Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2008, 11:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Morgen moet ik zwemmen, ik vraag me af of ik de dag zonder huilen haal morgen. En nog een betere vraag, houd ik een dag zonder vluchten vol? vermijden is te aantrekkelijk in deze situatie.
Vermijden lijkt me juist niet aantrekkelijk...want zo hou je deze situatie juist in stand. Het lijkt mij niet fijn om elke dag huilend thuis te komen en dat je je enorm slecht voelt. Als je je collega's vertelt wat er aan de hand is, waarom je niet wilt zwemmen, komt er een einde aan die situatie en aan jouw vluchtgedrag. Desnoods zet je het op de mail en stuur je die naar de mensen die het moeten weten, dat zal denk ik niemand raar vinden. Maar vertel het Moon, op deze manier maak je jezelf alleen maar gek.

@ Nijn: waar ga je heen op vakantie?

@ Nattigheid: ik vond de make-over erg geslaagd, bij allemaal eigenlijk wel. Ik heb niet het hele programma gezien, want ik was het vergeten, maar ongeveer de helft. Ik vroeg me af hoe jullie in dat programma terecht zijn gekomen. Waarschijnlijk is dat wel gezegd aan het begin, maar dat heb ik dus gemist.

OT: pas net in de UB. Ik moest echt even uitslapen vandaag, gister de hele dag zo moe en dat wilde ik niet nog een dag. Nu maar aan de slag, want ik moet ook weer een beetje op tijd naar huis en ik wilde nog even de stad in voor een jasje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2008, 11:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ik ben voltijd verpleegkundige (werk 36 uur) dus krijg geen stufie
begin in september met de avondopleiding PABO,m sorry dat het niet helemaal duidelijk is..
Ik dacht al dat je het zo bedoelde. Leuk joh! Gaat het wel lukken om stage te lopen naast je werk?
(Hier had ik het dus over.

OT: De dag gaat langzaam voorbij. Pfff. Ik ben echt zenuwachtig.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 12:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hihi, ik heb een gestoord idee. Alle hoofdsteden van NL afgaan, in één dag. En het kan nog eens ook. Als ik nu nog wat mensen uit Venlo kan vinden (eventueel psychologiemensen), ga ik zeker.

Edit: Eventjes vragen, of ik in juli en augustus ook stufi krijg. lekker kwartier wachten, voor zo'n simpele vraag.... Moet nog 3 minuten wachten. >.< Falende IB-groep.
__________________
Stop living in the past, live for the future!

Laatst gewijzigd op 10-07-2008 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 12:30
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
@Pruts0r: Credits, young padawan. Credits.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 12:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Shit die kamers waar ik zaterdag naar zou gaan kijken , de leukste en ideaalste waar ik tot nu toe heb gereageerd, zijn gewoon al verhuurd. De afspraak gaat niet door. Weer een afwijzing, klote situatie, klote school en rotstageplek zo ver weg (en toch zo dichtbij).
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 13:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik dacht al dat je het zo bedoelde. Leuk joh! Gaat het wel lukken om stage te lopen naast je werk?
(Hier had ik het dus over.

OT: De dag gaat langzaam voorbij. Pfff. Ik ben echt zenuwachtig.

thanks heb er al wel eens van gehoord.
ik weet alleen niet of ik recht heb op stufie. het is nog geen 10 jaar na mijn eerste aanvraag dus wat dat betreft wel. maar ik werk wel 36u dus verdien denk te veel...
ben nog geen 30 en woon in nederland dus snap het nog niet helemaal.
als je je inschrijft gaan de ibg groep automatisch kijken hoeveel stufie je krijgt (wat een uitvinding) dus ben benieuwd

ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat met stage en werken.
werk nu 4 dagen van 8 tot half 6 en heb mn vrije dagen dan hard nodig.
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 14:38
Verwijderd
@ dolce: t staat op de site van net5, mocht je het even willen zien.
@ alle anderen: ik had stiekem gewoon mezelf opgegeven maar mijn moeders naam en mail gebruikt dus die stond ook enigszins voor een verrassing toen ze haar belden Maar leuk dat jullie het leuk vonden

