Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2009, 16:59
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben bang dat ik uit mijn kamer word gezet
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Oud 15-06-2009, 17:06
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Heksjuh: hoezo dat?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 15-06-2009, 17:16
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: hoezo dat?
Er is hier sinds hemelvaart/de week erna niemand in huis geweest op mij na en mensen om de katten eten te geven. Toen ik vandaag kwam stonden er beneden overal vuilniszakken. Ik ging de post opruimen en toen zag ik een briefje op tafel liggen dat de opzichter volgende week komt controleren. Dus daarom vermoedde ik dat ik eruit moet.

Mijn moeder belde net en ik moet er dus echt uit. De schoonzoon van mijn hospita belde vandaag naar mijn ouders. Mijn hospita ligt in het ziekenhuis (ze is al wat ouder en heeft nogal wat onder de leden) en ze mag niet meer zelfstandig wonen.
Dus moet ik er ook uit.

En natuurlijk vind ik het erg voor haar en ik begrijp ik ook wel dat het niet anders kan, maar verdomme Wat moet ik nou met al mijn spullen? Ik heb net een vriezer gekocht vorige maand. Mijn internetabonnement loopt nog een jaar. En naast al die dingen vind ik ook gewoon echt heel erg dat ik hier weg moet
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-06-2009, 17:32
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik word echt moe van die i-podreclame op het forum want alleen bij die reclame wordt mijn i-net vréselijk sloom en kan ik bijna niet meer scrollen hmpf.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 15-06-2009, 17:37
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Ik word echt moe van die i-podreclame op het forum want alleen bij die reclame wordt mijn i-net vréselijk sloom en kan ik bijna niet meer scrollen hmpf.
Offtopic: Als het flash is (even rechts klikken als je het niet weet) en je Firefox gebruikt, kun je de Flashblock plugin downloaden. Die vervangt alle flash-dingen door een knop waar je op kunt klikken om het alsnog te bekijken. Zo wordt je PC niet traag.
Oud 15-06-2009, 17:49
Verwijderd
ik heb vandaag weer gewerkt en helaas pindakaas gaat een van de leukste collega's binnenkort weg. En ik was verdrietig want ik moest in de trein weer huilen omdat ik r zo mis. En op de fiets ook. En net aan m'n bureau ook. Maar goed. Schoudertjes eronder en doorgaan. Iets anders zit er niet op.
En ik ben ook verdrietig omdat ik steeds duidelijker het idee krijg dat het niet meer werkt. Al hoop heus dat het weer terugkomt.
Oud 15-06-2009, 18:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Er is hier sinds hemelvaart/de week erna niemand in huis geweest op mij na en mensen om de katten eten te geven. Toen ik vandaag kwam stonden er beneden overal vuilniszakken. Ik ging de post opruimen en toen zag ik een briefje op tafel liggen dat de opzichter volgende week komt controleren. Dus daarom vermoedde ik dat ik eruit moet.

Mijn moeder belde net en ik moet er dus echt uit. De schoonzoon van mijn hospita belde vandaag naar mijn ouders. Mijn hospita ligt in het ziekenhuis (ze is al wat ouder en heeft nogal wat onder de leden) en ze mag niet meer zelfstandig wonen.
Dus moet ik er ook uit.

En natuurlijk vind ik het erg voor haar en ik begrijp ik ook wel dat het niet anders kan, maar verdomme Wat moet ik nou met al mijn spullen? Ik heb net een vriezer gekocht vorige maand. Mijn internetabonnement loopt nog een jaar. En naast al die dingen vind ik ook gewoon echt heel erg dat ik hier weg moet
kun je dan bij je ouders terecht?.

ot.
ik ben onrustig.
en ik voel me er niet fijn bij.
en nou komt er ook opeens weer hoofdpijn op.
en ik wil positief denken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-06-2009, 18:34
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Hm wil je een keer niet mee hoef je nooit meer mee stelt me een beetje teleur eigenlijk.

