Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2008, 20:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Een 'gewone' psycholoog heeft vaak ook wel zo'n wachtlijst. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar waarom heb je maar 5/6 weken?
Damn. Nee je hebt er niet overheen gelezen. Ik verhuis 20 augustus naar Zweden, ik ga daar een master doen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2008, 21:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik vind het zo naar voor je... Als je denkt dat een opname je goed zal doen, dat het je wat lucht geeft, zou ik het zeker doen. Wanneer wordt de beslissing genomen? Houd je taai he meis!
me spv'er gaat volgende week op vakantie.
en ze zou deze week voor informatie bellen.
en volgende week moet ik naar me psychiater.
ik hoop tegen die tijd meer te weten.
en thx jij ook he!.


Meisie toch.. *knuft* Hoe gaat het eigenlijk met je aanmelding in Arnhem? (Het was toch Arnhem, of ben ik nu weer alle steden door elkaar aan het halen?)

Gefeliciteerd . Ik hoop dat je toch een beetje van je verjaardag kunt genieten .


Daar heb ik ook altijd moeite mee. Bij mij heeft het geholpen een medicijnwekkertje te kopen. Misschien kun je dat ook doen? Of een alarm op je telefoon instellen?



OT: Ik weet het even niet hoor. Ik zit in een soort bubbel, doe maar gewoon maar ik weet niet hoe ik me voel. Nouja, in de groep voel ik me wel ok en ben ik wel vrolijk, maar zodra ik thuis kom voel ik me weer somber, ben ik moe en ben ik het liefst alleen, in bed onder de dekens... Ik wil even rust.. Even niets meer.
Citaat:
Ow, oeps, gisteren overheen gelezen.
Sorry!



Is het sowieso niet beter voor jou om 't huis uit te gaan?
ja eigenlijk wel ja.
ik heb nog niks gehoord of ik ingeschreven ben voor begeleid wonen.
ik ga er dinsdag is naar vragen aan mijn nieuwe begeleider van MEE.



gefeliciteerd!



Een 'gewone' psycholoog heeft vaak ook wel zo'n wachtlijst. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar waarom heb je maar 5/6 weken?

OT: M'n hoofd is vol, ik merkte echt dat ik niks meer opneem.
Hopelijk krijg ik morgen geen rare vragen. Dan moet het lukken.
@justhanna gefeliciteerd.
ot een leeg en angstig gevoel en ze negeren elkaar nog steeds en verder tja heel de week is het al verrot de stemming hier.
dat bier zou ik zo allemaal weg willen gooien.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 04-07-2008 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:34
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Justhanna, nog gefeliciteerd.

Ach. En zo gaat het.

Het is niet anders dan het was. The mind was tricking me.

En dit gevoel van mij kan niemand wegnemen, behalve ikzelf. Dit leven kan niemand veranderen, behalve ikzelf. Deze gedachtes kunnen niet verdwijnen anders dan met mijn inspanningen.

Soms denk je op zee te zitten, om erachter te komen dat je nooit bent uitgevaren.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:40
Verwijderd
"Je ogen staan nog wel moe, maar niet meer zo dof." Twee weken geleden stonden ze nog te springen om deeltijd, maar nu gaat het allemaal beter. Ik ben nog niet beter, maar het gaat wel beter. Gewoon drie kwartier per week blijven kletsen met de psych en alles komt goed. Niet zo moeilijk doen. Ik eet toch? Ga toch uit eten en eet minstens genoeg? What's the problem?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:49
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hmm. Jij en ik weten allebei dat je binnen 2 weken niet kan genezen, en dat je ook nog langggg niet genezen bént. Je bent nog maar net aan je pad begonnen. Of je psych genoeg is... who knows. Misschien wel. Misschien niet. Ik zou de deur naar deeltijd voor jou iig zeker niet dichtgooien.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:56
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
*knuft Lentekriebel en Ave*

Ik weet het niet, waarom is alles toch zo ingewikkelt... Ik wil niet meer voelen, ik wil niet meer denken. Misschien over twee maanden toch maar pleiten voor een dosisje hoger? Mja, ik heb nu al een behoorlijke stijging in m'n eetlust. En nee, alles liever dan weer bijkomen door de pillen. Enja, ik eet genoeg. Maar dat gevoel van het afgelopen halfjaar blijft, het me vet voelen als ik eet. En ik weet dat het niet zo is, maar waarom voelt het dan zo?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Dat is het kenmerk van een eetprobleem/stoornis.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Pff, ik hoop het toch niet... Dat is wel het laatste dat ik er nog bij kan hebben. Maar hoe dan ook kom ik er nu niet meer onderuit dat dat gevoel blijft. Maar ik zal het er binnenkort eens met de psych over hebben, dan toch maar... (bedenk me trouwens net dat ik mijn afspraak helemaal vergeten ben, dom, dom, dom)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:28
Verwijderd
'dat er bij hebben'? Kom op metallica, wie hou je voor de gek? tis toch niet iets nieuws..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:39
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Sidhe, lentekriebel, ~lienepien~, darkfairy en Yana, bedankt voor de felicitaties