Ik heb gewerkt na een nacht met een uur slaap en ik ben stuk. kapot. dood. een lijk. Autorijden was net wel een beetje gevaarlijk, en dat geknikkebol in de trein vind ik al helemaal idioot. bah.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 15:08
Verwijderd
Ik ben een angsthaas. En ik ben vanmiddag meerdere keren gebeld door een onbekend nummer, maar ik was aan t werk dus kon niet opnemen. En verder slaat het nergens op om te zeggen dat ik beter wil worden, maar tegenovergesteld gedrag te vertonen. Ik wil niet, ik durf niet. Iedereen zegt wel heel leuk dat ik uiteindelijk heus echt gelukkiger word, dat ik dit niet meer nodig zal hebben, dat ik weer ga leven. Maar ik durf er niet op te vertrouwen. Ik krijg het niet voor elkaar om nu mn eetpatroon op de rit te krijgen én de dagen door te komen. Ik wil binnen blijven, onder de dekens, weg van de grote boze buitenwereld. Ik ben warrig.

Maar morgen 3 jaar met vriendje, gezellig naar de film. En uit eten. En nu voel ik me een slecht vriendinnetje dat ik er tegen op zie, maar ja, ik had t ook níet kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 15:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Heksjuh: Ik snap dat dat moeilijk is ja, maar ik geef je groot gelijk. Jij bent immers nu een van de bazen daar en hoe hard dat ook mag klinken (voor je zusje en haar vriendinnetje) ze hebben maar naar je te luisteren. Je geeft zelf al aan dat ze wel zouden luisteren zonder te mopperen naar andere bazen dus je zusje zit waarschijnlijk gewoon flink misbruik van jou te maken (is ze een beetje jaloers ook?) en haar vriendinnetje lift daar lekker op mee. Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van wennen en over een paar weken gaat 't vast al beter. Maar fijn voor je dat je nu meer taken en verantwoordelijkheden hebt gekregen
@ Missy1234567890: Ik ga naar Buitenkunst op vakantie. Da's gewoon in Nederland (geweldig met dit kutweer ) een terrein waar je gewoon kunt kamperen en dan elke dag deel kunt nemen aan workshops op 't gebied van theater, dans, schrijven, zang, beeldende kunst etc.

OT: Vandaag dus de boodschappen gedaan. Moesten we verdomme helemaal voor naar Zeist, want daar zat de 'goede winkel' en het kon 'echt niet ergens anders' en uiteindelijk bleek 'ie daar toch niet te zitten en was het geen probleem om dan naar de andere winkel te gaan.. pff Maar goed, het vervelendste was dat mijn vriendinnetje echt totaal geen zicht heeft op hoeveel we van alles nodig hebben, die denkt dat je voor een week echt 2 kilo rijst en 2 kilo pasta en dan het liefste ook nog een kilo aardappelen moet hebben.. Dat moet ik dus weer uit d'r hoofd praten, en moet ik ineens de volwassene zijn die streng is, daar zit ik echt totaal niet op te wachten. Daarna was het wel oke, alleen verdommen ze het allebei om me zaterdag op te halen (terwijl mijn moeder haar wél thuisbrengt) en moet ik dus maar met al die klotezooi met de trein komen ... Pff.. daarna nog cadeautje gekocht voor m'n broer, volgens mij vind 'ie dat wel echt leuk, nog 2 euro gekregen voor oude studieboeken en verder wil ik zo nog wat dingen kopen in de stad, misschien nog een boek bij m'n werk.. Maar ik ben zooo ontzettend moe, niet normaal meer. Kan ook geen gezellige conversatie meer aan gaan, wil eigenlijk alleen maar slapen terwijl ik nu moet inpakken & opruimen. Bah bah bah.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 15:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: Grappig dat je met Buitenkunst gaat, ik had daar tot voor 2 weken geleden nog nooit van gehoord en nu ben jij de 2e die het erover heeft. Het klinkt wel leuk! Wel stom dat je nu alleen met de trein moet terwijl jullie met z'n drieën (?) gaan.. Is het echt zo'n grote moeite jou even op te halen zodat jullie samen kunnen gaan? (Ik weet natuurlijk niet waar iedereen woont, maar toch) Ik hoop dat het beter weer wordt, voor jou en voor alle andere vakantiegangers in Nederland.

