Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2009, 11:28
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Missy schreef:
@ Alyssia: je ziet je vrienden toch nog wel? Met een OV-kaart wordt Nederland opeens een stuk kleiner...
Ja natuurlijk wel.. maar ten eerste krijg ik mijn ov pas in oktober wat vrij kut is, en verder zit ik doordeweeks dus in Middelburg terwijl mijn vrienden gewoon in Houten (bij Utrecht) zitten en natuurlijk ook gewoon hard studeren... Tsja. Het is een beetje lastig.
Scheelt wel dat ik vrij veel vakantie heb.
Ik zal er maar gewoon aan moeten wennen.
Advertentie
Oud 16-08-2009, 11:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Alyssia: Ik kreeg ook mijn OV kaart/stufi pas in oktober en dacht eerst ook dat dat heel erg kut zou worden maar dat viel hartstikke mee. Je moet je beseffen dat je de eerste maand van je studie heel erg druk bezig bent, alle nieuwe indrukken verwerken, mensen ontmoeten, nieuwe vakken ontdekken enz. Het is oktober voordat je het weet En dat geldt denk ik voor al je vrienden die nu aan een studie beginnen. Dat komt wel goed, zeker als het om goede vrienden gaat: die weten precies wat je meemaakt!

OT: Ik ben weer thuis en ik vind het heerlijk. De afgelopen week was een rampenvakantie maar ook erg leuk! Mijn vriendinnetje kreeg zaterdag al last van haar keel dus toen ze zondag met 40 gr koorts in de tent bleef liggen zijn we toch maar naar het ziekenhuis in Assen gegaan. Dat zorgde voor de diagnose keelontsteking, een doos antibiotica en pijnstillers en een taxiritje van 50 euro terug naar het terrein. Gelukkig ben ik wel de hele week elke dag bezig geweest met workshops en kon zij vanaf woensdag ook weer meedoen. Ik heb echt zo ontzettend veel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gedaan! Al mijn creativiteit kon ik weer even kwijt en heb het zo naar mijn zin gehad! Natuurlijk wel hier en daar wat ergernissen jegens L. maar dat kan ook niet anders als je een week met elkaar op twee vierkante meter gepropt zit en ook nog eens voor de ander moet zorgen. Anyway, leuke buren, ontzettend gezellige workshopleiders, leuke organisator (hij is van de goeiemoggel-reclame ), heel inspirerend allemaal.
Heb ontdekt door een workshop fysiektheater en een workshop bewegingstheater te volgen dat ik dat echt HEEL erg leuk vind en dus gewoon lekker die cursus bij parnassos moet gaan volgen! Mooie manier om het uit te vinden!
Oh en nu weer thuis vandaag nog even lekker niets doen en relaxen maar morgen begint alles weer. Eerste keer therapie sinds een maand (spannend op de een of andere manier ), de hele week elke dag werken enz.

Beetje minder dat ik al een paar weken lang (bijna anderhalve maand) ong. 4 van de 7 dagen per week hoofdpijn heb. M'n moeder wil dus dat ik naar de dokter ga voor een neurologisch onderzoek/ecg whatever. Maar ik háát mijn huisarts en hij moet me doorverwijzen maar ik weet nu al dat hij gaat zeggen dat het psychisch is terwijl het nu al de zoveelste keer zou zijn dat ik met deze klachten kom. En ik heb op dit moment ook niet echt reden om me psychisch minder te voelen, heb juist het idee dat ik gegroeid ben en dat het goed gaat.
Anyway, heb m'n nieuwe collegekaart al gekregen, moet morgen/dinsdag echt gaan kiezen welke vakken ik in blok 2 ga volgen. Een vak wat ik heel erg leuk denk te vinden maar wat niet echt op mijn studie aansluit? Of een van de twee vakken die worden aangeraden voor m'n studie maar die me echt NIET leuk lijken? Moet ik kiezen voor een bredere basis of voor diversiteit? Mja, allemaal kleine kutprobleempjes. Vandaag maar lekker lezen, mailtjes beantwoorden en foto's op de pc zetten
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-08-2009, 12:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
@ Alyssia: Ik kreeg ook mijn OV kaart/stufi pas in oktober en dacht eerst ook dat dat heel erg kut zou worden maar dat viel hartstikke mee. Je moet je beseffen dat je de eerste maand van je studie heel erg druk bezig bent, alle nieuwe indrukken verwerken, mensen ontmoeten, nieuwe vakken ontdekken enz. Het is oktober voordat je het weet En dat geldt denk ik voor al je vrienden die nu aan een studie beginnen. Dat komt wel goed, zeker als het om goede vrienden gaat: die weten precies wat je meemaakt!

