Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 09:20
Verwijderd
Ja. Alleen thuis. Dacht dat ik daar geen moeite meer mee had. Maar het valt toch weer even tegen. Dan is veel werken dus zo gek nog niet.Bah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2008, 09:48
Verwijderd
Citaat:
@ Sonho: ze zijn idd niet zo belangrijk, je hoeft ook maar 1 van de 2 bv goed te doen op je examen en zelfs als je die verknalt, kun je nog slagen. De meeste zijn ook wel goed te doen, ik vond alleen bochtje achteruit en achteruit inparkeren (volgens mij is dit officieel geen bv voor het examen) heel moeilijk (wist nooit welke kant ik op moest draaien omdat alles net andersom is) Maar als je verder wel goed rijdt en daar een beetje vertrouwen in hebt, komt het allemaal wel goed. En anders nog maar een keer examen doen.
Achteruit hoeft niet meer, is geen bv meer bij het nieuwe examen.
Ik zie het wel, ik ga er vrijdagochtend pas weer aan denken (proberen.)
@Lienepien: vrijdag dus.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 09:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Mij is eens verteld dat het achteruit inparkeren niet eens hoeft te 'lukken' tijdens je examen: het gaat erom dat ze zien dat je goed kijkt.
Ja, dat is waar. Goed blijven opletten/kijken of je je bv veilig kunt uitvoeren, is het allerbelangrijkst. Als je dat doet en je bv mislukt, heb je het nog goed gedaan.

OT: typtyptyptyp, moeilijk! Maar m'n vraagstelling staat nu op papier en de verantwoording heb ik bijna af. Dan alleen m'n uitgangspunt nog en m'n case studies omschrijven.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

@ Rare kwast: wie?

OT: o wat een klote wedstrijd zeg...zo enorm spannend. Ik was echt helemaal hyper. En ja, die Russen waren beter en sterker etc. etc., maar toch is het stom. M'n moeder meteen dat ze de rest van het ek nu voor de Russen zou zijn vanwege Guus... Ik heb niks tegen die Russen, maar Guus is zo arrogant, blehh. Ik denk dat ik maar voor Spanje wordt en anders Duitsland...alles is goed zolang Italië maar niet weer mazzelend kampioen wordt.

En nu: Typen!
een ex vriendje en een goede vriend.. beide spoken..
ik ben onwijs verliefd geweest op die goede vriend en nu moet ik dat loslaten (ben al onwijs ver) nu gaat ie dubbele operkingen zitten maken


ik vind guus ook niet zo, blegh
ik ben voor spanje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 12:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb al een week lichte pijn bij m'n onderbuik nu aan de linker kant. Soms ben ik ook een beetje misselijk (zoals nu), maar ik heb wel normale eetlust en voor de rest is ook alles normaal aan m'n lichaam. Als ik op internet lees kan het een blindedarmontsteking zijn, maar alle symptomen missen behalve soms die pijn in m'n buik. Echt als steken. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet doen.. vind het namelijk wel een beetje eng.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 12:48
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ik heb al een week lichte pijn bij m'n onderbuik nu aan de linker kant. Soms ben ik ook een beetje misselijk (zoals nu), maar ik heb wel normale eetlust en voor de rest is ook alles normaal aan m'n lichaam. Als ik op internet lees kan het een blindedarmontsteking zijn, maar alle symptomen missen behalve soms die pijn in m'n buik. Echt als steken. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet doen.. vind het namelijk wel een beetje eng.
een blindedarmontsteking zal het niet zijn.. want dan verga je van de pijn..en ben je echt ziek, lees: ovrgeven, diarree etc...
Het is zeer onwaarschijnlijk, maar als jij t niet vertrouwd kan je een huisartsenpost bellen of morgen naar je huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 14:29
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oef. We reden daarstraks op de snelweg, toen het ineens heel hard begon te regenen. Daarna ging het ook nog eens hagelen. Hagelstenen zo groot als tennisballen bonkten op de auto. We konden de weg amper meer zien, dat is echt heel eng. Er gingen een heleboel auto's op de vluchtstrook in de berm staan, maar dat konden wij niet echt, dus zijn we heel langzaam doorgereden, de afrit op. Heel langzaam naar beneden en daar onder onder het viaduct gaan staan, met wat andere auto's. Toen het opgehouden was, reden we voorzichtig naar huis. De snelweg was net een karrenspoor... Het ene moment was het wit van het ijs en het andere moment groen van alle kapotte bomen. En toen we bijna thuis waren, was het alleen nog maar erg nat. Het was echt zo eng, het is niet leuk om op de snelweg te rijden met heel veel andere auto's en dan niks meer te kunnen zien.
Ons uitstapje van te voren was wel heel leuk (en toen was het ook nog mooi weer)!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 15:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ HaWaHaai: wat eng zeg!! Waar was dat? Hier straalt de zon!