OT: men ik ben echt zo moe. Dan lees ik weer 3 regels en dan word ik opeens weer wakker...schiet dus niet op zo. En ik baal, want een aantal boeken waar ik waarschijnlijk stukken uit nodig heb, hebben ze alleen in Leiden...en dan zijn het ook nog eens boeken van meer dan 700 pagina's, die ze dus niet uitlenen. Groningen, Amsterdam (VU en UvA) oké, maar Leiden..dan moet ik daar dus heen...ook lekker nu m'n ov er volgende week woensdag voor een maand mee ophoudt. Dat vind ik echt heel vervelend, ik moet nog naar zoveel biebs, ik ga niet alles lenen, dan heb ik straks echt 3 meter aan boeken liggen. Dus ik moet echt goed gaan plannen, wanneer ik waar heen ga en dan af en toe maar werken om de reiskosten terug te verdienen. Yeah
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 16:27
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
En toen had ik een nieuwe kamer!

Ik heb bijna 2 maanden gezocht naar iets leuks en het is eindelijk gelukt!
Morgen huurcontract tekenen. Als het goed is krijg ik gelijk de sleutels mee

Dan nog een weekje werken en dan verhuizen!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 17:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
thanks heb er al wel eens van gehoord.
ik weet alleen niet of ik recht heb op stufie. het is nog geen 10 jaar na mijn eerste aanvraag dus wat dat betreft wel. maar ik werk wel 36u dus verdien denk te veel...
ben nog geen 30 en woon in nederland dus snap het nog niet helemaal.
als je je inschrijft gaan de ibg groep automatisch kijken hoeveel stufie je krijgt (wat een uitvinding) dus ben benieuwd
Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp, maar ik kon inderdaad kiezen bij het inschrijven of ik me als voltijder of als deeltijder wilde laten inschrijven; dan kon je dus kiezen of ik stufi/ov wilde (als ik daar nog recht op had) of niet. Als je geen recht hebt op stufi of dit niet wilt, moet je je gewoon als deeltijder inschrijven. Je kunt dan die tegemoetkoming aanvragen, die hangt af van je salaris, maar je mag vrij veel verdienen voor je niet de volledige tegemoetkoming krijgt, en dat is toch weer iets van EUR 1200,- voor een jaar, altijd mooi meegenomen dus. Je hebt er 2 jaar recht op, volgens mij. Nou ja, kijk maar, en als je iets moet weten hierover, kun je me een PM sturen.

OT: Oef, ik heb het overleefd. Nu afwassen en dan toetje eten!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 18:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Ik ga met één vriendinnetje. Maar zij woont in Bunnik en ik woon bij Utrecht en we moeten naar Drenthe en blijkbaar is het dan heel moeilijk ofzo om via Utrecht te rijden .. Maargoed zij en haar moeder zijn echt superlui wat dat betreft, gelukkig heeft m'n mams nu aangeboden om me met de auto naar Bunnik te rijden Ik hoop inderdaad dat het weer beter wordt anders is het wel heel erg kut Wat vervelend trouwens dat je nu helemaal naar Leiden moet gaan! Volgens mij werk jij echt zo ontzettend hard voor je studie, echt een dik compliment daarvoor!