Mijn verjaardag verliep op zich heel goed, m'n moeder was thuis en had een relatief goede dag, want mijn dag ook erg fijn maakte. Ik heb leuke kadootjes gehad, veel geld, maar ook dat is leuk (en erg handig) Van m'n vriend kreeg ik het boek 'Misschien wisten zij alles' van Toon Tellegen, dat boek wilde ik al langer heel graag hebben, maar ik vond hem zelf te duur Dus daar ben ik erg blij mee!

Helaas ging het 's avonds mis, onverwachts bezoek van m'n tante en m'n oma (m'n moeders zus en moeder), waar ik niet blij mee was, en waardoor m'n moeder helemaal van slag raakte... Ik maak me dus nu ook enorme zorgen om haar, ik bedoel, ze zit niets voor niets nog steeds op een gesloten afdeling... En vandaag zou de eerste keer zijn dat ze weer eens een nachtje thuis zou slapen... Nu weet ik ook niet hoe dat afloopt... *zucht*
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:58
Verwijderd
Ik zit in een "iedereen haat me, wil me niet meer, verlaat me"-bui. Het is zo overweldigend dat ik het geloof, dat ik overtuigd ben. Ik ken deze bui wel van mezelf, maar blijf elke keer bang dat het nu echt is.
En dus laat ik niks van me horen, nodig niemand uit, stel niks voor. Schema-bevestigend gedrag noemde ze dit geloof ik. Ik ben lekker bezig maar niet heus.
Oh en ik ga niet in therapie. Denk ik. Ik wil niet, durf niet, ga niet. Niet nu althans. Misschien alleen gesprekken als overbrugging en dan over een jaar wel. Maar nu niet.
En ik wil dat de vakantie weer is afgelopen. Ja, hij is pas een week begonnen, maar ik ben er nu alweer klaar mee. Laat mij maar lekker studeren en een beetje werken. Ik haat vakanties. Ik doe niks, voel me nutteloos en word er doodongelukkig van. Hmm, nog vijf weken ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 01:46
Redhair
Redhair is offline
Ooh, het is moeilijk, en hier dingen lezen maakt het niet makkelijker.
We snaaien elke dag. Chips, snoep, ongezond avond eten. Mijn huisgenootje, D. en ik kunnen er niet vanaf blijven. Al nemen we ons voor om niet meer te snaaien, we blijven het doen. Ik zie hoe ik aankom en het kwelt me. De eetstoornis in mijn hoofd is nog lang niet weg. Ik heb ongeveer negen maanden niet meer gebraakt, maar het gestoorde in mijn hoofd blijft toch zitten. Vaak verlang ik weer naar hongeren, naar braken, naar pep. Toen ik een aantal weken geleden met vriendje weg was en ik bewust de hele dag zo min mogelijk at, was ik zwak. Maar nu verlang ik ernaar om weer een dag te hongeren, een week te hongeren, een maand te hongeren. Ik had het er net met D. over, ze zei dat ik de slankste was van ons drieën, dat weet ik ook, en ik weet ook dat we alle drie niet dik zijn, maar toch wil ik minder wegen. Mijn gewicht is perfect als je naar mijn bmi kijkt, maar ik wil minderminderminder. Ik wil weer het gewicht wat ik twee zomers geleden had, maar ik weet dat het op het ongezonde af was. En ik weet dat ik dat alleen bereik met vijf gram pep in de week. Hoe deed ik dat vroeger, niet eten? Hoe deed ik dat toch? Hoe kon ik dat zonder pep? Ik wil geen pep meer, het verwoest me, ik sloop mezelf er grondig mee, maar de laatste tijd verlang ik er toch stiekem naar. Terwijl ik weet dat ik er goed uit zie. Mijn huisgenootje, D. en ik zijn knap. We krijgen genoeg aandacht van jongens, genoeg bevestiging, we weten dat we best sexy zijn, maar toch vind ik mezelf ook weer niet goed genoeg. Ik wil voor vriendje afvallen, terwijl ik weet dat hij me precies goed vindt.
Het gesprek wat ik net met D. had, over mijn verlangen naar pep, het eetgestoorde wat nog in mijn hoofd zit, lucht me op, omdat ik er nooit over praat, maar het maakt ook veel los in mijn kop. Het is zo dubbel. Waarom voelt het niet goed genoeg? Ik weet dat ik de slankste ben van D. en huisgenootje, ik weet dat we alle drie mooi zijn. O., beste vriend, gaf me net ook een compliment. Ik maakte een domme opmerking en hij zei dat het niet gaf, ik had mijn uiterlijk tenminste nog mee. Ik was zo blij met die bevestiging, maar het is niet genoeg, want ik wil toch gewicht verliezen.
Als ik bij mijn vriendje slaap en ik loop in een boxer door zijn kamer ben ik niet onzeker over mijn benen, ben ik er trots op dat ik zonder gene zo durf rond te lopen, want dat durfde ik bij J. nog niet eens goed terwijl ik daarmee samen heb gewoond, maar als ik alleen ben vind ik ze toch weer te dik. Het is zo dubbel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 04:40
Verwijderd
Ik ben in dubio: zal ik nou nog 2 uurtjes gaan slapen? Ik denk dat ik het maar oversla, anders word ik niet wakker en verslaap ik me en ik zit straks toch wel gaar in Zeist...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 08:00
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had al zo'n voorgevoel...ik moest eigenlijk om 7u werken vanmorgen, dus ik ben daar om 6:45, staan ik en nog 3 anderen van hetzelfde uitzendbureau niet in de computer en dus niet ingepland. Dus konden we weer naar huis. Ik had gisteravond wel een smsje ontvangen dat de diensten van vannacht niet door zouden gaan, dus toen dacht ik al, raar, want ik werk niet 's nachts en ik was dus al bang dat ze het verkeerde smsje hadden gestuurd en dat ze vanmorgen bedoelden. Maarja, om nou niet te gaan en straks de vraag te krijgen waar ik was... dus ben maar gegaan. Het was dus het verkeerde smsje en dus de schuld van het uitzendbureau, dus nu krijg ik wel 3 uur uitbetaald.

