Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2008, 15:24
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline

gezien of niet gezien..?!

ot.. bijna weekend...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Oud 22-08-2008, 15:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vandaag lekker gewinkeld met m'n moeder. Nieuwe lichte spijkerbroek, vestje, m'n moeder wat nieuwe dingen en leuk een high tea gedaan bij de Bakkerswinkel. Goede afleiding en het was echt gezellig. Op de terugweg van het station reden we met de auto langs de flat waar Andre woonde..
Oud 22-08-2008, 16:08
Verwijderd
Zijn wij een paar? Of een geval?
Ik leef gewoon op de grond, jij in het heelal.

Is het geen mop, een zonder clou.
Jij die maar niet reageert op wat ik doe.

Want ongewild, niet zo bedoelt,
ben ik gaan voelen voor jou wat jij ooit hebt gevoeld.

Lach het maar weg,
Send in the clowns.
Oud 22-08-2008, 17:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ieuw...

Ik wilde dus net een busje instappen, zo een met voorin een gewone deur en achterin een schuifdeur.. Rolt die schuifdeur bijna dicht dus ik denk ik doe hem weer even open. Ik zet m'n hand even neer en op dat zelfde moment trekt dat meisje dat voorin zit, de deur dicht. Met mijn pink er dus tussen.. En ik voelde dus gewoon helemaal niets he.. Ik doe rustig die schuifdeur weer open, wil m'n hand wegtrekken, gaat niet. WTF!? Nu is ie 2x zo dik als normaal en blauw en open enzo Maar hij is niet gebroken want ik kon em bewegen. Komt er een BHV-er bij, die er naar gekeken, ja flink gekneusd. Als je er veel last van hebt maar even naar de dokter. Nou wat wil die dokter gaan doen, die zegt verbandje erom en weer naar huis. Ik begin er nu langzaam wat van te voelen, maar dat was echt eng!!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 22-08-2008, 19:35
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Whoej dat was weer eventjes met vriendje. De voorraad knuffels en kusjes die hij had meegegeven voor de afgelopen week was toch niet genoeg . En ik vond het stom dat we alweer zo snel afscheid moesten nemen en nu ga ik 'm 2 weken niet zien . Nouja, er staan wel leuke dingen op het programma (weer naar uni! jeej ) dus dat zal wel wat afleiding geven.
Vanochtend sollicitatiegesprek gehad, ging wel goed volgens mij maar ik weet dat maar de helft van de sollicitanten kan worden aangenomen. Het lijkt me wel echt een vet cool baantje.

Én vanmiddag kwam mijn nieuwe telefoon binnen . Een Nokia 6300, niet echt spectaculair maar toch wel een verbetering ten opzichte van mijn oude allergoedkoopste telefoon. Nu zit ik alleen met een probleempje: de telefoonnummers heb ik al van de oude naar de nieuwe telefoon gezet, weet iemand of je dit ook met de sms'jes kan doen? (Volgens de handleiding van mijn oude telefoon staan ze al opgeslagen op mijn sim-kaart...). Anders moet ik de allerallerliefste sms'jes weggooien die ik de afgelopen maand heb gekregen .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 22-08-2008, 20:41
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Én vanmiddag kwam mijn nieuwe telefoon binnen . Een Nokia 6300, niet echt spectaculair maar toch wel een verbetering ten opzichte van mijn oude allergoedkoopste telefoon. Nu zit ik alleen met een probleempje: de telefoonnummers heb ik al van de oude naar de nieuwe telefoon gezet, weet iemand of je dit ook met de sms'jes kan doen? (Volgens de handleiding van mijn oude telefoon staan ze al opgeslagen op mijn sim-kaart...). Anders moet ik de allerallerliefste sms'jes weggooien die ik de afgelopen maand heb gekregen .
Als ze echt op je sim-kaart staan is het gewoon een kwestie van sim-kaart in je nieuwe telefoon stoppen en dan staan ze op je nieuwe telefoon. Als ze niet op de sim-kaart staan is er volgens mij nog een mogelijkheid om ze alsnog op je sim-kaart te zetten maar pin me daar niet op vast en vraag me niet hoe het moet .

