacht ik over te gaan dit jaar als ik gewoon maar niet naar school ga omdat ik geen motivatie heb?? NOU? Stom mens dat ik ben..

Momenteel in een of andere emotionele dip ofzo. Moet echt continu om niks huilen. Gister was Vriendjelief even bezig met school, en ging ik koffie voor 'm zetten. Kreeg ik 'n knuffel van hem, begon ik ineens te huilen. Vraag me neit waarom, maar ik huil echt om alles. Wordt nog wat op school zo..
Achja, zo maar even douchen, en dan vanmiddag dat artikel schrijven. Misschien dat dat dan nog goed komt. Zit er echt even doorheen op het moment..
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 07:16
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik voel me heel, héél erg alleen nu en ik zal het er vast wel weer zelf naar gemaakt hebben. Waarom doe ik dit? Waarom zeg ik het een terwijl ik het ander bedoel? En waarom is er niemand die me smst, een berichtje stuurt, een mailtje achterlaat? Niemand, terwijl ze het allemaal weten. Ik wil helemaal niet naar de kuthuisarts, ik wil thuis blijven en me huilend in mn bed verstoppen. Mezelf vereenzamen, dáár ben ik goed in. Gewoon precies zeggen wat je niet bedoelt, en dan huilen als mensen doen wat je ze vraagt omdat ze eigenlijk hadden moeten zien dat je iets anders had gewild. Ik zíe dat ik het zelf doe, maar het doet echt heel erg fucking pijn. Ik heb geen tijd om hier bij stil te staan. Ik moet naar de huisarts nu, die stomme doorverwijzing halen die hij wat mij betreft ergens heeel ver weg mag stoppen. Maar natuurlijk ga ik, ik kom nooit zomaar niet opdagen . Fijn. Naar de huisarts. Maar wel alleen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 09:03
Verwijderd
Nu ben ik ondersteboven en ga ik daar de hele dag aan denken en weet ik écht niet meer wat ik moet zeggen...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 09:16
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Nu ben ik ondersteboven en ga ik daar de hele dag aan denken en weet ik écht niet meer wat ik moet zeggen...
Jij moet eens stoppen met je zorgen maken om de hele wereld meissiej, het is heel lief, echt, maar je kunt niet iedereen helpen
Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat hoor, echt niet.
Je bent een schat, en het is heel lief dat je met iedereen zo meeleeft, maar je moet ook rekening met jezelf houden.
Jezelf eerst zetten.
Ok?
Zoals mijn moeder zo mooi zegt: niet te veel aapjes op je schouder nemen.
Hey, ik vind het ontzettend goed en lief van je, maar pas op dat je er zelf niet aan onderdoor gaat oke?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me heel, héél erg alleen nu en ik zal het er vast wel weer zelf naar gemaakt hebben. Waarom doe ik dit? Waarom zeg ik het een terwijl ik het ander bedoel? En waarom is er niemand die me smst, een berichtje stuurt, een mailtje achterlaat? Niemand, terwijl ze het allemaal weten. Ik wil helemaal niet naar de kuthuisarts, ik wil thuis blijven en me huilend in mn bed verstoppen. Mezelf vereenzamen, dáár ben ik goed in. Gewoon precies zeggen wat je niet bedoelt, en dan huilen als mensen doen wat je ze vraagt omdat ze eigenlijk hadden moeten zien dat je iets anders had gewild. Ik zíe dat ik het zelf doe, maar het doet echt heel erg fucking pijn. Ik heb geen tijd om hier bij stil te staan. Ik moet naar de huisarts nu, die stomme doorverwijzing halen die hij wat mij betreft ergens heeel ver weg mag stoppen. Maar natuurlijk ga ik, ik kom nooit zomaar niet opdagen . Fijn. Naar de huisarts. Maar wel alleen.
Oh meisje toch. Ik sliep nog ten tijde van deze post maar ik heb wel aan je gedacht en mn sms verstuurd zodra ik wakker was. Sms je me terug? Ik wil weten hoe het was, hoe het met jou ís en je virtueel knuffelen en je vertellen dat de wereld helemaal niet zo gemeen is als jij denkt. Waarom ging je alleen naar de HA trouwens?