OT: Blegh. Nu heb ik officieel een zogenaamde 'dubbele' keelontsteking en kan ik morgen naar de dokter voor antibiotica, zodat ik donderdag als ik mijn diploma-uitreiking heb niets mag drinken bij het etentje. Great. En ik ben vandaag niet naar m'n auditie gegaan, de enige dag waarop ik nog ingeschreven kan worden is volgende week zaterdag maar ik ben waarschijnlijk al te laat met mijn werk afzeggen Ben ook niet naar het dansoptreden van m'n vriendinnetje gegaan en bah bah bah. Ik word hier gek van. Ben niet zo'n eetfan maar nu kan ik ineens allemaal lekkere dingen bedenken die ik wel zou willen eten, alleen kan ik bijna alleen maar vloeibaar eten eten nu. Oké ik ben echt zo'n zeikerd als ik ziek ben maar ik kan er gewoon niet tegen en al helemaal niet dat het de zoveelste keer is. *doet weer normaal*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 15:40. Reden: het gezeur kan ook minder ;)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 15:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat is een dubbele keelontsteking? Wel heel kut Nijn zeg, maar als je de antibiotica krijgt gaat het vast beter.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 16:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: ziek zijn is toch ook gewoon heel vervelend? Zeker als je vanalles moet afzeggen of niet kunt. Ik hoop voor je dat je er met die antibiotica snel vanaf bent!

OT: o ik ben zo moe en m'n maag is nog niet helemaal goed. Ik kreeg vanmorgen opeens enorme maagpijn, heel raar. Ik dacht dat ik teveel m&m's had gegeten, die waren nog over van gisteravond en ik kon er niet vanaf blijven vanmorgen. Maar zo enorm veel had ik er nou ook weer niet op. Gelukkig trok de ergste pijn in een kwartiertje weer weg, maar nog niet helemaal dus. Net wel 2 boterhammen gegeten, want verder heb ik heel weinig gegeten vandaag. Straks rijst met kip Siam eten, gewoon proberen.

En dat stomme typen. Ik stop er gewoon mee voor vandaag. Dan moet ik morgen wel nog enorm veel doen, maar ik ben zo moe en het is zo ingewikkeld, die combi is niet geweldig. Morgenochtend gewoon om half 8 beginnen en een beetje doorwerken.

Edit: hier is het ook mooi weer, wel vet harde wind.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 17:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Zit al twee dagen in de seep ...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 18:08
Verwijderd
*kop op Eend!!*


kutkutkutkutkutkutkutkut. hier heb ik niet zoveel voor betaald. Ik hoef nog maar zo weinig. Ik moet het gewoon weer goed doen. Klote. Zit ik toch weer een onvrede en eenzaamheid weg te snoepen met yoghurt en rozijnen en teveel crackers met kaas. Grmbl. Zo gaat het niet. Ik hoef nog maar 5 kilo en dan mag ik al stabiliseren. Dat kan in twee weken gedaan zijn....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Achteruit hoeft niet meer, is geen bv meer bij het nieuwe examen.
Ik zie het wel, ik ga er vrijdagochtend pas weer aan denken (proberen.)
@Lienepien: vrijdag dus.
Dan wens ik je heel veel succes voor vrijdagochtend.

