Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2008, 22:48
Verwijderd
En de oude is:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1705902
Advertentie
Oud 18-08-2008, 03:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah, gefeliciteerd Nattigheid!

Bleh, het is zooo vroeg. Maarrrr om half negen zijn we in Dublin! *wiejjjj*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-08-2008, 09:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gefeliciteerd Nattigheid

Yes, een dag niet typen. Over een uur begint mijn mega lange treinreis, hoewel ik wel een tussenstop maak in Zwolle en nog even naar m'n ouders ga. Vanavond rond 6u ben ik eindelijk bij vriendje en dan 2 uur later in Vlissingen. Anders ga je het land even diagonaal doorkruisen. Nu nog even de boel netjes achterlaten hier voor m'n zusje en m'n tas praktisch inpassen en dan gaan.
Oud 18-08-2008, 10:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Nattigheid: gefeliciteerd!! Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt, ondanks dat je er tegenop zag

OT: Loser. Waarom verkloot ik dit soort dingen altijd voor mezelf? Therapie begon zo goed, ik kon op tijd aangeven dat het niet goed ging, dat vind ik altijd zo moeilijk dus ik was blij dat het eruit was. Maar toch, ik verkloot het dan weer aan het eind van het gesprek, ik geef haar de schuld, ik word boos op haar, terwijl zij daar zit om mij te helpen. Ik vertrok boos, smeet de deur nog net niet dicht, ik kan er niets aan doen, ik heb het gevoel dat ik mezelf niet onder controle heb. De enige hulp die ik krijg wijs ik af, wat is dat nou voor gedrag? Wanneer gaat dit over, word ik eindelijk weer mezelf, of ben ik dit echt? Hoe was ik voordat dit alles begon? Dit mag niet iets voor het leven zijn, dan ga ik kapot. En nou vrijdag weer, ja dat dacht ik dus niet. Ze zoekt het maar uit, ik zoek het maar uit. Het is mijn eigen schuld, ik gedraag me onmogelijk en ik kan het niet stoppen. Terug naar oud gedrag.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-08-2008, 12:00
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Ben kapot van t weekend. Weer erg gezellig enzo. Nu in de file van t terrein.
En donderdag kreeg ik n belletje dat ik voor n 2de gesprek langs mag komen. Erg tof en had t positieve puntje ook ff nodig na afgelopen week...
Oud 18-08-2008, 12:08
Verwijderd
Aaahhhhhhh ik ben net bij een huis gaan kijken (althans een heel flatgebouw ) en oké, de locatie is niet ideaal, maarrrr... de flats wel. Ik bungel alleen hopeloos onderaan de lijst. Dus nu maar duimen dat er véél mensen niet komen kijken of wel kijken en niet willen....
Oud 18-08-2008, 12:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben ontzettend dood nu, maar het was het wel duizend keer waard. Lowlands was weer helemaal geweldig, maar oh wat doet alles nu zeer. Denk dat dit de laatste keer was, en dat maakt dat ik me toch wel kut voel.. Rooster van internet geplukt, geen puf om nu naar school te gaan. Zo meteen maar eerst lekker douchen. Warm worden, ellende van me afspoelen. Ik zie op tegen morgen, op tegen donderdag. Maar het komt vast goed..
Oud 18-08-2008, 13:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat moet je met een moeder die zich onmiddelijk aangevallen voelt als je iets tegen haar zegt? Want ik heb het idee dat ze zich niet zo goed voelt en ik voel me de laatste tijd beter omdat ik veel sport, dus ik stelde voor om samen te gaan sporten. Binnen de kortste keren werd ze laaiend en was ik een bemoeial met een waardeoordeel die zou hebben gezegd dat ze van haar luie reet moet afkomen . Blijkbaar voelt ze zich er zelf dus zo over. WTF is haar probleem?
Oud 18-08-2008, 14:02
Verwijderd
*hijg* het spookt hier en ik ben niet bang voor spoken maar ze moetne niet ..
Oud 18-08-2008, 14:21
Verwijderd
Dingen veranderen. Ik verander. Mijn gevoelens en gedachtes veranderen positief. Ik ben bang en onzeker, maar er kriebelt ook iets in mijn buik. Een stukje geluk dat er uit wil. Ik ben bezig het allermoeilijkste te doen dat ik ooit heb gedaan: vertrouwen. Vertrouwen dat het goed komt, dat dingen goed zijn zoals ze zijn, dat vallen mag, dat ik er kom, dat ik goed ben, dat ik los kan laten.

