Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2010, 15:54
Verwijderd
Ik dacht dat jodenhaat iets was van vroeger. Fout gedacht. Blijkbaar ziet niet iedereen het verschil tussen zionisme en jodendom . Rotmensen.
Advertentie
Oud 26-01-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik flirt met een meisje , waar opzich niks mis mee is, behalve dat ze een vriendje heeft.
Mag ik een gok doen welk meisje?
Oud 26-01-2010, 16:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
*Hele dikke grote knuffel geeft aan Heksjuh* Het komt allemaal wel weer goed meid.
__________________
mijn handtekening
Oud 26-01-2010, 16:03
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Waiting for the day that never comes...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 26-01-2010, 16:48
Lisanne
Lisanne is offline
Boos. Vader. Onrecht. Alleen.

Genoeg.
Oud 26-01-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Oud 26-01-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik flirt met een jongen. Waar opzich niks mis mee is, behalve dat ik een vriendje heb.
Citaat:
Ik flirt met een meisje , waar opzich niks mis mee is, behalve dat ze een vriendje heeft.

Het forum lijkt wel een broedplaats.
Oud 26-01-2010, 17:35
Verwijderd
Stress
Oud 26-01-2010, 17:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:

Het forum lijkt wel een broedplaats.
Kom je daar nú pas achter? Terwijl jij jaren geleden ook een beetje meedeed met 'het spel'.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 26-01-2010, 17:51
Verwijderd
dromen kunnen soms heel verhelderend zijn. Het lijkt net alsof alles nú pas afgesloten is, maar wel een fijn gevoel
Oud 26-01-2010, 17:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zat net op hyves.
en keek op de hyves van een tante.
en toen zag ik dat een andere nicht van me.
een hyve over mijn overleden oom heeft aangemaakt.
over haar vader dus.
het is een mooie hyves met een mooie foto.
en ik heb me er dan ook gelijk op aangemeld.
maar ik had die hyves over mijn oom niet verwacht.
en ik denk nog elke dag aan hem.
en ik vind het fijn dat ik nou ook op hyves een foto van hem kan bekijken.
en er heeft zich ook nog meer familie op de hyves over hem aangemeld.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-01-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Kom je daar nú pas achter? Terwijl jij jaren geleden ook een beetje meedeed met 'het spel'.
Tsk, dat valt best mee. Ik zal niet ontkennen dat er best wat aantrekkelijke mannen rondhangen/hingen hier, maar verder dan dat is het nooit gekomen
Oud 26-01-2010, 18:06
Verwijderd
Ik zit niet lekker in mijn vel .
Ik ben al een tijdje opgenomen in GGZ-Oost Brabant Huize Padua in Boekel.
Opzich niks mis mee.
Maar nu is er een medebewoonster waarbij ik het gevoel heb dat ze mij en iemand van de dagbehandeling waarmee ik goed overweg kan, uitelkaar wil halen.
Ze zijn ook steeds tegen haar bezig dat ze net een krant is en alles bij wil houden.
Oké, misschien houdt ze ook wel veel bij, maar dat doet ze niet bewust.
Ik ben ook erg geneigd om dingen rondom me heen heel erg bij te houden, waardoor ik veel prikkels opvang in mijn hoofd.
Maar dit doe ik ook onbewust.
Veel medebewoners van de afdeling waar ik ben opgenomen zijn het daar niet mee eens en zeggen dat zij, dat miesje van de dagbehandeling waarmee ik goed mee overweg kan, expres alles bij wil houden zodat ze wat te roddelen heeft.
Ik vind het erg moeilijk deze hele situatie, maar ik blijf gewoon met dat meisje van de dagbehandeling optrekken en morgen ga ik praten met mijn zorgcoordinator van de afdeling hier, want ik ben het beu, ze moeten haar gewoon met rust laten.........