Ik luister naar Popstars (oid) wat mijn moeder en zusje zitten te kijken en ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte, wát een sneue mensen zeg!
Morgenvroeg weer werken, heb er niet echt zin in maar het is maar eventjes én het verdient lekker.
Net mijn haren geverfd en het is echt góed geworden. Mijn haren waren de laatste tijd heel licht geworden terwijl mijn wenkbrauwen nog steeds bijna zwart zijn en nu passen mijn haren er weer perfect bij. Nu nog even deze week naar de kapper en dan ben ik weer klaar voor de komende 3 maanden haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-08-2008, 21:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wow, intensieve dag. Vanochtend vroeg werken, wat niet heel erg was maar ben vanaf half 8 al in touw en geen moment rust gehad. Tot 1 uur gewerkt, daarna thuis dingen moeten regelen, mailtjes, boeken, kaartjes sturen etc. Toen naar de stad gegaan, dingen ruilen, kopen, biebpas fixen etc. Vervolgens door naar therapie, ben toch maar gegaan en uiteindelijk echt een goed gesprek gehad, dus ben blij dat ik toch ben geweest. Daarna op de fiets snel iets eten en direct doorrijden naar m'n werk, de avonddienst. Om half 10 thuiskomen en dan te moe zijn om nog te eten of te praten. Ben net driekwartier thuis en ik ga slapen. Ik kan niets meer, ik ben helemaal op, en het drukke weekend moet nog beginnen. Maar blijf opvallend positief voor mijn doen, even doorzetten nog.. Het praten over am vandaag bij therapie heeft me ook wel geholpen, maar liet ook wel weer zien dat ik er nog lang niet ben.. Pff, ik moet slapen, ik kom niet eens meer goed uit mijn woorden.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-08-2008, 21:46
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Ik heb hier om 8:35 ook nog niemand op msn. =/

De klok rondgeslapen de afgelopen nacht en voel me alweer een stuk beter.
Ik zat al bijna in de bus op weg naar werk man

Werken was fijn, afleiding. Lag gister al om kwart over 9 in bed en sta weer een beetje emotioneel op 2 benen. Ben nu wel weer moe, ga naar bed en morgen weer eens werken.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .

Laatst gewijzigd op 23-08-2008 om 07:29.
Oud 22-08-2008, 22:25
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nijn*: Nee, ik heb me ingeschreven voor de tweede introductie. Ik wist niet eens dat er ook een derde was. Wanneer is die?

Ot: ik ben zo lekker aan het schrijven. <3 Ik wist niet eens dat ik zo'n wereld had in m'n hoofd, maar alles wat ik schrijf, ben ik zelf ook een beetje - of kan ik me in elk geval voorstellen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-08-2008, 03:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ No shit, gaan jullie allebei bij Biton?! Dan ben ik onderhand verplicht me ook voor de tweede IK in te schrijven, aangezien ik dan bijna de helft van de vereniging persoonlijk ken.

Eerste IK is normaliter het leukst omdat je dan op kamp kunt, maar deze keer was de balans meisjes/jongens 4/17 (absoluut diepterecord) en was ik bovendien al overgehaald door Bitonvrienden dat áls ik me aan zou melden, ik het de tweede IK zou doen omdat ze daar dan zouden begeleiden/langskomen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 23-08-2008, 03:22
Verwijderd
Als ik een studentenverenigingtype zou zijn zou Biton denk ik ook mijn eerste keus zijn, jammer alleen dat naar mijn idee Biton zich iets teveel neerzetten als alternatief en dat is niet echt mijn ding!
Oud 23-08-2008, 07:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sylph: ik ben ook helemaal geen studentenverenigingstype, daarom wil ik het toch juist proberen
@ Roosje: de 3e introductie is in februari pas, omdat ik niet op de UIT was, kon ik me niet inschrijven voor de 1e of de 2e.

OT: Geez.. Wat een nacht/ochtend. Het hele huis (vooral in mijn kamer) lekt hier.. ik hoor alleen nog maar gedruppel van water in plastic bakjes.. Pff, iedereen meteen wakker, iedereen chagerijnig. Heb zo kort geslapen, voel me echt onwijs moe.. En als dit de enige dag is die ik kan overnemen als A. weggaat, hmm dan is voortaan de hele zaterdag brak. Aarhg. En nu weer aan het werk, please laat het even een kwartiertje droog zijn straks.. ik heb mijn regenpak mijn hele leven nog niet zo vaak gezien als in deze week geloof ik.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-08-2008, 08:41
Verwijderd
muha
vanavond weer noorderzon
iedereen applaudisseren voor de jongens in de vijver vnaaf!
gister was ook echt weer zo tof <3
Oud 23-08-2008, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Maar hij is niet gebroken want ik kon em bewegen.
Dat hoeft niets te zeggen. Ik zou voor de zekerheid toch even langs de dokter gaan en liefst ook even foto's laten maken. Dan weet je tenminste zeker dat het echt niet gebroken is. (Dan blijven er nog genoeg andere opties over, maar goed... )
Oud 23-08-2008, 10:13
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
weekend..