OT: Mijn mama is echt VEEL te lief voor me. Helpt ze me met allemaal dingetjes te kopen voor de vakantie, allemaal handig maar nét iets te dure dingetjes om zelf te kopen, echt heel lief Nou vanavond maar niet uitgaan, 'k ga lekker vroeg naar bed en dan morgen wéér een drukke dag. Nou eerst maar eens wat te eten gaan maken.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 18:59
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Same old story back again...
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ik ben voltijd verpleegkundige (werk 36 uur) dus krijg geen stufie
begin in september met de avondopleiding PABO,m sorry dat het niet helemaal duidelijk is..
Dan ben ik nog steeds benieuwd hoe je die twee dingen met elkaar gaat combineren (ivm stage ed).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 19:31
Verwijderd
Ik wist niet dat onrust zo'n pijn kon veroorzaken. Of eigenlijk wist ik dat wel, maar t is zo vervelend. Ik heb fotos afgedrukt, uitvergroot, en kleine voor in mijn agenda. En eigenlijk alleen maar om een paar van die voor mij zo belangrijke plaatjes bij me te hebben. Moet er niemand in mn agenda kijken, want die zullen die fotos niet snappen. Het is weer terug. Het gevoel. Of eigenlijk is het nooit weggeweest.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 19:37
Verwijderd
Godverdomme, het enige dat ik wil is wat positieve aandacht, dat iemand echt lief voor me is en niet uit eigenbelang. En vriendje heeft het te druk, en waarom snápt niemand het.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 20:09
Verwijderd
Ik voel me klote. Wat een pokkedag was het vandaag. Therapie was zo heftig. Een vriend van een groepsgenootje heeft zelfmoord gepleegd en dat bracht weer zo veel herinneringen met zich mee. Dissociatie gehad, daarna helemaal in paniek bij PMT omdat we wéér paaltjesvoetbal gingen doen. Dagsluiting ontstond er ruzie tussen 2 mensen... Ik heb nog wel even een individueel gesprek gehad. De twee mensen die medicijnen voor kunnen schrijven waren er niet, maar ik kan morgen bellen en eventueel een afspraak maken om te kijken of ze iets met zonodige medicatie kunnen doen... Ik zit er even een beetje doorheen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 21:44
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Vanavond is een vriendin van me bij me op bezoek geweest. Stom hoe eng ik het telkens nog vind om met haar af te spreken. Want ik ken haar ondertussen toch al 3 jaar.. Of nouja, sinds 2 jaar ken ik haar 'echt', daarvoor waren we slechts huisgenoten. Maar ik vond het ontzettend fijn vanavond Ik merkte dat ik ontzettend veel te vertellen had. Blijkbaar praat ik toch niet genoeg met anderen :wink: Jeetje, wat een spraakwaterval was ik vanavond. Zij trouwens ook We hebben het over de meest uiteenlopende onderwerpen gehad, heel ontspannen en heel gezellig gewoon. Ik ben echt blij dat ik heb gereageerd op haar sms waarin ze vroeg of ik vandaag kon afspreken. Over 3 weken zien we elkaar weer, dan gaan we samen uit eten en daarna naar de film (en dat was mijn idee, ik kan zelfs mezelf nog verbazen soms )
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 22:44
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Verhuizing bijna rond! God, wat is de afgelopen week druk geweest met inpakken, regelen, verslepen en al die dingen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 09:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: ik heb geen idee waar Bunnik ligt, maar ik vind het gewoon stom dat als je met z'n tweeën op vakantie gaat dat je dan niet samen kunt gaan. Helemaal nu jij er zo'n rotreis door hebt. Naar Drenthe moeten met de trein maakt je ook niet echt gelukkig, want je moet daarna vást nog met een bus (denk ik), omdat dat terrein vast niet vlakbij één van de stations ligt. Wel lief dat je moeder je naar Bunnik wilt brengen. Veel plezier en volgens mij wordt het weer in het weekend ietsje beter!

OT: ik lag echt om 11u in bed gisteravond, sliep een half uurtje later, maar volgens mij ben ik nu nog steeds moe. Een treinreis is ook niet echt bevorderlijk, aangezien ik altijd in slaap val, maar nu was het wel heel erg. Ik ga zo eerst koffie halen en dan de bieb maar weer in. Ik zie wel of ik tot 17u vol hou of eerder weg ga.