OT: Ik ben weer thuis en ik vind het heerlijk. De afgelopen week was een rampenvakantie maar ook erg leuk! Mijn vriendinnetje kreeg zaterdag al last van haar keel dus toen ze zondag met 40 gr koorts in de tent bleef liggen zijn we toch maar naar het ziekenhuis in Assen gegaan. Dat zorgde voor de diagnose keelontsteking, een doos antibiotica en pijnstillers en een taxiritje van 50 euro terug naar het terrein. Gelukkig ben ik wel de hele week elke dag bezig geweest met workshops en kon zij vanaf woensdag ook weer meedoen. Ik heb echt zo ontzettend veel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gedaan! Al mijn creativiteit kon ik weer even kwijt en heb het zo naar mijn zin gehad! Natuurlijk wel hier en daar wat ergernissen jegens L. maar dat kan ook niet anders als je een week met elkaar op twee vierkante meter gepropt zit en ook nog eens voor de ander moet zorgen. Anyway, leuke buren, ontzettend gezellige workshopleiders, leuke organisator (hij is van de goeiemoggel-reclame ), heel inspirerend allemaal.
Heb ontdekt door een workshop fysiektheater en een workshop bewegingstheater te volgen dat ik dat echt HEEL erg leuk vind en dus gewoon lekker die cursus bij parnassos moet gaan volgen! Mooie manier om het uit te vinden!
Oh en nu weer thuis vandaag nog even lekker niets doen en relaxen maar morgen begint alles weer. Eerste keer therapie sinds een maand (spannend op de een of andere manier ), de hele week elke dag werken enz.

Beetje minder dat ik al een paar weken lang (bijna anderhalve maand) ong. 4 van de 7 dagen per week hoofdpijn heb. M'n moeder wil dus dat ik naar de dokter ga voor een neurologisch onderzoek/ecg whatever. Maar ik háát mijn huisarts en hij moet me doorverwijzen maar ik weet nu al dat hij gaat zeggen dat het psychisch is terwijl het nu al de zoveelste keer zou zijn dat ik met deze klachten kom. En ik heb op dit moment ook niet echt reden om me psychisch minder te voelen, heb juist het idee dat ik gegroeid ben en dat het goed gaat.
Anyway, heb m'n nieuwe collegekaart al gekregen, moet morgen/dinsdag echt gaan kiezen welke vakken ik in blok 2 ga volgen. Een vak wat ik heel erg leuk denk te vinden maar wat niet echt op mijn studie aansluit? Of een van de twee vakken die worden aangeraden voor m'n studie maar die me echt NIET leuk lijken? Moet ik kiezen voor een bredere basis of voor diversiteit? Mja, allemaal kleine kutprobleempjes. Vandaag maar lekker lezen, mailtjes beantwoorden en foto's op de pc zetten
Wow, klinkt leuk die workshops. Buitenkunst ofzo is dat toch? Daar wil ik ook altijd nog een keertje heen, lijkt me echt zo heerlijk!

Ik heb de laatste tijd ook best veel hoofdpijn. Misschien neem je de laatste tijd een beetje een rare houding aan? Ik merk dat ik soms ongemerkt de spieren in m'n schouders en nek aanspan en daardoor krijg ik hoofdpijn.
Oud 16-08-2009, 13:00
Verwijderd
@ Iedereen: Excuses voor het zieken op dit forum, dit was niet perse bewust om te zieken, maar ik was echt helemaal de weg kwijt. Ik was zo ongelooflijk in de knoop.