Dus vroeg thuis en zeeën van tijd vandaag en dat is fijn. Zo naar Amsterdam, eerst VU, dan Uva, daar heb ik dan nu tenminste tijd voor. En dan door naar vriendje, yeah lekker reizen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 10:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn ouders willen me gaan vetmesten Als ze dat nu bedacht hadden toen ik zelf ook heel gemotiveerd was om aan te komen, dat zou wel handiger zijn geweest. Maar ja. En vanmiddag ga ik naar de bieb om een Engelstalig boek te lenen, zodat ik straks vloeiend Engels spreek als ik aan mijn master begin. Plannen!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 12:20
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Vorig jaar had ik wel eens stemmingswisselen. Elke minuut kon anders zijn. Nu is het zo vlak en als ik me op maandag om wat voor reden ook rot ga voelen heb ik dat gevoel vrijdag nog. Hoe irritant. Maar ik heb nu wel een 8 voor m'n stage + portfolio! En vakantie.... Maar ook die 8 die ik zo graag wilde! Nu moet ik nog ff dat gevoel krijgen...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 13:10
Verwijderd
Pfff, 't was echt moeilijk en veel, het tentamen. Ik heb wel de hoop dat ik het gehaald heb.
Klapte echt even dicht, niet fijn.

En nu heb ik vakantie. Ik geloof dat ik nog even aan het idee moet wennen...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 14:02
Verwijderd
Ik had gisteren echt zooo goed en fijn gestudeerd, echt zo goed ging het nog nooit. Vol goede moed ging ik naar het tentamen en voor mijn gevoel ging het helemaal niet slecht, maar net kreeg ik de uitslag al... een 4. Ik ben echt zooo teleurgesteld in alles, ik snap er níets van. Zo slecht voelde het écht niet, het voelde als een 7. Bah, dit kan ik dus niet hebben. Maar goed, docente is aardig, ik mag nog opdrachten inleveren zodat m'n gemiddelde voor de opdrachten (50% van het eindcijfer) omhoog gaat, daarmee kan ik het tentamencijfer compenseren. In augustus een her maken en ik moet nog een paar vervangende dingen doen (maar dat zag er leuk uit; ik moet per hoofdstuk bekijken welke opdrachten leuk/interessant zijn om te maken voor volgend jaar en welke niet, per hoofdstuk een nieuwe vraag bedenken en nog twee tentamenvragen bedenken) en dan móet het echt wel te halen zijn.
Maar toch. Een vier. *huilt*
Zal je zien dat ik voor 't andere vak ineens ook een 4 haar ofzo...

En dit alles overschaduwt de 7 die ik voor mijn eindverslag heb gekregen. Het verslag waar ik óók hard aan had gewerkt en waar de moeite dus wel beloond is. Mijn eerste 5 studiepunten in 2 jaar. Toch iets om blij mee te zijn.