Wat wel fijn is dat ik eindelijk aan het verwerken/afsluiten ben gegaan van de mensen die de afgelopen 2 jaar om me heen zijn weggevallen. Dat voelt wel goed, alles gaat ook door natuurlijk.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 15-06-2009, 19:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben moe, terwijl ik deze week en volgende week echt nog heel hard aan de slag moet Kutzooi, maar positief bekeken als ik nu hard werk en ik de laatste drie vakken nu haal, heb ik m'n eerste jaar sociologie en psychologie binnen dus das ook wel weer heel erg relaxt Oeh en vandaag weer netjes gaan sporten
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 15-06-2009, 19:14
Verwijderd
Ik ben een idioot. Damien Rice opzetten terwijl ik mijn artikelen af moet maken, dat schiet natuurlijk niet op. 9 crimes, accidental babies.. Die piano, die stem, die tekst. Does he drive you wild, or just mildly free? Ik maakte een keuze en ik sta er nog altijd achter, maar soms. Soms. Die twijfel, dat verlangen. Naar meer, naar anders, naar niet zo vast. Ik moet soms echt rationeel blijven, weten dat sommige dingen nou eenmaal goed voor me zijn en andere dingen niet zo mooi zijn als ze lijken. Mezelf eraan herinneren dat ik kapot ging toen het uit was, dat ik hem nodig heb. Dat ik mag dromen, mág twijfelen, maar niet moet doen. Niet nu. Niet zo rigoreus. Er zijn genoeg mogelijkheden die niet inhouden dat ik allesallesalles achterlaat. En dat is ook niet wat ik wil, maar in weken zoals deze lijkt het soms zo verleidelijk.
Oud 15-06-2009, 19:18
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Jeetje, wat kut. Gelukkig is het bijna zomer en kun je weer naar je ouders. Maar ga maar wel opzoek naar een nieuwe kamer he. Volgens mij is het op kamers wonen je meegevallen en vind je het nu zelfs fijn. Jammer van je internetabo, maar misschien kun je nog iets regelen?
Oud 15-06-2009, 20:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en dadelijk zet ik me tv maar zachter.
zodat er straks niemand van de nachtdienst me kamer in hoeft te komen.
want ik had blijkbaar me tv te hard staan rond 23:30.
en toen was ik half aan het slapen en half wakker.
en toen stond er iemand van de nachtdienst langs me bed.
en toen zei ze dat ze me tv hoorde aan de andere kant ergens.
en toen had ik het maar zachter gezet.
en toen zei ze sorry en welterusten.
en toen ging ze weer weg
naar beneden toe denk ik.
en ik heb net even met een vrouw van de verpleging gepraat.
en dat vond ik wel even fijn.
zometeen nog maar even in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-06-2009, 21:14
kroot
kroot is offline
oe wat houd ik niet van de tandarts, ik ben er echt schijtbang voor. Alleen omdat er een stuk van mijn kies is afgebroken had ik vandaag een afspraak. Gelukkig ging ie alleen maar kijken, maar volgende week dus krijg ik een kroon.......brrr
Oud 15-06-2009, 21:41
Alyssia
Alyssia is offline
Hm, ik ben best wel een beetje zenuwachtig. Aankomende vrijdag ga ik naar een festival in Frankrijk, maar dan ga ik dus helemaal alleen samen met mijn vriendje met de trein daarheen. En dan moeten we nog helemaal overstappen in Parijs enzo. En het is best wel een beetje eng eigenlijk. Ik hoop maar dat alles goed komt en we alle treinen gewoon halen enzo.
En ik wil hem eventjes op het moment maar dat gaat nu natuurlijk even niet. Mja.
Oud 15-06-2009, 21:45
Verwijderd
Ik ben in een ruziemodus. En dat is heel erg jammer, vooral voor hem. Want hij zal het toch nóg een keer moeten ontgelden. Maar ik denk dat dat beter is, niet zozeer voor mij. Zeker weten wel voor hem.

En mijn vriendje heeft iets stoms gedaan, namelijk de dvdspeler scheef gehouden en toen op openen gedrukt en nu zit mijn Will en Grace laatste dvd erin vast . En ik ben er echt verdrietig over.

Breek, breek door. Breek en ga ervoor.
Ga het maken, durf te breken.
Breek!


Edit:
Ik ben echt een kreng. . Maar het is maar niet anders, hij moet het ook een keer weten.

