Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2009, 06:52
Verwijderd
Omdat ik zag dat de vorige:
http://http://forum.scholieren.com/s....php?t=1754564 vol was.

Advertentie
Oud 10-06-2009, 08:08
Alyssia
Alyssia is offline
Vandaag is mijn examengala. Ik ben zenuwachtig!
Oud 10-06-2009, 08:09
Verwijderd
Ik ben net wakker. En hij ging vroeg naar z'n werk. En nou moet ik straks echt even iets aan huiswerk doen. Al vraag ik me af wat het nog voor zin heeft. We zullen zien.

Cheia de penas
Cheia de penas me deito
E com mais penas
E com mais penas me levanto
No meu peito
Já me ficou no meu peito
Este jeito
O jeito de querer tanto
Oud 10-06-2009, 08:50
Verwijderd
Scriptiedrukteeee pfff ik ben het zooo zat en ik moet nog drie-en-een-half hoofdstuk In een maand. Uhm. Wat niet eens geheel onmogelijk is, maar m'n nieuwe vriendje leidt zo af

Aan de andere kant: over een maand vlieg ik naar Denver! Waaaaah
Oud 10-06-2009, 09:14
Cven
Cven is offline
ik. wil. niehiieett!!
Oud 10-06-2009, 09:36
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Scriptiedrukteeee pfff ik ben het zooo zat en ik moet nog drie-en-een-half hoofdstuk In een maand. Uhm. Wat niet eens geheel onmogelijk is, maar m'n nieuwe vriendje leidt zo af

Aan de andere kant: over een maand vlieg ik naar Denver! Waaaaah
QTF
Alleen ik vlieg naar New York
Oud 10-06-2009, 09:40
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah, ik had helemaal niets gezien dat ik 'm volgemaakt had

Vandaag weer gaan sporten, pilates. Ik denk dat het wel leuk is als ik het wat vaker heb gedaan en wat meer kan doen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-06-2009, 09:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb bericht en ik ben in eerste instantie niet toegelaten, maar ik sta op de wachtlijst. Dat betekent dat ik alsnog kan worden toegelaten mits er nog studenten afvallen of niet op tijd hun bachelor afronden. Maar ik weet natuurlijk niet waar ik ergens op die wachtlijst sta en misschien valt er wel niemand af.

Gelukkig weet ik wel min of meer zeker dat ik nog even aan het werk kan blijven hier, waarschijnlijk t/m september, maar ik ben wel toe aan iets anders, iets waarbij ik weer mag nadenken. Ik weet echt niet wat ik nu moet. Nouja, in elk geval hier blijven werken totdat ik het wel weet.
Oud 10-06-2009, 10:22
Verwijderd
Peru radio for the win!
En nou moet ik echt iets doen. Grmbl.
Oud 10-06-2009, 11:09
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Vandaag is mijn examengala. Ik ben zenuwachtig!
Geniet ervan!

Mijn papa had kapotte tennisschoenen en toen heeft hij nieuwe gekocht. Blijkt dat ze binnen de garantietijd van de fabrikant kapot waren gegaan en nou kreeg hij zijn geld daarvoor terug. En voor dat geld heeft hij de Sims3 voor mij gekocht .
Heb ook een sollicitatie opgestuurd naar de Thuiszorg, voor zover ik weet hebben die altijd mensen nodig en omdat je er gewoon dik mee verdiend hoef ik niet fulltime te werken... Oooh ik hoop zo dat ik word aangenomen!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 10-06-2009, 14:51
Verwijderd
Blaa ik ben moe en ik wil niet meer
Maargoed ik wilde mn p halen en dat betekent ook mijn toetsen halen dus ik ga maar weer leren
Oud 10-06-2009, 15:43
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik heb de hele dag een prop in m'n buik. Heb totaal geen trek en als ik eet dan zit ik na een paar happen vol. Is dat gevoel nu verliefdheid? Daar ben je mooi klaar mee dan. Daarnaast heb ik vanmiddag weer 2 uur knock-out op bed gelegen, waarvoor heb ik al die slaap in hemelsnaam nodig? Om van die gekke, diepe dromen te dromen, waaruit ik dan heel verfomfaaid wakker wordt? Ik vind het maar niks.