@HaWaHaai: Dat lijkt me echt doodeng...
Hier is het de hele dag mooi weer geweest. Wel veel bewolking, maar geen druppel regen gezien.

Citaat:
OT: Blegh. Nu heb ik officieel een zogenaamde 'dubbele' keelontsteking en kan ik morgen naar de dokter voor antibiotica, zodat ik donderdag als ik mijn diploma-uitreiking heb niets mag drinken bij het etentje. Great. En ik ben vandaag niet naar m'n auditie gegaan, de enige dag waarop ik nog ingeschreven kan worden is volgende week zaterdag maar ik ben waarschijnlijk al te laat met mijn werk afzeggen Ben ook niet naar het dansoptreden van m'n vriendinnetje gegaan en bah bah bah. Ik word hier gek van. Ben niet zo'n eetfan maar nu kan ik ineens allemaal lekkere dingen bedenken die ik wel zou willen eten, alleen kan ik bijna alleen maar vloeibaar eten eten nu. Oké ik ben echt zo'n zeikerd als ik ziek ben maar ik kan er gewoon niet tegen en al helemaal niet dat het de zoveelste keer is. *doet weer normaal*
Kun je dan niet met een slechte smoes afzeggen? Zo'n auditie is denk ik toch even belangrijker. Jij kunt het ook niet helpen dat je keel niet meewerkt!

Citaat:
Zit al twee dagen in de seep ...
Mag je wel internetten daar dan?
*knuf*

OT: Vanochtend lukte studeren niet zo, maar na de lunch wel. Maar toen was het wel al half drie. Ben tot kwart voor zes doorgegaan, maar was het nog niet zat toen. Wilde gewoon naar huis om te eten.
Hopelijk gaat het morgen nog steeds zo goed als vanmiddag.

Net ging ik een mailtje schrijven waar ik wat tegenop zag, druk ik op 'versturen', doet het emailadres het niet.

Verder heb ik niks te melden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 19:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik moest nog stofzuigen, maar wilde eerst ff een momentje op bed liggen, ben zo moe..
heb ruim 1.5 uur geslapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 19:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@hawahaai dat lijkt me eng.
@nijn veel beterschap.
@eend veel sterkte en een *knuf*.
@nattigheid kom op volhouden he.
ot.
ik begin nou steeds meer op te zien tegen die begravenis.
en ik heb het voor gevoel dat ik kei hard ga zitten huilen in de kerk morgen.
en de angst voor morgen word ook steeds meer.
ik zit te denken aan af te zeggen maar dat kan ik niet meer maken nou.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 20:26
Verwijderd
Ik ga met kwast naar de fillum.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 20:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik ga met kwast naar de fillum.
ik met sonho
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 20:55
Verwijderd
Ik heb ontzettend kut geslapen en zo'n dag als vandaag helpt niet.
Wel weer heel veel gedaan in het nieuwe huisje en daar ben ik wel erg blij mee. Veel mensen die geholpen hebben en dat doet goed.

Oh, godverdegodver, ik dacht dat ik er nu een keertje klaar mee was, maar niets blijkt minder waar. Damn en dan met dit soort dubbelzinnige opmerkingen. En achterlijke verzoeken

Laatst gewijzigd op 22-06-2008 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 21:08
Verwijderd
Alleen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 21:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje: dat betekent dat de ontsteking aan beide kanten van je keel zit. Je klieren zwellen dan helemaal op en bij een gewone keelontsteking zit het dan aan een klier en bij een dubbele keelontsteking aan twee klieren.

@ Missy1234567890: Niet echt, ik werk er pas twee maanden en m'n proeftijd is na volgende zaterdag pas voorbij dus ik wil me niet met een slechte smoes afmelden. Morgen maar m'n baas bellen of ik misschien de halve dag vrij kan krijgen.. Maar ik begin nu sowieso te twijfelen aan alles en die hele auditie.

Thnx voor jullie medeleven allemaal
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 21:54
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oke... wanneer is het genoeg met leren?
Ik heb alles doorgenomen. Alles over verpleegbeleid ken ik nu... als ik het nu doorlees denk ik, ja.ja, dit ken ik wel...
Maar ken ik het echt????
Van anatomie ken ik een college helemaal goed... de andere iets minder... Maar dat is zo ingewikkeld dat gaat nu niet meer....