En die boeken in Leiden, ik ga er alleen heen als ik ze écht nodig heb. Dan zoek ik wel uit hoe, waar en wanneer. Ik moet sowieso ook nóg een keer naar de UvA-bieb, misschien kan ik dat combineren. Dan moet ik er maar een dagje Leiden-A'dam van maken en dat betalen, ik ga het niet meer vóór volgende week woensdag doen. Ik word al zo gek van dat gereis elke dag.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 09:42
Verwijderd
@Nattigheid: Ik heb de aflevering gisteravond zitten kijken (was woensdag weg, maar had het opgenomen), ik vond eigenlijk dat je er al leuk uitzag voor de make-over.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 12:07
Verwijderd
Paar dagen bij m'n ouders geweest, nu weer thuis.
M'n psych is op vakantie en de 'vervanging' die ik geregeld had zou ik vandaag spreken, maar 'k werd gebeld dat die ziek is. En ik weet dat dat kan gebeuren maar ik voel me zo in de steek gelaten. 't Lijkt wel altijd op 'cruciale' momenten te gebeuren. Ben super gespannen, had graag even iemand gesproken. En nou zou ik het ggz kunnen bellen, maar dan krijg ik iemand die ik niet ken en relativerende gedachten kan ik in m'n eentje ook wel bedenken. En de hele volgende week moet ik het dan ook nog zelf doen, want dan is 'ie wel terug, maarja, dan ben ik net weg.
*mopper*
en eigenlijk zal ik ze wel ontzettend missen op dit moment maar dat doet pijn en dat wil ik niet dus ik voel het niet. dus ik blijf lekker boos. alsof dat een betere oplossing is.
En oja, ik had echt een best wel slecht gevoel over m'n tentamen, maar ik heb 't gehaald, met een belachelijk hoog cijfer. Snap d'r geen bal van en kijk ieder moment op internet of het veranderd is, maar het staat er nog steeds. Naja, in ieder geval geen her.
En nu ga ik lunchen en daarna kleren zoeken voor komende week. Tsjee, wat ben ik zenuwachtig.
En boodschappen doen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 12:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dan ben ik nog steeds benieuwd hoe je die twee dingen met elkaar gaat combineren (ivm stage ed).
ik werk 4 dagen tot half 6 ga twee dagen van 8 tot 10 naar school en op mn vrije dag (waarschijnlijk vrijdag) loop ik stage
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 13:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: wat ga je doen dan volgende week dat je zo zenuwachtig bent?
@ Rare kwast: dat wordt lekker druk dan, ík zou het niet kunnen.

OT: het gaat wel lekker. Al veel gelezen en net weer wat literatuur opgezocht. Zo dus weer een hoop kopiëren...maarja, beter dan al die boeken overal mee naar toe sjouwen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 14:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Bunnik ligt maar 14 km van mijn wijk af dus dat is niet zo heel erg ver. Maar goed, ik ga er nu niet meer over zeuren en ga morgen gewoon lekker op vakantie
@ rare kwast: jeetje meis, klinkt wel erg druk. Ga je dat wel trekken? Ook vooral qua psychische gezondheid?

OT: Taart gemaakt, mailtjes verstuurd, slaapzak gelucht, formulieren voor de universiteit gepost, m'n hele kamer netjes gemaakt.. En nu inpakken, god wat ben ik daar slecht in zeg, niet te geloven. Wil altijd teveel meenemen en vergeet de essentiele dingen Maar goed, zo eerst maar eens boeken naar school brengen, broertje ophalen.. Ben wel nog steeds onwijs moe en het zit er niet in dat 't vanavond vroeg gaat worden.. Maar wel leuk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 14:25
Verwijderd
Verdomme. Waarom?! Ik snap het niet. Kan het nou nooit eens afgelopen zijn. Hier word ik zo ontzettend ziek van.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 14:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
ik werk 4 dagen tot half 6 ga twee dagen van 8 tot 10 naar school en op mn vrije dag (waarschijnlijk vrijdag) loop ik stage
Ik weet niet of ze het bij alle scholen zo doen, maar de vrijdag telde bij ons maar als halve dag (behalve in groep 5-8 natuurlijk), terwijl de woensdag wel als hele stagedag mocht tellen.
En over de drukte: bij mij in de klas waren er meer die zoveel werkten, en die vonden het wel druk maar wel te doen doordat ze gemotiveerd waren. Succes!

OT: Zo, cadeautjes gekocht. We gaan dit weekend drie verjaardagen vieren. Gelukkig is het gelukt, al vind ik niet alle cadeautjes even origineel.
Ik heb nog steeds die hoofdpijn, precies zo midden op mijn voorhoofd, net boven mijn wenkbrauwen. Ik heb daar nooit hoofdpijn. Het is donderdagmiddag gekomen en gaat bij vlagen even weg en komt dan weer terug. Erg vervelend. Drinken helpt niet en antigrippine ook niet.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
@Nattigheid: Ik heb de aflevering gisteravond zitten kijken (was woensdag weg, maar had het opgenomen), ik vond eigenlijk dat je er al leuk uitzag voor de make-over.
hihi welnee, het was vreselijk T was overigens maar goed dat ik tussen de screening in februari en de dag van de make-over 8 kilo was afgevallen, want anders had ik nooit zo in die kleren gekund maar dankjewel