Laatst gewijzigd op 15-06-2009 om 21:54.
Oud 15-06-2009, 23:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hihi, die jongen in Engeland is best wel lief. Iets van 3 minuten via de webcam geluisterd hoe hij moest lachen en grinniken om Charlie the unicorn. Geweldig hoe schizofreen dat gegrinnik dan klinkt.

Ook een willekeurige jongen die mij op msn heeft toegevoegd omdat hij hoorde dat ik een hippie ben en naar Muse ga. Hoe weet hij dat? Oh, van E. Die zei dat ik je op msn moest toevoegen, zei hij. Dat ruikt heel sterk naar een koppelactie, haha. Dat is wel grappig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 16-06-2009, 07:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik was weer te vroeg ervan overtuigd dat ik beter was. Gisteravond werd het al vreselijk, overal soort van spierpijn, keelpijn, koorts, hoofdpijn, snotteren. En nu echt².. Blijf dus maar even thuis van de uni, ook al had ik met studievriendinnen afgesproken vandaag superhard te werken, ik kan amper een stap verzetten (en niet praten, dus hoe ik zometeen de dokter moet bellen?!) en voel me echt ellendig, dus kan ik beter thuis werken. Waarom ik dit nou weer moet krijgen een dag voor Ladies Night en twee dagen voor de efteling? Vet lachen. GRRR.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-06-2009, 09:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Heksjuh: Wat rot zeg! Inderdaad maar goed dat het bijna vakantie is & dat het volgens mij vanaf jouw ouderlijk huis redelijk te reizen is...? Anyway, succes met het vinden van een nieuwe kamer! Laat je hoofd niet hangen!

@ Nijn*: Beterschap!!! Gewoon goed uitrusten vandaag. Misschien antibiotica als je keelontsteking hebt ofzo? Je klachten klinken als een standaard griep !

OT: Yesyes ik mag weer meedoen aan dat programmaaaa! <3
Oud 16-06-2009, 09:10
mvrXD
Avatar van mvrXD
mvrXD is offline
ik heb al een paar dagen een onrustig gevoel in mn lijf..
heb nergens zin in..
terwijl ik therapie volg om beter te worden..
t liefst ben ik de hele dag op mn kamer. lekker filmpjes kijken.. ensow.
lekker helemaal alleen zonder de groep.
zonder t gezever aan mn kop..
soms denk k had ik me eigen maar nooit op laten nemen..
dan had ik kunnen doen wat ik wil.. maar k weet dat dat ook mn dood sou betekene..
maar ergens ben ik ook heel blij dat ik ben opgenome.. ik wordt hier beter..
kan over een tijd een toekomst op gaan bouwen..
t wordt denk k gwoon doorzetten.. maar t is so moeilijk..
kon ik maar stiekum wegkruipen.. ff helemaal niks
Oud 16-06-2009, 10:20
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Gesprek bij de UWV is me 100% meegevallen, ik ben benieuwd naar wat er uit komt, maar ik heb goede hoop
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 16-06-2009, 10:26
Alyssia
Alyssia is offline
Zo hee, het is net half 12! Wat moet ik in godsnaam gaan doen... Gister was ik nu nog niet eens wakker.
Oud 16-06-2009, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Gesprek bij de UWV is me 100% meegevallen, ik ben benieuwd naar wat er uit komt, maar ik heb goede hoop
Wat fijn Ik zal voor je duimen

Mijn flaptop wil niet meer opladen... Ik kan alleen nog computeren als ie aan de lader ligt en dat vind ik niet zo tof. Gelukkig heb ik nog garantie dus vanavond maar naar mijn kamer het garantiebewijs opzoeken en dan donderdag naar de winkel. bah, dan ben ik hem vast een tijdje kwijt en daar houd ik niet van. gelukkig zit ik dit weekend niet alleen in de trein.
Oud 16-06-2009, 10:34
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had zo'n verwarrende droom vannacht. Droomde dat ik een jongen van de middelbare school weer tegenkwam, die ik destijds leuk vond en dat het wederzijds was. En hij was nog steeds leuk, maar ik dacht de hele tijd, hoe moet dat nou, ik heb al een vriend. En verder heb ik slecht geslapen, ik werd al zo vroeg wakker en kon niet meer slapen.