Ik ben bang, bang om te falen. Bang om t laatste blok op me bek te gaan...
terwijl ik volgende week mag herkansen. De 2 tentamens deze week mag en kan ik volgende week overdoen. En dan nog.. Ik ben al zooo ruim over naar t derde jaar. Ik hoef me geen zorgen te maken maar toch is de paniek er weer.

En verder. Ik voel me een monster. Ik ben niet zo'nslecht mens, ik ben niet iemand om bang voor te zijn... nee, dat ben ik niet. Of wel? Ik haat mezelf.
Sluit me maar op in Apeldoorn.

oh, @prutor,lentekriebel, faded away en spekkie...: de foto's op me telefoon zijn overleden.. lees: mijn telefoon is meegewassen in de wasmachine...
(heb nu de L600 besteld, heeft iemand die? is t wat??
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 22:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Morgen twee tentamens en ik krijg er nu wel een beetje de bibbers van. De afgelopen drie dagen viel ik 's middags in slaap terwijl ik had moeten blokken. Vandaag nam ik het uittreksel van een boek door en ik herkende het amper... Shit dus.. Morgen moet ik twee uittreksels doornemen en één boek (herhalen, dus). Het zal er om spannen, vrees ik. Bah. Ik had liever wat meer zekerheid gehad, maar ik beheers de stof nog niet echt.

Het eerste tentamen heb ik van 17.15 tm 18.45 uur en het tweede van 20.30 tm 21.30 uur. Absurd laat.. Daarna moeten we wachten tot de antwoorden gepubliceerd worden zodat we kunnen zien of de tentamens onvoldoende/ voldoende zijn.. Over twee weken vinden nl de herkansingen plaats.. Voor half twaalf ben ik niet thuis, terwijl ik de volgende dag om 5.45 uur m'n nest uit moet om te werken... Ik voel me zo super gaar, ik wil echt graag vakantie. Volgende week maandag het laatste tentamen.. Ik hoop dat ik geen herkansingen de maandag erop hoef te maken, want dat trek ik niet.

Like i said; eerst slapen..!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 23:52
Verwijderd
ik kan voor de zoveelste keer weer es niet slapen. Zal wel weer ergens over aan het nadenken zijn, al ben ik er zelf niet eens helemaal uit wat het is dat me uit mn slaap houdt. kut.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 05:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
succes dolce... je kan t!
volgens mij heb je super goed geleerd
*knuffel*


blegh ik heb weer eens slecht geslapen, maak er mn werk denk maar van... maakt niet uit of ik er laat in ga, vroeg in ga, kom er sowieso doodmoe uit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 07:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ HaWaHaai: wat eng zeg!! Waar was dat? Hier straalt de zon!
Vlak bij Arnhem, op de A50 van Apeldoorn richting Arnhem. Ik ben blij dat ik tijdens de bui niet heb gezien hoeveel water er onder onze auto door ging. Die filmpjes die op internet te zien zijn! Brrrr. En vooralsnog lijkt het erop dat we geen schade hebben aan de auto. Echt onvoorstelbaar met zulke hagelballen...

OT: Ik ga eerst even hardlopen, daarna maak ik een lijstje van wat ik moet doen vandaag. En ik hoop op mail van mijn twee begeleiders. Ik wil verder kunnen!

Edit: een collega van mijn vriend heeft allemaal deuken in zijn auto, en er is een boom op een meter naast zijn auto gevallen. Ook alle tuinmeubilair en lampen buiten waren bij hem kapot. Hm, dan hebben wij toch echt geluk gehad!

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 09:08.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 07:40
Verwijderd
Succes dolce, je kan het!