ontopic: heel. erg.moe. Ik lig zelfs te slapen in de trein. En dat haat ik Verder krijg ik 50 euro meer terug van de belasting dan ik dacht, én gaat het gehele bedrag meteen naar mijn ouders om vast een deel van het december-ticket naar Peru te betalen. Maar toch leuk, geld krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 18:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ave gecondoleerd en een dikke *knuffel*.
ot.
fijn als me vader me een hele avond voor mongool en gek uitmaakt.
en zegt dat ik me bek open moet doen en niet zo als een mongool moet kijken.
en dat ik een maf ben.
woensdag toen me moeder het zat was en in bed tv ging kijken.
terwijl hij me dinsdag nog voor stokert enzo uitmaakte.
vind hij het gek dat ik dan niks tegen hem zeg.
ik ben hem helemaal zat en me moeder ook.
ik heb het gisteren ook allemaal tegen mij psychiater gezegt.
toen ik bij het ggz was.
en ze wou mijn been zien waar verband om zit en me andere been ook.
anavond naar nick en simon en de 3j's toe met me moeder .
nog voor me verjaardag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 12-07-2008 om 00:01.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 19:30
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: Ik snap dat dat moeilijk is ja, maar ik geef je groot gelijk. Jij bent immers nu een van de bazen daar en hoe hard dat ook mag klinken (voor je zusje en haar vriendinnetje) ze hebben maar naar je te luisteren. Je geeft zelf al aan dat ze wel zouden luisteren zonder te mopperen naar andere bazen dus je zusje zit waarschijnlijk gewoon flink misbruik van jou te maken (is ze een beetje jaloers ook?) en haar vriendinnetje lift daar lekker op mee. Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van wennen en over een paar weken gaat 't vast al beter. Maar fijn voor je dat je nu meer taken en verantwoordelijkheden hebt gekregen
Het zijn vooral de mensen waar ik ook mee heb gewerkt voordat ik 'de baas' werd, of vorig jaar of in de meivakantie, die niet echt luisteren. Ik kan ook wel begrijpen dat mijn zusje niet luistert, ik zou het ook niet leuk vinden als zij ineens de baas is over mij. Volgens mij is ze niet jaloers, de winkel kan haar verder niet zo schelen als ze maar met het vriendinnetje kan werken. Maar ik heb gisteren met haar gepraat en ze was boos over een grapje dat ik maakte (ze was sigaretten aan het vullen en ik zei dat ze het zo langzaam deed, maar dat was een grapje en dat waardeerde ze niet). En nu doet ze weer gewoon normaal. Met dat vriendinnetje moest ik vandaag werken en ze zei dat ze me niet bazig vond, maar dat ze tegen de andere baas had gezegd dat ze het vervelend vindt dat de pas niet bij de kassa is. Dus volgens mij zit het tussen mij en die twee meiden wel weer goed.
Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als een van de caissieres ineens de baas is, maar ik vind het wel vervelend dat ze dan niet naar mij luisteren. Want meestal verzin ik de taken ook niet zelf, maar zegt een van de anderen wat de caissieres moeten doen en moet ik het doorgeven.
Gelukkig hoef ik (bijna) nooit met mijn zusje te werken, want dat vindt zij echt niet leuk en volgens mij gaat ze dan meer zeuren en trekt ze haar vriendin er wel in mee. Als we elkaar alleen thuis zien gaat het veel beter dan als we met elkaar werken.

Fijne vakantie en ik hoop dat het weer een beetje meezit!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 20:10
Verwijderd
Citaat:
hihi welnee, het was vreselijk T was overigens maar goed dat ik tussen de screening in februari en de dag van de make-over 8 kilo was afgevallen, want anders had ik nooit zo in die kleren gekund maar dankjewel
Toevallig vond ik je er met los haar er echt leuk uitzien.