Ik kreeg net een mailtje van een vriendin die ik niet meer zo vaak zie en spreek, dat ze verloofd is. Echt superleuk! De bruiloft gaat nog wel even duren, want ze moeten eerst sparen

En ik ga nu écht boodschappen doen...ik moet over een uur alweer weg om te werken.
Oud 16-06-2009, 10:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb vanacht goed geslapen.
en me wekker doet het gewoon weer.
ik had blijkbaar donderdag ochtend het geluid uitstaan.
en we hadden het begin van de ochtend gym gehad.
en dat was wel lekker rustig.
en net hadden we muziekles en dat was ook wel gezellig.
en vanmiddag gaan we naar de zorgboerderij.
en ik hoop dat me onrust en me dwangedachten vandaag wat weblijven *afklopt*.
en verder zie ik wel hoe het loopt vandaag.
want er is hier iemand waar ik me wel flink aan kan iriteren soms.
maar ze zeggen dat zij daar ook niks aan kan doen.
en ik hoop dat me vader vanavond komt.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-06-2009, 11:48
mvrXD
Avatar van mvrXD
mvrXD is offline
ik heb gegeten.. en een persoon die t voor mij en voor veel adere moeilijk maakt zat weer aan tafel
( ze moest eerst apart eten..
ze zat nog niet of ik werd alweer gek.. als dat vnaaf ook is.. ga k ergens anders eten.. of nie eten..
k kan dat wijf wel vermoorden. k weet wel dat se er niks aan doen..
maar soms lijkt t wel alsof we amen moeten sette..
ze neemt zomaar bijv plantjes mee.. en zet dat in de huiskamber.. jh kijk die huiskamer is van allemaal en ik zei so kan je dat plantje niet ergns anders neer sette.. was t nee.. k bepaal da.. en bla
blablabla. arghh wordt helemaal gek..
dadeljk naar die k*t boerderij. gelukkig gaat sei nie mee.. k wil dus absoluut niet met haar in 1 ruimte sijn. of er moet een mogelijk sijn dat k naar mn kamer dan..
maarjh
nu
Oud 16-06-2009, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook precies, ja

Verder, veel succes met je scriptie, Freyja! Ik begrijp precies hoe je je voelt (al heb ik dan geen nieuw vriendje), ik ben ook al de hele dag bezig met mezelf aan het werk te krijgen en het lukt wel een beetje, maar het gaat zo traaaag en het moet volgende week af, dus mja. Succes dus
Dankje! Misschien moeten we een lotgenotengroep oprichten Het gaat ook wel, 't gaat me alleen te traag... of nou ja, ik ben er gewoon zo verveeld mee/van/om, bllll. Maar het nieuwe vriendje is dan wel weer heel leuk
Oud 16-06-2009, 13:48
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Heb je al weken in je kop zitten dat t tentamen om 2 uur is. Paar weken terug alles geregeld met werk zodat ik m kon maken. Was t tentamen van 12 tot 2....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 16-06-2009, 14:25
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Wat fijn Ik zal voor je duimen

Mijn flaptop wil niet meer opladen... Ik kan alleen nog computeren als ie aan de lader ligt en dat vind ik niet zo tof. Gelukkig heb ik nog garantie dus vanavond maar naar mijn kamer het garantiebewijs opzoeken en dan donderdag naar de winkel. bah, dan ben ik hem vast een tijdje kwijt en daar houd ik niet van. gelukkig zit ik dit weekend niet alleen in de trein.
Das vervelend Gelukkig heb je je garantie nog Maareh, wij gaan zaterdag naar maastricht dus je kan ook wel meerijden als je dan gaat, of ga je al op vrijdag?