Ik realiseerde me vandaag dat ik de laatste weken uit mn schulp ben gekropen, dat ik weer meer leef. En het gaat allemaal niet vanzelf, sterker nog: het kost me veel moeite, en het gaat niet altijd goed, maar ik doe iets. Het zijn misschien kleine muizestapjes, maar ik sta niet langer stil. God wat is het eng.
Oud 18-08-2008, 14:37
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd Nattigheid (ik heb btw je Passion-for-Fashion-aflevering gezien, echt tof!).

OT: het is irritant maar ik ben echt alleen maar verliefd . Dus er komt vrij weinig uit mijn handen. Morgen ga ik even naar mijn kamer op en neer, nog een ochtendje werken (jeej geld!) en vanochtend heb ik zowaar dingen gedaan die moesten. Nu ga ik denk ik even kopieren en een nieuwe telefoon uitzoeken enzo. Das ook wel eens nodig namelijk.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 18-08-2008, 15:11
Verwijderd
Ave: goed zo, en herkenning. Loslaten en vertrouwen dat je niet keihard valt maar dat het goed komt. En áls je valt, kun je altijd weer opstaan.

*diepe zucht*
Oud 18-08-2008, 15:53
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
bah bah bah, rotforum. ik wil het ook allemaal helemaal niet weten!!
speciaal.. hmm..

vanavond vroeg naar m'n bed anders trek ik de komende nachten niet en vanmorgen was al zwaar...

nog een nacht... de hel.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 18-08-2008, 17:22
Verwijderd
Dank allemaal! Oud wijf dat ik dr ben!
@ Indigo: leuk dat je het gezien hebt. Wel een gek idee dat jullie nu zeg maar weten wie ik ben

Gisteren alle visite gehad, op zich erg gezellig, maar het was gewoon een chaos. Soms heb je dat, dat het allemaal gewoon niet loopt enzo. Maar wel leuke dingetjes gekregen. En vanmorgen getracht Lappendag te trotseren, maar ik ben daar gewoon niet goed in. Maar ik heb vreselijke buikpijn, en vanaf vandaag is het weer op dieet. Een mooie dag om te beginnen. Ik begin denk ik weer zwaarder te worden. Dus dat pikken we niet! Nee!
Oud 18-08-2008, 18:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd nattigheid



ot; laat maar, ik lucht mn hart nog wel een keer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 18-08-2008 om 18:18.
Oud 18-08-2008, 18:15
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@ Nattigheid: Hiephoi!

ot: Bah, m'n arm doet al echt dagen pijn bij m'n schouder en bovenste deel van m'n bovenarm. Ik kan 'm ook niet echt goed laten rusten, want het is de arm waar ik alles mee doe en met rechts kan ik amper wat :'). Het is echt zo'n nare stekende pijn en volgens mij is het dus echt overbelast... Hm, het lijkt veel op de pijn toen één van m'n ribspieren een beetje ontstoken was. Gatsie.
Oud 18-08-2008, 18:35
Verwijderd
stelletje gekke mensen dankje!

ontopic: ik het het zojuist hardop gezegd. Ik heb een trauma. Gatverdamme.
Oud 18-08-2008, 18:47
fractuur
fractuur is offline
Gefeli nattigheid.

OT: Alles is goedgekomen hoor. Het was wel even zwaar en nu afgelopen week uit mijn geheugen schrappen, maar het zit wel weer goed. Echt vreemd hoe iemand nieuw en vertrouwd tegelijkertijd voor je kan zijn als je hem al heel lang kent. Naja. Bijslapen komende nacht. Hoop ik.

@indigo: leuk, issie van onze studie? En idd, ik kan er ook niets aandoen, maar ik heb zin in september. Komt ook wel door alle dingen ernaast hoor, gewoon zin om iedereen weer te zien, regelmatig te sporten, weer met politiek bezig te zijn en overal mee te beginnen. Vakantie langer dan twee weken .
__________________
.. zegt de liberaal.
Ads door Google
Oud 18-08-2008, 19:50
Verwijderd
@Nattigheid: gefeliciteerd met je verjaardag!