@rare kwast: Ik zou het heel knap vinden als je dat vol weet te houden! Hopelijk vind je het enorm leuk, dat scheelt vaak een hele hoop.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 22:18
Verwijderd
woeaaaearghh, onterechte jaloezie
wat ben ik toch ook een wijf soms, zucht.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2008, 23:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
nick en simon en de 3js waren goed.
en de andere die meededen met hun en alleen ook.
.
en dan komen we thuis en dan zit me vader ladderzat buiten met een neef van me moeder.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 00:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zit hier te trillen door me ouders.
ze hebben weer ruzie door mijn vader zijn drankgebruik.
ik heb het gevoel dat het zo weer mis gaat.
ik ga maar proberen te slapen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 00:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en gelukkig heeft me moeder eindelijk een ander huis aangevraagd.
voor haar mij en me zusje.
en sorry voor dit gespam.
maar ik moest het kwijt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 00:08
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
@Dark Fairy: Sterkte meis. En welterusten!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 00:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@praganout dankje en jij ook welterusten .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 00:43
Redhair
Redhair is offline
Gek, geen tiener meer. Twintig klinkt zo volwassen, en ik ben nog zo onbezonnen. Maar ach, als ik maar leef, negentien of twintig, als k maar geniet.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 08:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: gefeliciteerd meisje (was je gisteren jarig? Dan ben je op dezelfde dag jarig als mijn broer )

OT: Zo, bijna alles is ingepakt en ik ga er zo vandoor. Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden, het zijn echt héle primitieve omstandigheden waar we naartoe gaan en wij zijn allebei best wel op luxe berust Maar als het goed is, is het vanmiddag droog daar en kunnen we dus droog onze tent opzetten! Heb er heel erge zin in maar vind 't ook wel een beetje spannend/eng.. Het komt wel goed Een week vol plezier, zonder regels, vol met creatieve dingen en waarschijnlijk leuke mensen.. ja dat gaat echt wel chill worden!!
Tot over een weekje allemaal!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 08:58
Verwijderd
Wat een rotweer.
Zometeen laatste spullen pakken (en misschien ook wat uitpakken want ik heb echt veel bij me, even kijken of er nog wat thuis kan blijven) en m'n haar in een staartje proberen te krijgen (het is eigenlijk nog te kort) en dan weg.
Ben best gespannen, bang voor afwijzing, om erbuiten te vallen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 09:57
Verwijderd
*smelt*
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 10:20
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, nee vandaag. Dankjewel.

Ik wilde Ave nog een hele dikke knuffel geven en veel sterkte wensen en tegen Nattigheid zeggen dat ze er leuk uit ziet, vooral in het eerste outfit.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 10:42
Verwijderd
Nijn*, fijne vakantie.
Redhair, gefeliciteerd.
Ave, veel sterkte vandaag.
Nattigheid, ik heb het ook gezien inmiddels, vind dat je er leuk uitziet!

OT: Oh bah, het water komt hier met bakken uit de hemel. Ik moet straks nog wel wat boodschappen halen. Het heeft ook wel iets gezelligs, beetje donker, buiten de regen en binnen in een fijne broek met een kopje thee en een muziekje op. Hmm, ik ga straks wat wiskunde doen denk ik. En dinsdag naar de zon toe, daar heb ik onwijze zin in. R gaat mee en dat is ook fijn.
Vandaag lijkt oké te zijn, hopelijk blijft dit de hele dag zo.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 11:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: veel succes en plezier! Het zal, zoals meestal, wel meevallen. Maar ik zou ook enorm zenuwachtig zijn en bang zijn waar jij bang voor bent.
@ Redhair: gefeliciteerd!
@ Darkfairy: fijn dat je moeder een ander huis heeft aangevraagd. Sterkte enzo.

OT: ik ben echt verkeerd bezig, nu maar weer terug naar het hier en nu.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 14:42
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik zit momenteel in Frankrijk en het régent hier -_-'.
Maar ach, wat loop ik te zeuren, het is de eerste dag dat het slecht is (en de dag van aankomst, maar toen waren we er pas om half vijf 's middags dus dat telt niet) en voor de rest alleen maar zon gehad. Ik ben zelfs verbrand .
Rot alleen dat mijn vader het altijd weer weet te verpesten, met gezeik over het eten, gezeik over het weer, over zijn huid, over al zijn andere kwaaltjes (die wel echt zijn, maar dan nog), over dat kamperen écht niets meer voor hem is (tell me something new), etc.etc.
Eigenlijk was het de verkeerde keus om nu mee te gaan met mijn ouders op vakantie.
Maar nu hier ik ben, maak ik er maar het beste van, het is niet de hele tijd gezeik en het is meestal mooi weer en lekker eten, mooie omgeving, fijn lezen, achja.
Volgend jaar ben ik het huis uit, hopelijk en waarschijnlijk. Een hoop minder stress van thuis dan .