Het gaat goed, Ik ben psychose en depressie vrij. Ik was fel antimedicatie maar het heeft me wel uit me psychotische toestand gebracht en ik heb ook geen last meer van depressie. Ik werd psychotisch van me depressie. Ik ben nooit zo ver gegaan als dit en man ik ging echt ziekelijk ver. Me beste vriend zei gisteren tegen me dat hij destijds had verwacht dat ik naar een gesloten inrichting zou moeten en dat was ook waar ik bang voor was. Er nooit meer uit te komen. Ik heb helemaal geen traumatische jeugd, ik had gewoon een te grote bek waardoor ik veel in de problemen kwam en eigenlijk heeft me dat alleen maar sterker gemaakt. Nog steeds heb ik niet echt een blad voor de mond. Psychiatrie kan heel verwarrend zijn en het liefst heb je een zo makkelijk mogelijk antwoord op je probleempjes. hmmmmm ik heb een liefde haat relaties met me medicatie. Het voelt alsof ik lichtelijk stoned ben en ik kan lekker luieren. Maar, aan de andere kant krijg ik er wel ance van en wat nog vervelender is dat ik niet van seks kan genieten. Nu net een collega tegemoet en ze is verliefd op me smst ze. Ik word zelden meer verliefd en ook dat heeft te maken met me medicatie. Ik had wel gevoelens (toen ik nog zonder medicatie zat) voor het zusje van die vriend van me. Ze zat eerst wat achter mij aan, ik daarna achter haar(toen reageerde ze niet echt) en nu ik met die collega vol hyves berichten zit laat zij ook weer wat van zichzelf horen. Zucht vrouwen.
Hoe je het ook hebt het is nooit perfect, maar ik weet het niet....... Misschien lukt het dit keer wel afbouwen met medicatie over een tijdje. Intimiteit en werken is goed voor een mens. Ik weet dat ik niet te snel moet afbouwen, maar goed die collega is zo wild en ik dus niet echt door de citalopram.
Oud 16-08-2009, 13:29
Verwijderd
Morgen spreek ik de psychiater weer en ik heb een natuurlijk product gekocht via inet als libido verhogend middel (hihi)
Citalopram is van de SRRI het meest libido verlagend. Best irritant hoor. Misschien begin ik wel met 15 mg ipv 20 mg.
Ik heb de psychiatrie niet echt meer nodig. Slechts voor me medicatie. Me ADHD-Coach voornamelijk voor administratie. Me Reintegratiecoach voor werk naast de post, maar daar doe ik lekker rustig aan mee. Misschien ga ik bij la place werken, best lachen.

Wel krijg ik morgen ook nog een psychologisch onderzoek, eerst een intake van 1 uur en daarna 2,5 uur. Toen ik op crisisopvang zat MET Dex-amfetamine en oxazepam door elkaar nam dacht men aan een borderline persoonlijkheidstoornis komt zeer vaak voor met adhd. Ik was zo suďcidaal als wat en werd helemaal gek. Maar ik werd ook gek van ritalin. Een bipolaire stoornis of een Schizoaffectieve stoornis. Om eerlijk te zeggen denk ik dat er geen sprake van borderline, bipolair of sichzoaffectieve.
Zoals nu, denk ik hooguit een klein beetje narcisme, Niet dat type wat zichzelf steeds presenteert en steeds aandacht wilt, maar meer omdat ik eigenwijs ben en me eigen gang ga, een eigen wil heb en me adhd lekker zijn gang laat gaan.(ja een tijdje geleden waren die tijden anders). Zoiezo ben ik wel depressie en psychotisch gevoelig, maar dat zijn er wel meer. In mijn situatie is het niet heel gek dat je op den duur depressief en psychotisch word.

Maar zoals ik nu ben en na die heftige psychose voelt het alsof veel niet meer zoveel uit maakt. Ik ging me ouders haten en dat is nu totaal niet meer van toepassing. Ik werd gewoon gek van dat eeuwige werkeloos zijn en ontslagen weer worden. Geen regelmaat in me leven, zoveel onrust, zoveel stress en niet weten waar je naar toe moet.

Ik was niet meer te bereiken, voor niemand, maar ik was toch ergens bang en ergens wist ik wel dat als ik hier uit zou komen ik sterker dan ooit zou worden. Ik begin rust te vinden, ik begin het leven te begrijpen. Ik moet niet te snel willen, ik moet eenmaal leven met regelmaat, dat is voor mij van levensbelang. Hopelijk krijg ik bij de post een lange vaste wijk binnenkort of 2 a 3 vaste wijken. Het is nu soms nog een beetje onduidelijk.