OT:
Wat een gatverdamme-hersftweer is het . Ik zou zelfs de verwarming wel even aanwillen, maar dat weiger ik in augustus principieel. 'k Denk dat ik zo lekker met een boek in bed ga liggen.
Ik merkte trouwens vandaag dat ik stiekem er ook wel een beetje naar uitkijk om 1 september weer te beginnen. En dat terwijl ik nog geen week geleden begon te janken bij het idee alleen al dat m'n studie weer gaat beginnen. Weird .
Oud 18-08-2008, 20:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Damn, Lowlands was de bom, ik hou van mn beste vriendinnetje en mijn familie, en van mijn vriendje en Amy MacDonald (ll-ontdekking nr 1) en de UIT was nog bizar geniaal ook, en ik heb het echt keihip overal.

Ik kan allen niet samenhangend praten maargoed, who cares, ik slaap half dus dan mag dat. Dadelijk sla. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-08-2008, 21:29
kroot
kroot is offline
Nattigheid: gefeliciteerd

Net wezen sporten voor het eerst sinds heel lang. Heb gelijk maar een jaar abbonement genomen, dan moet ik wel elke week gaan.
En nu is mijn therapeute ziek en bleh en ik heb nu koppijn.
Oud 18-08-2008, 21:59
fractuur
fractuur is offline
Superleuk die Olympische Spelen, maar het steekt me steeds meer dat het in China is.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 18-08-2008, 22:11
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
@ Vogelvrij:

Ik moet drie weken met haar werken ja. Ik denk inderdaad niet dat ze door heeft wat ze heeft gedaan, maar niet dat ze niet weet wat ze moet zeggen. Ik weet zeker dat ze om de een of andere rare reden een afkeer voor me heeft. We hebben nog helemaal niets gezegd, helemaal geen 'hoi' of wat dan ook. Als ik langs haar loop, kijk ik haar wel eens aan, in een poging 'hoi' te zeggen, maar ze kijkt strak vooruit met een koude blik. Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen. Misschien op de laatste dag wat zeggen. Maar ik weet niet of het zin heeft. Het is inderdaad irritant, ik word idd weer helemaal in mijn oude rol gegooid. Het geeft me het gevoel dat ik toch nog stiekem wél dat oude meisje ben. Maar bedankt voor de uitgebreide reactie!

@ Nijn:

Oh wat vervelend, ik herken het gevoel. Wel enorm knap dat je hem hebt geconfronteerd zeg! Als ik bij haar in het team kom, zal ik haar er misschien mee confronteren, alleen dan zou het kunnen, aangezien ze me straal negeert. Nu na Lowlands heb ik wel weer een kleine vertrouwenboost gekregen wat betreft het lekker mezelf zijn. Ik zal zien hoe het vanaf morgen weer loopt! Dank iig.

OT: Hmm. Pas verworven vriendje maakte het tijdens Lowlands uit omdat ik boos was geworden dat ik hem 2,5 dag niet had gezien en hij vond dat ik zeurde en tja, hij was nu met mensen die hij ook al lang niet meer gezien had. En hij vond me toen niet leuk meer en ik wou blijkbaar de hele dag om hem heen hangen (hmm. 1,5 uur na 2,5 dag hem niet gezien te hebben). en als ik niet boos naar zijn tent was gestapt en een lepel tomatensoep over zijn brakke hoofd had gegooid, had ik hem het hele evenement niet gezien. Ja, heel raar dat het me leuk lijkt om 'm elke dag toch een keertje te zien. En ik moest niet zo zeuren en hij had geen zin in dat 'diepzinnig gepraat' en het was klaar, over. Toen werd ik heel boos en moest ik huilen.
Maar eh verder was het allemaal heel leuk hoor. =D Ik heb zelfs 2,5 uur alleen gedanst in de 90's Now! tent omdat de rest al weg was. Het was niet helemaal geweldig zo alleen, maar dat had ik vroeger niet gedurfd. En nu moet ik gaan slapen, want om 06.30 gaat de wekker weer.

*is goed in veel te veel typen, sorry*
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 18-08-2008, 22:49
Verwijderd
Gefeliciteerd Nattigheid! en alsjeblieft voel je niet oud, want dan moet ik me ook oud voelen

Citaat:
Ah, gefeliciteerd Nattigheid!