Weer gesport, geleerd hoe de apparaten voor buikspieren werken Nu weer hard aan de slag, telt de dagen af....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 16-06-2009, 15:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben bij de dietiste geweest.
en ik ben weer best wel wat afgevallen.
ik ben weer bijna 2 kilo kwijt.
en volgende week dinsdag moet ik weer terug.
en ze vind dat ik goed bezig ben zei ze.
en daarna ben ik bij de fyshiotherapeut geweest.
voor me spieren en ze zei van sommige dingen dat het wel goed ging.
toen ze aan me armen ging duwen en aan me nek.
ze ging duwen en drukken op een kant van me nek.
en toen zat ik op een moment van tranen in me ogen.
omdat dat zo'n pijn deed.
en ze zei dat daar een hard stuk op me spieren zit.
en toen heeft ze op dat deel van me nek nieuw tape gedaan.
ik had ook gezegd dat ik de laatste dagen weer hoofdpijn heb.
en ze zei dat ik goed op me houding moest letten.
dat doe ik ook gelijk als ik hoofdpijn heb.
maar ze zei dat het dan al te laat is.
op dat moment dan.
en nou moet ik volgende week dinsdag weer terug.
en we zijn vanmiddag naar de zorg boederij geweest.
en we hebben gezien hoe ze met eieren werken.
door ze in die eier doosjes te stoppen.
en dat mochten wij ook doen.
en controleren of ze niet kapot waren enzo.
en de koeien waren wel mooi en de kippen.
en we hebben verse melk op.
en we zijn nog even naar de bijen wezen kijken.
en we komen hier net weer terug aan op de afdeling.
en dadelijk om 17:00 eten.
en dan hebben we om 18:00 huiskamer bespreking.
en daarna ga ik nog maar even douchen.
en ik ben weer een beetje onrustig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 16-06-2009 om 15:32.
Oud 16-06-2009, 15:41
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Wat fijn Ik zal voor je duimen
Dankje Waar ga je dit weekend naar toe, als ik vragen mag?


-----

Ondertussen stress ik alweer een beetje, bang dat het toch niet goed komt allemaal... Maar goed, dat merken we vanzelf, stressen heeft helemaal geen nut want ik heb er toch geen invloed meer op. Als mijn hoofd die gedachte nou ook zou toelaten.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 16-06-2009, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Das vervelend Gelukkig heb je je garantie nog Maareh, wij gaan zaterdag naar maastricht dus je kan ook wel meerijden als je dan gaat, of ga je al op vrijdag?

Weer gesport, geleerd hoe de apparaten voor buikspieren werken Nu weer hard aan de slag, telt de dagen af....
Ik kan met mijn broer meereizen, maar toch bedankt!

Citaat:
Dankje Waar ga je dit weekend naar toe, als ik vragen mag?


-----

Ondertussen stress ik alweer een beetje, bang dat het toch niet goed komt allemaal... Maar goed, dat merken we vanzelf, stressen heeft helemaal geen nut want ik heb er toch geen invloed meer op. Als mijn hoofd die gedachte nou ook zou toelaten.
Ik ga naar mijn ouders. Dat doe ik altijd in het weekend, maar ik probeer het op mijn kamer zijn een beetje uit te bouwen. Mijn vader is donderdag jarig dus mijn broer en zijn vriendin gaan ook naar het zuiden.
Oud 16-06-2009, 16:12
Verwijderd
Wel een fijne dag gehad. Ik voel me zo veel beter als ik een beetje energie heb. Gisteren heb ik zowat de hele dag geslapen en nou voel ik me vandaag eindelijk een beetje ok. Werken was ook weer leuk en twee uurtjes is goed uit te houden. Morgen langs de huisarts en daarna met mijn moeder de stad in. Die is dan in de buurt. Misschien dat ik eens op zoek ga naar schoenen voor bij mijn jurk voor de bruiloft van mijn broer.
Oud 16-06-2009, 17:19
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Heb ik eindelijk besloten weg te gaan bij een jongen die alleen maar samen wil wonen in een bepaalde stad in Nederland, val ik recht in de armen van een jongen die gewoon gelijk over trouwen en een zoon krijgen begint...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 16-06-2009, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Heb ik eindelijk besloten weg te gaan bij een jongen die alleen maar samen wil wonen in een bepaalde stad in Nederland, val ik recht in de armen van een jongen die gewoon gelijk over trouwen en een zoon krijgen begint...
je hebt dus, als ik het goed begrijp, een soort van keuze gemaakt? (ik heb afgelopen week niet heel veel online gelezen)

ontopic: kamer omgebouwd, nagedacht, nog meer nagedacht en straks naar muziek. Omdat het moet.
Oud 16-06-2009, 17:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
kun je dan bij je ouders terecht?
Ja, ik ging daar sowieso elk weekend heen en zou daar in de zomervakantie ook zijn dus dat is gelukkig geen probleem