Morgen komt hij hierheen. En daarna zie ik hem pas eind juni weer. En ik weet niet wat ik nu moet. Want een oplossing is er niet. De enige oplossing is: kijk maar hoe je jezelf voelt als je weer terug in Nederland bent.

Met meer vrijheid dan haar lief was, en nou wist ze het niet meer.
Als dit het is is dit het, en we zullen het wel zien.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 10-06-2009, 15:46
Verwijderd
Verhelderend en relaxt.
Oud 10-06-2009, 15:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Missy, jammer!

OT: Ik stroom weer over. Ik heb het veel te druk. Het zal wel zo zijn dat ik het werk naar me toetrek, maar ik zie ook niet echt hoe het anders kan. Ik ben van 12 tot 4 alleen maar bezig geweest met 'dringende' dingen doen, de rest heb ik al laten liggen. En dan moet ik dus ook nog 26 rapporten schrijven en 2 klassenbesprekingslijsten maken.
Oud 10-06-2009, 16:05
Verwijderd
En toen had ik internet op mijn kamer. Hoe relaxt! Ik ben net met een meid van het andere huis even wat gaan drinken in de stad. Dat was wel gezellig. Leuk dat ik nu toch een beetje contact krijg met iedereen. Vanochtend weer hard gesport en dat heeft me ook wel goed gedaan. Daarna wel helemaal uitgeput in bed gelegen, maar ik had vandaag toch niet zo veel te doen. Morgen heb ik een of ander onderzoek. Ik ben wel benieuwd.
Oud 10-06-2009, 17:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap niet hoe mensen met huisgenoten samen kunnen leven. Ik kan het in elk geval niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-06-2009, 18:36
Verwijderd
Jezus, hoe ben ik toch in deze relatie verzeild geraakt? Het voelt heerlijk maar het heeft gewoon geen toekomst, en ik zou zo graag willen dat ik niet hoefde te doen alsof we niks met elkaar hebben. Ik voel me zo verliefd, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat we er een punt achter moeten te zetten. Hoe moet dat nou? Ik wil praten, maar er is niemand met wie ik dat kan doen en bah, waarom is alles toch zo verdomd ingewikkeld?
Oud 10-06-2009, 18:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Rasmusje: als je wil kan je altijd een pm sturen

Ik voel wel echt aan m'n lijf dat ik ben gaan sporten... Maar nu even huiswerk maken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Ads door Google
Oud 10-06-2009, 18:59
Verwijderd
Citaat:
@Rasmusje: als je wil kan je altijd een pm sturen

Ik voel wel echt aan m'n lijf dat ik ben gaan sporten... Maar nu even huiswerk maken
Als je geen moeite hebt met lange verhalen zou ik dat denk ik wel graag doen. Niet nu direct, want het kost me nogal veel tijd om iets goed te verwoorden, maar als ik je mag pm'en zou ik dat wel fijn vinden. Dankjewel in ieder geval.
Oud 10-06-2009, 19:26
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Jeetje, dit had ik nou ook weer niet verwacht... hij ziet het allemaal veel te serieus en dat is te frustrerend voor woorden. Daardoor wordt het allemaal alleen maa rmoeilijker. En ik snap dat hij ermee zit dat het nog niet zo lang uit is enzo maar toch ... en ik vind dat hij best mag terugsmsen op een normaal smsje. Grr. Pfoe dat is even van de zevende hemel naar erg-koud-op-de-grond...