Brief van de klachtencommissie van Altrecht. Ze spelen het hard, en hart tegen hart. Ze wilde geen bemiddelingspoging nee, een hoorzitting...
Ik ken de mensen die altrecht vertegenwoordigen niet, alleen M. De band die we hadden betekende niks voor haar. Het doet haar geen pijn, maar mij wel...

Een mail van de hogeschool. Leuk... heel leuk.. Nu weet ik het rooster voor aankomende week en ik wil er gewoon bij zijn. Maar dat zal niet gebeuren..
Oud 23-08-2008, 12:27
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Als ze echt op je sim-kaart staan is het gewoon een kwestie van sim-kaart in je nieuwe telefoon stoppen en dan staan ze op je nieuwe telefoon. Als ze niet op de sim-kaart staan is er volgens mij nog een mogelijkheid om ze alsnog op je sim-kaart te zetten maar pin me daar niet op vast en vraag me niet hoe het moet .
Hmm... mijn telefoon kopieert ze niet. Nu heb ik ze maar overgeschreven en ik wacht gewoon totdat er weer nieuwe lieve sms'jes binnenkomen .
Verder sliep het zo honderd keer fijner tegen hem aan maar ik moet niet zeuren want er zijn mensen die elkaar veel langer niet zien. En ik heb lekker gefietst vanochtend
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 23-08-2008, 14:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gedoe altijd met broeken. Ik heb gister een heel mooie dieselbroek gekocht, maar nu zit ik steeds te kijken of 'ie niet iets te kort is, het is echt maar 1 cm. Zucht, ik ben echt bang dat het eruit ziet als hoog water, wat helemaal niet zo is want hoogwater is tot bijna aan je enkels. En als ik zit komt hij net zo hoog als al m'n andere broeken, maar aagh het is zo'n obsessie... Dan denk ik er weer aan dat ik net die andere broek had moeten komen die minder mooi zat maar wel iets langer was. Jezus, 2 cm korter dan m'n andere (iets te lange) spijkerbroeken, kom op, ik ben echt gek.
Oud 23-08-2008, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Gedoe altijd met broeken. Ik heb gister een heel mooie dieselbroek gekocht, maar nu zit ik steeds te kijken of 'ie niet iets te kort is, het is echt maar 1 cm. Zucht, ik ben echt bang dat het eruit ziet als hoog water, wat helemaal niet zo is want hoogwater is tot bijna aan je enkels. En als ik zit komt hij net zo hoog als al m'n andere broeken, maar aagh het is zo'n obsessie... Dan denk ik er weer aan dat ik net die andere broek had moeten komen die minder mooi zat maar wel iets langer was. Jezus, 2 cm korter dan m'n andere (iets te lange) spijkerbroeken, kom op, ik ben echt gek.
Hmm, ik ken het probleem met broeken kopen wel ja. Zelf vind ik het lastig dat ik enorm brede heupen heb, waardoor de broek of te lang is, of hij is qua lengte goed, maar dan passen m'n heupen weer niet fatsoenlijk. Als ik ga zitten dan zit die broek ook ineens best hoog, maar als ik sta zit ie gewoon goed, maar dat is wel normaal geloof ik.
Oud 23-08-2008, 14:18
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja pff, ik heb dan ook weer brede heupen, maar vrij dunne bovenbenen in verhouding. Maar bij een maat groter is 'ie vaker wel weer langer.
Oud 23-08-2008, 14:31
Verwijderd
Allstars eronder
Oud 23-08-2008, 15:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Broeken zijn gewoon vreselijk. Ik heb ook altijd het idee dat níemand ze past, dat gewoon iedereen problemen heeft met kopen. Dat vind ik dan wel weer troostend En ik wil altijd zo graag gewoon volwassenbroeken, zodat ik met talloze veel te grote broeken op zit gescheept Ach, het maakt toch ook niet uit als je kleren niet allemaal precies perfect zitten?