Ik voel me geen aansteller, destijds was ik ontzettend in de war voordat ik start met medicatie worden de klachten 100 keer erger. Het hoofdeffect van citalopram is goed, maar ik moet op den duur wel iets anders hebben. Waarom hebben ze geen schone hasj/weed voor hele onrustige mensen in de psychiatrie. Ik ken iemand met MS die krijgt van die thee. Nu kan ik mezelf daar uiteraard niet mee vergelijken, maar als je er gewoon lichtelijk stoned/relax van wordt zal ik wel baat kunnen hebben. gewoon schone weed/hasj, geen zin om in de shop te halen ivm gevaar nieuwe psychose. Ik ben nu ook wel superrelax maar de bijwerkingen vind ik te vervelend. Kijken of die collega nog steeds langskomt als ik van de medicijnen af ben. Ik bind me nog niet, teveel geleerd van voorgaande fouten in de relatiesfeer etc. ik zie allemaal wel.

Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 13:38.
Oud 16-08-2009, 13:31
Verwijderd
repeltje is wederzijds verliefd
jeej ^^
Oud 16-08-2009, 13:41
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
@Maar ik háát mijn huisarts en hij moet me doorverwijzen maar ik weet nu al dat hij gaat zeggen dat het psychisch is terwijl het nu al de zoveelste keer zou zijn dat ik met deze klachten kom.
Je kunt een afspraak maken met een andere huisarts. Dat kost misschien een beetje moeite en het gaat misschien anders met de verzekering oid, maar het kan wel. Ik heb dat een paar keer gedaan toen ik aan de andere kant van het land studeerde/stage liep dan waar mijn huisarts zit. Ze moeten je accepteren, alleen wordt je dan anders aangemerkt dan als patiënten uit hun eigen praktijk oid. Je kunt het in ieder geval proberen...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 16-08-2009, 13:50
Verwijderd
Fijn om te horen dat het beter gaat, KingelDingel
Oud 16-08-2009, 13:51
Rosbieff
Avatar van Rosbieff
Rosbieff is offline
ik heb zo introductie en ben zenuwachtig
Oud 16-08-2009, 13:54
Verwijderd
@Nijn: 4 van de 7 dagen hoofdpijn lijkt me best invaliderend, dus ook al zou het psychisch zijn, dan nog moet er iets aan gedaan worden (bij spanningshoofdpijn kan fysiotherapie goed helpen, bijvoorbeeld).
Oud 16-08-2009, 14:50
Verwijderd
mocht ik manisch-depressief zijn, dan ben ik nu ik me manie (hihi)
Oud 16-08-2009, 14:53
Verwijderd
Citaat:
ik heb zo introductie en ben zenuwachtig
Komt wel goed! Mijn introductie vorig jaar was ook heel leuk.

en @ alyssia: Het klopt inderdaad wat Nijn zegt, ik kreeg mijn OV ook pas in oktober. Behalve dat het me dus veel geld kostte, heb ik er geen last van gehad... ik had helemaal geen tijd om Nederland door te reizen, hoe graag ik ook de kamers van mijn vrienden had bekeken. Binnen 3 weken tentamen, intro, nieuwe danslessen en stage waren echt wel even genoeg. (En in de weekenden naar m'n ouders natuurlijk)

Ot.
Maar ja, dan dit jaar. Dat begint alweer bijna en ik heb nog geen duidelijk plan. Vorig jaar was het simpel, oh, hm, ik wacht het gewoon een jaartje af!, enzo. En alles wat ik toen toch nog voor elkaar gekregen was al alleen daarom fantastisch (bij wijze van spreken). Maar nu. Waarom ga ik niet een brief schrijven voor het honours? Waarom heb ik nog steeds niet rondgekeken naar onderzoeksgebieden? Waarom ben ik zo aartslui!
Ik ga nu m'n kamer opruimen, pff.
Oud 16-08-2009, 16:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me nog steeds leeg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-08-2009, 17:41
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Terug vanuit Spanje en 20graden terug in temperatuur gegooid pfoe!
Vanavond even goed bijslapen, ben al sinds vrijdagmiddag wakker...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 16-08-2009, 19:26
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ja natuurlijk wel.. maar ten eerste krijg ik mijn ov pas in oktober wat vrij kut is, en verder zit ik doordeweeks dus in Middelburg terwijl mijn vrienden gewoon in Houten (bij Utrecht) zitten en natuurlijk ook gewoon hard studeren... Tsja. Het is een beetje lastig.
Scheelt wel dat ik vrij veel vakantie heb.
Ik zal er maar gewoon aan moeten wennen.
die ene maand maakt echt geen zak uit, sowieso ben je doordeweeks straks veel te druk met je studie en aangezien iedereen die in Houten woont en in Utrecht studeert toch nog vrij lang thuis blijft wonen in het begin, kan je iedereen gewoon in het weekend zien..
Oud 16-08-2009, 21:03
Verwijderd
Ik heb het heel erg geprobeerd, maar ik vind haar gewoon niet aardig . En eigenlijk vind ik dat heel slecht van mezelf, maar er is niets aan te doen .