Edit: Nouja, zevende hemel, ik vond hem gewoon superleuk en wou kijken óf er iets uit kwam en wat dan. Het frustreert me echt dat hij zo moeilijk doet en nu niks laat horen.
Oud 10-06-2009, 20:21
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Net naar de open dag van lerarenopleiding maatschappijleer geweest en ik ben echt overtuigd. Het lijkt me écht iets voor mij en het voelde heel fijn en vertrouwd, gewoon heel relaxed, informeel etc. Ik zit er zelfs over na te denken om mee te gaan op introductiekamp terwijl ik kampen haat.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 10-06-2009, 21:20
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Als je geen moeite hebt met lange verhalen zou ik dat denk ik wel graag doen. Niet nu direct, want het kost me nogal veel tijd om iets goed te verwoorden, maar als ik je mag pm'en zou ik dat wel fijn vinden. Dankjewel in ieder geval.
Je mag me altijd pm'en wanneer je het je lukt en je er behoefte aan hebt. En of het nou een lang of kort verhaal is dat maakt niets uit, maar ik sta voor je klaar
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-06-2009, 21:36
Verwijderd
Oh echt, mannen. SERIEUS. *slaat hoofd tegen muur* of beter: *slaat zijn hoofd tegen muur*
Niet dat ik iets van m wilde, maar toch. Woorden zijn te makkelijk.. En wie is er nou zo stom om 2 vriendinnen te versieren? Tegelijkertijd? Dat lekt toch uit? Vooral als ie om haar te versieren allemaal dingen gaat lopen liegen. Neee hij heeft helemaal niet de hele avond bij mij gestaan. En neeee hij wilde me helemaal niet zoenen. En neee hij vond me helemaal niet interessant. En hij heeft ook niet gezegd dat hij het leuk vond dat ze eerder naar huis ging, want dat was er alvast eentje minder in de buurt.. Nou, mooi wel dus. En nu voelt meneer zich flink lullig, met 2 meiden die zn woorden tegen hem gebruiken.
Oh haha. Of ie kan bellen voor uitleg. NEE. Gozer, ik heb een vriend, ik vind je aardig en gezellig en meer niet, en je bent sneu als je 2 vriendinnen gaat versieren en daarover liegen. Exit.
Oud 10-06-2009, 21:56
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Net naar de open dag van lerarenopleiding maatschappijleer geweest en ik ben echt overtuigd. Het lijkt me écht iets voor mij en het voelde heel fijn en vertrouwd, gewoon heel relaxed, informeel etc. Ik zit er zelfs over na te denken om mee te gaan op introductiekamp terwijl ik kampen haat.
Klinkt goed
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 11-06-2009, 00:36
Verwijderd
Ik hoor te slapen nu, maar ik kan echt niet slapen. Ik weet niet wat het is. Ik voel me gewoon te goed op het moment en het liefst zou ik nu nog beginnen aan een opleiding en weer direct thuis gaan wonen. Maar ik denk dat ik mezelf dan een beetje overschat en binnen een paar weken helemaal gebroken weer opgenomen word. Dusss rustig aan. Na 1 goede dag word ik al helemaal hyper en denk ik dat het nooit meer fout kan gaan ofzo. Voelde ik me maar elke dag zoals nu. Maar goed, probleem nu is dus dat ik niet kan slapen omdat ik hyper vrolijk ben. Lang leve internet op mijn kamer zodat ik nu dus lekker hier kan spammen. Misschien ga ik wel direct even naar opleidingen zoeken. Nooit verkeerd toch?
Advertentie
Oud 11-06-2009, 03:33
Verwijderd
Nog steeds niks geslapen. Ik moet zo veel doen vandaag, dat trek ik zo echt niet. Ja nu ben ik nog steeds hyper wakker, nog wakkerder dan ik normaal overdag ben, maar hoe dat over een paar uur is weet ik niet. Ik ben al twee keer een kopje thee gaan drinken bij de nachtdienst, nog een sigaretje gerookt, van me af geschreven en nog eens uren in bed gelegen zonder een oog dicht te doen. Gelukkig zou de nachtdienst doorgeven dat ik niet geslapen heb, zodat mijn programma zo een beetje aangepast kan worden hopelijk. Misschien maar niet mee gaan poolen...
Oud 11-06-2009, 08:56
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Net naar de open dag van lerarenopleiding maatschappijleer geweest en ik ben echt overtuigd. Het lijkt me écht iets voor mij en het voelde heel fijn en vertrouwd, gewoon heel relaxed, informeel etc. Ik zit er zelfs over na te denken om mee te gaan op introductiekamp terwijl ik kampen haat.
Leuk dat je jouw studie gevonden hebt!