OT: Het was leuk in Texel, ik had echt een vakantiegevoel hoewel het meer een logeerpartijtje was. En toen kwamen we terug en lag er een brief van de universiteit op me te wachten en op internet allerlei nare berichten en hmpf, waarom toch.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-08-2008, 15:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ach, het maakt toch ook niet uit als je kleren niet allemaal precies perfect zitten?
Ik zie genoeg lange meisjes waarbij de broeken rond de enkels zweven en mijn broeken vallen altijd tot op de grond, dus een keertje een broek die niet zo heel lang is is natuurlijk geen ramp, mja je betaalt er wel weer geld voor enzo. Ik heb net nog even gekeken met all stars en ik geloof dat het wel kan.
Oud 23-08-2008, 16:46
Verwijderd
Spore Creature Creator is eigenlijk best vet! Zou de echte versie wel willen hebben. Had net voor het eerst de demo gespeeld en dat was al best leuk.

Heb alleen niet meer zoveel zin in de "intro". Wss sporten en laat ik nou iets niet leuk vinden en laat sport nou net iets zijn waar ik onzeker van word.-_- Achja, zal wel goedkomen enzo.

Dadelijk wel die overheerlijke roerbakmie maken en hopelijk smaken de hamblokjes er net zo lekker bij als die tofushizzle.<3

Eigenlijk wil ik al mijn charmedbox opnieuw kijken, maar dat kan ik beter bewaren voor als ik in mijn eentje ben en minder te doen heb.

Ik heb wel echt ontzettend veel zin in het nieuwe schooljaar! Wss betere punten halen (ook al is dat niet zo moeilijk). Hopelijk een leukere klas (hopen dat die 2 meiden die ik al "ken" bij me in de klas komen). Ik hoop ook zo ontzettend erg dat ik er nieuwe vrienden maak, want die kan ik wel gebruiken. Ik heb wel goede vrienden, maar die kan ik niet vaak zien, omdat ik er best ver vandaan woon.

Ook heb ik zin om lekker op mijn kamer te zitten, dan thee te drinken, wierrookje aan en dan charmed kijken ofzo.^^ Of een boekje lezen, of een muziekje aan en msnen, gamen...<3
Oud 23-08-2008, 16:49
Verwijderd
Wil ik dus eigenlijk posten dat ik nieuwe kleren, en dus ook een nieuwe broek gekocht heb, zie ik net alle klerenkoop-ellende hierboven Maar goed, nieuwe kleren dus, en ze staan stiekem hartstikke goed. Een klein beetje afvallen nog, dan stabiliseren en dan ben ik tevreden. Verder ben ik moe, en moet ik zometeen ook nog eens de nachtdienst in. Ik word altijd zo melancholisch van werken in de nacht. Of eigenlijk begint dat gevoel nu al. Bah.

Laatst gewijzigd op 23-08-2008 om 17:02.
Oud 23-08-2008, 17:32
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
<ik vind het best vervelend dat ik nu alleen met mijn moeder in Berlijn zit, waar het internet maar beperkt toegankelijk is en mijn vrienden heel ergens anders zitten, terwijl ik met ze wil praten en knuffelen want ik mis ze zo. Ze lijken een beetje gebrekkig met het terugsms'en momenteel, maar misschien ligt dat aan mij. Ironisch genoeg, als ik me zo kut met peren voel als nu zou ik normaal gesproken André sms'en, maar eh. Jah.
Ik wil naar huis! Vrijdagavond was het vooral vervelend dat iedereen die ik ken die hem kende niet in debuurt was, dat is echt heel naar. Dinsdag ben ik weer thuis, gelukkig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 23-08-2008, 18:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
[QUOTE=Cherry Springs;28054315] zou ik normaal gesproken André sms'en, maar eh. .[/QUOTE
Bijna altijd als ik goed gewinkeld heb smste ik Andre omdat hij altijd m'n nieuwe kleren wilde bewonderen (of stiekem mij denk ik, maar dan had hij een geldige reden om te kijken ) maar dat kon dus gister ook niet echt..
Oud 23-08-2008, 20:35
kroot
kroot is offline
@ sonho: hoe was je vioolles?

Bruiloft gisteren was heel gaaf. Morgen als ik me er zelf toe kan zetten, weer sporten. En ik heb net sinds heel lang weer gedrumd!
Oud 23-08-2008, 23:15
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Even hart luchten: Ben ik eindelijk gelukkig met mijzelf, merk ik ineens dat ik gelukkiger met mezelf ben dan met mijn vriendje

Klote Muphy's law ook altijd.
Oud 23-08-2008, 23:30
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
vandaag lang gepraat met een vriend, die leidinggevende is een hotel... en daar een paar dagen geleden een zelfmoordslachtoffer aantrof.