Kut.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 15:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Maar toch. Een vier. *huilt*
Zal je zien dat ik voor 't andere vak ineens ook een 4 haar ofzo...
Jammer zeg en zeker als je hoger had gedacht te krijgen.
Maar hier heb je dus een her voor en het is echt geen ramp iets te moeten herren, ik heb er ook meerdere gehad. En dat andere vak ga je gewoon wel in één keer halen, niet zo negatief. En gefeliciteerd met je eerste studiepunten!

OT: ik vind het zo'n rare dag. Ik was vanmorgen belachelijk vroeg op (5:45), voor nop dus, was uiteindelijk om half 12 op de uni en ik ging er vanuit dat het enorm rustig zou zijn vanwege de vakantie, maar er waren gewoon nog tentamens en het is drukker dan ik dacht. En ik heb nu heel veel boeken die mee moeten en die ik op de een of andere manier in m'n tas moet zien te proppen en het wordt dus heel zwaar en ik heb al last van m'n arm. En dan nog 2,5 uur reizen. Dinsdag maar dat boek op de UvA ophalen en nog eentje hier...het past gewoon niet meer en ik had er geen tijd meer voor.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 15:14
Verwijderd
Het ging gisteravond aan het begin van mijn nachtdienst mis. Ik zat samen met mijn collega's de komende nacht te bespreken tot er een Amerikaan pal achter mij ging zitten. Hij had een blauw oog en was bijzonder dronken. Mijn collega's begonnen een discussie over verslaving, of het wel of geen schuld treft, dat het een teken van zwakte is of niet, enz. Bij elke uitademing van de man kwam de alcoholwalm langs, en op een gegeven moment begon hij op mijn schouder te tikken en te melden dat hij op Schiphol moest overnachten. Nu was ik de laatste dagen al aan het wachten op een uitbarsting (Ik had dan ook weer nieuws uit Cusco ontvangen), dus ik begon te huilen en zei de man rustig dat hij prima kon overnachten op de luchthaven, maar dat mijn café dicht was dus of hij per direct een andere plek wilde zoeken. Mijn collega's snapte mijn uitbarsting niet, begonnen tegen de man te zeggen dat ie me niet aan moest raken, maar ik was vooral geschrokken van mezelf. Ik wist namelijk niet dat ik nog steeds zou zo reageren als het over verslaving en alcohol zou gaan. Toen barstte de bom pas echt en ging ik met en collega en de storemanager even apart, en toen heb ik heel kort verteld waarom ik zo overstuur raakte. Gelukkig begrepen ze het (althans, dat hoop ik) en waren ze heel lief. Maar jeetje. Poeh. Ik wist dat er weer tranen in de buurt waren, maar ze kwamen wel op een lullig moment. Wellicht was het nodig.

Maar het mooie nieuws waar ik vanmiddag mee wakker werd is dat m'n moeder tickets geboekt heeft voor 23 december naar Lima. Het eerste wat ze zei, was: en wat gaan we met die vent van je doen? Daar moeten we het nog even over hebben. Toen heb ik r gezegd dat ik nu natuurlijk niet weet wat ik in December doe. Maar we gaan 3 weken en ik vind het super. Ik kan niet wachten.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 16:26
Verwijderd
@Nattigheid: wat goed! Mooi van je meid, echt super! Ik hoop dat het je een beetje rust kan geven, op wat voor manier dan ook. Heel veel plezier alvast, al is het alleen maar met de voorpret.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 16:30
Verwijderd
Ik voel me zo ontzettend verliefd!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 16:48
Verwijderd
Oh, ik voel me zo naar en moe en verdrietig en hoofdpijn en en en...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 16:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ben twee dagen weggeweest dus heb niet alles gelezen, maar dikke knuffel voor iedereen die 'm wil!