hail hail modern world
Oud 16-08-2009, 22:08
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Fijn om te horen dat het beter gaat, KingelDingel
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 16-08-2009, 22:09
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Owja, en morgen gezellig naar Middelburg met een vriendin (joepie, ov-kaart is weer geldig!)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Ads door Google
Oud 16-08-2009, 22:19
kroot
kroot is offline
Toch een heel klein beetje gestudeerd vandaag. En verder lekker uitgeslapen, was gisteren laat thuis. Morgen weer werken en discipline zoeken om minstens een uur te studeren.
Oud 16-08-2009, 22:55
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
die ene maand maakt echt geen zak uit, sowieso ben je doordeweeks straks veel te druk met je studie en aangezien iedereen die in Houten woont en in Utrecht studeert toch nog vrij lang thuis blijft wonen in het begin, kan je iedereen gewoon in het weekend zien..
Mja gelukkig gaan ze allemaal naar Tilburg/Den Bosch/Eindhoven Scheelt weer. Eventueel kunnen we nog een stuk samen reizen op vrijdag En er is meer kans dat ze op kamers gaan en dus minder ver weg gaan wonen. Ze zijn nu allemaal al redelijk serieus op zoek.
Maar zoals ik zei, nu lijkt het allemaal gewoon nog zo eng enzo, maar straks als ik er aan gewend ben, zal het echt niet erg zijn hoor.
Ach.

Oh en KingelDingel - goed dat het weer beter gaat!

Vanochtend voelde ik me dus heel even heel erg kut, ik was helemaal gevangen in negatieve energie gewoon. Ik kon gewoon niet opstaan en mijn kamer uit.. Eng gevoel was dat.
Maar mijn vriend kwam me redden En daarna heb ik een hele fijne middag gehad en ik heb samen met hem en zijn zusje 4 spelletjes Katan gedaan.
Morgen gaat hij naar zijn intro en de rest van de week zie ik hem dus niet.. Hopelijk vrijdagavond wel weer, en anders sowieso zaterdag.

En die andere jongen heb ik dus eindelijk weer gesproken - hij was dus op introkamp, haha. Ik wist het helemaal niet, ik dacht dat dat morgen pas was (maar dan is dus de introweek). Hij was het trouwens ook helemaal vergeten. Maar ik heb hem dus even fijn gesproken Ik mis hem wel een beetje, want hij blijft gewoon een goede vriend. Maarja. Nu maar slapen.
Oud 17-08-2009, 11:39
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben orde op zaken aan het stellen, en voorlopig gaat het goed met de motivatie:

- "spoed"afspraak maken bij opticien
- controle-afspraak maken bij tandarts voor november
- checken of m'n auto het nog doet na het vakantie-stilstaan
- boodschappen doen
- was opruimen
- strijken
- stofzuigen
- spullen klaarleggen voor eerste werkdag

Laatst gewijzigd op 18-08-2009 om 07:24. Reden: Bijna alles gedaan wat ik wilde doen. Wel nog andere dingen tussendoor gedaan, het was een productief dagje.
Oud 17-08-2009, 11:57
Verwijderd
oh daammmnnn wat een duiveltje <3
Oud 17-08-2009, 15:15
Alyssia
Alyssia is offline
Repel ik ben nieuwsgierig Vertel eens wat meer!
Oud 17-08-2009, 18:32
Verwijderd
Leren gaat vermoeiend maargoed ik heb gelukkig nog een dag.