"Hoort bij het vak", zei de recherce. Maar toch raakt het!
Oud 24-08-2008, 07:43
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Persoonlijk vind ik dat onzin van die recherche.
Oud 24-08-2008, 08:11
Verwijderd
Zouden ze dat ook tegen een treinmachinist zeggen?

Ik vind het trouwens ook onzin. Bij het vak van de recherche hoort het misschien inderdaad (en misschien is het voor hen de manier om er mee om te gaan?), niet bij andere vakken.
Oud 24-08-2008, 10:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vannacht eindelijk goed en lang geslapen en niet naar gedroomd. Ik voel me ook echt weer fris en fruitig, deze week kan ik wel aan. Gister belde een vriendinnetje uit Utrecht en die zei heel lief dat ik echt ook om mezelf moest denken en lekker moest gaan slapen als ik moe was. En twee andere vriendinnetjes hier waar ik gezellig thuis biertjes mee had gedronken zeiden ook toen zij uitgingen naar bed moest gaan en een beetje uit moest slapen. Zo lief dat ze om me denken. <3
Oud 24-08-2008, 11:01
Redhair
Redhair is offline
Zo, ons internet was afgesloten maar hij doet het weer.

Ik ben labiel, de laatste tijd. Heb echt geen geld meer. Mijn rekening is bevroren, al een poosje geen vaste lasten en zorgverzekering betaald, mijn mobiel is afgesloten. Heb hulp gezocht en ook meteen gekregen. Geen wachtlijsten, geen gedoe. Maandag tweede afspraak. Ze gaat me helpen met een mogelijke uitkering, met motivatie, met orde op zaken stellen. Ze kan met schuldeisers onderhandelen. Ben blij dat ik er heen ben gegaan en het allemaal zo snel kan. Mijn emotionele toestand komt een groot deel door het geld. Ook een klein baantje gevonden. Zwart, vier uur per week, 75 euro. Echt fijn, kan ik tenminste eten en dergelijke van betalen.

Tussen vriendje en mij gaat het echt goed. Hij zegt dat ik zo lief ben de laatste tijd. Ja, vijf maanden hebben we wat, maar nu vindt hij me pas lief. Geen afstandelijke of kille buien meer, geen gebitch meer, niet meer zo afzetten tegen mijn gevoel.

Heb op lowlands gewerkt maar dat was geen succes. Het werken was wel leuk, maar bijna iedereen waarvan ik verwachtte dat ze op ll waren, bleken er niet te zijn, waardoor ik in mijn vrije tijd eigenlijk alleen mijn exscharrel had. Was eerst nog leuk, maar hij wilde seks, ongeacht het feit dat we allebei een relatie hebben. 'Niemand hoeft het te weten' zei hij. Viel me echt van hem tegen.
En underworld, tja, dat viel ook tegen. Ze deden het goed hoor, maar de sfeer was niet leuk. Mensen die midden in de tent stil stonden, wachtend op born slippy. Underworld is meer dan born slippy. Moest zondagnacht ook nog werken maar heb in de ochtend mijn bandje doorgeknipt, zodat ik het terrein niet meer op mocht.

N. moet uit mijn hoofd. Ik trek het niet meer. Gaat het ooit over? Waarom heb ik altijd zo'n moeite gehad met N.? Als hij weer eens pleite was miste ik hem, zo ging het altijd, maar dan wist ik ook dat hij weer terugkwam. Ik miste hem dan maar zag hem niet steeds, werd er niet mee geconfronteerd. Maar onze verhouding maakte een definitief einde aan alles, ik mis hem, ik ben woedend, ik wil steeds weer als ik hem zie hem de huid vol schelden, helemaal ontploffen, maar ook dat alles nog was zoals het was voor het uitkwam.
Nu zie ik hem ook vaak, waardoor ik aan hem blijf denken.
Twee weken geleden waren we op een feestje. Hij, zijn vriendin en ik. Het was zo ontspannen, heel bijzonder. Zij stonden gewoon recht achter me te dansen, vriendin kon me in principe aanraken. Er was geen spanning, vriendin had geen haatdragende blikken, we negeerden elkaar gewoon lekker en werden niet gestoord door elkaars aanwezigheid. Tot ik bij de bar stond en N. aan de andere kant recht tegenover me was gaan staan. Hij keek me aan, beetje zielige blik. Wat wil je nou jongen? Later liepen hij en vriendin langs me heen, genoeg ruimte, maar toch raakte N. en ik elkaar. Wat wil hij nou? Wat moet ik ermee? Donder op uit mijn kop. Vandaag is hetzelfde feestje weer, ben benieuwd of zij ook komen. Hoe het vandaag gaat.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 24-08-2008, 14:42
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Okee.. Ik weet het niet. Dit is niet eerlijk. Ik weet dat het druk is, maar dat is het altijd. Nu zal het een kwestie zijn van een beslissing nemen. Ik verwacht niets, ik verwacht alleen een keer praten. En ja, dat is moeilijk. Dat wordt moeilijk. Maar willen we nou eens eerlijk weten hoe het zit of niet?!
Of heb je het nu ineens los gelaten...
Reageer.. iets..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3