Ot:
8 ons eraf. Dat betekend deze week 1.6 erbij anders geen gesprek. Hoe moet ik dat ooit gaan halen?? Hoe achterlijk veel moet ik dan gaan eten? Oke, ik heb het eerder gedaan, het kan (ik kan er nog wel meer bij eten in een week), maar toch. Nu moet ik het helemaal zelf doen. Nou ja, ik ga R. even mailen en m'n broer en schoonzus inzetten om samen te eten, anders lukt het niet. K*t eetstoornis.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 07:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Dolce: je kunt het vast wel! Heb een beetje meer vertrouwen in jezelf
@ Coopergirl: succes met je 2 tentamens vandaag. Wat een tijdstippen zeg, oké, één zo laat, kan nog, maar dan nog één er achteraan.
@ Nijn: ik zei dat niet dat je je werk zou moeten afzeggen, maar dat maakt niet uit. Maar als je aan een half dagje vrij genoeg hebt, zou ik het wel proberen te regelen. Je wilt toch zo graag die auditie doen? Dat snappen ze op je werk heus wel, tenzij het erg lastig is om vervanging voor je te vinden. Niet geschoten is altijd mis.

OT: ik ga weer aan de typ. Ik moet alleen nog m'n stuk van de vorige bespreking verbeteren en nog wat dingen aanvullen. Ik hoop dat ik daar uiterlijk vanmiddag tussen half 3 en 3 uur mee klaar ben...dan kan ik het dan insturen. Dan hebben ze nog tijd om het te printen vanmiddag
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 09:18
Verwijderd
@ Missy: ik lees in jouw posts de laatste tijd alleen maar dat je aan het typentypentypentypen bent! Echt hoor, ik vind het goed van je!!!!

ontopic: ik ben wel weer een kilo lichter terwijl het toch allemaal niet zo soepel ging de afgelopen we(e)k(en). Nou ja. Ik ben er wel blij mee. Maar ik moet toch nog even doorbijten. Over 2 kilo zit ik op mijn oude gewicht en dan wil ik nog 3 of 4 kilo extra afvallen zodat ik weer een beetje speling in mijn gewicht kan hebben. Hm bah. Dat gelul over dieten steeds. Nou ja. T is in mn hoofd weer even mis, dus vandaar dat het allemaal niet zo soepel gaat en dat ik weer even een huilbui verwacht. Maar dan is alles weer even over.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:06
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik heb de toets net niet, of net wel gehaald. 3 vragen wist ik helemaal Maar de eerste vraag wist ik niet, want het was niet duidelijk dat ik dat moest leren. Misschien dat ik daar een paar puntjes mee kan pakken.
De vraag over anatomie wist ik wel, maar ik heb hem verkeerd gelezen en daardoor de uitleg net andersom gedaan... Maar ook daar heb ik wel een paar puntjes mee kunnen pikken..
Maar ik denk dat ik maar voor de herkansing ga, en ik weet nu wel wat ik nog extra moet leren...

Nu nog verbeteringen maken voor het project... Morgen hoef ik niet te presenteren... dus slaap ik tenminste wel goed..

En morgen kom mijn nieuwe telefoon (en nu niet meer mee laten wassen in de wasmachine..)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:08
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Succes dolce, je kan het!

Ot:
8 ons eraf. Dat betekend deze week 1.6 erbij anders geen gesprek. Hoe moet ik dat ooit gaan halen?? Hoe achterlijk veel moet ik dan gaan eten? Oke, ik heb het eerder gedaan, het kan (ik kan er nog wel meer bij eten in een week), maar toch. Nu moet ik het helemaal zelf doen. Nou ja, ik ga R. even mailen en m'n broer en schoonzus inzetten om samen te eten, anders lukt het niet. K*t eetstoornis.
hmm.... **knuff** ik weet hoe lastig het is...
Ik was ook afgevallen en nu moet ik aankomen. Want ik moet een BMI van 18 (das nog erg laag) halen om te mogen starten in Apeldoorn...
Take care
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:14
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@ Missy: ik lees in jouw posts de laatste tijd alleen maar dat je aan het typentypentypentypen bent! Echt hoor, ik vind het goed van je!!!!
Ja, het is een beetje saai de laatste tijd, ik post alleen maar dat ik weer ga typen, of weer een stuk getypt heb, of écht geen zin meer heb om te typen.
Maar ik moet vandaag wat inleveren en ik ben er weer eens te laat mee begonnen, dus moet ik een paar dagen achter elkaar full time typen. Maar dank je
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Sorry dat was ~lienepien~ inderdaad! Jullie hebben allebei een blauwe avatar dus ik haal jullie soms door de war (Oké, heb gewoon scheel gelezen)..