Bleh, het is zooo vroeg. Maarrrr om half negen zijn we in Dublin! *wiejjjj*
Ben ik te laat met reageren, maar wie weet vind je nog een inet café: hele fijne vakantie! Geniet er van!
Oud 18-08-2008, 23:12
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ongelooflijk nieuws, maar het verbaast me eigenlijk niks
Advertentie
Oud 18-08-2008, 23:54
Verwijderd
Ngh. Ouders die grapjes maken over AM. Ik ben van mening dat je overal om moet kunnen lachen, maar het was wel even.. lastig.
Oud 19-08-2008, 09:36
Verwijderd
Ik heb zo slecht geslapen. Ik werd vannacht gebeld door mn Peruaanse vriendinnetje. Alleen maar omdat ze me wilde feliciteren. Ik was zó blij haar te horen dat ik helemaal van slag was. Daarna heb ik heel slecht geslapen. Mede door de jeuk van de muggebulten die ik heb. hmpf.
Oud 19-08-2008, 10:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Cethlion: ik denk dat je maar blij kunt zijn dat het uit is, als hij je maar zo weinig wil zien.

OT: ik heb net mega lang uitgeslapen en ik denk dat ik vandaag niet veel ga doen (aan de studie) Straks even naar de markt en alvast boodschappen doen voor vanavond. Morgen ga ik weer naar huis, weer 3 uur treinen en waarschijnlijk vrijdagmiddag/avond weer terug. Nouja, de ov is weer geldig gelukkig.
Oud 19-08-2008, 11:09
Verwijderd
Hmm ik heb een aprčslowlandsdipje en ik voel me Heel Alleen na allemaal dagen met allemaal mensen en ik mis de fijne muziek overal.
Oud 19-08-2008, 14:00
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@fractuur: Mooi dat het goedgekomen is! En nee, vriendje is niet van onze studie, maar heb ik deze zomer leren kennen . En ja, alle andere dingen naast de studie zijn idd ook opgehouden, en dan is twee maanden echt lang...

OT: ojaaa dit was het dus! Heerlijk, een boek lezen en echt wég van de wereld zijn. Zo was ik vroeger dagenlang, niet voor niets vonden ze dat ik dromerig was. Daarna was het alleen nog in de vakanties urenlang lezen, maar het laatste jaar lees ik al zoveel voor m'n studie dat ik in de vakantie niet echt zin meer heb daarin. Bovendien doe ik zoveel buiten studeren dat ik 's avonds echt te moe ben om meer te lezen dan een tijdschrift. Maar ohhh heerlijk, ik ben echt de hele ochtend weggeweest. Nu heb ik 220 bladzijden uit (kon ik dat maar met m'n studieboeken ). Ik was niet voor niets het papieren meisje. Schrijven vond ik even zo fijn, dus het zou zo leuk zijn om dat weer op te pakken. Nieuw voornemen dus.
En ohh hihi gister heb ik gewoon 2.5 uur met 'm aan de telefoon gezeten en het ging over niks en over alles en ik geniet er zo van als-ie dan iets liefs vertelt en ik baal ervan dat ik 'm niet kan zien (en hij mij niet want ik kan dan niets anders dan heel veel lachen en blij en gelukkig kijken ). En ik zou het zo fijn vinden als-ie binnenkort nog even langskomt want volgende week is hij weg en ik dan in het weekend en daarna moeten we allebei weer studeren en dan wordt het druk enzo. Echt, liefde^100.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 19-08-2008, 14:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, lezen Maar nog meer dan tweehonderd bladzijdes lezen voor morgen red ik denk ik niet meer, dat wordt wat veel, zeker omdat ik nogal langzaam vorder, de zinnen zijn soms lang en ingewikkeld (Calamiteitenleer voor gevorderden). Maar lezen is fijn ja Toch wel.

En morgen ga ik voor drie dagen naar Texel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-08-2008, 15:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik stress! Stress vanwege een nieuwe opleiding, stress vanwege dat gedoe met die stroom en gasleverancier... Ik heb nu al een paar keer een spoedaanvraag gedaan (telefonisch) wat ze niet goed doorvoerden... En als je niet binnen een maand bent voorzien van leverancier, sluit de Essent me af. Althans,d ie dreigbrieven liggen al een week voordat ik de sleutel kreeg in mijn brievenbus Het moet echt goedkomen.

Over tien dagen wordt m'n internetmodem bezorgd... Ik hoop dat ze eerder komen, want ik heb last van ontwenningsverschijnselen...