OT: Woow, sneltreinvaart door mijn leven. Gisterochtend ging het even mis met de trein, stapte ergens in "Didam" uit, nooit van gehoord maar gelukkig was dat dichtbij waar ik moest zijn en pikte m'n tante me op. We zijn samen naar het grafmonumentje van mijn opa & oma gegaan, mooi plantje neergezet enzo.. Het was best mooi en emotioneel maar het deed me minder dan ik had verwacht. Ik heb het gevoel dat zij gewoon op die wolk zitten en met me meekijken en meevaren, niet dat zij specifiek daar waren. Maar ben blij dat ik het nu eindelijk heb gezien. Daarna gaan lunchen en toen beetje lopen rommelen, foto's kijken van het feest, boodschapjes doen, hondje uitlaten, heerlijk even weg van alles. Helaas ging door het kutweer daar de openlucht theatervoorstelling niet door, echt heel erg balen maar toen zijn we naar de bioscoop geweest. Tranen met tuiten bij Il y a longtemps que je t'aime, prachtige film. Nog even wat gaan drinken in het centrum en dat was ook leuk. Helaas vanochtend door het weer ook niet meer naar de beeldententoonstelling kunnen gaan, heel stom, hier is het strakblauw en daar volgde de ene regenbui de andere op.. Snel met de trein, met de bus, omkleden en weer met de fiets naar de stad. Laatste keer therapie was dat, nu 3 weken zomerstop.. Hmm, voel me er minder rot om dan maandag maar toch, het blijft een beetje vervelend en bah. Ga er vanavond een bank-hang-avondje van maken denk ik, dat examenfeestje kan m'n rug op. Morgen weer de hele dag werken, en ik mag mee naar Manuscripta
Voel me een beetje onrustig, weet niet of dat nou door die therapie komt ofzo, nou ja. Even lekker wat aanrommelen dan maar
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 16:57
Verwijderd
Ik moet ook niet zo aan mezelf twijfelen. Op 't HBO haalde ik 8'en en 9's, ik heb m'n WO-propedeuse in één jaar gehaald met een 7,5 gemiddeld... Ik heb van een 4 een 8 weten te maken. Dus nu komt 't ook wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 18:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, ik heb me vandaag rot gezocht naar leuke jurkjes. Bij de h&m heb ik eentje gekocht dus echt leuk is, maar me eigenlijk net iets te groot. Morgen maar even kijken of die toch nog in mijn maat opduikt. Verder zag ik bij Image zuuulke mooie jurkjes van King Louie enzo <3 en sale! Maar dan zijn ze alsnog vrij duur en dan moet ik het jurkje wel gaan dragen anders is het zonde. Morgenochtend dus nog maar even op m'n gemakje rondkijken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Bah, ik heb me vandaag rot gezocht naar leuke jurkjes. Bij de h&m heb ik eentje gekocht dus echt leuk is, maar me eigenlijk net iets te groot. Morgen maar even kijken of die toch nog in mijn maat opduikt. Verder zag ik bij Image zuuulke mooie jurkjes van King Louie enzo <3 en sale! Maar dan zijn ze alsnog vrij duur en dan moet ik het jurkje wel gaan dragen anders is het zonde. Morgenochtend dus nog maar even op m'n gemakje rondkijken.

originele king louie jurkes op de noordermarkt in Amsterdam. mankeert niks aan, alleen hetlabel is dr uitgeknipt. heb je ze voor 20 euro.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:02
vedetje
vedetje is offline
Waarom gaat het zo moeizaam?
Had ik maar meer energie, misschien is het mijn inbeelding, maar sinds het auto-accident vorig jaar ben ik nog nooit wakker geworden met het gevoel dat ik uitgeslapen ben

En ik mis mijn energie, mijn enthusiamse om er tegen te gaan. Ik doe het wel, maar ik ben moe, en heb vreugde tekort.
Mijn peptalks lijken niet te werken, ik kan het gevoel niet vasthouden

En wat is zijn aandeel ervan? Ja, alles is goed, maar waarom hebben we dan allebei het zo lastig met de situatie. Waarom lopen we dan alle 2 zo gefrustreerd rond

Waarom lijkt vorig jaar me het beste jaar (voorlopig dan) van mijn leven en wat is er veranderd?
En hoe kan ik dit gevoel recupereren.

Ik ga het nog eens proberen, morgen is een nieuwe start... morgen wil ik het vreugde-gevoel terugvinden en blijven vasthouden
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 20:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 21:36
Verwijderd
Zo, iedereen op vakantie, ik bij de katjes voor tien dagen. De katten zijn echt heel boos op mn broer en schoonzus, heel grappig.
S. heeft nog niet gereageerd, is ze boos? R. heeft niks van zich laten horen, ik heb geen initiatief genomen, misschien is ze me wel zat. Ik hoop dat we morgen nog naar Evita gaan...
Winkelen was vandaag wel oke. Heb een rokje voor 5 euro (!!) gekocht en twee shirtjes. Helaas geen schoenen gevonden maar ze moeten dan ook een bandje hebben anders zijn ze te breed...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 21:59
Verwijderd
vakantie, vakantie, vakantie, vakantie
Jeeej ons eindproduct van het onderzoek is ingeleverd, 40000 woorden, 40 weken werk ben zo benieuwd naar het cijfer .
Voor de rest gaat het eigenlijk best wel goed met me, heb het lekker druk de hele tijd waardoor ik weinig aan de breuk tussen mij en mn vriendje denk. Vooral lekker genieten van de vakantie straks.
En vanmiddag lekker geshopt <3 Zondag nog meer hopelijk.
Oh wat is dit fijn
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 22:05
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben doodmoe, ik heb koppijn en ik ben nog steeds ergens licht misselijk door ( ), maar vandaag was supergezellig.