Verder heb ik iemand gevonden voor m'n kamer, maar ik wil gerwoon dat diegene dus overnamekosten betaald. En ik ben gewoon zo'n brave sukkel die zegt ja doe ik maar nu heb ik er eentje die blijft onderhandelen maar ik wil gewoon hetzelfde geld terug als dat ik ook heb betaald want heb er maar 2 maanden gewoond.
Dus duim ff voor me dat ze terugmailt dat ze het betaald
Oud 17-08-2009, 18:36
Verwijderd
okay; kom.tie. dan. hé..(lalala)
ohoh ohh net-verliefd-zijn zijn is een vd fijnste gevoelens die er bestaan, zo fijn dat 't een emotie word <3
Ze is een sterrenbeeld leeuwtje en voldoet gelukkig ook helemaal aan de verwachtingen die ik daarbij .. verwacht
Ze knipt d'r eigen haar zo vertelde ze, en ik ook!
ze houd van warme tegels onder voeten, en kan geen avontuur weerstaan (want leeuwtje), dus zijn we van haar huis naar het plantsoen gelopen. op blote voeten. pratend over hippie's <3
en ze is een handje-vasthouder, net als mij <3 en voor haar is er geen overkill aan liefde, dat vertelde ze me, en dat geloof ik. en ik ben adhd-overkillend, dus dat is zeer goed nieuws.
en doet alles met passie (want leeuwtje), lui zijn, blij zijn, zuipen, liefhebben...
houd van alle muziek(!), heeft één ontzettend gave tattoo en wil er meer, en ik heb invloed over hoe en waar! (niet welke of wat) (a)
en nu ga ik niet meer spammen want ze spamt mij op hyves en ik móet antwoorden (want adhd) <3
genoeg info?
Advertentie
Oud 17-08-2009, 18:38
Alyssia
Alyssia is offline
Oh dat klinkt fijn! Geniet ervan
Oud 17-08-2009, 19:00
Verwijderd
ohja
en HSP met liefde is zo .. enorm gaaf ..
ze leeft half in een andere wereld, ik ook, en we blijken dezelfde wereld te hebben.
Oud 17-08-2009, 20:24
Alyssia
Alyssia is offline
Sommige mensen zijn echt zo vreemd. Dat ze sommige onzettend logische dingen gewoon niet snappen? Echt, wat voor mensen zíjn dat joh.

En ik verveel me en ik wou dat mijn vriendje nu al thuis was en niet pas vrijdagavond. Hopelijk zijn de foto's van de Hema snel klaar, want ik wil ze inplakken.
Oud 17-08-2009, 20:27
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik word gek van m'n keelpijn ik hoest al m'n ribben uit m'n lijf alles doet pijn en die verdommese huisarts zegt dat ik het nog maar een week aan moet kijken en verder niks. En het is echt NIET NORMAAL hoe erg verdomme. En ik moet morgen door de binnenstad van denbosch rijden en ik schijt nu al in m'n broek en ik hoop dat m'n date het allemaal waard is en ik verdorie m'n keel.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 17-08-2009, 21:21
Fietspomp_bv
Avatar van Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Zit niet echt mee vandaag, ben tegen van alles en nog wat aangelopen en squash daar straks ging ook al niet lekker. Eerst sla je je racket kapot en vervolgens verrek je nog een spier ook. Is zo'n vervelende klote pijn die er voor zorgt dat ik niet kan gaan liggen hoe ik wil. Maar ja... ik hoop iig op een goede nachtrust, kan het wel gebruiken
__________________
Geek inside
Oud 17-08-2009, 21:36
Alyssia
Alyssia is offline
Yaaay ik krijg eindelijk mijn oorpiercing Ik wilde die al een jaar of 2, maar telkens had m'n moeder zoiets van 'wacht daar nog maar even mee'. Maar nu wilde ze zelf graag een tattoo (daar zat ze al lang over te denken, maar nu heeft ze de knoop doorgehakt). En toen heb ik meteen die piercing nog eens aangekaart en nu mag ik hem Eind oktober gaan we samen naar de tattooshop die aangeraden is door vrienden
Oud 17-08-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen zijn echt zo vreemd. Dat ze sommige onzettend logische dingen gewoon niet snappen? Echt, wat voor mensen zíjn dat joh.
.
ik
Oud 17-08-2009, 22:05
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
ik
Neeeh, ander soort dingen.
Oud 17-08-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Neeeh, ander soort dingen.
vertel s
Oud 17-08-2009, 22:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik word gek van m'n keelpijn ik hoest al m'n ribben uit m'n lijf alles doet pijn en die verdommese huisarts zegt dat ik het nog maar een week aan moet kijken en verder niks. En het is echt NIET NORMAAL hoe erg verdomme. En ik moet morgen door de binnenstad van denbosch rijden en ik schijt nu al in m'n broek en ik hoop dat m'n date het allemaal waard is en ik verdorie m'n keel.
Sterkte Marrel. Soms snap je inderdaad niet dat huisartsen zolang wachten met antibiotica voorschrijven. Zul je zien dat je daar over een week alsnog aan moet.
Oud 17-08-2009, 22:51
kroot
kroot is offline
foei!! Ik heb net sinds heeeeeeel lang mijn eetdagboek van vandaag ingevuld, en ik ben gewoon blij dat het onder de 2000 cal is.
Ads door Google
Oud 17-08-2009, 23:22
Verwijderd
Ik kan niet slapen en ik moet weer werken om 9.00 .
Blegh.
En ik lag net in bed te denken dat het alweer bijna september is. En dan komt mijn liedje weer van pas en ben ik weer verdrietig. En ik kan niet eens een dag zonder. *mopper*
En mijn gedachtes moeten nu stoppen.