Mijn examengala was echt wel leuk! ^^ Iedereen zag er vet mooi uit, het was gewoon gezellig. Ik had wel vreselijke pijn in mn voeten, maar ik heb het de hele avond uitgehouden En de helft van de leraren was dronken en dat was grappig xD De oude conciërge kwam zelfs nog langs! Dat was echt heel leuk. Die was afgelopen jaar weg gegaan omdat hij de school te groot vond worden, maar hij kwam nog wel even langs want hij kent ons natuurlijk nog allemaal.
En ik vond het wel een beetje eng bij de aankomst, al die mensen kijken enzo. Opeens was ik middelpunt van de belangstelling! Naja, heb ik dat ook maar eens gedaan. Maar ik denk niet dat ik beroemd moet worden haha!
Ik zal binnenkort nog een keer een foto posten van hoe mijn vriendje en ik er uit zagen
Oud 11-06-2009, 10:56
Verwijderd
Tof om te horen dat je genoten hebt, Alyssia. Fotos inderdaad!

Ontopic: mijn Peruaanse mama heeft voor mij tickets geregeld van Lima naar Tumbes en een retourtje Lima-Cusco. Alles bij mekaar slechts 300 dollar. Nu krijg ik alweer positieve heimweekriebels! En die worden alleen maar versterkt enzo. Pffff. Ik ga volgende week weer lekker veel zumba doen om de moves een beetje in t lichaam te krijgen en vooral te houden, en de weegschaal gaf een aardig getal aan en m'n dieet gaat hartstikke goed. Volgende week vrijdag moet ik weer naar de dietiste, en ik moet en zal dan m'n voorlopige streefgewicht hebben. Ik wil het niet weer verpesten, en dat zal me niet gebeuren.

Para darte mi vida, yo volveré
Oud 11-06-2009, 11:47
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Volgende week dinsdag gesprek bij het UWV. Gelukkig heeft m'n vriend vrij kunnen regelen en kan dus mee. Vind ik zeker fijn, vooral omdat overal ook word aangeraden iemand mee te nemen. Toch ben ik bang dat ze me 'te goed' vinden voor een uitkering... Nouja, afwachten maar, en daarna zien we wel weer verder...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 11-06-2009, 12:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik schrijf ongeveer een zin per uur. Maar als dat allemaal goede zinnen zijn, dan heb ik aan het eind van de dag wel een stuk of vijf verbeteringen aangebracht. En als ik dat dan maandag, dinsdag en woensdag ook weer doe, dan is mijn scriptie al wel een stuk verbeterd.

Morgen naar Enschede, dat is ook echt aan de andere kant van de wereld zeg. Moet ik om zeven uur weg om om tien uur daar te zijn En 's avonds nog terug naar Brabant ook, dat gaat helemaal een eeuw duren
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-06-2009, 12:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: zonde

Ik heb last van mijn knie Vanmorgen voelde het eerst alleen een beetje dikkig ofzo, maar niks te zien. Daarna deed het wel echt zeer en ik kan niet hurken. Het is nu wel een beetje weggetrokken, want eerst kon ik helemaal niet met gebogen knieen zitten wat lekker handig was in de bus. Vooral traplopen doet nog wel zeer, verder voelt het alleen raar, alsof er vocht in mijn knie zit ofzo. Even afwachten hoe het morgen is, anders toch maar naar huisarts denk ik. Ik wil normaal altijd wel iets langer afwachten dan 1 dag, maar straks is het weekend en dan kan het niet en ik maandag en dinsdag komen me niet uit. Al is het misschien dan wel weer over, maar voor hetzelfde geld kan ik het hele weekend niet lopen. En met mijn rug heb ik toen eigenlijk veel te lang gewacht, dus ik ben nu ook geneigd iets eerder te gaan zodat ze misschien wel iets kunnen doen.
Ach, misschien is het morgen wel weg Al vraag ik me wel af waar dit ineens vandaan komt en wat het is.