Jeej, m'n huisarts was een keer aardig voor de verandering! En hij was het ermee eens dat het wel raar was dus heb een zware antibioticakuur gekregen (of ik daar nou blij mee moet zijn..?) en als 't dan niet over gaat moet ik terug komen. En ik beschouw die keelontsteking nu maar gewoon als een teken. Ik krijg het veel te druk volgend jaar: nieuwe studie, op kamers, 2x per week therapie, zaterdag werken + doordeweeks ergens en als ik dan ook nog bij een vereniging wil + zondag en een doordeweekse avond theater heb ik geen weekend meer en het doordeweeks ook superdruk. Dus misschien moet ik volgend jaar nog maar eens proberen om auditie te doen, als ik het allemaal een beetje gewend ben. En verder voel ik me een beetje down en ik weet al dat dat aan het gesprek van zometeen ligt
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:24
Verwijderd
wtf echt iedereen heeft een aversie tegen tandsartsen ofzo, wat raar. en niemand wil er ook over praten ofzo, húh?!
nouja. misschien ben ik gewoon niet zo angstig aangelegd op dat gebied ofzo. 't schijnt een heel gevoelig onderwerp te zijn met huilende drama's en 'allemaal jouw schuld' hoofden
lol
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:52
Verwijderd
Citaat:
hmm.... **knuff** ik weet hoe lastig het is...
Ik was ook afgevallen en nu moet ik aankomen. Want ik moet een BMI van 18 (das nog erg laag) halen om te mogen starten in Apeldoorn...
Take care
Same here. Ik moet 18.5 hebben voor de startgroep en 19.5 voor de behandeling.
Jij ook take care enne, lekker eten.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:07
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Same here. Ik moet 18.5 hebben voor de startgroep en 19.5 voor de behandeling.
Jij ook take care enne, lekker eten.
De grens was bij de andere kliniek waar ik zat ook 19,5. Ik heb wel "geluk" dat ze in Apeldoorn 18 aanhouden. Terwijl 18 ondergewicht is..

maar ja, we gaan er maar voor he
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:30
Verwijderd
Citaat:
De grens was bij de andere kliniek waar ik zat ook 19,5. Ik heb wel "geluk" dat ze in Apeldoorn 18 aanhouden. Terwijl 18 ondergewicht is..

maar ja, we gaan er maar voor he
Dan wil ik ook naar Apeldoorn.
Ik heb alweer een mega menu gemaakt en nu maar boodschappen doen. Sapjes, noten, chocola, toetjes, ijsjes, taartjes... Moet jij ook zoveel eten om aan te komen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:08
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Te veel te regelen en te veel verantwoordelijkheid voor m'n schouders. En tegelijkertijd veel te weinig te doen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:09
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Nattigheid; Thans

@Lienepien; Nee, mag daar niet internetten, maar mocht telkens een half uurtje er uit.




OT:
Vandaag zijn mijn half uurtjes verlengd tot onbeperkte tijd op de afdeling. Heb ook de arts gesproken. Dat was wel een last van mijn schouders. Mijn Zoloft gaat van 50mg naar 100mg en achter het onderzoek gaat ie spoed zetten, zodat ik eerder de juiste medicatie ga krijgen.
Mijn psycholoog is een week op vakantie, dat maakt het een stuk moeilijker Maar ik heb nou de arts gesproken en daar moet ik blij mee zijn. Ik voel alleen geen vreugde. Ik voel niks, alleen een depressieve wolk om me heen. Een hoofd vol sponzen. En iedereen om me heen is stom en doet belachelijk tegen me. Mijn psycholoog zou dat in een g-schema zetten waaruit dan weer blijkt dat dat allemaal wel mee valt, maar dat wil ik niet. Ik wil dat de wereld tegen me. Dan heb ik tenminste een goede reden om er een einde aan te maken...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:12
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Dolce en Sonho; Veel sterkte met aankomen. Ik hoop dat het gaat lukken!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Kom op, Eend, volhouden! Ooit ga je je weer beter voelen!