I'm sittin' here all by myself, just tryin' to think of something to do.
Tryin' to think of something, anything, just to keep me from thinking of you.
But you know it's not working out 'cause you're all that's on my mind.
One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.

Laatst gewijzigd op 17-08-2009 om 23:45.
Oud 18-08-2009, 00:49
Verwijderd

ik kan niet slapen, omdat ik weet dat ze ook niet slaapt
oh wat érg dit *giebel*
Oud 18-08-2009, 08:11
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
vertel s
Jij snapt, neem ik aan, vast wel dat je niet normaal en gezond afvalt als je niet eet of als je laxeermiddelen slikt. En dat je heus niet te dik bent als je 1,45 lang bent en 40 kilo weegt.
Oud 18-08-2009, 09:19
Verwijderd
Ik voel me wel weer iets beter. Dankzij mn haar hihi Straks even langs mijn ouders, dat is dan minder, maar woensdag naar de sauna en uit eten <333 en dan Pukkelpop!

Vriendje heeft me wel pijn gedaan, maar wil het heel graag beter doen, we'll see. Komt goed, rustig aan. Nog maar even genieten van de vakantie
Oud 18-08-2009, 10:11
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Sterkte Marrel. Soms snap je inderdaad niet dat huisartsen zolang wachten met antibiotica voorschrijven. Zul je zien dat je daar over een week alsnog aan moet.
Mja en ik kan de beredenatie dat het wss een virus is nog wel begrijpen. Maar bij de apotheek zeggen ze dan iig probeer water te drinken, hoestdrankje/tabletten of zuurtjes te eten dat voelt fijn blabla. Dan heb je iig nog iets aan advies gehad maar mijn huisarts kan zoiets vriendelijks er niet uit krijgen, gadver.

Vanacht na 1 uur maar op de bank geslapen om de rest van het huis z'n nachtrust te gunnen. Brr en nu een beetje zenuwachtig zijn voor dadelijk Hoop dat het een gezellige middag wordt en verder zien we wel
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 18-08-2009, 14:32
Verwijderd
Gelukkig, ze wil betalen pff ben ik van dat af nu alleen nog toets halen, nieuwe gordijnen, verven, bij vereniging gaan
Het zou fijn zijn als ik gewoon wat rustiger zou kunnen zijn, maar ik voel me zo enorm gespannen :/superkut.
Ik denk dat ik over een week ofzo ook maar naar de dokter ga want ik loop al meer dan een maand met bijna elke dag hoofdpijn, al ben ik bang dat dat ook van de stress is.
Oud 18-08-2009, 17:05
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik heb mijn enkel in tape omdat mijn enkelband gescheurd is. Mijn ouders zijn maandag 25 jaar getrouwd en geven dan een groot feest zeg maar, we gaan een hele dag met de familie op stap en allemaal leuke dingen doen. Mijn moeder is hyper over het feest omdat 25 jaar natuurlijk een mijlpaal is en omdat ze nooit zoiets groots organiseren. Ze weet al een half jaar precies welke kleren ze aan gaat trekken en is er ontzettend mee bezig. Zo wil ze vast niet dat de breuk met mijn vriend het feest gaat overschaduwen, dat is nog begrijpelijk. Niet dat ik daar bang voor ben, maar goed. Net vroeg ze wat ik aan ga trekken die dag, in verband met mijn enkel... Wat maakt het nou uit dat je dat tape ziet zitten? Ik ga het er echt niet voor die dag afhalen, wat kan ik er nou aan doen dat ik daarmee loop? Alsof, wanneer ik een leuk jurkje aandoe, het hele idee verpest is omdat er tape om mijn ene enkel heen zit. Ze was er serieus mee bezig van: "Hoe ga je dat dan doen?" Nou, daar ga ik niks aan doen, want er valt niet zoveel aan te doen.