Ik stink naar varken wat ik had vanmorgen practicum in de varkensstallen. Wordt leuk straks in de spits met de trein naar huis
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-06-2009, 19:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai en Heksjuh: ja, ik vind het ook wel jammer dat ik niet in één keer toegelaten ben, maar het kan dus alsnog. En ik krijg ook nog een persoonlijke motivering over waarom ik niet in één keer ben toegelaten. Dus ik moet gewoon afwachten en hopen dat er nog studenten gaan afvallen en dat ik dus alsnog word toegelaten.

@ Justhanna: wat voor een uitkering als ik vragen mag? (ik werk momenteel bij het UWV)

OT: vanmiddag weer tot 17u gewerkt. Het zag er aan het begin van de week veelbelovend uit qua uren. Maandag en dinsdag de volle mep, 5,5 uur, maar gister en vandaag tot 17u dus. De hoeveelheid werk is echt heel wisselvallig. Het maakt mij eigenlijk ook niet uit, ik zou elke dag 5,5u ook wel heel lang vinden en ik heb ook genoeg inkomsten. Nu in totaal nog 6 dagen werken en dan een weekje vakantie. Ben ik wel aan toe, gewoon even niet werken en leuke dingen doen met vriendje.
Oud 11-06-2009, 19:28
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb m'n afstudeerverslag, portfolio ook. Geen nachtwerk, gewoon naar bed zo, wachten tot het morgen is en inleveren op school. Wow. Hopelijk krijg ik nu ook wat meer energie, gaat de spanning eventjes uit m'n schouders tot aan de eindpresentatie en dan voor eeuwig ofzo. Dit vreet echt.
En m'n auto is er pas eind juli en dan ga ik net 2 weken op vakantie. Jammer, had gehoopt dat ik hem begin juli zou kunnen krijgen.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-06-2009, 20:10
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:

@ Justhanna: wat voor een uitkering als ik vragen mag? (ik werk momenteel bij het UWV)
Voor de wajong...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 11-06-2009, 21:56
Verwijderd
Ik kan mijn ogen sluiten
en niet meer zien.
Ik kan zelfs mijn ogen openen
en niet meer zien.

Het doet geen pijn.
Ik kan heel goed niets denken
en niets hebben en niets vragen
en niets zijn.
Oud 11-06-2009, 22:19
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik zal binnenkort nog een keer een foto posten van hoe mijn vriendje en ik er uit zagen
Bij deze:
(Op de eerste: Akke, Wilma, ik, Het Vriendje (Michael ), voor de rest kunnen jullie het zelf wel uitvogelen, neem ik aan )
http://www.heemlanden.nl/image/photo...3.img_0188.jpg (Bij aankomst)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...2.img_0632.jpg (Aankomst)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...2.img_1739.jpg (In Brothers)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...9.img_5234.jpg (In de aula)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...8.img_5233.jpg (Aula)

Ads door Google
Oud 11-06-2009, 22:52
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Bij deze:
(Op de eerste: Akke, Wilma, ik, Het Vriendje (Michael ), voor de rest kunnen jullie het zelf wel uitvogelen, neem ik aan )
http://www.heemlanden.nl/image/photo...3.img_0188.jpg (Bij aankomst)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...2.img_0632.jpg (Aankomst)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...2.img_1739.jpg (In Brothers)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...9.img_5234.jpg (In de aula)
http://www.heemlanden.nl/image/photo...8.img_5233.jpg (Aula)