Ik heb gesolliciteerd naar de functie slaapwacht bij mijn vorige werkgever... Slapend geld verdienen, ongeveer in de wijk waar ik nu woon. Mijn huidige werk went niet echt. Het nadeel is dat ik dan opnieuw mijn eindejaarsuitkering misloop.. Die loop ik elke keer mis. Dat wordt opgebouwd gedurende het jaar en wordt bij vroegtijdig vertrek niet uitgekeerd... Beetje jammer ;(
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 19-08-2008, 16:24
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
^^ Ik zit eindelijk lekker in mijn vel, vandaag was een beetje een dipje, en ik geniet nu van Serzjant Peaper, ofwel covers van de Beatles, maar dan in het Venloos, maar wel met zeer, zeer veel respect voor de Beatles gemaakt.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 19-08-2008, 19:32
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
*checkt agenda* Ja het staat er echt, of liever gezegt er staat NIET dat ik morgen moet werken. Geloof dat ik vrij ben. Jeuj! Ik kan niet meer op m'n benen staan, ben chagrijnig en labiel
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-08-2008, 19:48
fractuur
fractuur is offline
Eindelijk weer eens goed geslapen vannacht, zo relaxed. Heb al dagen amper zin om te eten, volgende verbeterpuntje. Nu ook weer een broodje gehaald om half zes en daarna helemaal niets meer.. Nou ja, ik verbrand deze dagen natuurlijk ook niet zoveel.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 19-08-2008, 19:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, oké ik heb leukere dagen meegemaakt op m'n werk maar goed. Daar ga ik niet over miepen want opzich was het best gezellig ofzo. En misschien kan ik vanaf september de vrijdagavond erbij krijgen (maar 3 uur maar toch)! Ineens besefte ik me dat het niet eens meer twee weken is.. Dan ga ik studeren, ben ik student en volwassen enzo. Nog maar ruim een maand en dan ben ik 18 ..
Maar wat wel heel erg leuk is: een oude vriendin van mij gaat nu ook aan dezelfde faculteit beginnen en we willen waarschijnlijk bij dezelfde studentenvereniging (heb er eindelijk een gevonden die me helemaal tof lijkt!) dus die ga ik deze week even bellen om af te spreken! en en en.. eigenlijk is het allemaal hartstikke leuk ! En heel errg eng! Gelukkig ontdek ik wederom wie mijn echte vrienden zijn en ga ik deze komende tijd nog allemaal leuke dingen met ze doen, ineens is die eenzaamheid iets minder. En verdorie, ik ben zo trots op mezelf, ondanks de afgelopen dagen heb ik toch al vier en halve maand zonder am volgehouden Eigenlijk voelt dat best wel lekker! En vanavond ga ik lekker mutsen en financien regelen enzo, afspraken plannen, dingen doornemen enzo. ER-tje nog en dan lekker slapen. En ieieieieieiiieiiieieie!! Wat ENG!

*knuffels aan iedereen*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Ads door Google
Oud 19-08-2008, 21:08
Verwijderd
Ik blijf maar verwachten. Onrealistische verwachtingen die niet uitkomen en waardoor ik me heel naar voel.

En welke idioot gaat er nu vuurwerk afsteken (veel en lang en hard)? Ik schrik me rot!
Oud 19-08-2008, 21:09
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Afgelopen nacht teruggekomen van een week Sziget, en ik heb het meer naar mijn zin gehad dan ik zelf eigenlijk had verwacht! Heerlijk weer, goede muziek, niemand die me kende, gewoon lekker doen waar ik zelf zin in had

En nu, terug in Nederland, slaat de paniek weer toe. 1 september begin ik weer aan de SPH. Voor de derde keer een jaarstage in. Nieuwe stageplaats. Starten in een nieuw onderwijssysteem. Zoveel angst gewoon. En nu heb ik pas 10 september weer een afspraak bij m'n psych. Dus 'ik moet het zelf doen'. En dat zou ik sowieso moeten. Maar ik kan er niet eerst even met iemand over praten die me kan helpen weer kracht uit mezelf te putten. Ik wéét wel dat ik het moet kunnen allemaal, maar zoveel nieuwe dingen roept zoveel angst bij me op...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 19-08-2008, 21:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hmm, goedzo Nijn! En hee, welke studentenvereniging dan? Je mag t ook pm'en maar ik ben nieuwsgierig, sorry. Ging je nou ASW of ACW studeren? Ik ben t vergeten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-08-2008, 21:47
kroot
kroot is offline
iemand waar ik echt al heel lang geen contact mee heb gehad, heeft me toegevoegd op facebook!
Oud 19-08-2008, 22:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik wil naar Goes in concert a.s. zondag, maar m'n vriend wil niet mee en om nou alleen te gaan Ik was er al bang voor want de line up is niet echt denderend, maar voor mij wel leuk genoeg om erheen te gaan. Ik heb gezegd dat hij ook gewoon voor mij kan mee gaan (waarschijnlijk vindt hij 2 van de 4 optredens nog wel leuk) en dat ik anders wel alleen ga. Misschien doe ik dat ook echt wel, anders kan ik nooit wat hier als hij niet mee wil.
Oud 20-08-2008, 06:41
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Vraag me toch af waarom ik nog op m'n woorden let!