Eventjes een edit: Naja, vandaag dus met E. naar zo'n recreatiemeer gegaan, en het was echt fucking episch, ook al zaten we tussen allemaal huppels. We gingen zelfs nog socialiseren met een goede vriendin van d'r en wat andere mensen. Naja, zij gewoon in bikini en ik had eerst zoiets van: Ik laat mijn blouse wel gewoon aan, maar toen had ik zoiets van: dikke, vette /care wat die mensen daar van mij vinden. En toen ging ik gewoon in mijn broek het water in.

Naja, we hebben over vanalles en nogwat met z'n drieën zeer epische gesprekken gehad enzo. Echt heel gezellig vandaag.
__________________
Stop living in the past, live for the future!

Laatst gewijzigd op 04-07-2008 om 22:42.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 22:25
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
originele king louie jurkes op de noordermarkt in Amsterdam. mankeert niks aan, alleen hetlabel is dr uitgeknipt. heb je ze voor 20 euro.
Hihi, ik ging uit nieuwsgierigheid even googlen en daar kom ik inderdaad marktplaats-aanbiedingen tegen die het ook af en toe over doorgeknipte labeltjes hebben. Maar je zal er op maandag dan wel vroeg bij moeten zijn, want er zijn vast veel vrouwen die weten van goedkope leuke jurkjes. Ooh, nou wil ik heel graag heel veel leuke jurkjes kopen! (En vroeger haatte ik jurkjes, en nu heb ik al 2 jurkjes (buiten m'n gala) en 4 rokjes .)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 01:45
Verwijderd
jeuk!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 02:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Grr, hij wordt zo vervelend als hij gedronken heeft
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"

Laatst gewijzigd op 05-07-2008 om 08:53. Reden: typfoutje
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 07:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik moet verdomme die computer hier op zaterdagochtend niet aanzetten want het is elke week hetzelfde berichtje: bah, moe, geen zin etc. Vorige week was wel heel intens, ik hoop niet dat ik nog zo'n paniekaanval mee ga maken.. Heb best zin in vandaag eigenlijk (ook al ben ik bang dat ik heel veel fouten zal maken) maar ik zit de hele tijd met m'n hoofd bij C. Zou ze al weg zijn, zou ze al genieten? Hmpf.
Het komt vast allemaal goed en de gedachte aan dat ik lekker mag slapen als ik vanavond weer thuiskom geeft een heerlijk relaxt vooruitzicht. Nu maar even goed ontbijten en beetje met mam kletsen en dan zometeen gewoon gezellig beginnen. Jippie.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 09:32
Verwijderd
'k Was om 7 uur alweer wakker, terwijl ik uit kon/wilde slapen. Ben nog maar even teruggegaan dus.
M'n tentamen zit me nog wel dwars, merk ik. Ik hoop echt dat het een docent is die er een sport van maakt om een tentamen heel snel na te kijken zodat ik niet zo lang in spanning hoef te zitten.
Vanmiddag naar een verjaardag, moet nog even een cadeautje kopen )en bedenken wát ik ga kopen).
En ik moet nog een stukje schrijven (geen zin in, maar moet nu echt) en kijken welke kleding uit m'n kast onder de noemer 'oud' valt maar nog wel 'kan' zodat dat over een week mee kan en nog wel meer dingen die zijn blijven liggen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 10:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nattigheid: echt tof dat je moeder die tickets besteld heeft en dat ze die opmerking over je ex maakte! Het is wel een teken dat ze ziet hoe erg je met alles zit denk ik. Gaat zij ook mee naar Peru in december?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 12:03
Verwijderd
Hihihi, het is 1 uur en ik hang nog in mijn ochtendjas op de bank tv te kijken.
EN ik hoef helemaal niets en straks ga ik eten bij mijn surrogaatmoeder .
Hilarisch. En het is mooi weer en ik voel me wel oke en dus.


Ik wil een tattoo . En ik weet niet waarom en waar en wat maar ik wil het.


Offtopic: Het enige wat ik wel fucking frustrerend vind is dat ik weer gedroomd heb dat ik zwanger was. En het is elke keer zo reeel die dromen.