Citaat:
@Heksjuh: Jeetje, wat kut. Gelukkig is het bijna zomer en kun je weer naar je ouders. Maar ga maar wel opzoek naar een nieuwe kamer he. Volgens mij is het op kamers wonen je meegevallen en vind je het nu zelfs fijn. Jammer van je internetabo, maar misschien kun je nog iets regelen?
Ik ben ook wel blij (nouja, blij niet natuurlijk maar goed) dat het nu met de vakantie is zodat ik ook niet naar school hoef. Mijn ouders hebben een opslagplek voor mijn spullen geregeld dus dat is gelukkig ook opgelost. Nu nog alles hier krijgen... En het internet is niet zo duur en hopelijk vind ik snel iets anders dus dan maakt het niet zoveel uit.
Ik vond het wel echt fijn op mijn kamer. In het begin niet, maar nu vind ik echt heel erg dat ik eruit moet

Citaat:
@ Heksjuh: Wat rot zeg! Inderdaad maar goed dat het bijna vakantie is & dat het volgens mij vanaf jouw ouderlijk huis redelijk te reizen is...? Anyway, succes met het vinden van een nieuwe kamer! Laat je hoofd niet hangen!
Vanaf mijn ouders is het wel te doen, vroeg opstaan maar ik ken mensen die verder moeten. Dankjewel

Het voelt zo raar. En naar. Ik probeer er niet teveel aan te denken en te doen alsof het niet zo is. Ik ben nu bij mijn ouders, daar zou ik al heengaan omdat ik morgen vrij ben maar op mijn kamer vind ik het nu ook niet zo fijn want ik denk alleen maar aan dat ik het straks allemaal kwijt ben.
Mijn vader en zusje reageren ook zo lekker meelevend (niet dus) Mijn zusje bemoeit zich meteen overal mee ("we hadden wel al leuke kamers gezien", "je moet straks wel meer betalen" en tegen mijn vader die iets zei over een grote auto regelen "je moet het ook met mij regelen", want zij heeft alweer bepaald dat ze meegaat en zij bepaalt waarschijnlijk ook de dag en mij word niks gevraagd. Ik wil niet dat zij meegaat, het zijn mijn spullen niet die van haar). En een van de eerste dingen die mijn vader zei was dat het hun ook alleen maar geld kost, en dat ik tegen mijn zusje niet boos mag doen (toen ze zei dat de dag enzo met haar geregeld moest worden) want dan moet ik zelf maar uitzoeken hoe ik die spullen hier krijg.
En ik vond de reactie van mijn studievriendinnetje nou ook niet echt meelevend omdat ze alleen vroeg wat er nu met mijn hospita en haar katten gebeurt. Maar zij zoekt tenminste niet meteen ruzie met mij en iedereen hier thuis wel.

Verder heb ik drie muggenbulten waarvan eentje op mijn hiel die lekker de hele dag langs mijn schoen schuurde, en ze beginnen nu te jeuken, rood te worden.
Dat was mijn ellende voor vandaag, ik ben benieuwd wat er vandaag en morgen nog komt
Ik ben erg kapot van terwijl het maar een kamer is, ik had vorig jaar echt niet kunnen denken dat ik er zo op zou reageren.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-06-2009, 18:10
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Fale.
Vergeten kast schoon te maken maand geleden
Presentatie nog niet perfect
Bus gemist
Mams niet duidelijk genoeg opdracht gegeven

Nah oke, relativerend, kast is dom maar kan bijna niet de oorzaak zijn van de problemen die er nu zijn, presentatie hoeft niet perfect te zijn, goed was ie wel dusj, bus was een overstap en mams zei dat ze het niet ging doen dus dat ze het dan toch deed was dr eigen schuld. Maar waarom trek ik het me allemaal zo aan maak ik me zo druk en ben ik half labiel! En met hem weet ik het helemaal niet meer. Telkens als ik me tot een stap zet is alles in m'n hoofd weg als ik voor het moment sta.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 16-06-2009, 19:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@heksjuh gelukkig dat het dan doorgaat bij je ouders .