Verder... Ben blij.. Eindelijk weer!!
Wist even niet meer dat ik dat zo kon voelen
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 20-08-2008, 08:14
Verwijderd
@Missy: als je vriend niet meewil kun je misschien iemand anders meevragen?

OT:
Ik werd vannacht om 4.15 wakker en kon vervolgens niet meer slapen. En ik moest er megavroeg uit om naar de huisarts te gaan en nu ben ik moe...
Straks kan ik m'n pc ophalen !

Past zo'n laptop-in-doos eigenlijk in een grote boodschappentas (zo een van hard plastic, zeg maar)? Anders heb ik 'n probleem...
Oud 20-08-2008, 08:36
Verwijderd
Zó naar gedroomd. Godver.
Oud 20-08-2008, 08:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
@Missy: als je vriend niet meewil kun je misschien iemand anders meevragen?

OT:
Ik werd vannacht om 4.15 wakker en kon vervolgens niet meer slapen. En ik moest er megavroeg uit om naar de huisarts te gaan en nu ben ik moe...
Straks kan ik m'n pc ophalen !

Past zo'n laptop-in-doos eigenlijk in een grote boodschappentas (zo een van hard plastic, zeg maar)? Anders heb ik 'n probleem...
Easily, die van mij in elk geval wel. De doos van mn laptop is maar iets groter dan de laptop zelf dus je moet wel een enorme hebben voor hij niet in zo'n tas past. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-08-2008, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Easily, die van mij in elk geval wel. De doos van mn laptop is maar iets groter dan de laptop zelf dus je moet wel een enorme hebben voor hij niet in zo'n tas past. ^^
Oké, dat klinkt hoopgevend!
Ik had vannacht ineens visioenen van enorme dozen met snoeren en boekjes en weet ik wat voor troep allemaal.
Oud 20-08-2008, 11:14
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@Missy: als je vriend niet meewil kun je misschien iemand anders meevragen?
Ik ken verder helemaal niemand in Goes.
Ik weet het dus nog niet, denk dat als ik zeg dat ik dan wel alleen ga, dat hij toch mee gaat omdat-ie dat zielig vindt..maar dan wil hij eigenlijk dus niet, dat vind ik dan weer niet leuk. Misschien ga ik dan ook maar niet.

Net weer teruggetreind. Bijna de hele reis met een meisje gepraat die niet wist hoe ze in Friesland moest komen...ze wist zo ongeveer alleen haar eindbestemming en niet via welke stations ze daar zou komen, laat staan welke trein. Zaten we in de goede trein, was ze nog bang dat het de verkeerde was... Maar het was wel gezellig. Nu even duimen dat ik niet afgebeld ga worden voor werk van vanmiddag want ik heb echt geld nodig. -> gaat dus niet door grrr -> ok, toch weer wel..althans, misschien, maar ik krijg hoe dan ook m'n uren uitbetaald .

Laatst gewijzigd op 20-08-2008 om 12:46.
Oud 20-08-2008, 11:18
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Sommige dingen worden weer es uit hun verband gerukt en totaal verkeerd opgevat. Jammer...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 20-08-2008, 11:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik word echt enorm ziek van die auto (en alle dilemma's eromheen). Ik moet allemaal keuzes en beslissingen maken die ik helemaal niet KAN maken.
Oud 20-08-2008, 11:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
sommige dingen zullen ook echt nooit veranderen..

ik ben zooooo boos hier!! rotweerk ook!! ik moet alles maar opknappen wat niet eens bij mijn functie hoort maar de waardering krijg ik totaal niet. zometeen gesprek met een andere teamleider, ben benieuwd,.. zag alleen al dat hij net lekker liep te smoezen met mijn huidige teamleider dus volgens mij heb ik daar ook niets aan

maar goed ik trek weer allemaal conclusies..

ik bern er gewoon klaar mee. als dit zo blijft stap ik naar de manager, weat een hele stap voor mij is. ze willen hier zo per se mensne houdenb omdat er al zo veel weg gaan, nou doe er dan wat aan!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Simple-Art Topic
Cherry Springs
500 11-10-2008 14:31
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #134
Missy1234567890
4 08-09-2008 09:44
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.