Laatst gewijzigd op 24-08-2008 om 14:49.
Oud 24-08-2008, 16:21
Verwijderd
Waar komt het ineens vandaan? Maar waarom zou ik me er ook nog over verbazen, het gaat altijd zo, een -stemming komt altijd zonder waarschuwing, als iets wat niet zag aankomen. Ik voel echt zo leeg en klote en welke fucking reden heb ik daar voor.. als ik het zelf niet was zou ik mezelf slaan en door elkaar schudden, wat zeur je nou.
Maar ik ben te neergeslagen om er ook maar iets aan te doen.
Oud 24-08-2008, 16:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
knuffel @ Ifeellikerain!

morgen.. vraag me af hoe het zal zijn.. vreemd..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 24-08-2008, 16:39
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
haa redhair is er weer ({})

hmm...leven leven..
het is weer aan...
maar hij is vreselijk down...al een tijd...het schiet niet op....
weken lang in je eentje lopen, het is pure simpele eenvoud vergeleken met serieuzere depressies.

honderdenkilometersveeldrugsennogsteedsgeenstapverder!?
Maar dat was mijn leven he, het is onweerstaanbaar het leven, het bruisende wereldje, de levendige chaotische bende van reizen feesten dingen doen die niet mogen. Laatst was ik weer opgepakt, ik moest een nachtje in de cel zei meneer de agent, maar ik praatte me er onder uit, allicht allicht allicht. Ik manipuleer bij het leven. Ik leef bij het leven. Ik maak een chaos en ik voel en ik ach ach ach. De helft van het jaar ben ik weggeweest, misschien anderhalve maand op school geweest dit jaar....hooguit....endan nog zo'n paar dagen per week. Nee hoe lief en netjes ik me ook voor doe. men moest eens weten.

" Ik werd wakker met het gevoel; een mens moet wat. Ik besloot te lopen, ik liep en liep. De sterren leken mijn enige vrienden, De spullen die ik meedroeg, alles wat ik nodig had voelde als een last bij elke stap. Is dat hoe het zit? Wat je nodig denkt te hebben, wat je mee wilt nemen, wat je hebt is slechts een last? Ofnee, het was praktisch, een slaapzak, een mes, een zaklamp, een kaars, een matje, een poncho, een bidon.....maar wat hier en nu praktisch bleek te zijn....wat heb ik nodig? Ik dacht liefde, ik dacht aandacht. Ik wilde onafhankelijkheid, onkwetsbaarheid, ik zocht en vond het niet. Men leeft in onvermijdelijke verbondenheid, afhankelijkheid. Zonder jou geen mij. Zonder zonder zonder....ik kan niet alles achterlaten, hoe hard ik ook naar vrijheid streef.
__________________
never get old
Oud 24-08-2008, 17:54
Verwijderd
Gun mensen met aandacht te kort geen aandacht....
Mensen die Mindfucken zijn fucking sneu.
Jammer dat er zoveel zijn die daar van genieten.
Ach zolang ik me her haal ben ik tevreden.
Oud 24-08-2008, 18:11
Verwijderd
Ik mis mijn vriend nu al en hij is misschien net 2 uur weg. Hij was 2 weken hier en dan is het zo raar als hij ineens weg is. Maarja, gedurende het school/werkjaar wonen we onderhand bij elkaar, dus ik moet niet zeuren.(a) Morgen zie ik hem trouwens weer.(a) Wat ben ik blij dat hij zoveel om me geeft.

Ik word al bijna 19. Bleh, wat oud. Ik vind 18 eigenlijk al te oud, haha.(a) Wel gaaf dat ik dan 1 v/d oudste ben van de klas.