ot.
we hadden om 18:00 huiskamer bespreking.
en opeens stopte de auto van me vader.
ik dacht dat hij de hond uit wou laten stappen.
bleek het me oma te zijn.
en dat vond ik wel een leuke verassing.
het was ook de bedoeling dat het een verassing was.
dat zei me oma toen ze hier binnenkwam.
en ze was heel blij me te zien en begon me gelijk te kussen.
want ze weet pas sinds een tijdje dat ik hier zit.
en toen mocht ik eerder weg uit de huiskamer bespreking.
en toen gingen we naar het cafe'tje op het terrein toe met zijn 3e.
het was heel gezellig ik vond het alleen moeilijk.
toen me oma over me tante begin.
toen dacht ik gelijk weer terug aan me eigen eetstoornis die ik gehad heb.
en toen ze over zieke en overleden mensen begon te praten.
dat vond ik ook wel een beetje moeilijk.
maarja ik snap wel dat ze dat doet.
dus ik heb gewoon meegeluisterd.
maar van die eetstoornis.
zitten er nou weer veel herinneringen in me hoofd.
en ze wou me slaapkamer hier zien.
en dat heb ik aan een man van de verpleging gevraagd.
en gelukkig mocht dat.
en toen had ik haar en me vader een rondleiding gegeven boven.
en ze vond dat me kamer er netjes uitzag.
en dat ik nog een elfje mag uitzoeken van haar.
dat moest ik maar aan me moeder vragen.
en toen had ik haar en me vader beneden nog rondgeleid.
me vader kent hier de weg allang.
maar dat maakt niet uit hij liep natuurlijk gewoon mee
en toen gingen hun weer naar huis.
en toen ging ik nog even douchen.
en nou ga ik nog even wat drinken in het cafe'tje halen.
en straks nog even dammen.
en dan in bed nog even tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 16-06-2009 om 20:26.
Oud 16-06-2009, 20:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
net toen ik even 2 blikjes fanta in het cafe'tje ging halen.
vroeg de vrouw die achter de bar stond.
waar die littekens op me arm van komen.
ik had het maar even zacht naar haar gefluisterd.
want ik dacht dat ik dat wel kan zeggen.
ze zei 'doe dat maar niet meer'.
maar gelukkig heb ik het ook een hele tijd al niet meer gedaan *afklopt*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-06-2009, 20:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een vriendin van een vriendin van mij is zwanger en die ken ik best wel goed. En ze is 15, ze wordt over 3 maanden 16. En ze zit bij mij op school. Je hoort het wel vaker, maar het is nu wel heel dichtbij
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-06-2009, 20:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Een vriendin van een vriendin van mij is zwanger en die ken ik best wel goed. En ze is 15, ze wordt over 3 maanden 16. En ze zit bij mij op school. Je hoort het wel vaker, maar het is nu wel heel dichtbij
dat is inderdaad erg jong ja.
weten haar ouders ervan af?.

ot.
ik ga maar eens in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-06-2009, 21:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en dat is de eerste onvoldoende van een lange reeks..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-06-2009, 21:48
Alyssia
Alyssia is offline
Heh, ik heb lekker net mijn haar (voornamelijk m'n pony) bijgeknipt. Ik voel me meteen weer een stuk frisser ^^
En morgen ga ik lekker mijn kamer opruimen, alle schoolbende eruit! Opruimen geeft altijd zo'n fijn gevoel Jammer dat ik me er verder nooit toe kan zetten ^^"
Oud 17-06-2009, 06:37
mvrXD
Avatar van mvrXD
mvrXD is offline
de hele nacht een onrustig gevoel gehad..
niet geslape.
de hele reek hsm 1,2,3 gekeken..
ga me nu maar aankleden. k hb namelijk therapie.

tot straks
__________________
my life.. so fuck the world
Oud 17-06-2009, 08:11
Verwijderd
There's a corner of your heart for me.
There's a corner of your heart just for me.
I will pack my bags just to stay in the corner of your heart.