Laatst gewijzigd op 05-07-2008 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 12:26
Verwijderd
Ik had niet gedacht dat ik me ooit zo veilig bij iemand zou kunnen voelen. Ja, het gaat best goed. We hebben of een fijne manier afscheid genomen en er voor nu 'een punt achter gezet'. Een komma dus eigenlijk . Hoe ik zo rustig kan blijven snap ik niet helemaal, want ik had echt gedacht dat ik hier vreselijk hard om zou gaan huilen en me in de steek gelaten zou voelen, zoals gewoonlijk. Maar dat is helemaal niet zo, eigenlijk ben ik wel gerustgesteld. Dat ben ik helemaal niet gewend van mezelf. Ik vind het wel een beetje moeilijk dat ik me zo verliefd voel. Hij heeft verteld dat hij dat ook heeft en dat een beetje gevaarlijk vindt, en ik denk ook dat we er gewoon niks mee moeten doen. Grenzen stellen, het blijft zo lastig. Maar tot nu toe lukt wel . En verder zou ik willen dat ik motivatie had om aan dat schilderij te werken, maar ik heb gewoon echt geen zin, zelfs al heb ik verder niks te doen. De dagen lijken voorbij te vliegen zonder dat ik iets doe, en dat vind ik niet eens vervelend. Ja, het gaat best goed.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:23
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ohoh. Het is echt zo ongelofelijk druk. We hebben vorige week ons project afgerond desondanks de vervelende schooldagen die van 10 tot 5 uur à half zes doorgingen met übervervelende software die weigert mee te werken. Toch ging de presentatie redelijk en ben ik er wel zeker van dat we in ieder geval een voldoende hebben.

Dinsdag hebben we met vier leden van onze groep en mijn vriendin gevierd dat wij klaar zijn door gezellig bier te gaan drinken bij iemand thuis. Dat was heel erg geslaagd en zeer gezellig. ...Zoals altijd.

Daarnaast heb ik hopelijk mijn extra vak afgerond en de extra opdracht goed afgerond. Het tentamen was érg tricky, maar ik heb in ieder geval wat hoop dat ik het heb gehaald. Zo niet, dan moet ik maar het hertentamen pwnen.

We (ik, vriendin en een vriend) zijn ook gezellig naar de voorpremière van Equilibrio gegaan. De muziek was ge-wel-dig en de meeste personages ook. Death vond ik alleen strontvervelend gespeeld. De soundtrack hebben we op de kop weten te tikken.
En voor het verhaal hoef je het ook niet écht te doen, maar voor de muziek is het zeker de moeite waard.

Nu ben ik druk bezig met verhuizen en dingen inpakken en CDs nakijken, dingen weggooien, e.d.. Ben nog wel even bezig maar ik kom er wel. Ben in ieder geval bezig.

Maar al in al gaat het ongelofelijk goed.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].

Laatst gewijzigd op 05-07-2008 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ohoh. Het is echt zo ongelofelijk druk. We hebben vorige week ons project afgerond desondanks de vervelende schooldagen die van 10 tot 5 uur à half zes doorgingen met übervervelende software die weigert mee te werken. Toch ging de presentatie redelijk en ben ik er wel zeker van dat we in ieder geval een voldoende hebben.

Dinsdag hebben we met vier leden van onze groep en mijn vriendin gevierd dat wij klaar zijn door gezellig bier te gaan drinken bij iemand thuis. Dat was heel erg geslaagd en zeer gezellig. ...Zoals altijd.

Daarnaast heb ik hopelijk mijn extra vak afgerond en de extra opdracht goed afgerond. Het tentamen was érg tricky, maar ik heb in ieder geval wat hoop dat ik het heb gehaald. Zo niet, dan moet ik maar het hertentamen pwnen.

We (ik, vriendin en een vriend) zijn ook gezellig naar de voorpremière van [url=http://www.equilibrio-opera.nl/eq/index.html]Equilibrio[url] gegaan. De muziek was ge-wel-dig en de meeste personages ook. Death vond ik alleen strontvervelend gespeeld. De soundtrack hebben we op de kop weten te tikken.
En voor het verhaal hoef je het ook niet écht te doen, maar voor de muziek is het zeker de moeite waard.

Nu ben ik druk bezig met verhuizen en dingen inpakken en CDs nakijken, dingen weggooien, e.d.. Ben nog wel even bezig maar ik kom er wel. Ben in ieder geval bezig.