Ik kan me daar zo kwaad om maken. Waar gaat het nou om, dat het een leuke dag wordt of dat we er allemaal op ons paasbest uitzien...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-08-2009, 17:09
Verwijderd
@ Blurred: mijn vader was ook zo, vreselijk. Succes, ik hoop dat het nog leuk wordt maandag .
Oud 18-08-2009, 17:41
Verwijderd
hieperdepiep hoera voor Nattigheid. Ik ga zo taart kopen en dan hops ik van mijn Peruaanse papa en zus naar mijn Peruaanse familie omdat iedereen heel graag wil dat ik mijn verjaardag kom vieren. Maar t is wel lief want ik ben doodgemaild, gehyved, gefacebookt en gebeld door mensen hier ter plaatse. En ik wil helemaal niet ondankbaar klinken, maar ik had eigelijk gewoon in de zon op de plaza willen zijn de hele dag. En het is fucking een jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag, en alweer 9 maanden geleden dat ze belde. en dus alweer 9maanden geleden dat ze fucking doodging. Ik mis r.
Oud 18-08-2009, 18:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Blurred: Geez, je kunt je maar ergens druk om maken. 't Gaat toch om het feest en de gezelligheid. Veel plezier in ieder geval
@ Duivelaartje: Het is inderdaad Buitenkunst ja, moet je zeker een keertje naartoe, is echt heel erg leuk en helemaal niet duur!

OT: AUW. Ik heb iets heel pijnlijks verrekt in mijn bovenbeen en het wordt met het uur pijnlijker. Vanochtend viel het nog wel mee maar het doet inmiddels zoveel pijn dat het niet meer uitmaakt hoe ik zit/sta of wat ik doe, het trekt helemaal door naar mijn voet en onderrug. Mijn moeder roept meteen ischias maar volgens mij is dat veel extremer. Gelukkig vond mijn collega me zielig en mocht ik lekker veel zittende klusjes doen vandaag Dat scheelde wel want ik kan echt niet bukken/veel lopen zonder veel pijn. Nja, als ik van de week toch naar de dokter moet voor die hoofdpijn, kan ik dit ook meteen doen. Werken was gisteren en vandaag niet echt boeiend, genoeg te doen wel maar weinig drukte. Gelukkig gaat mijn afspraak van vanavond niet door en kan ik lekker de hele avond Desperate Housewives kijken in mijn bed
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-08-2009, 20:17
kroot
kroot is offline
vanmorgen was ik echt chago: rijles ging slecht grrr.
Mijn baas is echt een schat: ik heb vrij gevraagd omdat ik morgen naar het strand wil, voor het eerst deze vakantie, terwijl ik er vlak bij woon, en het mag!! Lief.
Oud 18-08-2009, 21:38
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
hieperdepiep hoera voor Nattigheid. Ik ben doodgemaild, gehyved, gefacebookt en gebeld door mensen hier ter plaatse.
Als je toch al doodgemaild, - hyved, -facebookt en -beld bent door de mensen dan hoef ik je niet meer te feliciteren natuurlijk...

Nee hoor: Gefeliciteerd natuurlijk!!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-08-2009, 22:18
Alyssia
Alyssia is offline
Ohh gefeliciteerd!

Hm, vandaag was redelijk. Ik heb de hele ochtend, tot 2 uur zelfs, gewerkt. Omdat ik die ene wijk niet snapte - echt super onlogisch was die Maargoed, vanavond langs mn oom geweest en nu heb ik een combimagnetron
Donderdag al een heel gedeelte meenemen, sleutel halen/contract tekenen.. Jeetje ik vind het wel eng hoor
Met vriendlief gaat het goed, blijkt dat er in zijn jaar geen enkel meisje zit Wat erg. Maargoed.
Morgen weer werken, even nog een rondje langs alle winkels maken voor de beste koopjes en 's avonds de auto vast inpakken met een groot gedeelte van de spullen.
Poepoe.
Oud 18-08-2009, 22:23
Verwijderd
Gefeliciteerd, Nattigheid!

OT: wachtlijsten in de hulpverlening zijn waardeloos. Wil je veranderen, kun je niet geholpen worden. Grom.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.