En wat mis ik bepaalde delen van vroeger. Het thuis wonen, toen mijn broer en zus nog niet op kamers zaten... Ik mis mijn kamertje daar echt en ik mis beide huizen ook heel erg (ouders zijn gescheiden). Nu woon ik al een hele tijd op kamers, hopelijk gaat dit ook als thuis voelen, samen met mooie herinneringen.

Ook mis ik alle aandacht die ik vroeger kreeg. Zoals op msn, als ik of diegene zelf online kwam: Hey Faded-Awaaaaay! En nu spreekt er nog nauwelijks iemand me aan. En wat mis ik 1 bepaald persoon ook. Hij is best veranderd, helaas. Tegelijkertijd is hij ook precies hetzelfde. Misschien is het eigenlijk gewoon dat hij mij nou nauwelijks aandacht geeft. Dat is het denk ik. Mis die aandacht, liet me altijd ontzettend goed voelen besef ik nu. Zou willen dat ik hem nog eens zag, want ik kon altijd ontzettend goed met hem praten en het was ook gezellig als we rl bij elkaar waren.

Wel heel fijn dat ik nu met 1 (wss 2) vrienden een soort van ruzietje heb bijgelegd. Ik heb het tegen 1 iemand gezegd en die zou nog een goed woordje voor me doen bij de ander.
Oud 24-08-2008, 20:08
Verwijderd
Oh wat een concert. De dirigent maakte een fout, heel vaag en toen hebben we de slotnoot van één deel niet gespeeld. Heel raar. Maar het ging sowieso niet zo goed, maar na de pauze wel beter.

En verder ben ik moe en voel ik me rot, maarrrr morgen beginnen de lessen eindelijk weer en daar heb ik wel zin in...
Oud 24-08-2008, 21:41
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Net terug van optreden, ging voor mn gevoel niet echt lekker maar wel goeie reacties gehad. Nog ff zitten ouwehoeren met de andere bands en was erg gezellig.

Ik trek t op t moment alleen erg slecht dat van me verwacht wordt dat ik maar ff een antwoord moet hebben. En ookal is t antwoord alleen 'ja' of 'nee'. de hele kwestie is zo ingewikkeld. Eerst helemaal nix, dan ineens weer heel hefig, besloten om te stoppen en dan toch ineens dit. Geef me ff tijd, iets dat ik dit weekend amper gehad heb. Iig geen tijd om t te overdenken enzo...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 25-08-2008, 01:12
Verwijderd
*spint*
Oud 25-08-2008, 06:44
Verwijderd
Ik heb echt een hilarische nacht gewerkt net. Nu lekker slapen.

Ik hoop dat alle mensen die vandaag naar het afscheid van Andre/Sperzieboon gaan een mooi en waardig afscheid zullen ervaren en dat ze de steun en troost bij elkaar kunnen vinden die ze nodig hebben. Opdat het ondanks alle verdriet een moment van samenzijn en herinneringen ophalen kan zijn.
Oud 25-08-2008, 09:18
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik word gek van de chaotische gedachten in mijn hoofd. Het verdriet.
Ik kan er geen vat op krijgen en ik weet niet hoe ik afscheid moet nemen.
Het gaat alleen goed als keihard ontken dat hij er niet meer is.
Oud 25-08-2008, 09:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Op de VU en echt alleen maar om een paar boeken in te leveren, of ja, eigenlijk ben ik hier maar voor 1 omdat ik dat niet meer kon verlengen en al boete heb. Straks meteen door naar Utrecht, voor de bul-uitreiking van m'n broertje. Vanavond uiteten en dan komt vriendje ook en dan met vriendje terug naar huis waar ik de rest van de week ga typen.

Even vraagje: is het raar om nog een kaartje te sturen wanneer de begrafenis al 2 weken geleden is geweest? (echt zo zielig, iemand die ik ken van de middelbare school, waarvan 6 jaar geleden de vader overleden is en nu ook de moeder, echt vreselijk lijkt me dat )
Oud 25-08-2008, 10:03
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Missy1-9: Nee, dat lijkt me niet raar. Ik zou het juist fijn vinden, want de 1e week krijg je waarschijnlijk wel een boel post, maar daarna vergeet iedereen je ofzo. Doen zou ik zeggen!