Groetjes Diddlina
Oud 26-01-2010, 18:16
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Tsk, dat valt best mee. Ik zal niet ontkennen dat er best wat aantrekkelijke mannen rondhangen/hingen hier, maar verder dan dat is het nooit gekomen
Da's waar, maar je hebt dus ook van het sfeertje kunnen proeven.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 26-01-2010, 18:18
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
She said "Some days I feel like shit,
Some days I wanna quit, and just be normal for a bit,"
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-01-2010, 18:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben onrustig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-01-2010, 19:15
MiniTokje
Avatar van MiniTokje
MiniTokje is offline
Eigenlijk zou ik gigantisch in de stress moeten zitten. Heb ik net een onvoldoende voor mn Italiaans gehaald wat ik eigenlijk zo graag doe en zou ik moeten leren voor mn fonologie. Heb ik vandaag ontslag aangevraagd voor het werk en zit ik voorlopig nog even zonder werk. Zijn papa en mama allebei ziek en zit mijn beste vriend sinds vorige week in een rolstoel. Ik zou het me allemaal veel meer moeten aantrekken, maar het lukt niet op de een of andere manier
__________________
Pourquoi tu m'appelles Janine alors que je m'appelle Thérèse?
Oud 26-01-2010, 19:17
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Da's waar, maar je hebt dus ook van het sfeertje kunnen proeven.
Oud 26-01-2010, 20:47
kroot
kroot is offline
moet aan de studie!! Vandaag echt erg weinig uitgevoerd. Op bed gelegen
Oud 26-01-2010, 21:05
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ben fokking angstig, maar waarvoor? Ik zou het niet weten. Mijn deur zit op slot, door het raam kan niemand komen.

I'm unhappy
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-01-2010, 07:49
Verwijderd
Godver, waarom ben ik zo'n labiel mens.
Oud 27-01-2010, 09:15
Verwijderd
Mrr zit er een beetje doorheen, weet niet helemaal waarom... of nou ja gewoon te veel, alles, terwijl ik op het moment niet veel hoef te dóen (behalve een project wat niet lukt maar ze gaan me heus niet van school sturen als ik een keertje een project níet af heb), het is gewoon alles in de toekomst wat eng is enenen. Aaaah. Grrr.
Oud 27-01-2010, 09:19
Verwijderd
Ik heb ademproblemen. Fuck. Duizelig.
Oud 27-01-2010, 14:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En toch is dat knap, hoe je lichaam zich dingen kan herinneren. Dat je 's ochtends wakker wordt van de maagpijn, terwijl je gedachten nog totaal stil zijn, je hoofd nog helemaal in slaapstand is, maar toch heeft mijn maag zich dan herinnerd dat er vandaag iets is waarbij pijn een passende reactie is, dat er iets is om zenuwachtig voor te zijn. Erg apart.

Nou ja goed, ik ben dus zenuwachtig, maar dat is logisch want ik ga straks voor het eerst voorlezen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-01-2010, 15:19
Verwijderd
Het is niet éérlijk. Godver. Volgende week heb ik lesvrije week, wel een paar dingetjes die ik moet, maar ik zou het appartement voor me alleen hebben want vriendje ging naar Limburg, maandag tot en met vrijdag RUST. Dat werd al maandag-woensdag omdat vriendje op zn vrije dag (donderdag) graag hier was, en dat vind ik ook wel gezellig <3, dus prima. Drie dagen nietssss, iig weinig.

Kom ik vanmiddag thuis, zijn ze onze douche WEER aan het slopen omdat het niet goed gemaakt is (wéér vocht erachter), en dat gaat een week duren. Omdat het weekend ertussen zit. Dus mijn drie vrije dagen loopt er hier zo'n eikel rond. Vriendje blijft nu ook thuis, want dinsdagmiddag moet ik even naar de uni. En om hem een dag op en neer te laten reizen van Hilversum naar Limburg is ook zonde.

Maar godver. Wáárom nou. Ik verheug me verdomme al tijden hierop, veel te veel stress op school.. en dat wordt me ook weer ontnomen. En nee, ik kan er niks aan doen, maar ik ben wel echt ontzettend boos nu.
Oud 27-01-2010, 15:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, het ergste gedeelte van deze week is voorbij. Nu de rest nog.
Oud 27-01-2010, 15:55
Verwijderd
Oef dit is toch belachelijk: "The only permanent solution to the problem of a woman disturbed psychologically by a small breast is by an breast implant surgery. "

Wat? Dat staat dus serieus op een site voor cosmetische chirurgie... (ik googlede op plaatjes van borsten, vandaar ).