OMG WAT LEUK jij zit op mn oude school
Ik moest nog aan mn eigen gala denken toen ik jou hoorde over je eindexamen gala, hoe we aankwamen bij Chipo (zo te zien is het nu gwoon in de school zelf gehouden), met prachtig weer.. En het was echt super gaaf gewoon. Leuk met, hoe heet ie ook alweer, de dramadocent op de achtergrond.
Oud 11-06-2009, 23:06
Alyssia
Alyssia is offline
Haha! Wat leuk en toevallig zeg! Harrie Hounjet heet hij
We zijn aangekomen op school, daarna zijn we naar Brothers gegaan. Volgens mij was dit de eerste keer dat het zo gedaan werd.
Oud 12-06-2009, 02:27
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ha, dat niet-willen-eten en vreemde gevoel in mijn buik is niet verliefdheid. Dat is gewoon buikpijn en diarree. Maar mijn vriendinnetje is lief, die heeft me net Chinese medicijnen en 3 liter water gebracht.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 12-06-2009, 09:50
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Bluh ik heb een probleem met de woningstichting over een rekening voor de CV-ketel.. Hun zijn van mening dat ik het foute bedrijf heb gebeld (terwijl dat mij het meest logisch leek) en nu ben ik bang dat ze mij er voor op willen laten draaien... Terwijl ik dat geld echt niet heb, en ik dat ook niet eerlijk zou vinden omdat we hier met 10 man in huis wonen. Pff. Nouja, ze nemen het in behandeling en ik word er nog over teruggebeld.. Maar die vrouw durfde me niet te beloven dat ik niet zelf hoef te betalen.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 12-06-2009, 09:59
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Haha! Wat leuk en toevallig zeg! Harrie Hounjet heet hij
We zijn aangekomen op school, daarna zijn we naar Brothers gegaan. Volgens mij was dit de eerste keer dat het zo gedaan werd.
idd dat was m, ben de namen van de leraren ondertussen een beetje vergeten (heb drama in de 4e gehad, das toch al zeker 5 jaar geleden). Volgens mij ken ik jouw groepje wel van gezicht btw.
Oud 12-06-2009, 10:18
N'90
N'90 is offline
Om 13:00 uur eindgesprek van stage!
Ik ben bang
__________________
♥.. ;
Oud 12-06-2009, 11:04
Verwijderd
Mijn ouders hebben vlaggetjes voor me gemaakt. Het is een slinger van achttien vlaggen, en op elk vlaggetje staat een foto. Op elk vlaggetje word ik ouder. Tot nu - 18



Straks thee drinken en taart eten met vriendinnen en vriendjelief.
En alle felicitaties en lieve mensen en mooie pakjes zijn fijn. <3

Life is good enough
Oud 12-06-2009, 12:27
Verwijderd
^Gefeliciteerd. Leuk leuk hoor

OT:
tja ik voel me echt helemaal niet goed. Opeens zoveel minder.
Ik wissel zo snel van stemming. Vanmorgen stond ik redelijk goed op.
Frustrerend
Oud 12-06-2009, 12:37
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Om 13:00 uur eindgesprek van stage!
Ik ben bang
Hoe is het gegaan?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 12-06-2009, 12:37
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Mijn ouders hebben vlaggetjes voor me gemaakt. Het is een slinger van achttien vlaggen, en op elk vlaggetje staat een foto. Op elk vlaggetje word ik ouder. Tot nu - 18



Straks thee drinken en taart eten met vriendinnen en vriendjelief.
En alle felicitaties en lieve mensen en mooie pakjes zijn fijn. <3

Life is good enough
Gefeliciteerd Nog een fijne dag gewenst verder!
En een leuk idee van je ouders zeg
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 12-06-2009, 12:50
N'90
N'90 is offline
Citaat:
Hoe is het gegaan?
Ik heb mijn diploma gehaald
__________________
♥.. ;
Oud 12-06-2009, 13:05
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik heb mijn diploma gehaald
Super, gefeliciteerd!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 12-06-2009, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ha, dat niet-willen-eten en vreemde gevoel in mijn buik is niet verliefdheid. Dat is gewoon buikpijn en diarree. Maar mijn vriendinnetje is lief, die heeft me net Chinese medicijnen en 3 liter water gebracht.
Kan dat niet ook van de spanning zijn? Ik had dat altijd door verliefdheid als ik hem na een lange tijd weer zag...
Oud 12-06-2009, 13:24
N'90
N'90 is offline
Citaat:
Super, gefeliciteerd!
Dankje!
__________________
♥.. ;
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.