OT: gisteren was tof, ik met m'n zusje reclamepraatjes houden voor onze vereniging en het ging best goed . 's Avonds was ik wel helemaal gesloopt, de hele dag lachen en in de zon kijken en kletsen, maar het was gezellig. Vanmiddag ga ik zwemmen met een klein meisje, want haar moeder kan niet en ze wil zo graag, dus daar heb ik wel zin in. En ik wist niet dat het kon, maar tjeez, wat mis ik vriendje. Sms'jes zijn wel lief maar vervangen hem niet en het missen wordt er ook niet minder op. Hopelijk komt dat komend jaar goed, met ik die altijd het hele weekend voor een tentamen zit te studeren enzo.
Nu moet ik mijn fiets ophalen en ik hoop heel hard dat ik word aangenomen, want dan kan ik mijn andere baantje opzeggen. Ook al is dat best leuk, het werkt gewoon niet omdat ik alles thuis moet doen en daar heb ik de discipline niet voor.
Anyway, nog een weekje vakantie en ik heb zin in dit weekend . Verliefd zijn doet je echt goed <3.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 25-08-2008, 10:50
kroot
kroot is offline
Jaja al 2 dingen gedaan die ik moest doen: langs conservatorium om bewijs van theorievakken te halen (duurt alleen een week), en OV opgehaald. Nu nog langs de bieb, zorgen dat ik mijn inschrijfgeld voor dit jaar niet hoef te betalen. HKU gemaild.
En eindelijkeindelijk werkt mijn DigiD. En dat na 2 maanden!! Hiephiep: hoera!
Mmmm en als ik met dit energieniveau weer moet gaan studeren, dan vrees ik met grote vrezen... maarja positief blijven
Oud 25-08-2008, 11:32
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik snap echt níks meer van de UU. Ik heb een aantal weken geleden een brief gekregen waarin stond dat alles goed was aangekomen maar nu hoor ik weer allerlei mensen praten over een collegepas die ze al binnen hebben en ik heb dus helemaal niks ontvangen. En ik heb dus ook geen idee of ik me nu al voor vakken moet inschrijven want daar heb ik dus ook geen papieren van, of dat dat pas na de intro komt...
Pff, dadelijk maar weer eens bellen want volgende week moet alles wel geregeld zijn.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 25-08-2008, 11:36
Verwijderd
@Dith: De collegekaarten worden niet voor alle studenten tegelijk verstuurd. Het is dus heel goed mogelijk dat alles goed is aangekomen, maar je collegekaart nog verstuurd moet worden/nog aan moet komen, terwijl anderen hem al hebben. Ik weet niet of het bij alle studies zo is, maar er zijn iig studies waar je voor de eerste vakken van het eerste jaar automatisch wordt ingeschreven (en soms ook voor de rest). Mijn ervaring is dat het op de UU allemaal heel behoorlijk geregeld is. Inderdaad even bellen om het na te vragen, want wellicht maak je je wel druk om niets en dat zou zonde zijn.
Oud 25-08-2008, 12:46
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
@Dith: De collegekaarten worden niet voor alle studenten tegelijk verstuurd. Het is dus heel goed mogelijk dat alles goed is aangekomen, maar je collegekaart nog verstuurd moet worden/nog aan moet komen, terwijl anderen hem al hebben. Ik weet niet of het bij alle studies zo is, maar er zijn iig studies waar je voor de eerste vakken van het eerste jaar automatisch wordt ingeschreven (en soms ook voor de rest). Mijn ervaring is dat het op de UU allemaal heel behoorlijk geregeld is. Inderdaad even bellen om het na te vragen, want wellicht maak je je wel druk om niets en dat zou zonde zijn.
Bedankt . Heb net even gebeld en ik stond helemaal perfect ingeschreven dus collegekaart is gewoon nog even afwachten. En iedereen werd inderdaad het eerste half jaar automatisch ingeschreven, gingen ze deze week mee beginnen en dan kon ik mijn rooster gaan bekijken.
Ben nu wel wat opgeluchter en heb er wel wat meer zin in hoewel ik wel tegen de eerste dag opzie. Heb kunnen regelen dat ik de dag ervoor al mijn spullen kan komen brengen naar mijn kamer dus dan voelt het wat minder 'nieuw' allemaal. Maar ik moet nog even de weg zien te vinden op de fiets naar de gebouwen op de Uithof haha.

Weet sowieso eigenlijk iemand of het een beetje mogelijk is om halverwege buslijn 12 of 13 (allebei toch Centraal - Uithof?) in te stappen in de spits? Want als dat een beetje te doen is dan hoef ik tenminste de eerste dag niet meteen stresserig door Utrecht te fietsen haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Simple-Art Topic
Cherry Springs
500 11-10-2008 14:31
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #134
Missy1234567890
4 08-09-2008 09:44
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.