"It is similar to the principle of wearing high heels. High heels get you up into the air and improve the shape of your feet, yet they have nothing to do with the feet or the function of the feet."

Ja want op hakken lopen sloopt je voeten niet ofzo

Of dit, nog enger Voor Aziatische mensen, een eye-lid lift en een nose lift:

"Noselift
Is the one of the most frequently performed cosmetic procedure among Asians. The length and shape of a nose can be changed considerably by restructuring the bridge, tip, and the nostrils. Most Asian noses have a common characteristic of short, low, wide and round noses. "

Waaah ja want alle Aziaten moeten plastische chirurgie zodat ze er als blanken uitzien, wtf

" the mid-twenties or early thirties, the face can show a tired-looking, heavy lid feeling at the end of the day. Drooping lids and brows can become a functional as well as cosmetic problem. When adequate rest no longer diminishes these changes, it’s about time to correct drooping lids and baggy eyelids-often the first surgery to improve appearance in an aging face."

Ja het wordt wel tijd dat ik mijn ogen laat liften ondertussen

Wat kan de wereld toch kansloos zijn omfg.

Verder kunnen ze met die opdracht in de stront zakken en ben ik lekker aan het striptekenen, ZO. Nu nog bedenken of ik al naar 't vriendje ga of nog een dag hier blijf. Ben zo zo moe en weet niet goed waar ik meer ga doen, hier of daar. Als ik vanavond reis, heb ik morgen iig de hele dag.. of ik moet morgen eind van de dag reizen. Maar vanavond nog werken doe ik toch niet, dus kan ik misschien beter dan reizen... aan de andere kant, bij het vriendje natuurlijk ook de kans dat ik de halve dag niks doe >_> Nja als ik maar kan slapen vanavond.
Oud 27-01-2010, 16:08
pro---
pro--- is offline
Citaat:
godverdomme
@ Daantjer,
je zegt wel heel vaak 'godverdomme' is het niet?
je moet denk ik het leven toch leuker maken!
dan zeg je minder vaak.. ga naar je grote liefde toe en vraag haar..
doe je ding wat je altijd al wil doen.
sport je de longen uit het lijf
en je zal het nooit meer zeggen
Oud 27-01-2010, 16:59
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Niña gaat nu bijna werpen. Ik kan zelf bijna niet meer wachten. Wordt wel even een gedoetje om J. hier op tijd te krijgen, maar dat gaat vast goed komen. Als het met de pups maar goedkomt. Vanaf vanavond ga ik bij haar slapen zodat ik niet zal missen.

Verder ben ik nog steeds ziek en ben het ook eigenlijk zelf schuld.
Hoop dat mijn man zo thuis komt.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-01-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Niña gaat nu bijna werpen. Ik kan zelf bijna niet meer wachten. Wordt wel even een gedoetje om J. hier op tijd te krijgen, maar dat gaat vast goed komen. Als het met de pups maar goedkomt. Vanaf vanavond ga ik bij haar slapen zodat ik niet zal missen.

Verder ben ik nog steeds ziek en ben het ook eigenlijk zelf schuld.
Hoop dat mijn man zo thuis komt.
Ik moest echt even aan de niña van het forum denken. Succes!
Oud 27-01-2010, 17:33
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ik wou dat ik niet over alles hoefde te klagen, incluis mijzelf.

Wat ben ik eigenlijk een vervelend persoon.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 27-01-2010, 18:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Knuffel voor ieder die 'm wil

OT: Eindelijk, stress is even voorbij. Tentamen van vanavond ging beter dan ik had verwacht, kon op één vraag na alles goed beantwoorden (denk ik), mag ook wel na al dat leren. Eindelijk even rust. Even bijkomen, alles regelen wat steeds is blijven liggen, opruimen, wassen, cadeautjes kopen enzo. Voel me ook weer iets rustiger in mijn hoofd, hoewel ik op zie tegen volgende week (terwijl dat waarschijnlijk heel leuk gaat worden!). Vanavond even een avondje niets, lekker lezen en beetje rondlummelen. Ben doodmoe.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-01-2010, 19:46
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Waarom denkt mijn baas dat ik iets compleet begrijp en kan als ik het maar één keer half gehoord heb? Waarom zegt ze dat ze mij gevraagd heeft dingen te doen of door te geven, terwijl ze dat helemaal niet heeft gedaan? Ik ga soms echt aan mezelf twijfelen, maar weet ook dat het meestal gewoon niet aan mij ligt. En waarom is een andere collega zo verschrikkelijk onflexibel in haar werkhouding? Omdat ze bijna 60 is en niet meer flexibel kan zijn, denk ik. Heel vervelend, omdat ik van die dingen niks kan zeggen. Wat een derde collega zegt is in dat opzicht heel waar: "Je kunt de (houding van) mensen om je heen niet veranderen, maar wel (die van) jezelf".