Maar al in al gaat het ongelofelijk goed.
Hee wat grappig! Ik ben gister naar Equilibrio geweest! Een huisgenootje speelt in het orkest. Ik vond het echt supervet. Dik spectakel. Jammer dat de tekst absoluut niet te verstaan was en dat een paar zanger(s)(essen) een paar keer echt een valse toon aansloegen. Maar voor de rest was het vet . Ik houd er altijd wel van als verschillende stijlen muziek bij elkaar komen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:37
Verwijderd
Hm, ik twijfel.
Ik sprak gisteren een vriendin op msn en ik vond haar nogal kortaf, net als de vorige keer. Ook heb ik laatst geprobeerd haar te bellen maar ze nam niet op en belde ook niet terug. Nou heb ik het gevoel dat ik iets verkeerd gedaan heb, maar ik weet niet wat. Moet ik dat nou aan d'r vragen of het maar laten en zien hoe het afloopt?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:
@ Nattigheid: echt tof dat je moeder die tickets besteld heeft en dat ze die opmerking over je ex maakte! Het is wel een teken dat ze ziet hoe erg je met alles zit denk ik. Gaat zij ook mee naar Peru in december?
jep, en mn vader ook. Ze hebben hun reis van afgelopen februari moeten cancelen omdat ik eerder thuis moest komen vanwege alles. Dus we gaan m nu alsnog maken, zeg maar. Ze is bang, mn moeder. doodsbang. Om me kwijt te raken aan een gozer, of aan een ander land. Voornamelijk die gozer. Omdat ze weet dat ie niks niet goed voor me is. Hij zit in mn hoofd, maar ze weet ook dat ik verstandig ben. Ik weet dat ze liever niet heen gaat, niet zo snel na alles, niet naar het land waar ze me aan kan verliezen. Ik heb haar ook niet verteld hoe ik twee dagen geleden op mn werk effe instortte. Want dan wil ze nooit meer. En het is juist zo belangrijk dat ze de plek ziet waar ik óók een thuis heb.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 15:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hee wat grappig! Ik ben gister naar Equilibrio geweest! Een huisgenootje speelt in het orkest. Ik vond het echt supervet. Dik spectakel. Jammer dat de tekst absoluut niet te verstaan was en dat een paar zanger(s)(essen) een paar keer echt een valse toon aansloegen. Maar voor de rest was het vet . Ik houd er altijd wel van als verschillende stijlen muziek bij elkaar komen.
Ik ben gister ook naar Equilibrio geweest. Een vriendin/huisgenootje (ook al ) speelt in het orkest. Ik vond het ook supertof. Inderdaad jammer dat de tekst vaak niet te verstaan was en dat het orkest iets te zacht was in vergelijking met de band, waardoor de verschillende partijen teveel samenvloeiden tot één. Maar ik hou inderdaad ook wel van zulk soort muziek. Lekker symfonisch, waar heel veel in gebeurd. Popmuziek vind ik vaak zo saai.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 19:11
Verwijderd
*spammerdespam* helemaal vergeten te zeggen dat ik mijn vakken voor mn studie heb opgestuurd. pomtiedomtiedom. hopen dat ik door de instaptoets op een hoger niveau terechtkom.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 19:13
kroot
kroot is offline
vandaag laatste werkdag gehad. Nu nog inpakken, instructies geven aan mijn huisgenootje over mijn dwerghamster, z'n kooi nog schoonmaken, me inschrijven bij de HKU, rekeningen betalen, niet vergeten alles mee te nemen....enz
En dan vertrek ik morgenmiddag naar Brabant om vanuit daar op maandagmorgen achterlijk vroeg naar Oostenrijk te vertrekken, en dan na een week 2 weken naar Milaan!! Woei!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 19:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pffff ik ben doodmoe, weer vroeg naar bed...
geloof dat ik niets anders doe op een dag, werken en slapen en me ziek eten tussendoor.

heb me net ook ingeschreven voor een studie

*knuffel voor sonho*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
vakantie, vakantie, vakantie, vakantie
Jeeej ons eindproduct van het onderzoek is ingeleverd, 40000 woorden, 40 weken werk ben zo benieuwd naar het cijfer .
Voor de rest gaat het eigenlijk best wel goed met me, heb het lekker druk de hele tijd waardoor ik weinig aan de breuk tussen mij en mn vriendje denk. Vooral lekker genieten van de vakantie straks.
En vanmiddag lekker geshopt <3 Zondag nog meer hopelijk.
Oh wat is dit fijn
Hé Anneke, is het uit met je vriendje? Balen zeg *knuff* Hopelijk geniet je wel van je vakantie. Sterkte.


---
Op mijn werk is het een gekkenhuis. We lopen oa. met de administratie zeker een maand achter. Als ik 's avonds in bed lig ben ik nog bezig met bedenken wat ik niet moet vergeten te doen en wat ik de volgende dag als eerste moet doen. Verder is het behoorlijk vermoeiend om dag in dag uit in een puinhoop op te starten en de bende van de vorige week op te ruimen. Maargoed, zolang ik mijn overuren niet uitbetaald krijg blijf ik ook niet langer dan echt nodig is. Nog even en dan heb ik 3 weken vakantie. Als ik terug kom gaat er een collega weg en de ander op vakantie. Bah. Bah. Dan moet ik in mijn eentje 3 weken orde op zaken stellen en zien te houden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 20:47
Verwijderd
hoi, ik heb buikpijn
en blaren en pijnlijke ribben en honger en dorst.
en ik voel me happy en 't vliendinnetje is lief <3 zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.