OT: het lukt echt niet. Dit stuk is zo lastig op papier te zetten
En ondertussen word ik zenuwachtig omdat ik het nu toch echt moet gaan inleveren, anders wordt het zo laat. Maar als ik dit irritant deel af heb, moet ik nog een nieuw stuk eraan toevoegen Dus voorlopig nog niet klaar.

Edit: ik denk dat ik het morgen maar instuur. Heb dat hele moeilijke stuk nu af, niet helemaal goed, maar ik kan het nu gewoon niet beter. Ik moet nu nog 1 nieuw stukje typen, ongeveer 1 alinea lang...dus hoe gaan we dat nu weer zo beknopt mogelijk verwoorden.

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:22
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Sapjes, noten, chocola, toetjes, ijsjes, taartjes... Moet jij ook zoveel eten om aan te komen?
Ik moet daar juist niet te veel van eten...

Vanaf morgen mag ik zelfstandig storingen gaan doen. Ik krijg een eigen auto, spullen. Ze hebben wel vertrouwen in mij
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kom op dolce en sonho..
ik ben trots op jullie en weet dat t helemaal goed gaat komen

dikke knuffel voor jullie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 16:33
Verwijderd
Succes Dolce en Sonho, even letterlijk doorbijten!



Jegh. Ik voel me nog steeds ronduit algeheel kut en klote. Stappen vooruit, want het is nodig. Ik wil mijn vakantie niet verpesten, mijn relatie niet kwijt. Ik wil weer kunnen genieten, lachen, dansen, blij zijn, gelukkig zijn. Ik wil beter zijn. Maar oh ik wil die weg niet af hoeven leggen. Ik wil niet, durf niet, mag niet. Maar ik heb pech, het moet. De komende 6 weken moet ik het redden met deze oppervlakkige motivatie, en oh laat het tegen die tijd makkelijker gaan, beter gaan. Ik trek het anders echt niet alleen. Vanaf nu iedere zondag opbouwen, in totaal in 6 stappen met ingang van afgelopen weekend naar een volwaardig eetpatroon. Ik moet ik moet ik moet, ik moet als ik het doel wil bereiken.

En dat ik vandaag struikelde en viel, kan gebeuren. Zolang ik maar op blijf staan. Zolang ik maar doorga.
maar ik ben zo moe
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:34
Verwijderd
@Dolce: ik hoop echt voor je dat je 'm gehaald hebt!
@sonho: succes met je menu!
@Nijn: ik zei dat inderdaad, van die slechte smoes

OT:
Vandaag gestudeerd en ik heb alleen maar het gevoel dat ik te langzaam ga en dat ik de verkeerde dingen doe. Maar wat ik daar vooral mee bereik is dat ik afgeleid raak en een beetje richting paniek ga.
Morgen een belafspraak en ik begin nu erover te twijfelen: wil ik wel met haar praten? En zoja: waarover? Had ik dit überhaupt wel voor moeten stellen?
En nu wil ik niet bellen, maar dat staat ook zo stom: eerst vragen of het mag, vervolgens gewoon niet doen...Naja, ik bel gewoon, 'k zie wel wat eruit rolt!

Zometeen nog een klein stukje studeren en dan ff relaxen!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:30
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik zit even stuk..
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, de pijn in m'n onderbuik is vandaag wel iets anders. Het is nu meer als steken tijdens het sporten. Ik heb net wel gespind, maar toen had ik er niet meer last van dan de rest van de dag. Ach, zal misschien wel meevallen.