Dus slik ik het maar als er weer iets voorvalt, neem ik het niet te persoonlijk op en doe ik gewoon zo goed mogelijk wat ik wel kan en weet. Dat gaat steeds beter, moet ik zeggen. En ik mag van mezelf niet meer aan werk denken als ik in bed lig, naar huis fiets of weekend heb. Dat zeg ik dan heel duidelijk tegen mezelf, en het lijkt een beetje te beginnen te werken.

Maar je weet het nooit, want steeds als ik denk: "Goh, nu gaat het toch best wel lekker!" komt er weer iets voorbij waarop in absoluut niet had kunnen anticiperen.

Nou, dit weekend ga ik naar Maastricht, want mijn zusje zit daar met haar eigen stress: tentamens die ze niet aankan, en dat ze woensdag a.s. uit haar huidige (tijdelijke) kamer moet terwijl ze nog geen nieuwe woonruimte heeft... en ik wil er voor haar zijn, want volgens mij is niemand anders dat.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 27-01-2010, 21:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik word moe van me gedachtes.
en ik wil rust in me hoofd.
en dat die vrouw van in de opname.
stopt met me constant commentaar te geven en vuil aan te kijken.
want van af morgen houdt ik me ook niet meer in tegen haar.
en liedjes van een paar jaar terug luisteren is toch wel leuk.
en het is nog net niet misgegaan.
maar wel weer flink gekrabt.
en ik ga zo maar in bed tv kijken.
want ik heb hoofdpijn van mezelf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-01-2010, 21:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zenuwen en blij en zenuwen en blij en zenuwen en blij..
En geen idee wat ik kan verwachten.

Morgen word een heftig dagje.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-01-2010, 21:57
Verwijderd
@nijn: al wel helemaal gewend aan je eigen plekje?

ot: wauw verassing kan alweer niet slapen. Ik kan er verder weinig aan doen want aan Nog meer pillen wil ik ook niet. Misschien haal ik wel iets rustgevends bij de DA. Vrijdag naar de dokter voor mijn heup.
Oud 27-01-2010, 22:03
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Mijn stemming is echt klote deze week... Niet goed voor mezelf, en ook niet voor m'n relatie. Bah, ik baal echt van mezelf. Overal beren op de weg zien en daardoor juist dingen verkloten terwijl ze er helemaal niet waren.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-01-2010, 23:30
kroot
kroot is offline
Heel fijn dat alle 2e jaars bij een project worden ingedeeld. Maar ik hoor van sommige medestudenten dat ze alleen maar data hoeven in te voeren, of paar ensembles samen stellen. Terwijl ik en mijn medeprojectgenoten keiveel werk hebben. Bijna de programmering af, maar ik ga nu eerst maar slapen, komt toch niet veel meer uit...
Oud 28-01-2010, 07:45
WAT
WAT is offline
DAMNIT, ben net op mijn bek gegaan..... en op dezelfde plek nog 20 andere mensen terwijl ik voorzichtig aan het lopen was......
Mijn hele heup is blauw en mijn bovenarm heeft een vlinke klap gekregen omdat ik de val met mijn elleboog opving.... nu tintelt hij nogsteeds na....
En ik was doodsbang dat er misschien iets in mijn laptop stuk was aangezien ik die in een tas op mijn rug had, maar ik geloof dat er niks mis mee gegaan is.... enige lichtpuntje....

en waarom kan ik niet vloeken?
Oud 28-01-2010, 10:50
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
"DAMNIT" is toch een redelijke vloek?
Oud 28-01-2010, 11:29
WAT
WAT is offline
ja maar afgezien van een af en toe "dmnit" of "fuck" vloek ik niet
Oud 28-01-2010, 11:44
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Abzg: dankjewel