OT:
oh ja goed zo ave, je maakt er weer eens een teringzooi van. Zaterdagnacht flink onder invloed ineens in slaap gevallen, waarna vriendje smsjes las waar ie niet happy mee was. Ruzie gemaakt en terecht. Hij boos, maar ik ook boos. Ruzie maken onder invloed is niet echt handig though. Nu wel redelijk uitgepraat, maar dat maakt dingen niet beter.
Ik maak het er ook zelf naar. Het is altijd hetzelfde liedje. Mensen willen mij over het algemeen alleen om wat ze van me kunnen krijgen. Of dat nou een schouder, tijd, aandacht, liefde of mijn verachtelijke lijf is. En ik vergeet daar soms bij stil te staan. Men zegt dat ik meer ben dan dat, maar ik geef bijna niemand de kans om daar achter te komen. Knap hoor, in 1 klap bijna drie mensen kwijt geraakt. En ik ben mezelf kwijt en de weg kwijt, maar ik ga niet zoeken. Ik ga wel gewoon door in de hoop dat het beter wordt, want dat schijnt het te doen toch, ooit? En ik ben nog steeds brak. dus geen honger, fijn.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Jij moet eens stoppen met je zorgen maken om de hele wereld meissiej, het is heel lief, echt, maar je kunt niet iedereen helpen
Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat hoor, echt niet.
Je bent een schat, en het is heel lief dat je met iedereen zo meeleeft, maar je moet ook rekening met jezelf houden.
Jezelf eerst zetten.
Ok?
Zoals mijn moeder zo mooi zegt: niet te veel aapjes op je schouder nemen.
Hey, ik vind het ontzettend goed en lief van je, maar pas op dat je er zelf niet aan onderdoor gaat oke?
Ik snap wat je bedoelt en dat is inderdaad mijn valkuil. Mar ovehr et algemeen genomen valt het wel mee. Ik denk er een of twee uurtjes over na en dan kan ik het ook weer loslaten. Het is niet zo dat ik alleen maar met anderen bezig ben, helemaal niet. Ik heb geleerd.
Ik weet heel goed dat iedereen het zelf moet doen, dat ik alleen maar kan luisteren en zo af en toe een knuffel kan uitdelen. Het heeft een tijd geduurd, maar ik wil ook niet meer de problemen van iedereen oplossen. Het zou ontzettend handig zijn, maar ik weet inmiddels ook dat dat gewoon niet kan. Mensen meten het zelf doen. De enige waar ik dat nog bij heb, zijn mijn beste vrienden. Als zij ergens mee zitten, kan ik me daar echt het hoofd over breken. Maar meestal is het goed te doen. Wel lief van je.

Aan de andere kant, voor anderen zorgen zit wel in me. Dat heb ik altijd gehad. En weetje, meestal gaat dat goed. Ik zal me altijd zorgen blijven maken om anderen, terwijl ik weet dat ik er toch niks aan kan doen. Het zit in me en hoort bij me, en tot nu toe (met dank aan ervaring ) gaat dat prima
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 10:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: ik heb die neiging ook nog te vaak, A zeggen, maar B bedoelen, vaak om anderen niet tot last te zijn. En dan hoop ik dat diegene ziet dat ik het toch andersom wil...wat dus meestal niet gezien wordt. Ik weet niet helemaal precies waar het bij jou over gaat, maar probeer bij moeilijke dingen niet iedereen van je af te stoten om wat voor reden dan ook. Juist dan heb je die mensen nodig! Wees niet te hard voor jezelf! *knuf*

En ook een knuffel voor Neko en Ave!

OT: ik lag op tijd in bed gisteravond, maar dat opstaan hè. Goede voornemens zat, wekker op tijd gezet, maar toch is het dan weer 11u. Nouja, ik voel me goed, geen gestress meer (heel klein beetje op de achtergrond, want dat scriptieonderwerp moet nog steeds) radio hard aan, het regent niet. Waar je al niet blij van wordt. Ik moet zo maar eens hard gaan brainstormen over een onderwerp en dan vooral de diepte in proberen te denken, want de oppervlakkige dingen zijn allemaal al onderzocht. En ik wil mijn essaycijfer! Die docent mailde wel dat het lang zou gaan duren, maar ik wil het gewoon weten. Ik verwacht een goed cijfer
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 11:16
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zucht.. mijn hoofd kan niet bij zijn logica.
Volgens mij wil ie zich er gewoon uitlullen.. as always
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 13:06
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Nouja... helemaal geweldig gaat het dus Ik heb hem verdomme zo hard nodig op het moment, maarja we doen het rustig aan he... En ik mag hem altijd bellen, anytime, anywhere, maar dat loopt allebei niet gelijk op. Als ik hem steeds moest bellen als het niet goed gaat, hang ik nog elke dag aan de telefoon, maarja dat kan dan weer niet omdat hij het rustig aan wil doen. Irritant. Vandaag voelt het even als leuk doen op bestelling, een relatie hebben op het moment dat we elkaar zien maar dat was het dan ook weer. Bijna niemand weet uberhaupt dat we weer bij elkaar zijn. Leuk... Maarja, dan nog als ik bij hem ben en ik probeer te vertellen wat me dwars zit, weet hij er nog niet op te reageren en reageert hij zo bot als je je maar kan voorstellen of helemaal niet. Hij is wel echt zo ontzettend lief voor me, maar dat zorgt er ook weer voor dat ik me zo ontzettend schuldig ga voelen dat ik niet gezellig ben en alleen maar fucked up kan doen. Ik wil een knuffel, horen dat alles wel goed komt en niet pas aan het eind van de week hem zijn. Verdomme...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.