@Nijn: rustig aan he! Je weekplanning voor volgend jaar klinkt wel druk. Het eerste jaar dat je gaat studeren zit echt vol met nieuwe indrukken, en dat is al vermoeiend genoeg. Misschien is het inderdaad een idee een jaar later auditie te doen, zodat je eerst kan kijken of je het er uberhaupt wel naast kan doen? Of ben je bang dat je het dan nooit meer wil gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:06
Verwijderd
Ik voel me al sinds m'n blindedarm eruit is heel goed; geen buikpijn meer gehad, niet meer moeten overgeven. Het ziet er echt uit alsof 't al die tijd mijn blindedarm was. Dat zou zoo fijn zijn Volgens de artsen in het ziekenhuis komt weinig voor dat je blindedarm ontstoken raakt en vervolgens de ontsteking weer vanzelf wegzakt, zij dachten dan ook dat 't misschien toch iets anders was, maar goed, toen bleek m'n blindedarm dus wel ontstoken en is de kans dus ook groter dat ik er dus al een jaar last van had.

Nu ga ik me de komende dagen rustig voorbereiden op m'n tentamens, voel me gemotiveerd
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:07
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
@ indigo: Wiewatwaarhoe!

OT: Als ik het nou positief bekijk! Dan heb ik dat gesprek nog best goed afgerond, ook al keken er tien studenten, een psychologe, en docente mee en werd het opgenomen. *geblaat over studie* Nou ja en als ik een publieke tentoonstelling van mijn subassertiviteit kan overleven kan ik alles overleven.

En nu is het weekend en straks gaan we tiramisu maken, benieuwd of het enigszins gaat lukken.
Hihi ehm een huisgenoot . Dat is wel heel fout he
Ik weet niet wat er eerst stond, maar ik vind het best goed als je een gesprek met allemaal meekijkers uberhaupt kunt voeren! En was de tiramisu gelukt?

OT: gaat lekker, al was ik gister wat ziekjes. Goed geoefend vandaag met lichamelijk onderzoek en net heerlijk eten gemaakt (http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp...recht&id=95662) en nu ben ik tevreden en ga ik nog samenvattingen maken
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:53
Verwijderd
Godverdee. Nou ben ik mijn Propedeuse kwijt en daar moet ik een kopie van hebben voor het inschrijven voor de Uni. Kutkutkut. Kan ik daar morgen óók weer achteraan. Gaat me vast weer veel geld kosten. *piep* help
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 20:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, dat was moeilijk. Therapie was echt zwaar en het gesprek blijft in mijn hoofd rondspoken. Ik vond het zó intens moeilijk om allemaal weer te vertellen. En ook zo schaamtevol en ongemakkelijk. Sowieso is seks natuurlijk een beetje een ongemakkelijk onderwerp om dat zo intiem te bespreken bij therapie, maar al helemaal als het om misbruik gaat. Gelukkig hielp ze me heel erg goed, heb wel echt het gevoel dat ze me begrijpt en met me mee voelt. Janken, voelen, uiten. Het is me zo onbekend in zekere zin. Ik ken het wegstoppen, negeren, destructief gedrag. Er echt mee omgaan, met gevoelens, emoties, herinneringen, dat is zo ontzettend moeilijk. Ben er echt moe van, maar ook zo blij dat ik nu eindelijk weer ben gaan vertellen, me eindelijk niet meer heb afgesloten.
Daarna wel meteen leuke dingen gaan doen met L. We zijn de stad in geweest en hebben alsvast wat leuke dingen gekocht voor de vakantie (asbak in de vorm van een roze varken, bloemetjestafelkleedje, prinsessenkroontjes ) en we hebben de tent opgezet. Dat lukte eindelijk na een uur, mijn god wat een ingewikkelde dingen allemaal, maar heb me wel kapot gelachen en heb nu zó'n zin in onze vakantie, over drie weken al! Vanavond gezellig met mam gegeten, eindelijk weer wat vast voedsel ipv alleen maar vloeibaar en zometeen denk ik lekker in bed liggen. Maar het blijft me achtervolgen, het gesprek, de gevoelens. Ik schaam(de) me zo, heb op een gegeven moment gewoon maar gevraagd of ze me niet meer aan wilde kijken. Ik moest huilen en voelde me zo zwak, ik wil niet dat mensen me zo zien.. Hm, ik wil even twee armen om me heen die me kunnen beloven dat dit de weg naar herstel is, dat het allemaal goed komt op den duur..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.