Fijne vakantie iedereen hier!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 16:13
Verwijderd
Van wie word jij peetmoeder?!

Het is weer tijden geleden dat ik achter de pc heb gezeten en het voelt eigenlijk wel goed ook. Dit is niet eens mijn eigen pc en die houden we ook lekker uit.

Verder snap ik het niet. Maar goed, stom onbenullig gedoe.
In huis gaat het oke, een kamer is helemaal af, incluis meubels en al mijn eigen spullen. En dat voelt best wel een beetje vreemd.

*zucht*
Nog maar een weekje en wat dan?

I'm the one who wants to be with you,
deep inside I hope you feel it too.
Why be alone when we can be together baby.
You can make my life worthwhile,
and I can make you start to smile.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 16:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mn vriendin is gister bevallen van een dochtertje
best wel raar
onze groep bestaat uit 6 meiden (die samen de opleiding hebben gedaan)
2 zijn er getrouwd met een man en een met een vrouw
en een van die twee getrouwde heeft nu een kind

en van de overige 3 gaan er twee nog studeren...
nah vaag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 17:00
Verwijderd
Ik ben een beetje zat van mijn familie. Naast het feit dat ik gezeik heb met mijn huisgenoten en weet ik niet wat heeft mijn zusje gisteravond (weer) een half verkapte zelfmoordpoging geedaan en ik ben het zo focking zat. Echt val toch allemaal dood en laat mij mijn eigen leven lijden, en ja egoistisch whatever. Ik ben zat van de verantwoordelijkheid, hetregelen, het gezeik. Bla.

En dan gaat mijn vriend golfen terwijl hij hier zou zijn, en ja ik ga alleen maar slapen vandaag dus dat is saai voor hem en dat snap ik. Maarik vond het toch niet leuk, hijvroeg het wel en ik heb toegestemd want hij wou niet weg tot ik echt ok was en hij heeft beloofd vanavond hier weer te zijn en hij kan nu ook niets doen, want ik hoor nu gewoon in bed te liggen en.

Ik heb een I hate the world-moment.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 17:08
Verwijderd
Het was heftig vanmiddag. Er waren zó veel mensen, erg mooi om te zien, maar ergens ook wrang. Waar waren al die mensen de afgelopen jaren? Nou ja, beter dat ze er nu zijn dan nooit..
De dienst was mooi. Haar broertje zong nog een nummer, haar ouders lazen meerdere dingen voor. Haar vader vertelde haar hele levensverhaal, hoe moeilijk en pijnlijk het was. Ze hebben voorgelezen wat ze op papier had gehad wat er moest gebeuren na haar dood, ze hebben het afscheidsbriefje voorgelezen, anekdotes verteld.

Ze lag in de kist met haar pet op, erg ontroerend. En in haar handen lag generaal2. Jaren geleden heeft ze van mn zus een klein giraffe-knuffeltje gekregen: Generaal. Die had ze al-tijd bij zich en was ook helemaal smoezelig geworden. Twee week geleden is ze generaal in een winkel kwijtgeraakt en heeft ze een nieuwe gekocht en die over de stenen gesleept enzo om te zorgen dat ie ook smoezelig was En die had ze nu dus in haar hand. Dit verhaal werd ook nog door haar oom verteld, mn zus in tranen natuurlijk. Sowieso hebben we met z'n 4en bijna de hele dienst gehuild. Op het eind bedankten haar ouders nog haar oom, haar tante en vervolgens ook ons nog speciaal, dat was toch wel fijn om te horen hoe we haar met m'n moeder en m'n zussen hebben kunnen steunen.

Op een scherm naast de kist was een foto van haar geprojecteerd. Precies de Lisa zoals ze eigenlijk was, maar zoals ze zichzelf niet kon zien. Ze was daar 7 jaar, verkleed met een zonnebril en kniebeschermers en een pet enzo, met een enorm brede lach. Het stralende meisje dat ze eigenlijk altijd had moeten blijven. Het is niet eerlijk.

En nu ben ik heel-erg-moe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.