Mijn beste vriendinnetje maakt zich volgens mij een beetje zorgen, dat was nou ook weer niet de bedoeling. Maar het blijkt wel weer dat ik twee hele lieve vriendinnen heb, dat is een fijn gevoel

Morgen tentamen en ze raden ons aan om een dikke trui en vingerloze handschoenen aan te trekken, omdat ze de zaal niet warm krijgen. Ik weet niet of ik hier nou om moet lachen of niet, ik vind het aan de ene kant wel grappig maar normaal is het ook al redelijke fris in die hal dus straks zit ik het hele tentamen te trillen van de kou.

Edit: ik heb echt het liefste vriendinnetje <3 Ik heb haar een beetje het verhaal verteld en nu probeert ze meteen oplossingen te bedenken en me op te vrolijken en ze wil helpen om te zorgen dat mijn ex en ik er samen als vrienden uitkomen terwijl ze die jongen 1 keer gezien heeft. Ik heb hem helemaal niet nodig, ik heb veel lievere vrienden
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 28-01-2010 om 12:18.
Oud 28-01-2010, 11:50
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
MiniTokje: poste jij een aantal jaar terug niet hier onder de nick Ann?
Volgens mij hebben wij elkaar nog gemeet namelijk (tenzij je iemand anders bent dan ik denk).
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-01-2010, 12:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wasverzachter is de beste uitvinding van de wereld.
Écht.

En ik heb zacht brood met harde korstjes, en dat is bijna net zo goed. En ze is verliefd op hem. WATTEFUK.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-01-2010, 12:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben blij dat ik naar de verpleging ben gegaan.
en nou is het uitgepraat met die vrouw.
met de verpleging erbij.
en daarna heb ik het nog even met een ander uitgepraat.
en ik ben blij dat ik me slaapkamer sleutel van me kamer hier al heb.
want ons hele bedrijf waar ik werk is morgen gesloten.
dus dan ben ik morgenvroeg al hier.
en dan blijf ik hier slapen tot maandag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-01-2010, 13:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik moest echt even aan de niña van het forum denken. Succes!
Ik ook

@Morgan: vooral dat als je oogleden gaan hangen, 'it's about time to...' blabla. Het is natuurlijk reclame, maar pff, wat mij betreft mag het allemaal verboden worden. Ik heb vandaag leuke oorbellen in en daardoor voel ik me ook ineens een stuk mooier, in jezelf snijden is daar heus niet altijd voor nodig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-01-2010, 15:51
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Roosje, gebruik je wel een eco versie van de wasverzachter?
dat is echt belangrijk..
Die van Ecover, met zomergeur is echt heerlijk.
__________________
never get old
Oud 28-01-2010, 15:55
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ha, ik heb gewoon een 8.6 voor statistiek gehaald!!!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-01-2010, 16:22
maarten33
maarten33 is offline
Ik heb een probleem ik maak me veel te druk om dingen. Zo nu ook weer we zaten in de klas en hadden het over auto's en treinen en zo. En op een gegeven moment maakte ik een opmerking tegen iemand. maar jij woont vlak bij de trein als je er dan een keer voor wil springen hoef je niet ver te lopen. Maar achteraf bedenk ik me dat dit best wel lullig over kan komen dus nu maak ik me er druk over. Wat kan ik hier aan doen??/
Oud 28-01-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een probleem ik maak me veel te druk om dingen. Zo nu ook weer we zaten in de klas en hadden het over auto's en treinen en zo. En op een gegeven moment maakte ik een opmerking tegen iemand. maar jij woont vlak bij de trein als je er dan een keer voor wil springen hoef je niet ver te lopen. Maar achteraf bedenk ik me dat dit best wel lullig over kan komen dus nu maak ik me er druk over. Wat kan ik hier aan doen??/
Ik vind dat helemaal geen gemene opmerking, eerder een goede grap, tenzij je weet dat die persoon echt onstabiel is

OT: oh wat ben ik vrolijk Ze heeft me verteld hoe laat het is, terwijl ik daar helemaal niet om vroeg, dwz, niet aan haar. En het is maar zoiets stoms, en ik ben er helemaal vrolijk van
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.