En dan vraagt hij zich af waarom ik soms zo bang ben dat hij weg gaat. Misschien omdat ik hem geen ongelijk zou geven, maar dan had hij dat een jaar geleden al moeten doen, toch? Hebben we het een paar dagen weer heel gezellig, slaat hij om als een blad aan de boom. 'we gaan niet meer slapen met ruzie' - ieder keer herinner ik hem daar weer aan en is hij het er mee eens; iedere keer gaat hij slapen zonder nog een woord te zeggen. Reageert ie nergens meer op. Hoezo afwijzing? En me vanochtend wel een knuffel&kus geven als ie weg gaat, maar nog steeds niets zeggen. Alleen zn schouders ophalen als ik vraag wat er is.
En dus zit ik de hele dag met die onzekerheid. Wat heb ik nu weer fout gedaan? Waar denkt ie aan? What happened this time? Het maakt me verdrietig en alleen. En straks komt het vast wel weer goed (toch?), maar ik haat dit soort dagen en ze komen te vaak voor de laatste tijd En ik weet niet wat ik er verder nog aan kan doen. Ik doe wat ik kan, maar als hij me niet vertrouwt..
Oud 17-06-2009, 08:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou zeg, het lijkt wel alsof ik er vanuit ga dat ik mijn scriptie ga halen, zoals ik gisteren bezig was met sollicitatiebrieven opstellen en zo. Het voelt maar gek!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-06-2009, 08:45
Alyssia
Alyssia is offline
Mijn moeder is vandaag jarig, ze is 46 geworden. Haar twee zussen komen op bezoek, wel spannend want de ene heb ik nog nooit gezien en de ander woont in Groningen dus zie ik ook bijna nooit. Dus
Oud 17-06-2009, 08:54
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Nienna*: Bingo! Keelontsteking dus

Net bij de dokter geweest, die heeft me (alweer!) antibiotica gegeven. Bah, voel me echt uitgepoept gewoon. Moest er volgens hem toch eens over na gaan denken, als het straks weer raak is, over een operatie van mijn keelamandelen. Tja, het is als je volwassen bent volgens mij wel een stuk kutter dan als kind maar aan de andere kant, als dat betekent dat ik niet meer 2-3 keer per jaar keelontsteking heb.. Hmm
Tja, net maar allerlei ziekte-eten in geslagen bij de AH, vla, noodles, thee enzo, ach dat heeft wel weer z'n voordelen En mama maar vragen of ik niet ook nog drop/ijs/enz wilde! Gisteren dus thuisgebleven van de uni maar heb wel de hele dag aan de paper gezeten. Vooral veel werk van de andere meisjes nagekeken, feedback van vorige week verwerkt enz. En als eindredacteur opgetreden (en dus gisteren tot laat alles in elkaar gezet/nagekeken enz.) omdat er blijkbaar een enorme ruzie was ontstaan tussen m'n studiegenootjes over 't hoe en wat en ze wilden dus niet eens meer elkaars werk nakijken Haha, volgens mij ben ik erg blij dat ik daar niet bij was gisteren!
Vandaag maar eens rustig beginnen aan de andere paper & vanavond Ladies Night! Woot, voel me op slag een stuk beter
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 17-06-2009, 09:02
Verwijderd
Volgens mij is vandaag weer een goede dag. Ik voel me best energiek, hoef niet meteen terug in bed enzo. Ik ben dan wel gister om half 10 al gaan slapen, heb dus bijna het klokje rond geslapen. Straks een gesprek met mijn pb'er en daarna sporten en dan vanmiddag met mijn mams de stad in. Daar heb ik wel zin in en ik hoop dan ook dat ik vanmiddag nog steeds energie genoeg heb. Oh en ik ga mijn moeder ook even het huis laten zien want dat heeft ze nog niet gezien.
Oud 17-06-2009, 09:29
Verwijderd
Ik wil vandaag overslaan, ik wil het niet doen, ik wil niet!
Oud 17-06-2009, 12:33
Verwijderd
Blabla en dan net bellen of ik vanmiddag nog tot 4 uur kan werken. NEE. Moet je maar eerder bellen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.